Har du glemt taktikk-tavla hjemme, Neil Warnock?

Started by Kato, February 22, 2012, 08:45:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

stefan

Hodet på spikeren Kato!
Særlig punkt 4 og 2 har gitt meg mye grå hår....
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Asbjørn

Tar med denne fra Thomas: :)

Jerome Thomas‏@jeromethomas14

Teams doubling up on me now, that gives Sam & Greeny more space down the right, as long as we win Ill happily sacrifice myself for the team!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tom S

Eg meiner NW bør legge om frå å sparke fotball til å spille fotball.
COME ON LEEDS !!

Leedsfan

Quote from: Tom S on December 26, 2012, 17:57:41

Hva med å ansette Solbakken når han får sparken i Wolves, eller kanskje ansette Hareide? Begge står jo for en type sexy fotball vi Leedsfans kan like..

Løsningen er at Wigan sparker Martinez og at vi ansetter han.. En liten ting, Wigan ser ganske triste ut når de taper de også...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Det finns vel en mellomting mellom sexy-fotball og 50-tallsgamping uten en eneste plan.

Ã... mene vi burde vunnet i dag er det dummeste jeg noen gang har hørt fra Warnock. Og litt har man jo hørt tidligere.

Eriksen55

Quote from: Kato on December 26, 2012, 18:40:02
Det finns vel en mellomting mellom sexy-fotball og 50-tallsgamping uten en eneste plan.

Ã... mene vi burde vunnet i dag er det dummeste jeg noen gang har hørt fra Warnock. Og litt har man jo hørt tidligere.

Og du er helt sikker på at han mente  vi var best og burde vunnet, eller at vi bør vinne når vi får 1-0 tidlig og får kampen dit vi vil og er nære på å få 2-0 før Lees kløner det til og lager straffe...Tate ser på ball, Austin bruker 5 sek på å flytte beina og kliner den i eget mål?  I intervjuet så tolket jeg det lett til det siste!

Men noe vi er helt enig i er at fotballen vi spiller ser fryktelig trist ut, spesielt når det klabber som i dag. Har vi flyten derimot, så er det ikke så ille. Og vinner vi, så driter jeg egentlig i hvor stygt det måtte se ut :)

Kato

Sikkert ikke like tabloid som jeg skriver det.

Men kjedelig å se på, uten tvil.

sportcarl1

Quote from: Leedsfan on December 26, 2012, 18:03:03

Hva med å ansette Solbakken når han får sparken i Wolves, eller kanskje ansette Hareide? Begge står jo for en type sexy fotball vi Leedsfans kan like..

Løsningen er at Wigan sparker Martinez og at vi ansetter han.. En liten ting, Wigan ser ganske triste ut når de taper de også...
varför skall vi anställa en tränare som solbakken som misslyckats så katastrofalt?

Leedsfan

Quote from: sportcarl1 on December 26, 2012, 21:10:08
Quote from: Leedsfan on December 26, 2012, 18:03:03

varför skall vi anställa en tränare som solbakken som misslyckats så katastrofalt?

Ironi min venn, ironi!

Poenget er at det ikke alltid blir effektiv og pen fotball selv om manageren ønsker at laget skal spille "moderne" fotball..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Akkurat sett Stoke spille "Warnock-fotball" mot Liverpools moderne ballbesittende stil. Så lenge man har gode nok spillere som spiller med hjertet utenpå drakta så er slik fotball god nok for meg.. Stoke vant også 3-1.

Kato

Leedsfan

Quote from: Kato on December 26, 2012, 23:40:11
Stoke er forferdelige å se på.

Fair enough.

Ulike forumdeltagere setter pris på ulike kvaliteter..

Jon R

Quote from: Leedsfan on December 26, 2012, 22:37:53
Akkurat sett Stoke spille "Warnock-fotball" mot Liverpools moderne ballbesittende stil. Så lenge man har gode nok spillere som spiller med hjertet utenpå drakta så er slik fotball god nok for meg.. Stoke vant også 3-1.

Warnock fotball??? Stoke er PL mest velorganiserte lag mens vi er kanskje vår divisjons dårligst organiserte. Stoke slipper inn færrest mål i toppdivisjonen mens vi snart har sluppet inn flest i vår liga. Det eneste fellstrekket jeg ser med Stoke er at begge lag spiller en type fotball som vil fremskynde avfolkningen av tribunene i England.
Jon R.

haak-d

Leedsfan

Quote from: Jon R on December 27, 2012, 00:23:06

Warnock fotball??? Stoke er PL mest velorganiserte lag mens vi er kanskje vår divisjons dårligst organiserte. Stoke slipper inn færrest mål i toppdivisjonen mens vi snart har sluppet inn flest i vår liga. Det eneste fellstrekket jeg ser med Stoke er at begge lag spiller en type fotball som vil fremskynde avfolkningen av tribunene i England.

Nøkkelordet er vel "gode nok spillere"..:) I opprykkssesongen til QPR så spilte de artig fotball, de putta mange og slapp inn færrest.

Jeg ser heller en Stoke kamp med fart, innsats, guts og situasjoner foran mål enn Barcelona med balltrilling og  kombinasjoner rundt motstanderens mål i 90 minutter. Nå har jo Arsenal prøvd en stund å spille "Barcelona" og jeg orker nesten ikke se Arsenal spille lengre. Gi meg Arsenal med Henry på topp hvor ballen gikk hurtig fremover og vips så var det mål og situasjoner ut av ingenting. Manchester City spiller også "Barcelona", uendelig pasninger hvor det nesten ikke skjer noe...

Men kjenner jeg deg rett Jon så er det ikke Barcelona, Arsenal og City som er problemet, problemet er vel motstanderlagene som ikke lar de overnevnte spille fotballen sin...:)

Som jeg har sagt mange ganger tidligere så er jeg enig i at det ser TIL TIDER ikke bra ut, vi ser dårlig organiserte ut og vi henger ikke sammen som lag. Vi har SJELDEN spilt meget bra. Jeg har også innrømt at vi spilte bedre fotball under Grayson og at jeg hadde ikke blitt lei meg hvis Roberto Di Matteo hadde blitt ansatt. Så jeg synes heller ikke at alt er bare topp om dagen.

Noen sier at vi har et lag bestående av gråstein, ordet søppel er nevnt. De samme sier at vi maks er verdig en plass midt på tabellen. Så vinner vi 5 av 6 i ligaen mot flere av de beste lagene og banker Hudders på bortebane. Vi går på en smell borte mot Nottingham i går og da er alt bare sorgen igjen. Hvis laget er så grått og dårlig så er det ikke sikkert at Roberto Di Matteo hadde fått sving på det heller...

Gufrias

Quote from: Kato on December 26, 2012, 23:40:11
Stoke er forferdelige å se på.
Sannsynligvis ikke for Stoke-fansen. Alltid gøy å vinne, uansett.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

QPR 10/11

1 Queens Park Rangers (C)46  24  16  6        71 32 +39   88 poeng

Most clean sheets: 25 - Queens Park Rangers

Most fouls (club): 554 â€" Leeds United (tok denne med da det viser seg at vi var grisespillende før Warnock).

Hvilken taktikk spilte Warnock med i QPR? Hvorfor har han forandret på taktikken når han kom til Leeds? Hadde han bare spilt med samme taktikk så hadde vi jo ligget høyere på tabellen.....:) :) :)

p0ndus

Mener og ha registrert en litt underlig trend. Mot lag som Cardiff, Blackpool,Derby, Hull og Nottingham Forest har vi slitt veldig siste årene.(forsåvidt slitt mot flere da men :( :()  Syntes det er underlig at NW ikke ser dette og klarer og legge opp en fotballklok taktikk mot disse motstanderne.

Asbjørn

Jeg ser at man klarer å debattere uten å skittkaste for tiden. Glimrende :)

Det er det defensive som er problemet nå.
Her er to stk med masse know-how om problemet.

Manager Warnock, og eks-spiller Matteo, begge i YEP.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-warnock-blast-for-his-naive-defence-1-5259498

By Phil Hay
Published on Friday 28 December 2012 10:20

Neil Warnock voiced concerns about the brittle nature of Leeds United’s defending after watching the club concede their 40th league goal of the season at Nottingham Forest.

Warnock appeared to question the mental strength of some of his players by admitting that Leeds were showing a tendency to “let their game go” as soon as their fixtures took a turn for the worse.

United dominated their Boxing Day meeting with Forest for half an hour, taking the lead through an early tap-in from Paul Green, but Billy Sharp’s penalty on 44 minutes dragged Forest back into the match and Leeds collapsed in the second half as three goals in seven minutes earned the hosts a 4-2 win.

Warnock called his side’s performance “naive” and said “amateurish things” had been responsible for both the flood of goals at the City Ground and the five concessions against Chelsea in the quarter-finals of the League Cup last week.

The club’s meeting with Chelsea followed a similar theme to their Boxing Day loss, with Chelsea scoring five times in the second half to render meaningless an earlier finish from Luciano Becchio.

United travel to Hull City tomorrow to face a team who climbed into the Championship’s automatic promotion places last week, and Warnock is pondering his next move after Dexter Blacktock’s 61st-minute header took United’s concession in league games to the 40 mark.

Warnock said: “We were naive again and we’ve been naive a few times.

“It’s like Michael Brown said to me after the Chelsea game â€" I know Chelsea are a top side but one or two amateurish things went on in that game. It wasn’t like all of their goals were brilliant.

“We conceded seven against Forest last season and now four against them again â€" silly goals and a lot of goals. It’s almost like when we make a mistake, we’re so disappointed that one or two lads let their game go.

“That’s down to growing up and getting more experience.”

Warnock moved to replenish his defence last month by signing Alan Tate from Swansea City after Jason Pearce’s dismissal against Watford on November 10 subjected him to a three-match ban.

Tate joined Leeds on a short-term loan but United are looking to take the 30-year-old on a permanent basis in a £250,000 deal once the January transer window opens. Tate’s temporary deal expires after their clash with Bolton Wanderers on Tuesday.

Warnock has persisted with a centre-back pairing of Tate and Tom Lees for the past seven league games and Leeds have accumulated 15 points during that period but their backline was badly stretched in the second half against Forest.

The loss at the City Ground was United’s second in seven Championship matches and their first since a 3-1 defeat at Derby County three weeks ago.

Warnock said: “As daft as it sounds I was disappointed that we didn’t win the game.

“Before those three goals in seven minutes the game was there to be won. That’s why it was so disappointing. We wasted another opportunity.

“It wasn’t a case of us getting battered but we went amateurish for seven minutes and it cost us three goals.

“We were a lot better than we were at Derby and after going 1-0 up we had great chances to make a better pass or to put players through to go 2-0 up. Forest were very nervous at that stage but their first goal gave them a massive lift. They got out of prison.”

Hull were held to a goalless draw by Leicester City on Wednesday and while Warnock bemoaned United’s fragile defending, Hull boss Bruce was frustrated by City’s inability to take a number of chances against another club positioned inside the Championship’s top six.

“We keep saying we’re going to give somebody a hiding one day and although I never thought that would come against a side like Leicester, we had plenty of clear-cut chances,” Bruce said. “We’re left to scratch our heads again.”

But the point earned by Bruce’s players was enough to keep Hull in second position in the table, extending their unbeaten run to six matches.

City are one of the division’s form sides but Warnock said: “In a way I’m glad.

“If you saw our defending at Forest then you’d be rubbing your hands if you’re a Tigers fan. But that’s the Championship for you.”

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-poor-defence-will-cost-whites-matteo-1-5261308

By Dominic Matteo
Published on Friday 28 December 2012 19:00

It used to be said that the defensive record at Leeds United was Simon Grayson’s Achilles Heel.

His teams could play with style and ambition but Grayson never beat their habit of scoring three goals and conceding four.

To me, Neil Warnock seemed like the perfect replacement for Simon. Warnock’s a winner with a track record of success but his strength over many years has been organisation and an understanding of how to build from the back.

QPR’s defensive record in the season when they won the Championship title was unbelievably good.

So I’m at a loss to explain why Leeds in his time as manager have failed in the one are where Warnock’s sides are usually so good.

Imploded

Tuesday’s defeat at Nottingham Forest reminded me of a few other games under Warnock and a number under Grayson too â€" matches where United’s defence imploded and the opposition went to town.

It was a problem 12 months ago and it’s still a problem now.

To put the club’s record into context, they’ve conceded 40 times in 24 league matches. Barnsley, who are second from bottom in the table, have conceded 38. Those statistics tell you two things: that Leeds are among the more porous teams in the division but have made a good fist of scoring their way out of trouble.

It’s the only way of explaining how the club are sitting in ninth.

That’s fine when you’ve got a 17-goal forward like Luciano Becchio but as Grayson discovered in the same year as QPR lifted the title, teams who struggle to keep clean sheets usually get found out at the business end of the season.

What I’m trying to say is that despite their position in the Championship, Leeds cannot expect to win promotion or the play-offs by conceding as many times in the second half of the season as they have in the first. Something needs to change.

To be honest, I’m struggling to put my finger on why this problem won’t go away. On the one hand the club have got a manager who’s reputation has been built on solid football.

It’s what Warnock does. On the other, they’ve got more than enough in the way of defensive resources to sort themselves out.

Sam Byram is young but the kid’s been one of the finds of the season at Elland Road. Tom Lees, Alan Tate and Jason Pearce are more than good enough to play at Championship level. And from what I see of Adam Drury, he looks like a reliable left-back. That’s without even naming Lee Peltier, Aidan White or a very decent goalkeeper in Paddy Kenny.

There were times under Grayson when the failings were easy to understand.

Too often his backline lacked pace and an aerial presence and it became increasingly easy for rival managers to work out the best way of playing against Leeds. To look at the names on the teamsheet now, that shouldn’t be an issue.

The defence as it is shouldn’t be caving in as easily as it did on Boxing Day.

There was a point in the second half against Forest where I feared that the scoreline would run to six or seven.

It goes without saying that Leeds will be trying to sort this out on the training ground. Warnock must be scratching his head and his coaches too. This is pretty much the same backroom team which turned QPR into an unstoppable force.

I won’t for one minute pretend that United’s squad as a whole compares to the squad which took QPR up but there’s a glaring disparity between their defensive records.

For now, the likes of Becchio â€" and to an extent Paul Green â€" are doing their bit to compensate for the goals flying in at the wrong end of the pitch but its been proven many times that the Kevin Keegan strategy of going punch-for-punch usually ends in tears.

The worry is that if Leeds fail to score, you’d hardly back them to pick up a point; not when they’re striking twice at Forest and still losing so heavily. Warnock wants a new striker next month and I can understand why.

At the moment there’s too much pressure resting on Becchio’s shoulders. Whether he could justify signing more defenders I’m not so sure but somehow the stability and the structure of the team has to improve. Warnock needs to install that defensive class which traditionally served him so well.

Put it in place and I can see Leeds going up.

But without it, I’ll be braced for more defeats like Tuesday’s.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Solve the problem.... Stram opp organiseringa defensivt. Der svikter det først og fremst.

Jon R

Quote from: Leedsfan on December 27, 2012, 09:07:08
Quote from: Jon R on December 27, 2012, 00:23:06

Nøkkelordet er vel "gode nok spillere"..:) I opprykkssesongen til QPR så spilte de artig fotball, de putta mange og slapp inn færrest.

Jeg ser heller en Stoke kamp med fart, innsats, guts og situasjoner foran mål enn Barcelona med balltrilling og  kombinasjoner rundt motstanderens mål i 90 minutter. Nå har jo Arsenal prøvd en stund å spille "Barcelona" og jeg orker nesten ikke se Arsenal spille lengre. Gi meg Arsenal med Henry på topp hvor ballen gikk hurtig fremover og vips så var det mål og situasjoner ut av ingenting. Manchester City spiller også "Barcelona", uendelig pasninger hvor det nesten ikke skjer noe...

Men kjenner jeg deg rett Jon så er det ikke Barcelona, Arsenal og City som er problemet, problemet er vel motstanderlagene som ikke lar de overnevnte spille fotballen sin...:)

Som jeg har sagt mange ganger tidligere så er jeg enig i at det ser TIL TIDER ikke bra ut, vi ser dårlig organiserte ut og vi henger ikke sammen som lag. Vi har SJELDEN spilt meget bra. Jeg har også innrømt at vi spilte bedre fotball under Grayson og at jeg hadde ikke blitt lei meg hvis Roberto Di Matteo hadde blitt ansatt. Så jeg synes heller ikke at alt er bare topp om dagen.

Noen sier at vi har et lag bestående av gråstein, ordet søppel er nevnt. De samme sier at vi maks er verdig en plass midt på tabellen. Så vinner vi 5 av 6 i ligaen mot flere av de beste lagene og banker Hudders på bortebane. Vi går på en smell borte mot Nottingham i går og da er alt bare sorgen igjen. Hvis laget er så grått og dårlig så er det ikke sikkert at Roberto Di Matteo hadde fått sving på det heller...

Er ikke så glad i Barcelona jeg....

Jeg er uenig med de som mener at stallen vår består av gråstein og søppel. NW har hatt plenty nok av  talent til å sette sammen en konkuransedyktig førstellver i hver eneste kamp denn sesongen, også når skadene har rammet oss. Den store forskjellen fra QPR dagene er at NW ikke lenger får ut det potensialet som allerede finnes  i den stallen han har. Jeg synes han gjør veldig mange rare valg og vurderinger når det kommer til laguttak og posisjoner han plasserer spillerne i. Synes også hans  påståtte egeskaper som motivator er lite fremtredende når man ser hvordan laget fremstår  i motgang. Hadde det ikke vært for  Becchios fantastiske effektivitet ville vi med største sannsynlighet ligget og vaket nede i nedrykksumpen.  I de fleste kampene jeg har sett denne sesongen har vi kommet ut med et bedre resultatbenn vi strengt tatt har fortjent. Mye kan naturligvis legges i sekken for personlige feil, men taktikken til NW har sannelig ikke kompensert for manglende ferdigheter hos spillerne. Jeg vil snarere si tvert i mot.  :(
Jon R.

Sydhagen

Problemet til Leeds er at vi aldri vinner ballen i gunstige posisjoner. presset høyt på banen er fraværende.
Når vi vinner ballen så er det alltid i eget forsvar og da blir veien lang til angrepet. Og det blir som regel "løst" ved å beine ballen frem mot angrepet. vi mister ballen 9 av 10 ganger. håpløst!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sleivind

Quote from: Kato on December 19, 2012, 22:48:04
Kanskje litt ufortjent å analysere en kamp mot Chelsea, men:

1. Svak defensiv struktur (avstander mellom ledd, avstander i ledd)

2. Svak samhandling defensivt i midtbaneleddet.

3. Svake med ball, kun Diouf som kan holde litt i den. Blir mye lemping, og mye tid uten possession.

4. Svake førsteforsvarere innenfor egen 40 meter.

5. Bra på defensiv dødball (minus den ene glippen mot råsterke Ivanseivovoivic)

5. Elendige på defensiv dødball, stort sett alle cornere og frispark ender i sjanser.

Sleivind

Taktikken til Warnock er jo tydeligvis å slå langt opp på spiss og få løp rundt spissen slik at vi vinner ballen høyt oppe. Men dette er jo dødfødt så lenge midtbanen står igjen sammen med forsvaret når ballen blir slått opp.

Men det som fascinerer meg er hvorfor det skal gå minimum 85 minutter og en haug med baklengsmål før vi begynner å trille litt ball? Ikke at det har kommet så veldig mye ut av det de to siste kampene, men vi gjør nå det hvertfall. Hvorfor ikke prøve på det litt innimellom gjennom hele kampen?

Kato

Ã...rsaken til at vi har fått trille litt ball på slutten av de to siste kampene, er at motstanderne har giret ned med komfortabel ledelse.

DenHviteYeboah

Hva med dette?
A few facts to highlight comparing Simon Grayson with Neil Warnock. Grayson's last 36 matches in charge of Leeds - Total shots = 404, Shots on Target = 228, Goals For = 57, Goals Against 55. Compare the same statistics with Warnock's first 36 games in charge of Leeds - Total shots = 340, shots on Target = 182, Goals For = 53, Goals Against = 57.

ollan

Quote from: DenHviteYeboah on December 30, 2012, 09:20:00
Hva med dette?
A few facts to highlight comparing Simon Grayson with Neil Warnock. Grayson's last 36 matches in charge of Leeds - Total shots = 404, Shots on Target = 228, Goals For = 57, Goals Against 55. Compare the same statistics with Warnock's first 36 games in charge of Leeds - Total shots = 340, shots on Target = 182, Goals For = 53, Goals Against = 57.
betyr vel at vi har bedre spisser nå enn da,og dårligere forsvar.....siden vi trenger færre sjanser til å score altså. Spøk til side,ser at mange etterlyser SG for tiden,liker ikke utviklingen under NW jeg heller men tviler på at SG er en mann for Leeds igjen. Husker med skrekk og gru hans tafatthet og uinspirerende lederstil,er heller ikke lett å komme tilbake til en klubb der han for 14 mnd viste seg som en særdeles dårlig leder med tanke på personlige egenskaper. Med de fleste folk så husker en som oftest de beste egenskapene  mens en fortrenger de negative? Problemet til NW og mange andre mngr er jo at de er av den gamle skolen,mens unge fremadstormende spillere blir trent helt fra ungdommen til å spille som Barcelona ,Arsenal og Gud forby (Manchester)... Ikke rart det svikter ofte da for unge spillere nedover i divisjonene. Som supporter ønsker jeg resultater nå,som nøytral tilskuer ønsker jeg fin underholdende fotball......balansegangen på dette er ikke lett,kan Leeds få inn en manager som får ro noen sesonger til å utvikle spillet så kan det bli bra(DiMatteo,Martines, m.fl ) men ut fra dagens ståsted må NW få skikk på forsvaret raskt og få til en midtbane som fungerer begge veier for opp vil jeg i mai.... Akkurat nå fremstår vår manager som Grayson gjorde våren 2011 og siste del av  2011...resignert og destruktiv.
Ollan

Leedsfan

Quote from: ollan on December 30, 2012, 09:48:20
Hva med dette?
betyr vel at vi har bedre spisser nå enn da,og dårligere forsvar.....siden vi trenger færre sjanser til å score altså. Spøk til side,ser at mange etterlyser SG for tiden,liker ikke utviklingen under NW jeg heller men tviler på at SG er en mann for Leeds igjen. Husker med skrekk og gru hans tafatthet og uinspirerende lederstil,er heller ikke lett å komme tilbake til en klubb der han for 14 mnd viste seg som en særdeles dårlig leder med tanke på personlige egenskaper. Med de fleste folk så husker en som oftest de beste egenskapene  mens en fortrenger de negative? Problemet til NW og mange andre mngr er jo at de er av den gamle skolen,mens unge fremadstormende spillere blir trent helt fra ungdommen til å spille som Barcelona ,Arsenal og Gud forby (Manchester)... Ikke rart det svikter ofte da for unge spillere nedover i divisjonene. Som supporter ønsker jeg resultater nå,som nøytral tilskuer ønsker jeg fin underholdende fotball......balansegangen på dette er ikke lett,kan Leeds få inn en manager som får ro noen sesonger til å utvikle spillet så kan det bli bra(DiMatteo,Martines, m.fl ) men ut fra dagens ståsted må NW få skikk på forsvaret raskt og få til en midtbane som fungerer begge veier for opp vil jeg i mai.... Akkurat nå fremstår vår manager som Grayson gjorde våren 2011 og siste del av  2011...resignert og destruktiv.

Flott innlegg...

Tilbake til Grayson, OMG!

ollan

Ollan

DenHviteYeboah

Quote from: Leedsfan on December 30, 2012, 09:54:43
Quote from: ollan on December 30, 2012, 09:48:20
Hva med dette?

Flott innlegg...

Tilbake til Grayson, OMG!
Mitt poeng er IKKE at vi bør ha tilbake Grayson. Poenget med statistikken er å vise at Warnock slettes ikke er noen Messias innen treneryrket...nå har han vært i klubben i snart 1 år og hva har skjedd i forhold til tidligere managere?
1.Vi kjøper fortsatt middelmådigheter
2.Vi ser fortsatt at målene renner inn
3.Vi spiller steinalder foppal
4.Vi blir fortsatt pissa på av "nisselag"
5.Vi er like stabile som en jo-jo
6.Vi skaper færre målsjanser
7.Vi bruker fortsatt spillere alt for tidlig i kamp etter langvarig skade

Mange spør seg om hvem som vil ta over som manager hvis Warnock sparkes-jeg er hellig overbevist om at mange har lyst:
-en av Englands største klubber med massiv historie
- fanbase over hele verden
-nye eiere
-fantastiske supportere