Skrevet av Emne: 7 kamper igjen  (Lest 23016 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bites Yer Legs

Sv: 14 kamper igjen
« Svar #30 på: Mars 04, 2012, 14:51:00 »
Satser på at Warnock og teamet er dyktig på restitusjon, innsats som den i går tar på, håper den er mulig å gjenskape på tirsdag. Særlig Snoddy så rimelig ferdig ut, men han hadde vel litt landskampsyre i beina..
KEEP FIGHTING!!

Ian Baird

Sv: 14 kamper igjen
« Svar #31 på: Mars 04, 2012, 15:12:17 »
Spiller vi som mot Soton, blir det mange bra kamper. Spørs om ikke surret tidligere i sesongen har kostet oss dyrt, slik at det er for sent. Men kampene skal spilles først.

Veldig enig!
Det er å håpe NW nå er iferd med å sette sin signatur på laget med det vi så mot Soton, og at vi klarer å fortsette i denne stilen. Det bør gi en god poengsum i innspurten.
Det er vel "kun" 6 poeng opp til playoff, og så absolutt innen rekkevidde.

Irritasjonen jeg frykter å ende opp med, er alle de mange tapte poeng tidligere i sesongen, før NWs inntreden.  Og tanken om hvor vi kunne vært om han bare hadde kommet inn tidligere.

Anyways; - jeg har troen på at han løfter oss de resterende kamper, og vi tikker inn nok 3-poengere til å nå playoff. Da kan alt skje.... ;D

Vel, pr. nå har NW ett ligapoeng på to offisielle kamper. 0,5p i snitt er stusselig. Grayson har et langt hyggeligere tall å vise til...

Du verden for en sammenlikning....

Dersom du holder NWs tre uker i stolen opp mot SGs tre Ã…R, og kommer med slike lettvintheter, så snakker vi statistikklesing på høyt nivå.


Korrekt Neo, absolutt ikke signifikant statistisk sammenlikning dette.

/Tønsberg
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: 14 kamper igjen
« Svar #32 på: Mars 05, 2012, 23:31:07 »
...jeg ser ikke helt poenget med at vi trenger nye emner for hver runde som er spilt, så jeg slo sammen iallefall de to siste (14 og 12 kamper igjen), det finnes sikkert en 16-kamper igjen osv også, men tok meg ikke tid til å lete opp disse nå.

Det viktigste, predictoren, er det linket til i denne tråden iallefall :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Sv: 14 kamper igjen
« Svar #33 på: Mars 06, 2012, 10:48:52 »
Kommer til å skje mye rart fremover nå, med både desperate "bånnlag" siom kjemper som løver
og top 12 lag som trenger poengene like mye.
Tror og håper vi får 27 poeng fra i dag- det holder!
 

Leedsgutt

Sv: 14 kamper igjen
« Svar #34 på: Mars 10, 2012, 15:27:47 »
Warnock sa vi bør vinne alle hjemmekampene.

enig der, jeg aksepterer bare en ting, og det er at vi får uavgjort mot West ham

Westham
Nottingham F
Watford
Derby
Peterborough
Leicester

-Disse kampene utenatt Westham bør vi vinne, da får vi 15p, så får vi U mot Westham, da har vi 16 poeng:  50+16: 66 poeng, det er ikke nok, så her er mine tips på bortekampene.

Middlesbrough : 1p
Millwall: 3p
Reading:0p
Blackpool:0p
Cardiff:3p

66+7 : 73P, det tror jeg kanskje holder, men vinner vi mot Westham, så får vi jo 75 poeng, da tror jeg vi er sikker :)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: 14 kamper igjen
« Svar #35 på: Mars 10, 2012, 15:30:34 »
Warnock sa vi bør vinne alle hjemmekampene.
Og han la vel til: "...og uavgjort borte. Men vi trenger å vinne minst èn av bortekampene". :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

berlin

Sv: 14 kamper igjen
« Svar #36 på: Mars 10, 2012, 18:51:11 »
Warnock sier i Independent i dag at han har:
- et øye på play-off
- et øye på planlegging av neste sesong (spillervurderinger mhp kontraktet etc)
- og et halvt øye på planlegging hvis opprykk i år

Det er vel en helt riktig situasjonsbeskrivelse. Bortsett fra at han bare har 2 øyne og og ikke 2,5  ;D

Uansett, spennende så lenge vi har sjansen, og den er jo ikke borte med tap mot Mboro, bare mindre.

Leedsgutt

Sv: 14 kamper igjen
« Svar #37 på: Mars 11, 2012, 15:40:34 »
hadde allerede feil idag (heldigvis) , seier mot Westham blir jo bare større av det jeg så av laget, så da blir det 78 poeng i sesongen ;)

h.b

  • Gjest
Sv: 14 kamper igjen
« Svar #38 på: Mars 11, 2012, 18:19:37 »
Tabellmessig 4 poenge etter. 'men på grunn av målforskjell er vi faktisk i realiteten 5 poeng bak. Og hvis vi da tar med hengekampen til de over. Ja da er vi 8 poeng bak en kvallikplass hvis de vinner den. Og det vil da tilsi at på de siste 10 kampene og vi tar 24 poeng. Ja da kan ikke de lagene over som kjemper om sjette plass ta mer enn 16 poeng på de siste 10 kamper. Så desverre. Dette blir tøft. Og alle kamper vi har igjen mot lag over oss på tabellen. Ja de må vinnes.

17. mars   West Ham United H         Må vinnes
20. mars   Nottingham Forest H        Må vinnes
24. mars   Millwall B                      Må vinnes
31. mars   Watford H                      uavgjort
6. april   Reading B                        Må vinnes
9. april   Derby County H                Må vinnes
14. april   Peterborough United H     Uavgjort             
17. april   Blackpool B                    Må vinnes
21. april   Cardiff City B                  Må vinnes
28. april      Leicester City H            Uavgjort


Dette er nok realitetene for at vi skal greie playoff
« Siste redigering: Mars 11, 2012, 18:29:57 av h.b »

Mats-

  • Gjest
Sv: 14 kamper igjen
« Svar #39 på: Mars 11, 2012, 18:28:45 »
Nja, 4 poeng bak er 4 poeng bak.

At andre lag har hengekamper er i vår favør. Beina til spillerne blir virkelig testet i de siste 11 - 13 kampene, og hvis enkelte lag får to uker på rad med to kamper pr uke, ja da blir det tøft for de.

Leeds are goin' up goin' up, Leeds are goin' up....na na nanana na na na!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: 14 kamper igjen
« Svar #40 på: Mars 11, 2012, 18:51:10 »
Tabellmessig 4 poenge etter. 'men på grunn av målforskjell er vi faktisk i realiteten 5 poeng bak. Og hvis vi da tar med hengekampen til de over. Ja da er vi 8 poeng bak en kvallikplass hvis de vinner den. Og det vil da tilsi at på de siste 10 kampene og vi tar 24 poeng. Ja da kan ikke de lagene over som kjemper om sjette plass ta mer enn 16 poeng på de siste 10 kamper. Så desverre. Dette blir tøft. Og alle kamper vi har igjen mot lag over oss på tabellen. Ja de må vinnes.

17. mars   West Ham United H         Må vinnes
20. mars   Nottingham Forest H        Må vinnes
24. mars   Millwall B                      Må vinnes
31. mars   Watford H                      uavgjort
6. april   Reading B                        Må vinnes
9. april   Derby County H                Må vinnes
14. april   Peterborough United H     Uavgjort            
17. april   Blackpool B                    Må vinnes
21. april   Cardiff City B                  Må vinnes
28. april      Leicester City H            Uavgjort


Dette er nok realitetene for at vi skal greie playoff


Tja. For å ta det med målforskjellen så er vi ett mål (og noen poeng) bak Middlesbjørg - og taper de den kampen de har til gode på oss så ordner de den biffen i målforskjellen selv ;) Tre mål dårligere enn Brighton er vel heller ikke avskrekkende, Håkon? ;)

Men det er klart, vi må vinne mange kamper fremover nå. Men, i Championship er det slik at lag avgir poeng hele tiden. Hele tiden, Håkon. Warnock sa for en uke siden at vi måtte vinne hjemme og spille uavgjort borte - dog mått nok også en bortekamp vinnes, la han til. Det har vi nå allerede gjort ;)

Kommer vi inn i en drive nå, er ikke 4 poeng allverden å hente inn i løpet av 10 kamper. At en del lag har flere kamper igjen enn oss er ikke ensbetydende med at de vinner den utsatte kampen...

Se lyst på det, Håkon :) Detta kan bli Premier League neste sesong ;)
For når vi playoff har jeg troen på at vi går all the way denna gangen :D

Langhelg i London 16.-20.mai, det hadde vært noe ;)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Masinga

Sv: 14 kamper igjen
« Svar #41 på: Mars 11, 2012, 19:41:48 »
Skjønner ikke helt at vi må vinne alle de kampene, mens uavgjort er greit mot Watford, Peterborough og Leicester.

Dersom Leeds får et par seire til, er dette nok til å ha heng på lagene foran. De vil garantert gå på noen smeller.
Masinga, medl.nr. 1250

Andersen

Sv: 14 kamper igjen
« Svar #42 på: Mars 11, 2012, 20:25:38 »
Kjempegod kamp mot Soton, god kamp mot M bourogh kan vi fortsette sånn så ........

Tobbe9210

Sv: 14 kamper igjen
« Svar #43 på: Mars 11, 2012, 21:30:51 »
Blir enormt spennende serieinnspurt nå, en PO hadde absolutt vært en bonus denne sessongen!
Leksvik whites

Blank_File

Sv: Re: 14 kamper igjen
« Svar #44 på: Mars 12, 2012, 00:15:07 »
Kommer vi så langt som playoff tror jeg vi har en skikkelig god sjangs til å gå opp. Det vil ikke bety noe annet enn at vi er i en heidundrende form, noe som ofte er avgjørende for hvem som rykker opp. Var redd at vi skulle tape idag mot formlaget Boro. Nå ser ting bra ut og jeg blir ikke sjokkert om Leeds klarer dette allerede i år.

Andersen

Sv: 14 kamper igjen
« Svar #45 på: Mars 12, 2012, 18:03:15 »
Håper jeg håper.

Leedsgutt

Sv: 14 kamper igjen
« Svar #46 på: Mars 14, 2012, 15:34:10 »
gårsdagens kamper :

Cardiff-Hull  0-3  (negativt, håpte på U )
Derby-Nottingham 1-0 (spiller ingen rolle,ingen farlig konkurrent)
Doncaster-Reading 1-1 (bra for oss )
Leicester-Birmingham 3-1 (bra for oss )

alt går vår vei :)

Leedsgutt

Sv: 14 kamper igjen
« Svar #47 på: Mars 17, 2012, 18:48:54 »
hjemmekampene:
Nottingham F 3
Watford 3
Derby 3
Peterborough 3
Leicester 3

tror vi vinner alle, kanskje usannsynlig... men laget er i form, så jeg kan ikke se hvor vi kan snuble

 54+15: 69 poeng, det er ikke nok, så her er mine tips på bortekampene.

Millwall: 3p
Reading:0p
Blackpool:1p
Cardiff:3p

69+7 : 76P, det tror jeg holder, men vinner klarer vi å vinne mot Blackpool, så får vi jo 78poeng, da er vi er sikker

Perik

Sv: 14 kamper igjen
« Svar #48 på: Mars 17, 2012, 19:10:52 »
hjemmekampene:
Nottingham F 3
Watford 3
Derby 3
Peterborough 3
Leicester 3

tror vi vinner alle, kanskje usannsynlig... men laget er i form, så jeg kan ikke se hvor vi kan snuble

 54+15: 69 poeng, det er ikke nok, så her er mine tips på bortekampene.

Millwall: 3p
Reading:0p
Blackpool:1p
Cardiff:3p

69+7 : 76P, det tror jeg holder, men vinner klarer vi å vinne mot Blackpool, så får vi jo 78poeng, da er vi er sikker

Hjemmekampene kan være mulig å ta alle sammen, men føler at i minst en av de bør vi regne med poengtap!
Bortekampene har jeg en en ekkel følelse både millwall og cardiff. Håper du har rett da, ingenting hadde vært deiligere :D

Sydhagen

Sv: 14 kamper igjen
« Svar #49 på: Mars 17, 2012, 19:47:17 »
Er litt redd for at sjansen vår til playoff røk med 1-1 idag. Vi er 5 poeng bak 6. plassen og en kamp mer spilt. I tillegg har vi et meeget vanskelig program igjen på bortebane...

Håper jeg tar feil.

MOT!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: 14 kamper igjen
« Svar #50 på: Mars 18, 2012, 08:54:47 »
hjemmekampene:
Nottingham F 3
Watford 3
Derby 3
Peterborough 3
Leicester 3

tror vi vinner alle, kanskje usannsynlig... men laget er i form, så jeg kan ikke se hvor vi kan snuble

 54+15: 69 poeng, det er ikke nok, så her er mine tips på bortekampene.

Millwall: 3p
Reading:0p
Blackpool:1p
Cardiff:3p

69+7 : 76P, det tror jeg holder, men vinner klarer vi å vinne mot Blackpool, så får vi jo 78poeng, da er vi er sikker


Warnock sa før kampen at 22 poeng er et must for å nå play-off. Ett poeng i minus gir 21 poeng på de siste 9 kampene, dvs 7 seire! Ser vanskelig ut dette!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

rd1

Sv: 14 kamper igjen
« Svar #51 på: Mars 18, 2012, 14:04:01 »
Play off ser noe vanskelig ut ja. Må nesten vinne alle kampene som er igjen.
"Who needs Cantona??"

Håvard

Sv: 14 kamper igjen
« Svar #52 på: Mars 18, 2012, 17:02:14 »
Play off ser noe vanskelig ut ja. Må nesten vinne alle kampene som er igjen.

siste sesonger er sjettlaget fått mellom 70 og 75 poeng.. Og i en sesong der alle slår alle så er det kanskje not med 18 poeng til. Det kan se litt vanskelig ut, men ikke helt usannsynlig...

MOT

auren

Sv: 14 kamper igjen
« Svar #53 på: Mars 18, 2012, 18:45:36 »
9 kamper igjen. 5 hjemmekamper som alle er veldig overkommelige, og 4 bortekamper som er svært vanskelige alle sammen. Det kan tenkes at vi klarer play off med 6-2-1 statistikk, og 20 poeng totalt. Da ender vi altså opp på 74 poeng. Alle hjemmekampene "må" vinnes:

Nottingham F
Watford
Derby
Peterborough
Leicester

Vi bør minst ta en seier, ha to uavgjorte og tillate oss ett tap i bortekampene. Da er kanskje følgende mulig:

Millwall: 1 poeng
Reading: 0 poeng
Blackpool: 3 poeng
Cardiff: 1 poeng

Jeg er spent på hvordan vi angriper kampen mot Forest, en kamp "alle" forventer vi skal vinne.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Woody

Sv: 14 kamper igjen
« Svar #54 på: Mars 18, 2012, 18:53:47 »
9 kamper igjen. 5 hjemmekamper som alle er veldig overkommelige, og 4 bortekamper som er svært vanskelige alle sammen. Det kan tenkes at vi klarer play off med 6-2-1 statistikk, og 20 poeng totalt. Da ender vi altså opp på 74 poeng. Alle hjemmekampene "må" vinnes:

Nottingham F
Watford
Derby
Peterborough
Leicester

Vi bør minst ta en seier, ha to uavgjorte og tillate oss ett tap i bortekampene. Da er kanskje følgende mulig:

Millwall: 1 poeng
Reading: 0 poeng
Blackpool: 3 poeng
Cardiff: 1 poeng

Jeg er spent på hvordan vi angriper kampen mot Forest, en kamp "alle" forventer vi skal vinne.

auren

Blir nesten litt redd når du skriver at kampen mot forest er ein kamp alle forventar at vi skal vinne.... :o det er jaggu lenge siden det.Trur Warnock og gutta klarar å gjere ER til det fortet det ein gong var(altfor lenge sidan)
LIFE IS LEEDS

auren

Sv: 14 kamper igjen
« Svar #55 på: Mars 18, 2012, 18:56:52 »
9 kamper igjen. 5 hjemmekamper som alle er veldig overkommelige, og 4 bortekamper som er svært vanskelige alle sammen. Det kan tenkes at vi klarer play off med 6-2-1 statistikk, og 20 poeng totalt. Da ender vi altså opp på 74 poeng. Alle hjemmekampene "må" vinnes:

Nottingham F
Watford
Derby
Peterborough
Leicester

Vi bør minst ta en seier, ha to uavgjorte og tillate oss ett tap i bortekampene. Da er kanskje følgende mulig:

Millwall: 1 poeng
Reading: 0 poeng
Blackpool: 3 poeng
Cardiff: 1 poeng

Jeg er spent på hvordan vi angriper kampen mot Forest, en kamp "alle" forventer vi skal vinne.

auren

Blir nesten litt redd når du skriver at kampen mot forest er ein kamp alle forventar at vi skal vinne.... :o det er jaggu lenge siden det.Trur Warnock og gutta klarar å gjere ER til det fortet det ein gong var(altfor lenge sidan)

Forest er et bunnlag, og vi møter dem hjemme på Elland Road. Hvem er det da som ikke forventer 3 poeng? Jeg sier ikke at kampen blir enkel, men skal vi ha noen som helst mulighet til PO så skal denne kampen vinnes.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Woody

Sv: 14 kamper igjen
« Svar #56 på: Mars 18, 2012, 19:12:21 »

Trur du missforstod meg litt Auren,er selvfølgelig HEILT ENIG i at forest er eit lag skal og må slå.Det som var poenget mitt er at det føles så frykteleg lenge siden vi med berettigelse kunne sei at denne vinner vi og det uten å SKJELVE litt i stemma eingang.
LIFE IS LEEDS

Leedsgutt

Sv: 14 kamper igjen
« Svar #57 på: Mars 21, 2012, 12:48:28 »
Hjemmekamper:

Watford
Derby
Peterborough
Leicester

Her må vi ta ALLE kampene, nå tapte vi mot Nottf, men dette MÃ… skje !  : 12p

54+12 : 66 (ikke sjans i havet til PO )

Millwall : 3
Reading:0
Blackpool :1
Cardiff:3     ..... her blir det 5 poeng   66+8 : 73 (ikke sjans her heller )

vi må ta seier mot Reading.... USANNSYNLIG !   egentlig ikke vits at jeg regner på det, fordi vi kommer ikke til å klare det :(

Promotion 2010

Sv: 14 kamper igjen
« Svar #58 på: Mars 21, 2012, 13:04:51 »
Hvem tror egentlig at vi vinner borte mot Millwall?  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: 14 kamper igjen
« Svar #59 på: Mars 21, 2012, 13:11:31 »
Typisk oss/Leeds og reise seg etter en brøler.....og vi MÃ… !
Vinner 2-0