Har du glemt taktikk-tavla hjemme, Neil Warnock?

Started by Kato, February 22, 2012, 08:45:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

B_Ød

Quote from: Leedsfan on November 07, 2012, 14:50:38
Jeg skjønner Warnock angående Hall, karen er kamprusten deluxe og slik som vi spiller så ville det vært urettferdig mot spilleren å la han starte. I går var vel flere syke slik at han måtte ofres.
Han er nok ikke lånt/kjøpt inn for kun noen få måneder, men burde allikevel få sjansen snart!

Skjønner ikke noe av det du sier her jeg...
Ups & Ups!!

Hallgeir *

Quote from: DenHviteYeboah on November 07, 2012, 14:26:25
Viktig å ikke svartmale fullstendig, men det er en eneste grunn til dette, og det er klubbens eier. Dere kan komme med hvem dere vil, gjerne Don Revie i fra den andre siden. Han hadde ikke fått til noe bedre med dagens middelmådigheter. Det nytter ikke å tro at man kan rykke opp med en eier som ikke har visjoner, ønske om å bruke penger, eller som koster på alt annet enn stallen. Det kommer ikke til å skje noe positivt før Evil Santa er borte for godt og en ny eier med penger har kommet inn. Klubben ligger på "sotteseng" og dør snart hvis ikke den blir solgt. Det som kan redde sesongen er ikke ny manager, men en ny eier som kjøper kvalitet i januar! Ifjor lå Reading på 16. plass på denne tiden med 18 poeng...... Sikkert mye rart med Warnocks taktikk, men man kan ikke forvente at en gyngehest skal begynne å gå.....

Det er ikke mulig å være uenig i dette.
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Quote from: Bjørn Ødegaard on November 07, 2012, 14:55:51
Quote from: Leedsfan on November 07, 2012, 14:50:38
Jeg skjønner Warnock angående Hall, karen er kamprusten deluxe og slik som vi spiller så ville det vært urettferdig mot spilleren å la han starte. I går var vel flere syke slik at han måtte ofres.
Han er nok ikke lånt/kjøpt inn for kun noen få måneder, men burde allikevel få sjansen snart!

Skjønner ikke noe av det du sier her jeg...

Hall er kamprusten og mange tror at han er vår nye frelser. Hvis Warnock hadde sluppet han til og han hadde spilt ræva så hadde kanskje karrieren hans i Leeds vært over før den begynte. Jeg støtter heller Warnock i å spare han til han er klar for det, han ser han jo tross alt på treningsfeltet hver dag. Hall har nettopp puttet for vært "U-21-lag" så han er vel ikke langt unna å få spille mer.

Warnock sier at han måtte "ofre" Hall i går pga sykdom, han måtte ha andre på benken. Warnock selv får nesten svare for den..:)

Jeg tror at vi signerer Hall permanent i januar, ville jo vært lite gjennomtenkt å leie en kar i tre måneder når han trenger en måned for å komme seg i kampform.

Skjønte du mer nå, eller virker tankene mine rare?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Quote from: Leedsfan on November 07, 2012, 15:10:10
Hall er kamprusten og mange tror at han er vår nye frelser. Hvis Warnock hadde sluppet han til og han hadde spilt ræva så hadde kanskje karrieren hans i Leeds vært over før den begynte. Jeg støtter heller Warnock i å spare han til han er klar for det, han ser han jo tross alt på treningsfeltet hver dag. Hall har nettopp puttet for vært "U-21-lag" så han er vel ikke langt unna å få spille mer.

Warnock sier at han måtte "ofre" Hall i går pga sykdom, han måtte ha andre på benken. Warnock selv får nesten svare for den..:)

Jeg tror at vi signerer Hall permanent i januar, ville jo vært lite gjennomtenkt å leie en kar i tre måneder når han trenger en måned for å komme seg i kampform.

Skjønte du mer nå, eller virker tankene mine rare?

Absolutt mer forståelig nå..takker  :)
Ups & Ups!!

kalle_92

Quote from: Kato on November 07, 2012, 09:34:06
1. Første bytte i går etter 80 min, endte med å kun bytte 2 spillere
2. En grusomt manglende rotering på stallen med to kamper i uka.
3. En elendig statistikk, med knapt seier i hver tredje kamp etter han overtok.
4. Ikke fnugget bedre enn Grayson på transfermarkedet. Verre enn det han skaffet, er de han kvittet seg med. Clayton du er savnet.
5. Ser ikke et snev av plan i det vi driver med.

Hadde ingen tro på denne ansettelsen, kortsiktig uten noe tegn på kontinuitet. I dag har jeg endas mindre tro. Neil Warnock er gått ut på dato.
Taktisk sett virker han fraværende under kamp. Satser ikke, bytter ikke, endrer ikke kampbilde.

Kred for å være motivator under større begivenheter, selv om det bare skulle mangle at vi ikke var bedre Southampton B.

Dessverre enig i mange av punktene dine. Det verste for min del er punkt 5. Det er ingen plan. Vi skal bare rykke opp. Savner en skikkelig kampplan, som ikke bare er 100% innsats, men kanskje litt taktisk også. Rotering av laget er han ikke bedre på enn Grayson var.

fjellhaugen

Quote from: Kato on November 07, 2012, 09:34:06
1. Første bytte i går etter 80 min, endte med å kun bytte 2 spillere
2. En grusomt manglende rotering på stallen med to kamper i uka.
3. En elendig statistikk, med knapt seier i hver tredje kamp etter han overtok.
4. Ikke fnugget bedre enn Grayson på transfermarkedet. Verre enn det han skaffet, er de han kvittet seg med. Clayton du er savnet.
5. Ser ikke et snev av plan i det vi driver med.

Hadde ingen tro på denne ansettelsen, kortsiktig uten noe tegn på kontinuitet. I dag har jeg endas mindre tro. Neil Warnock er gått ut på dato.
Taktisk sett virker han fraværende under kamp. Satser ikke, bytter ikke, endrer ikke kampbilde.

Kred for å være motivator under større begivenheter, selv om det bare skulle mangle at vi ikke var bedre Southampton B.

flott innlegg.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

testo

Quote from: DenHviteYeboah on November 07, 2012, 14:26:25
Viktig å ikke svartmale fullstendig, men det er en eneste grunn til dette, og det er klubbenps eier. Dere kan komme med hvem dere vil, gjerne Don Revie i fra den andre siden. Han hadde ikke fått til noe bedre med dagens middelmådigheter. Det nytter ikke å tro at man kan rykke opp med en eier som ikke har visjoner, ønske om å bruke penger, eller som koster på alt annet enn stallen. Det kommer ikke til å skje noe positivt før Evil Santa er borte for godt og en ny eier med penger har kommet inn. Klubben ligger på "sotteseng" og dør snart hvis ikke den blir solgt. Det som kan redde sesongen er ikke ny manager, men en ny eier som kjøper kvalitet i januar! Ifjor lå Reading på 16. plass på denne tiden med 18 poeng...... Sikkert mye rart med Warnocks taktikk, men man kan ikke forvente at en gyngehest skal begynne å gå.....

+1
Som jeg skulle sagt det selv...
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Ups & Ups!!

Tom S

Quote from: Sydhagen on November 08, 2012, 10:21:08
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-v-watford-warnock-plans-gung-ho-approach-1-5104451?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed

NW planlegger mer offensiv fotball til helgen.

Faen kor bra!
Eg gav Neil beskjed om at eg kommer over til Watford kampen og forventer å sjå eit Leedslag som angriper - artig at han hørte på meg  8) ;D
COME ON LEEDS !!

Jon R

Quote from: Tom S on November 08, 2012, 10:35:32
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-v-watford-warnock-plans-gung-ho-approach-1-5104451?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed

Faen kor bra!
Eg gav Neil beskjed om at eg kommer over til Watford kampen og forventer å sjå eit Leedslag som angriper - artig at han hørte på meg  8) ;D

Glimrende jobbet, Tom!  ;D
Jon R.

Sydhagen

Angrep er alltid beste forsvar. så lenge ballen er på motstanderens banehalvdel er det vanskelig for de å score  ;)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fjellhaugen

Nok et kjempe trekk av Colin med en mann utvist!!!!!

Get out of out club
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Leedsfan

Quote from: fjellhaugen on November 10, 2012, 17:21:08

Get out of out club

Nå har de fleste skreket etter geniale bytter og tidlig i kampene, så lystret Warnock og så ble også det galt..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

HåvardK

Quote from: Leedsfan on November 10, 2012, 17:29:26

Get out of out club

Nå har de fleste skreket etter geniale bytter og tidlig i kampene, så lystret Warnock og så ble også det galt..
Ja, TENK at det går an å stille spørsmålstegn ved Colins taktiske evner etter denne kampen! Makan.

For det var vel noen andre enn ham som satte opp startoppstillingen, og bl a bestemte 3-5-2?

fjellhaugen

Blir for dumt å bytte alt med en omgang igjen. Hvertfall med en mann mindre hvor taktiske bytter har mer å si enn 11 mot 11.

Hjelpeløst og smågutt taktikk.

Bates out, og del gjerne taxi med warnock

fjellhaugen

5 lag har sluppet inn mer mål enn oss.
Med denne fortsettelsen kommer vi opp i 65 baklengs. Topp det warnock. Du brukte alle pengene i sommer på å snurpe igjen bak fra 68 til 65 baklengs.
Samtidig scorer vi ikke mer, derimot mindre og mindre utover sesongen......

Jon R

Quote from: Leedsfan on November 10, 2012, 17:29:26

Get out of out club

Problemet er at det ikke var geniale bytter. Med 10 mann tilsier all foruft at du ikke svir av begge de  siste byttene i pausen.  Og ærlig talt, Michael Brown når vi har Becchio på benken?

Let` s face it. Warnocks tid som manager i Leeds har vært en endeløs rekke av dårlige vurderinger og feil taktiske valg. Dette bare underbygges av statistikken som på mange punkter plasserer han blant tidenes verste. Så langt er årets cup run eneste lyspunkt.

Jon R.

Leedsfan

Poenget er at jeg begynner å bli enig med dere og det er så trist...

bjoggis

Sydhagen

Ian Baird

Quote from: Bjørn Ødegaard on November 08, 2012, 10:30:49

Kan nok gå litt begge veier det, men for all del..tror vi er klare for litt forandring alle mann nå.

Ja. Riski å bytte til en taktikk som spillere ikke har øvet inn formasjoner på. Har kanskje heller ikke spillere til å satse for mye fremover. 1-6....
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

fjellhaugen

Quote from: fjellhaugen on November 10, 2012, 17:40:04
5 lag har sluppet inn mer mål enn oss.
Med denne fortsettelsen kommer vi opp i 65 baklengs. Topp det warnock. Du brukte alle pengene i sommer på å snurpe igjen bak fra 68 til 65 baklengs.
Samtidig scorer vi ikke mer, derimot mindre og mindre utover sesongen......

Edit;
Med dagens baklengs ligger man snittmessig an til 80 baklengs. Well done. Friggin well done.

Jon R

Warnock har vel pr dato ikke brukt samme bakre firer i to kamper på rad? Skifter spillere og formasjon i hytt og gevær.

Warnocks  såkalte taktikk lider under:  Ingen grunnleggende filosofi. Ingen plan. Ingen kontinuitet. Ingen suksess.
Jon R.

Leedsfan

Jeg tror faktisk at Warnock også føler presset.. Nå har jo fansen begynt å snu mot ham, nytter ikke med smisk. Hvis det ikke blir bedre spill og resultater så ryker nok Warnock snart..

lojosang

Quote from: Jon R on November 10, 2012, 19:35:51
Warnock har vel pr dato ikke brukt samme bakre firer i to kamper på rad? Skifter spillere og formasjon i hytt og gevær.

Warnocks  såkalte taktikk lider under:  Ingen grunnleggende filosofi. Ingen plan. Ingen kontinuitet. Ingen suksess.

Ingen mann for framtida.

Ingen mann for nåtida heller, egentlig. Best før 1998.
- Leif Olav

Gufrias

Quote from: lojosang on November 11, 2012, 02:36:23
Quote from: Jon R on November 10, 2012, 19:35:51

Ingen mann for framtida.

Ingen mann for nåtida heller, egentlig. Best før 1998.
Han fungerte helt greit i 2011.
Hekta på Leeds siden 1974

sportcarl1

visst lider man med klubben och speciellt warnock idag,känns ju som att det är han allena som får ta skiten och i vis mån bates, allt bra han gjort genom åren glöms en sådan här dag, är ju samma manager som ledde leed s ill en seger mot Everton, den tv-sända matchen vill jag påstå är den bästa matchen leeds spelat sedan de åkte ur PL,(sensationsmässigt är dock vinsten mot MU större)

Jon R

Quote from: sportcarl1 link=topic =18945.msg413952#msg413952 date=1352623481
visst lider man med klubben och speciellt warnock idag,känns ju som att det är han allena som får ta skiten och i vis mån bates, allt bra han gjort genom åren glöms en sådan här dag, är ju samma manager som ledde leed s ill en seger mot Everton, den tv-sända matchen vill jag påstå är den bästa matchen leeds spelat sedan de åkte ur PL,(sensationsmässigt är dock vinsten mot MU större)

Det hjelper dessverre lite med en god kamp i en cup ikke altfor mange bryr seg om når vi spiller møkkafotball på ligaens nest høyeste nivå. Se på Crystal P. De har neppe bedre stall enn oss men storspiller og vinner kamp etter kamp mens Warnocks gutter er i fritt fall. Ikke minst har spillet og resultatene på Elland Road vært en katastrofe.  :-[

En annen ting:Bates kan lastes for mye men i en taktikk tråd er Bates gjøren og laden helt underordnet.
Jon R.

fjellhaugen

Quote from: sportcarl1 on November 11, 2012, 09:44:41

everton somgjorde 10 bytter fra forrige kamp og ikke prioriterer ligacupen.
ja hvis det er grunnlaget for suksessen, tar jeg cv en min fra footballmanager som CL vinner med York og søker