Skrevet av Emne: Ex-Manager: Neil Warnock  (Lest 329647 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hobben

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1080 på: Desember 30, 2012, 14:58:24 »
Da kan vi vell være 100 % på at NW leder oss i kampen mot Bolton. Om vi taper den.. Hva vil skje da? Jeg tror han fortsatt sitter som manager ved tap.
Rogaland Whites

ollan

Sv: Re: Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1081 på: Desember 30, 2012, 15:00:34 »
Da kan vi vell være 100 % på at NW leder oss i kampen mot Bolton. Om vi taper den.. Hva vil skje da? Jeg tror han fortsatt sitter som manager ved tap.
Vi vinner ;)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
Ollan

Leedsfan

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1082 på: Desember 30, 2012, 15:01:00 »
Etter et nytt lavmål prestasjonsmessig av Warnocks utvalgte menn: Warnock må se seg selv i speilet og spørre om jobben han gjør er god nok. Konseptet som har funket i små klubber som Notts C, Sheff U, Crystal P og QPR , passer åpenbart ikke i den falmende storklubben Leeds United. Ydmykelsen som den vi bli vitne til i går må få konskvenser. Mannen fremstår jo som komplett innkompetent. Stallen er sikkert ikke optimal, men uten en vettug gameplan vil selv ikke Manchester City vinne kamper. Klarer man ikke å motiverene til å innsats vil man ikke klare å kompensere for manglende ferdigheter.Og 3-5-2 ? Med den startoppstiilingen? God hjelpe Neil Warnock!

Han kjenner nok presset han også. Et par dårlige kamper til og majoriteten av fansen vil vende han ryggen. Når det skjer så har ikke Haigh og Patel noe annet valg enn å vise handlekraft, da vil han bli sparket...
Fansen har allerede vendt ham ryggen! Bare sett igang og les diverse forum....

Alle fans frekventerer ikke diverse forum.. Alle hater ikke Bates og alle vil ikke ha Warnock ut...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1083 på: Desember 30, 2012, 15:30:24 »
Warnock boer gaa. Han har ikke bevist noenting og skal vi ha haap om playoff. Ja da boer en ny manager hentes inn naa. Kanskje Di Mateo kunne vaert den rette manageren

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1084 på: Desember 30, 2012, 16:40:48 »
Etter et nytt lavmål prestasjonsmessig av Warnocks utvalgte menn: Warnock må se seg selv i speilet og spørre om jobben han gjør er god nok. Konseptet som har funket i små klubber som Notts C, Sheff U, Crystal P og QPR , passer åpenbart ikke i den falmende storklubben Leeds United. Ydmykelsen som den vi bli vitne til i går må få konskvenser. Mannen fremstår jo som komplett innkompetent. Stallen er sikkert ikke optimal, men uten en vettug gameplan vil selv ikke Manchester City vinne kamper. Klarer man ikke å motiverene til å innsats vil man ikke klare å kompensere for manglende ferdigheter.Og 3-5-2 ? Med den startoppstiilingen? God hjelpe Neil Warnock!

Han kjenner nok presset han også. Et par dårlige kamper til og majoriteten av fansen vil vende han ryggen. Når det skjer så har ikke Haigh og Patel noe annet valg enn å vise handlekraft, da vil han bli sparket...
Fansen har allerede vendt ham ryggen! Bare sett igang og les diverse forum....

Alle fans frekventerer ikke diverse forum.. Alle hater ikke Bates og alle vil ikke ha Warnock ut...
Har jeg påstått dette?

Leedsfan

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1085 på: Desember 30, 2012, 18:14:11 »
Etter et nytt lavmål prestasjonsmessig av Warnocks utvalgte menn: Warnock må se seg selv i speilet og spørre om jobben han gjør er god nok. Konseptet som har funket i små klubber som Notts C, Sheff U, Crystal P og QPR , passer åpenbart ikke i den falmende storklubben Leeds United. Ydmykelsen som den vi bli vitne til i går må få konskvenser. Mannen fremstår jo som komplett innkompetent. Stallen er sikkert ikke optimal, men uten en vettug gameplan vil selv ikke Manchester City vinne kamper. Klarer man ikke å motiverene til å innsats vil man ikke klare å kompensere for manglende ferdigheter.Og 3-5-2 ? Med den startoppstiilingen? God hjelpe Neil Warnock!

Han kjenner nok presset han også. Et par dårlige kamper til og majoriteten av fansen vil vende han ryggen. Når det skjer så har ikke Haigh og Patel noe annet valg enn å vise handlekraft, da vil han bli sparket...
Fansen har allerede vendt ham ryggen! Bare sett igang og les diverse forum....

Alle fans frekventerer ikke diverse forum.. Alle hater ikke Bates og alle vil ikke ha Warnock ut...
Har jeg påstått dette?

Nei, jeg bare forteller deg det så du skal slippe å si det ved en senere anledning..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1086 på: Desember 30, 2012, 20:22:04 »
Etter et nytt lavmål prestasjonsmessig av Warnocks utvalgte menn: Warnock må se seg selv i speilet og spørre om jobben han gjør er god nok. Konseptet som har funket i små klubber som Notts C, Sheff U, Crystal P og QPR , passer åpenbart ikke i den falmende storklubben Leeds United. Ydmykelsen som den vi bli vitne til i går må få konskvenser. Mannen fremstår jo som komplett innkompetent. Stallen er sikkert ikke optimal, men uten en vettug gameplan vil selv ikke Manchester City vinne kamper. Klarer man ikke å motiverene til å innsats vil man ikke klare å kompensere for manglende ferdigheter.Og 3-5-2 ? Med den startoppstiilingen? God hjelpe Neil Warnock!

Han kjenner nok presset han også. Et par dårlige kamper til og majoriteten av fansen vil vende han ryggen. Når det skjer så har ikke Haigh og Patel noe annet valg enn å vise handlekraft, da vil han bli sparket...
Fansen har allerede vendt ham ryggen! Bare sett igang og les diverse forum....

Alle fans frekventerer ikke diverse forum.. Alle hater ikke Bates og alle vil ikke ha Warnock ut...
Har jeg påstått dette?

Nei, jeg bare forteller deg det så du skal slippe å si det ved en senere anledning..
Du verden,for en velgjerning ;D

Papi

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1087 på: Desember 31, 2012, 10:01:43 »
Nå har eg fått sett to kamper på kort tid, og er til tider skremt over nivået på spillet (mangel på spill)
Eg antar at det legges opp en plan for kampene?

Han står resignert på sidelinjen med hendene godt nede i lomma, og virker lite engasjert.
Vi er ikke tjent med en manager som ikke er sulten nok.
Kor viktig er det for han å få siste opprykket?
Bruker han klubben som en melkeku får pensjonisttilværensen som kommer til sommeren?

Nei, få inn en ny trener slik at han kan begynner oppbygningen av nye Leeds United allerede i januar.
Ansett en som spiller attraktiv fotball, en som nyter stor respekt blant dagens aktive fotballspillere, slik at vi kan knytte oss til attraktive spillere, og ikke bare oppsop fra PL klubber, NPC spillere.
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Odin

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1088 på: Desember 31, 2012, 13:05:06 »
Jeg var en av de som mente Warnock var det beste vi kunne få tak i som manager sist vinter med Bates som Chairman! Ikke mange ville ta en jobb hos den "ustyrlige nissen".
Neil er en veldig trivelig fyr med mange gode livs verdier.
Må likevel si at jeg begynner å tvile på hans kvaliteter som manager; både hvilke spilletyper han signerer og hvordan han taktisk leder oss under kamper. Varney som første innbytter i siste kamp mot Hull er et godt eksempel, skulle det gi oss framgang? Fyren har jo vært totalt hjelpeløs så langt iår.
Poleballer framover som gameplan 1 er et annet.
Skal bli spennende å se hvordan Januar forløper...
MOT!

raggen

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1089 på: Desember 31, 2012, 14:12:27 »
er flere nettsider som påpeker det som også har vært nevnt her inne. dette med at NW har annonsert at han skal "legge"opp etter sesongen... har det kommet frem noe som tilsvarer noe annet eller hva skjer her.. de nye eierne må jo være komplett idioter hvis de kjører på med en hel haug med penger til en manager som skal trekke seg snart.. derfor bør/mener jeg at så lenge det ikke har kommet frem noe annet om hans posisjon så burde han vært sparket nå og fått inn ny manager som kunne brukt litt av transferpotten til sine spillere og bygd derfra.
Synes det derfor er rart at det ikke kommer noe info fra klubbhold(mulig det har men ikke som jeg har fått med meg) angående NW posisjon og tanker de nye eierne har osv
Forever Leeds United!!!!!!!!

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1090 på: Desember 31, 2012, 14:41:43 »
er flere nettsider som påpeker det som også har vært nevnt her inne. dette med at NW har annonsert at han skal "legge"opp etter sesongen... har det kommet frem noe som tilsvarer noe annet eller hva skjer her.. de nye eierne må jo være komplett idioter hvis de kjører på med en hel haug med penger til en manager som skal trekke seg snart.. derfor bør/mener jeg at så lenge det ikke har kommet frem noe annet om hans posisjon så burde han vært sparket nå og fått inn ny manager som kunne brukt litt av transferpotten til sine spillere og bygd derfra.
Synes det derfor er rart at det ikke kommer noe info fra klubbhold(mulig det har men ikke som jeg har fått med meg) angående NW posisjon og tanker de nye eierne har osv
Du har glemt et scenario: De nye eierne driter i det sportslige...prøver å få klubben til å gå rundt av seg selv uten noen egen form for risiko..slik som Evil Santa :(

raggen

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1091 på: Desember 31, 2012, 14:56:12 »
er flere nettsider som påpeker det som også har vært nevnt her inne. dette med at NW har annonsert at han skal "legge"opp etter sesongen... har det kommet frem noe som tilsvarer noe annet eller hva skjer her.. de nye eierne må jo være komplett idioter hvis de kjører på med en hel haug med penger til en manager som skal trekke seg snart.. derfor bør/mener jeg at så lenge det ikke har kommet frem noe annet om hans posisjon så burde han vært sparket nå og fått inn ny manager som kunne brukt litt av transferpotten til sine spillere og bygd derfra.
Synes det derfor er rart at det ikke kommer noe info fra klubbhold(mulig det har men ikke som jeg har fått med meg) angående NW posisjon og tanker de nye eierne har osv
Du har glemt et scenario: De nye eierne driter i det sportslige...prøver å få klubben til å gå rundt av seg selv uten noen egen form for risiko..slik som Evil Santa :(

takk og enda ett scenario som har vært presentert er at de har kjøpt for og selge kjapt videre men den sliter jeg med og forstå, ihvertfall hvis det ikke blir opprykk
Forever Leeds United!!!!!!!!

Leedsfan

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1092 på: Desember 31, 2012, 15:28:01 »
er flere nettsider som påpeker det som også har vært nevnt her inne. dette med at NW har annonsert at han skal "legge"opp etter sesongen... har det kommet frem noe som tilsvarer noe annet eller hva skjer her.. de nye eierne må jo være komplett idioter hvis de kjører på med en hel haug med penger til en manager som skal trekke seg snart.. derfor bør/mener jeg at så lenge det ikke har kommet frem noe annet om hans posisjon så burde han vært sparket nå og fått inn ny manager som kunne brukt litt av transferpotten til sine spillere og bygd derfra.
Synes det derfor er rart at det ikke kommer noe info fra klubbhold(mulig det har men ikke som jeg har fått med meg) angående NW posisjon og tanker de nye eierne har osv
Du har glemt et scenario: De nye eierne driter i det sportslige...prøver å få klubben til å gå rundt av seg selv uten noen egen form for risiko..slik som Evil Santa :(

Du har glemt enda et scenario: De nye eierne har påført klubben en halv milliard norske kroner i gjeld...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1093 på: Desember 31, 2012, 16:03:13 »
Sytekorps!! :D ;) :)

Gi mannen mulighet til å forme sitt eget lag da.... D er nå vi får se hva han har av ønsker ift spillere
Som er tilgjengelige....Boltons skalp i morgen, videre i FA- cupen neste helg og ett par freshe , nye spillere
Så blir det stemning her inne igjen!

Må ha trua, og  Warnock MÃ… ha spillertyper å velge i... Også på benken!
 

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1094 på: Desember 31, 2012, 16:42:58 »
Sytekorps!! :D ;) :)

Gi mannen mulighet til å forme sitt eget lag da.... D er nå vi får se hva han har av ønsker ift spillere
Som er tilgjengelige....Boltons skalp i morgen, videre i FA- cupen neste helg og ett par freshe , nye spillere
Så blir det stemning her inne igjen!

Må ha trua, og  Warnock MÃ… ha spillertyper å velge i... Også på benken!
Jeg mener han har brukt opp muligheten sin.Han har vært her snart 1 år og vi er enda lenger unna PL!Det som bekymrer meg mest er ikke spillerne, men hans laguttak og steinalderplan for kampene...holder ikke!

sportcarl1

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1095 på: Desember 31, 2012, 17:32:57 »
Känns nästan som warnock förföljs och mobbas av fansen när det går dålig.innan var det bates nu är det warnock vem bli nästa? Gfh? Känns som inga spelare är fredade heller. Enda som verkar bra är vi fans. vji skall visst vara världens bästa
 

lojosang

Sv: Re: Manager: Neil Warnock
« Svar #1096 på: Desember 31, 2012, 18:14:39 »
Ordet "mobbing" er tydeligvis blitt like tomt som "ansvar". Hvis det er mobbing å kreve snev av forbedring i prestasjoner etter at man sparker en manager og lar arvtageren hente et kvarthundretalls nye spillere kan du sette meg opp på lista over folk som er FOR mobbing.
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1097 på: Desember 31, 2012, 18:17:17 »
Känns nästan som warnock förföljs och mobbas av fansen när det går dålig.innan var det bates nu är det warnock vem bli nästa? Gfh? Känns som inga spelare är fredade heller. Enda som verkar bra är vi fans. vji skall visst vara världens bästa

Det blir snakket om kontinuitet og langsiktighet, men hvilken ny manager kommer til å få bli hvis det ikke blir suksess med en gang??

Hadde vi hatt tålmodighet med Di Matteo, Holloway og lignende hvis vi hadde holdt oss på midten av tabellen? Det eneste som freder en manager er sportslig suksess, resultater før prestasjoner.

Når det er sagt så skulle jeg håpe at prestasjonene hadde vært bedre under Warnock. Jeg har sjelden sett oss spille meget bra, kommer bare på Everton hjemme og Boro borte i forrige sesong. Noe positivt må skje snart..

Jeg tror Warnock, Haigh og Patel er stressa om dagen, den eneste som er rolig er vel Bates...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Re: Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1098 på: Januar 01, 2013, 00:25:31 »
Känns nästan som warnock förföljs och mobbas av fansen när det går dålig.innan var det bates nu är det warnock vem bli nästa? Gfh? Känns som inga spelare är fredade heller. Enda som verkar bra är vi fans. vji skall visst vara världens bästa

Det blir snakket om kontinuitet og langsiktighet, men hvilken ny manager kommer til å få bli hvis det ikke blir suksess med en gang??

Hadde vi hatt tålmodighet med Di Matteo, Holloway og lignende hvis vi hadde holdt oss på midten av tabellen? Det eneste som freder en manager er sportslig suksess, resultater før prestasjoner.

Når det er sagt så skulle jeg håpe at prestasjonene hadde vært bedre under Warnock. Jeg har sjelden sett oss spille meget bra, kommer bare på Everton hjemme og Boro borte i forrige sesong. Noe positivt må skje snart..

Jeg tror Warnock, Haigh og Patel er stressa om dagen, den eneste som er rolig er vel Bates...

VI hadde ikke det, nei. Skulle tatt seg ut. Men jeg håper de nye eierne har baller nok til å drite syltynt i det.

Det vi trenger er langsiktighet av den typen Jarle beskrev for oss i et av de glimrende innleggene han leverte når han for en gangs skyld ikke gnagde på gamle lekser om Bates. Vi trenger et styre med klare visjoner om hvilken type fotball vi skal spille. Om kultur og langsiktig strategi og om å ansette folk i hele organisasjonen som forstår og deler denne strategien. Om et ungdomsarbeide som framdyrker de typene vi trenger for å følge denne strategien.

Managere som evner å tenke noe lenger enn en kamp om gangen. Det er en glimrende floskel for fotballspillere. Håpløst for en manager.

Vi trenger en manager som har tenkt å være her om ti år og som IKKE har kronikkforfattelse som sin største styrke. Jeg aner ikke hvem han er. Man han heter ikke Neil Warnock.
- Leif Olav

DenHviteYeboah

Sv: Re: Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1099 på: Januar 01, 2013, 12:14:07 »
Känns nästan som warnock förföljs och mobbas av fansen när det går dålig.innan var det bates nu är det warnock vem bli nästa? Gfh? Känns som inga spelare är fredade heller. Enda som verkar bra är vi fans. vji skall visst vara världens bästa

Det blir snakket om kontinuitet og langsiktighet, men hvilken ny manager kommer til å få bli hvis det ikke blir suksess med en gang??

Hadde vi hatt tålmodighet med Di Matteo, Holloway og lignende hvis vi hadde holdt oss på midten av tabellen? Det eneste som freder en manager er sportslig suksess, resultater før prestasjoner.

Når det er sagt så skulle jeg håpe at prestasjonene hadde vært bedre under Warnock. Jeg har sjelden sett oss spille meget bra, kommer bare på Everton hjemme og Boro borte i forrige sesong. Noe positivt må skje snart..

Jeg tror Warnock, Haigh og Patel er stressa om dagen, den eneste som er rolig er vel Bates...

VI hadde ikke det, nei. Skulle tatt seg ut. Men jeg håper de nye eierne har baller nok til å drite syltynt i det.

Det vi trenger er langsiktighet av den typen Jarle beskrev for oss i et av de glimrende innleggene han leverte når han for en gangs skyld ikke gnagde på gamle lekser om Bates. Vi trenger et styre med klare visjoner om hvilken type fotball vi skal spille. Om kultur og langsiktig strategi og om å ansette folk i hele organisasjonen som forstår og deler denne strategien. Om et ungdomsarbeide som framdyrker de typene vi trenger for å følge denne strategien.

Managere som evner å tenke noe lenger enn en kamp om gangen. Det er en glimrende floskel for fotballspillere. Håpløst for en manager.

Vi trenger en manager som har tenkt å være her om ti år og som IKKE har kronikkforfattelse som sin største styrke. Jeg aner ikke hvem han er. Man han heter ikke Neil Warnock.
Bra innlegg lojo!Helt enig!
Tør jeg foreslå O`Leary....

Cherry

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1100 på: Januar 01, 2013, 17:56:57 »
Sytekorps!! :D ;) :)

Gi mannen mulighet til å forme sitt eget lag da.... D er nå vi får se hva han har av ønsker ift spillere
Som er tilgjengelige....Boltons skalp i morgen, videre i FA- cupen neste helg og ett par freshe , nye spillere
Så blir det stemning her inne igjen!

Må ha trua, og  Warnock MÃ… ha spillertyper å velge i... Også på benken!

3-trinns raketten er avfyrt! 1.trinn smalt godt......
 

lojosang

Sv: Re: Manager: Neil Warnock
« Svar #1101 på: Januar 01, 2013, 19:35:09 »
Fra Gardermoen hørtes det mer ut som et fuktig foof enn et smell.
- Leif Olav

Lundewhites

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1102 på: Januar 10, 2013, 08:54:45 »
Da er vel Tonge klar for klubben og har fått en to og et halvtårs kontrakt. Da har altså januarvinduet gitt oss Hall og Tonge...... Er redd dette er nivået vi kan vente oss og det nivået er ikke i nærheten av play off kvalitet.  Tonge har 18 kamper for Stoke på 4,5 år og er i beste fall en middels championship spiller. Hall... ja hva er han?  Jeg hadde virkelig håpet at de nye eierne, på tross av at jeg ikke hadde noen som helst forhåpninger om at det skulle komme noe penger sammen med de, skulle begynne å bygge et lag for fremtiden. Det ville ta tid, men at det var en plan i det de fortok seg. I stede lar de Warnock fortsette sin drøm mot et opprykk, med å satse på å karre seg opp til play off med den verste anti fotballen Leeds noengang har spilt. Interessen for klubben daler, ikke rart, det er nesten null profiler.
Hvorfor kjøpte de klubben? Er det for å få kloa i Elland Road for en forholdsvis billig penge pga gjenkjøpsavtalen?
Jeg har dessverre ingen tillit til Warnock og syns det er trist at ambisjonsnivået er så lavt at de lar han fortsette å sette standarden for de neste sesongene med grå, kjedelige, treige vrakgodsspillere fra klubber som burde vært mindre attraktive en Leeds.
Jeg vil ha inn en manager som ser noen år fram i tid, som ønsker å bygge et lag som på sikt kan klare seg i Premier leauge og som ønsker å spille en fotball som en kunne ha vært stolt av å se på igjen. Leeds, klubben i mitt hjerte har spilt den kjedeligste fotballen jeg har sett av samtlige lag denne sesongen og det er bare trist...   
For the sake of Leeds United he would break himself in two

kalle_92

  • Gjest
Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1103 på: Januar 10, 2013, 09:08:07 »
Håper bare Warnock får beholde Byram, Becchio og Lees, slik at en ny manager til sommeren kan gjøre de store innkjøpene! Warnock er ikke fremtiden vår. Han skulle være mirakelmannen, og kan i teorien enda være det. Men jeg har mine tvil om at han skal klare dette.

Kato

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1104 på: Januar 10, 2013, 11:07:28 »
Da er vel Tonge klar for klubben og har fått en to og et halvtårs kontrakt. Da har altså januarvinduet gitt oss Hall og Tonge...... Er redd dette er nivået vi kan vente oss og det nivået er ikke i nærheten av play off kvalitet.  Tonge har 18 kamper for Stoke på 4,5 år og er i beste fall en middels championship spiller. Hall... ja hva er han?  Jeg hadde virkelig håpet at de nye eierne, på tross av at jeg ikke hadde noen som helst forhåpninger om at det skulle komme noe penger sammen med de, skulle begynne å bygge et lag for fremtiden. Det ville ta tid, men at det var en plan i det de fortok seg. I stede lar de Warnock fortsette sin drøm mot et opprykk, med å satse på å karre seg opp til play off med den verste anti fotballen Leeds noengang har spilt. Interessen for klubben daler, ikke rart, det er nesten null profiler.
Hvorfor kjøpte de klubben? Er det for å få kloa i Elland Road for en forholdsvis billig penge pga gjenkjøpsavtalen?
Jeg har dessverre ingen tillit til Warnock og syns det er trist at ambisjonsnivået er så lavt at de lar han fortsette å sette standarden for de neste sesongene med grå, kjedelige, treige vrakgodsspillere fra klubber som burde vært mindre attraktive en Leeds.
Jeg vil ha inn en manager som ser noen år fram i tid, som ønsker å bygge et lag som på sikt kan klare seg i Premier leauge og som ønsker å spille en fotball som en kunne ha vært stolt av å se på igjen. Leeds, klubben i mitt hjerte har spilt den kjedeligste fotballen jeg har sett av samtlige lag denne sesongen og det er bare trist...   

Skulle nesten tro jeg hadde skrevet det selv.
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1105 på: Januar 10, 2013, 12:44:56 »
Da er vel Tonge klar for klubben og har fått en to og et halvtårs kontrakt. Da har altså januarvinduet gitt oss Hall og Tonge...... Er redd dette er nivået vi kan vente oss og det nivået er ikke i nærheten av play off kvalitet.  Tonge har 18 kamper for Stoke på 4,5 år og er i beste fall en middels championship spiller. Hall... ja hva er han?  Jeg hadde virkelig håpet at de nye eierne, på tross av at jeg ikke hadde noen som helst forhåpninger om at det skulle komme noe penger sammen med de, skulle begynne å bygge et lag for fremtiden. Det ville ta tid, men at det var en plan i det de fortok seg. I stede lar de Warnock fortsette sin drøm mot et opprykk, med å satse på å karre seg opp til play off med den verste anti fotballen Leeds noengang har spilt. Interessen for klubben daler, ikke rart, det er nesten null profiler.
Hvorfor kjøpte de klubben? Er det for å få kloa i Elland Road for en forholdsvis billig penge pga gjenkjøpsavtalen?
Jeg har dessverre ingen tillit til Warnock og syns det er trist at ambisjonsnivået er så lavt at de lar han fortsette å sette standarden for de neste sesongene med grå, kjedelige, treige vrakgodsspillere fra klubber som burde vært mindre attraktive en Leeds.
Jeg vil ha inn en manager som ser noen år fram i tid, som ønsker å bygge et lag som på sikt kan klare seg i Premier leauge og som ønsker å spille en fotball som en kunne ha vært stolt av å se på igjen. Leeds, klubben i mitt hjerte har spilt den kjedeligste fotballen jeg har sett av samtlige lag denne sesongen og det er bare trist...  

Skulle nesten tro jeg hadde skrevet det selv.




Meget "positive" tanker du har om klubben,spillet og manageren, samt de nye eierne gitt..... :-\
Yeboahs vitne

DenHviteYeboah

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1106 på: Januar 10, 2013, 12:55:58 »
Da er vel Tonge klar for klubben og har fått en to og et halvtårs kontrakt. Da har altså januarvinduet gitt oss Hall og Tonge...... Er redd dette er nivået vi kan vente oss og det nivået er ikke i nærheten av play off kvalitet.  Tonge har 18 kamper for Stoke på 4,5 år og er i beste fall en middels championship spiller. Hall... ja hva er han?  Jeg hadde virkelig håpet at de nye eierne, på tross av at jeg ikke hadde noen som helst forhåpninger om at det skulle komme noe penger sammen med de, skulle begynne å bygge et lag for fremtiden. Det ville ta tid, men at det var en plan i det de fortok seg. I stede lar de Warnock fortsette sin drøm mot et opprykk, med å satse på å karre seg opp til play off med den verste anti fotballen Leeds noengang har spilt. Interessen for klubben daler, ikke rart, det er nesten null profiler.
Hvorfor kjøpte de klubben? Er det for å få kloa i Elland Road for en forholdsvis billig penge pga gjenkjøpsavtalen?
Jeg har dessverre ingen tillit til Warnock og syns det er trist at ambisjonsnivået er så lavt at de lar han fortsette å sette standarden for de neste sesongene med grå, kjedelige, treige vrakgodsspillere fra klubber som burde vært mindre attraktive en Leeds.
Jeg vil ha inn en manager som ser noen år fram i tid, som ønsker å bygge et lag som på sikt kan klare seg i Premier leauge og som ønsker å spille en fotball som en kunne ha vært stolt av å se på igjen. Leeds, klubben i mitt hjerte har spilt den kjedeligste fotballen jeg har sett av samtlige lag denne sesongen og det er bare trist...  

Skulle nesten tro jeg hadde skrevet det selv.

Uff, man kan begynne å lure på hva dette oppkjøpet er....jeg er helt enig med Lundewhites. Jeg bare konstaterer at min elskede klubb sakte men sikkert blir ødelagt. Folk kan komme med så mange "lure" teorier og insideinfo de vil for å tilbakebevise dette. Jeg opplever det slik at vi sakte men sikkert blir gjort til en parentes i engelsk foppal. Det går på sparebluss, vi har de dyreste billettene, vi har fortsatt en ledelse i klubben som ikke snakker med supporterne, som hemmeligholder det meste slik som Bates. Det eneste lyspunktet er at vi ikke har solgt noen....ennå.....men det kommer nok. Vi Leedssupportere opplever gang på gang å bli pissa på, av andre nisselag og at vi hver gang taper kampen om en spiller som vil gi supporterne et "boost". Jeg lurer egentlig på hvilke lag smågutter i Leedsområdet holder med...er stygt redd for at de ser mer spenning i å følge med et par røde lag enn sitt eget lag i byen. Hvordan i all verden skal en far overtale sin sønn til å bli Leedssupporter?Det må være vanskelig...jeg håper at min 3 år gamle sønn vil være stolt av å holde med Leeds Utd om 5 år, men er stygt redd for at den patetiske påvirkningen i fra media og jevngamle får ham til å holde med et lag jeg over alt i verden hater.Det eneste som kan gjøre en slik jobb lettere for oss fedre er sportslig suksess for Leeds Utd- noe som for meg idag dessverre virker veldig fjernt :( :(
Jeg savner en strategi, en visjon fra de nye eierne., og ikke minst-handlekraft! Jeg håper vi slipper å nok en gang å høre jug, floskler og patetiske forklaringer på det meste slik som Bates holdt på.
Jeg tror mange supportere dessverre har gått inn i en depressiv tilstand, bare å se på publikumstall.....
GFHC - gi oss et snev av håp, vi fortjener bedre enn dette!
« Siste redigering: Januar 10, 2013, 12:57:59 av DenHviteYeboah »

Cherry

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1107 på: Januar 10, 2013, 13:08:49 »
Han hevcder i hvertfall å ha kontrollen på ins/outs......

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-i-will-say-if-any-players-leave-warnock-1-5298500

2- to spillere signet....da tar man med Hall også.
 

Leedsfan

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1108 på: Januar 10, 2013, 13:14:39 »
Kanskje de nye eierne har mistet litt tro på Warnock, men at de holder seg til en gentlemans agreement og lar Warnock sitte ut sesongen. Hvis de nå parallelt jobber med hvem som skal ta over og samtidig støtter Warnock med litt penger så er vel det det beste?

Angående Tonge så kunne man lånt han ut sesongen, men det er ikke sikkert at Stoke ønsket dette? Tonge hadde hatt mye å vinne på å spille fast på Leeds med en utgående kontrakt. Han var nok sikkert glad for å signere en kontrakt med en stor klubb som gir han stabilitet i livet. Kanskje Tonge signeringen er en god signering for alle parter?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kontakinte

Sv: Manager: Neil Warnock
« Svar #1109 på: Januar 10, 2013, 13:36:13 »
Kanskje de nye eierne har mistet litt tro på Warnock, men at de holder seg til en gentlemans agreement og lar Warnock sitte ut sesongen. Hvis de nå parallelt jobber med hvem som skal ta over og samtidig støtter Warnock med litt penger så er vel det det beste?

Angående Tonge så kunne man lånt han ut sesongen, men det er ikke sikkert at Stoke ønsket dette? Tonge hadde hatt mye å vinne på å spille fast på Leeds med en utgående kontrakt. Han var nok sikkert glad for å signere en kontrakt med en stor klubb som gir han stabilitet i livet. Kanskje Tonge signeringen er en god signering for alle parter?
Kanskje Tonge signeringen er en god signering for alle parter? NEI! Bare for Stoke og Tonge!!