Skrevet av Emne: 7 kamper igjen  (Lest 23008 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

Sv: 14 kamper igjen
« Svar #90 på: Mars 27, 2012, 10:14:04 »
Det laget jeg så mot Nottingham har ingenting i PL å gjøre..

Det er knapt noen som er uenig med deg i det, Tobbe9210. Ut fra den Forest-kampen (3-7) har ikke Leeds noe å gjøre i PL, og kanskje heller ikke i nPc.

Men de fleste bedømmer et lag sine prestasjoner ut fra resultater over tid.

Bedømt ut fra en kamp har hverken Man Utd (tapte 1-6 hjemme mot Man City) eller Arsenal (tapte 8-2 borte mot Man Utd) noe særlig å gjøre i PL.  ;)  ;D


Dette kalles sylskarp logikk!  8)
Super Leeds since 1968

lojosang

Sv: 14 kamper igjen
« Svar #91 på: Mars 27, 2012, 11:18:33 »
Det laget jeg så mot Nottingham har ingenting i PL å gjøre..

Det er knapt noen som er uenig med deg i det, Tobbe9210. Ut fra den Forest-kampen (3-7) har ikke Leeds noe å gjøre i PL, og kanskje heller ikke i nPc.

Men de fleste bedømmer et lag sine prestasjoner ut fra resultater over tid.

Bedømt ut fra en kamp har hverken Man Utd (tapte 1-6 hjemme mot Man City) eller Arsenal (tapte 8-2 borte mot Man Utd) noe særlig å gjøre i PL.  ;)  ;D


Dette kalles sylskarp logikk!  8)

Videre kan det slås fast at vi vant Premier League i begynnelsen av januar for noen få år siden.
- Leif Olav

Tom S

Sv: 14 kamper igjen
« Svar #92 på: Mars 27, 2012, 13:43:18 »
Det laget jeg så mot Nottingham har ingenting i PL å gjøre..

Det laget eg såg mot Southampton, Borough og West Ham er ikkje langt unna å ha noko i PL å gjere...
COME ON LEEDS !!

fjellhaugen

Sv: 14 kamper igjen
« Svar #93 på: Mars 28, 2012, 11:39:49 »
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_div_1/predictor/default.stm#top

predictor time er her igen.

vi klarer det ikke med 70 poeng

1 southampton      92
2 west ham           89
3 reading              82
4 blackpool           81
5 cardiff               78
6 birmingham       75
7 middlesboro       74
8 hull                   70
9 leeds                 70
10brighton            69
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

h.b

  • Gjest
Sv: 14 kamper igjen
« Svar #94 på: Mars 28, 2012, 11:48:49 »
Det laget jeg så mot Nottingham har ingenting i PL å gjøre..

Det laget eg såg mot Southampton, Borough og West Ham er ikkje langt unna å ha noko i PL å gjere...

West Ham. Da må jeg ha vært temmelig nedsnødd. For den kampen er kanskje noe av det nest dårligste jeg har sett. Skjedde absolutt ingenting. Og hvis det er standarden neste sesong. Ja da rykker Leeds ned fra CCC med slik innsats og kvalitet over spillet

Jon R

Sv: 14 kamper igjen
« Svar #95 på: Mars 28, 2012, 12:24:34 »
Det laget jeg så mot Nottingham har ingenting i PL å gjøre..

Det laget eg såg mot Southampton, Borough og West Ham er ikkje langt unna å ha noko i PL å gjere...

West Ham. Da må jeg ha vært temmelig nedsnødd. For den kampen er kanskje noe av det nest dårligste jeg har sett. Skjedde absolutt ingenting. Og hvis det er standarden neste sesong. Ja da rykker Leeds ned fra CCC med slik innsats og kvalitet over spillet

1. Vi var dårlige ja.
2. Du var temmelig nedsnødd.



 ;D
Jon R.

rd1

Sv: 7 kamper igjen
« Svar #96 på: Mars 28, 2012, 12:56:33 »
Er mer nervøs for at vi skal klare full pott hjemme, en at vi skal klare å unngå tap på bortebane mot rivalene våre.. Typisk at vi slår Reading borte, og går på smell hjemme mot Watford etc..
"Who needs Cantona??"

Leedsfan

Sv: 14 kamper igjen
« Svar #97 på: Mars 28, 2012, 13:51:52 »
Det laget jeg så mot Nottingham har ingenting i PL å gjøre..

Det laget eg såg mot Southampton, Borough og West Ham er ikkje langt unna å ha noko i PL å gjere...

West Ham. Da må jeg ha vært temmelig nedsnødd. For den kampen er kanskje noe av det nest dårligste jeg har sett. Skjedde absolutt ingenting. Og hvis det er standarden neste sesong. Ja da rykker Leeds ned fra CCC med slik innsats og kvalitet over spillet

Leeds var meget gode defensivt, men slet offensivt. Ikke rart når West Ham spilte for uavgjort eller stjele alle ved å putte på en kontring. Clayton og Brown var hel syke defensivt på midtbanen. Savnet veldig en Gradel og en "Howson bak spissen" i slike kamper...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

martind

Sv: 14 kamper igjen
« Svar #98 på: Mars 28, 2012, 13:57:19 »
Det laget jeg så mot Nottingham har ingenting i PL å gjøre..

Det laget eg såg mot Southampton, Borough og West Ham er ikkje langt unna å ha noko i PL å gjere...

West Ham. Da må jeg ha vært temmelig nedsnødd. For den kampen er kanskje noe av det nest dårligste jeg har sett. Skjedde absolutt ingenting. Og hvis det er standarden neste sesong. Ja da rykker Leeds ned fra CCC med slik innsats og kvalitet over spillet

1. Vi var dårlige ja.
2. Du var temmelig nedsnødd.



 ;D

Vi var litt nedsnødd til tider vi og JON :)

Leeds var dårlige offensivt mot West Ham, men strålende defensivt i 89 min. Ellers en kamp uten mye sjanser. Synes vi var råsterke i 2 min mot Forest og forsåvidt.
MOT!! We are Leeds!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: 7 kamper igjen
« Svar #99 på: Mars 28, 2012, 14:23:01 »
Er mer nervøs for at vi skal klare full pott hjemme, en at vi skal klare å unngå tap på bortebane mot rivalene våre.. Typisk at vi slår Reading borte, og går på smell hjemme mot Watford etc..




Elland Road......=.........GRØSS!!!!   :o :'(....så langt ijaffal...
Yeboahs vitne

Leedsfan

Sv: 7 kamper igjen
« Svar #100 på: Mars 28, 2012, 14:28:16 »
Stjålet fra facebook:

Sitat
Playoffs Finishing 6th Position last 7 seasons.

2004/2005 73 Points (21 Wins)
2005/2006 75 Points (21 Wins)
2006/2007 75 Points (21 Wins)
2007/2008 70 Points (18 Wins)
2008/2009 74 Points (21 Wins)
2009/2010 70 Points (19 Wins)
2010/2011 75 Points (19 Wins)

So far we have 16 wins - never needed more than 75 points, which means winning 6 of the last 7. But 5 wins puts us on 21 for the season, and you've never needed more than that, giving us a minimum of 72 pts ... just saying - do your heads over that!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kongsmo

Sv: 7 kamper igjen
« Svar #101 på: Mars 28, 2012, 14:43:16 »
Stjålet fra facebook:

Sitat
Playoffs Finishing 6th Position last 7 seasons.

2004/2005 73 Points (21 Wins)
2005/2006 75 Points (21 Wins)
2006/2007 75 Points (21 Wins)
2007/2008 70 Points (18 Wins)
2008/2009 74 Points (21 Wins)
2009/2010 70 Points (19 Wins)
2010/2011 75 Points (19 Wins)

So far we have 16 wins - never needed more than 75 points, which means winning 6 of the last 7. But 5 wins puts us on 21 for the season, and you've never needed more than that, giving us a minimum of 72 pts ... just saying - do your heads over that!
er nok ikke riktig så enkelt, må jo rekne med antall uavgjordte kamper.....er langt ifra sikkert at 72p holder....
"SNIFFER"

Leedsgutt

Sv: 7 kamper igjen
« Svar #102 på: Mars 28, 2012, 16:04:38 »
Tenker 73poeng

Tap mot Reading og uavgjort mot Blackpool, vi vinner resten ;)

h.b

  • Gjest
Sv: 7 kamper igjen
« Svar #103 på: Mars 28, 2012, 16:32:36 »
Playoff er i grunn noe stort tull. De 3 beste i divisjonen er de som burde gå opp. Og derfor fortjener ikke Leeds å rykke opp uansett om vi kommer til Playoff og vinner den

Andersen

Sv: 7 kamper igjen
« Svar #104 på: Mars 28, 2012, 16:48:21 »
Gårsdagens kveldskamper gikk jo i vår favør hele veien ! Men de resterende kampene kan vi vel ikke vente oss å få så mye hjelp i ? Her får vi bare brette opp skjorte arma og gjøre jobben selv! Men ER ? GRØSSER LITT!

Tobbe9210

Sv: 14 kamper igjen
« Svar #105 på: Mars 28, 2012, 16:53:48 »
Det laget jeg så mot Nottingham har ingenting i PL å gjøre..

Det er knapt noen som er uenig med deg i det, Tobbe9210. Ut fra den Forest-kampen (3-7) har ikke Leeds noe å gjøre i PL, og kanskje heller ikke i nPc.

Men de fleste bedømmer et lag sine prestasjoner ut fra resultater over tid.

Bedømt ut fra en kamp har hverken Man Utd (tapte 1-6 hjemme mot Man City) eller Arsenal (tapte 8-2 borte mot Man Utd) noe særlig å gjøre i PL.  ;)  ;D

Ã… sammenlikne scum sitt tap mot city, med Leeds sitt tap mot Nottingham blir for dumt. Nottingham er et bunnlag i nPc, og noe vi bør slå med god margin hjemme. Og hvis vi skal dømme Leeds sine prestasjoner over tid, er vi fortsatt et godt stykke unna Premier League slik jeg ser det. Men som du sier, så har jo alle lag dårlige perioder og dårlige kamper. Utrolig nok så henger vi fortsatt med i kampen om PO, og hvis vi kommer dit kan alt skje..
Leksvik whites

Leedsfan

Sv: 7 kamper igjen
« Svar #106 på: Mars 28, 2012, 17:15:13 »
Playoff er i grunn noe stort tull. De 3 beste i divisjonen er de som burde gå opp. Og derfor fortjener ikke Leeds å rykke opp uansett om vi kommer til Playoff og vinner den

Wank on....

Ser jo at NFF tenkte det samme som deg, men de har vel angret seg?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Tobbe9210

Sv: 7 kamper igjen
« Svar #107 på: Mars 28, 2012, 17:24:33 »
Playoff er i grunn noe stort tull. De 3 beste i divisjonen er de som burde gå opp. Og derfor fortjener ikke Leeds å rykke opp uansett om vi kommer til Playoff og vinner den

Wank on....

Ser jo at NFF tenkte det samme som deg, men de har vel angret seg?
Så vidt jeg vet er Playoff noe alle/de aller fleste klubbene er enige om at vi skal ha, både i England og i Norge. Det øker spenningen og gjør ligaen mer attraktiv og tilskuervennlig.
Leksvik whites

Gufrias

Sv: 7 kamper igjen
« Svar #108 på: Mars 28, 2012, 18:40:12 »
Playoff er i grunn noe stort tull. De 3 beste i divisjonen er de som burde gå opp. Og derfor fortjener ikke Leeds å rykke opp uansett om vi kommer til Playoff og vinner den
Jeg synes også playoff mellom nr. 3-6 er urettferdig. Men playoffkampene er bra for økonomien, og det er nå en gang pengene som rår.
Hekta på Leeds siden 1974

lojosang

Sv: 7 kamper igjen
« Svar #109 på: Mars 28, 2012, 19:59:59 »
Playoff er i grunn noe stort tull. De 3 beste i divisjonen er de som burde gå opp. Og derfor fortjener ikke Leeds å rykke opp uansett om vi kommer til Playoff og vinner den
Jeg synes også playoff mellom nr. 3-6 er urettferdig. Men playoffkampene er bra for økonomien, og det er nå en gang pengene som rår.

Bullshit fra ende til annen. Kutter man ut playoff dreper man enhver form for spenning i serien siste fire-fem rundene i fire av fem sesonger. Det er en grunn til at NFF har gjeninnført kvallik.
- Leif Olav

Håvard

Sv: 7 kamper igjen
« Svar #110 på: Mars 28, 2012, 22:49:55 »
Litt usikker forran neste hjemmekamt mot Watford. Veit at gutta vinner som alltid hjemme ;)...men de er knappe favoritter på oddsen og spiller hjemme på ER..så erfaringen sier borteseier. Men jeg nekter å tro det før jeg ser det. Denne helga snur det hjemme og vi vinner to på rad..hittil.

MOT

Jon R

Sv: 14 kamper igjen
« Svar #111 på: Mars 29, 2012, 00:39:04 »
Det laget jeg så mot Nottingham har ingenting i PL å gjøre..

Det laget eg såg mot Southampton, Borough og West Ham er ikkje langt unna å ha noko i PL å gjere...

West Ham. Da må jeg ha vært temmelig nedsnødd. For den kampen er kanskje noe av det nest dårligste jeg har sett. Skjedde absolutt ingenting. Og hvis det er standarden neste sesong. Ja da rykker Leeds ned fra CCC med slik innsats og kvalitet over spillet

1. Vi var dårlige ja.
2. Du var temmelig nedsnødd.



 ;D

Vi var litt nedsnødd til tider vi og JON :)



På grensen til sveiseblinde, Martin.  ;D
Jon R.

Milou

Sv: 7 kamper igjen
« Svar #112 på: Mars 29, 2012, 06:52:38 »
Ta ein kikk på denne tabellen som viser oversikt over siste 6 kampar:
http://www.skysports.com/football/league/0,,11687,00.html

Det er interessant å merke seg at for lag plassert nr 5-10 er det ingen som har vunne fleire kampar enn dei har tapt på dei siste 6 og det er kun Leeds og Cardiff som har like mange sigerar som tap, der Leeds har eit betre resultat sidan dei har vunne 2 mot Cardiff's eine. Slik sett ser det lovande ut med tanke på play-off.

Det som imidlertid trekker ned er at Leeds' neste 3 motstandarar - i tillegg til Southampton som vi rundspelte på ER - er dei desiderte formlaga i divisjonen. Dette blir mao 3 avgjerande kampar og eg er redd vi må ha minst 5 poeng på desse for å ha sjanse på play-off; skulle vi få 6 poeng eller meir ser det lyst ut. Spesielt kritisk er heimekampen mot Derby, som kjem kun 3 dagar etter ein tøff bortekamp mot Reading. Eg ser det nesten som større sjanse å ta 3 poeng mot Reading, som slett ikkje er uoverkommeleg.

RoarG

Sv: 14 kamper igjen
« Svar #113 på: Mars 29, 2012, 12:21:13 »
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_div_1/predictor/default.stm#top

predictor time er her igen.

vi klarer det ikke med 70 poeng

1 southampton      92
2 west ham           89
3 reading              82
4 blackpool           81
5 cardiff               78
6 birmingham       75
7 middlesboro       74
8 hull                   70
9 leeds                 70
10brighton            69
I flg disse prediksjonene havner 6. plassen på 75 poeng. Tviler på at det holder for Leeds, grunnet svak målforskjell. Pr. nå har vi 57 poeng, og vi trenger 18 poeng for å nå 75 poeng. Det betyr at vi vinner 6 av de 7 siste kampene. Undere kan jo for all del skje, men av det jeg har sett så langt denne sesongen, tror jeg vi skal være fornøyd om vi klarer 10 av 18 poeng. Det blir nPC-fotball neste sesong også.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

8 lag om 3 plasser...som gir PL!!
« Svar #114 på: Mars 29, 2012, 14:54:21 »
Brighton, Boro, Brum, Blackpool, Hull, Cardiff, Leicester & Leeds.

For en avslutning, er nå man skulle bodd der borte siste mnd!
Uansett , hvis man skal se på formen siste kamper - da er vi jammen ikke
av de værste.....21 poeng igjen å kjempe om.

Vi tar 16....og klarer 6.plassen.

Hold ut!
 

Vanderlunde

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 200
  • Total likes: 0
  • Nederlandsk norsk keeper, med hjertet i Leeds.
    • Vis profil
    • E-post
Sv: 8 lag om 3 plasser...som gir PL!!
« Svar #115 på: Mars 29, 2012, 15:03:58 »
Brighton, Boro, Brum, Blackpool, Hull, Cardiff, Leicester & Leeds.

For en avslutning, er nå man skulle bodd der borte siste mnd!
Uansett , hvis man skal se på formen siste kamper - da er vi jammen ikke
av de værste.....21 poeng igjen å kjempe om.

Vi tar 16....og klarer 6.plassen.

Hold ut!

Nå vet jeg ikke akkurat om det er tre plasser som gir PL, men det er tre plasser som kan gi ekstra sjanse til å bli det ene laget som følger med de to andre (som jeg tror er Southampton og Reading).

Men ja, er fortsatt mulig, men er redd for at det Leeds er for varierende til å kunne vinne nok kamper til at det blir play off, for så å vinne de tre kampene for å få PL.

Cherry

Sv: 8 lag om 3 plasser...som gir PL!!
« Svar #116 på: Mars 29, 2012, 15:09:41 »
..nå VET jeg at d ikke er 3 plasser som gir PL spill - men at det da blir
3.-6.plass som tilslutt blir til 2-to lag som spiller finale på Wembley
om den 3 - tredje plassen som blir "ledig" i Premier League...

...og det er faktisk ikke nødvendig å vinne 3 kamper i PO`s........
det holder med å stå igjen som vinner på Wembley :-)

PetterMeter
 

B_Ød

Sv: 8 lag om 3 plasser...som gir PL!!
« Svar #117 på: Mars 29, 2012, 15:26:44 »
er det blitt flagget hva som er delmål2 hvis delmål1 er playoff?? Kan ikke huske å ha sett noe slikt jeg?
Ups & Ups!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: 7 kamper igjen
« Svar #118 på: Mars 29, 2012, 15:35:40 »
Jeg ser ikke noe sææærlig poeng i å diskutere sesongavslutningen i flere tråder. Så jeg slår iallefall sammen disse.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Gufrias

Sv: 7 kamper igjen
« Svar #119 på: Mars 29, 2012, 16:58:47 »
Playoff er i grunn noe stort tull. De 3 beste i divisjonen er de som burde gå opp. Og derfor fortjener ikke Leeds å rykke opp uansett om vi kommer til Playoff og vinner den
Jeg synes også playoff mellom nr. 3-6 er urettferdig. Men playoffkampene er bra for økonomien, og det er nå en gang pengene som rår.

Bullshit fra ende til annen. Kutter man ut playoff dreper man enhver form for spenning i serien siste fire-fem rundene i fire av fem sesonger. Det er en grunn til at NFF har gjeninnført kvallik.
Det er så deilig når du avskriver et innlegg som bullshit, for så å legge fram argumenter som taler for påstanden i nevnte innlegg  ;D
Hekta på Leeds siden 1974