Skrevet av Emne: EX-spiller: Danny Webber  (Lest 8695 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Sv: Ny spiller: Danny Webber
« Svar #30 på: Februar 28, 2012, 22:10:29 »
Hallo!!!

Det er 13 kamper igjen av sesongen og Webber er signert for denne perioden, og neppe med PL-lønn.

For NW er ikke dette noe long-term objekt, i hvertfall ikke i utg.punktet,
men han kjenner han sikkert veldig godt, og har nok en plan for bruken av Webber.
Om jeg ikke husker feil er Webber over snittet "venn med ballen" og sparker den ikke vekk i panikk rett etter mottak. Det kan vi trenge.

Denne handelen trenger i dissekreres i det vide og brede. 13. 13. 13 kamper igjen.

Klubbenes squad settes nå på prøve over hele fjela (PL, nPc etc.) med skader
og suspensjoner og lånemarkedet er neppe det beste nå.

Støtte denne,går ikkje "bankrott" på denne dealen.
Gi mannen en tjangs!!

Problemet er at det har vært for mange dealer av denne typen de siste åra! Vi sliter med en alt for stor tropp. En stor spillergruppe er vanskelig å håndtere og koster mye penger. Da virker det nokså meningsløst å hente inn (nok) en spiller som "will be good to have around the place".  Det handler om å lære av feila fra i går!
Jon R.

asLeeds

Sv: Ny spiller: Danny Webber
« Svar #31 på: Februar 28, 2012, 22:17:43 »
"feila fra igår" går vell inn på SG sin konto?
DALHEIM WHITES

Jon R

Sv: Ny spiller: Danny Webber
« Svar #32 på: Februar 28, 2012, 22:25:28 »
"feila fra igår" går vell inn på SG sin konto?

Det går på klubbens konto, bokstavelig talt.  ;)
Jon R.

berlin

Sv: Ny spiller: Danny Webber
« Svar #33 på: Februar 29, 2012, 00:31:33 »
Hallo!!!

Det er 13 kamper igjen av sesongen og Webber er signert for denne perioden, og neppe med PL-lønn.

For NW er ikke dette noe long-term objekt, i hvertfall ikke i utg.punktet,
men han kjenner han sikkert veldig godt, og har nok en plan for bruken av Webber.
Om jeg ikke husker feil er Webber over snittet "venn med ballen" og sparker den ikke vekk i panikk rett etter mottak. Det kan vi trenge.

Denne handelen trenger i dissekreres i det vide og brede. 13. 13. 13 kamper igjen.

Klubbenes squad settes nå på prøve over hele fjela (PL, nPc etc.) med skader
og suspensjoner og lånemarkedet er neppe det beste nå.

Støtte denne,går ikkje "bankrott" på denne dealen.
Gi mannen en tjangs!!

Problemet er at det har vært for mange dealer av denne typen de siste åra! Vi sliter med en alt for stor tropp. En stor spillergruppe er vanskelig å håndtere og koster mye penger. Da virker det nokså meningsløst å hente inn (nok) en spiller som "will be good to have around the place".  Det handler om å lære av feila fra i går!

Enig ift SG-æraen. Men NW bør få starte på null, og "will be good to have around the place" er litt tatt ut av sammenhengen, synes jeg. Det kan være en Doug Freedman vi får i denne Webber, det vet vi ikke, og det er en korttidskontrakt. Forøvrig er stallen redusert med Delph, Townshend og Smith.

Jeg ser også på denne perioden med 13 kamper som en slags "unntakssituasjon" når det gjelder stall, størrelse m.m. NW jobber for Play-off, og så tenker jeg det blir opprydding til sommeren uansett hvilken divisjoner vi er i.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Danny Webber
« Svar #34 på: Februar 29, 2012, 08:36:34 »
50 mål på 250 kamper, Webber er mao målfarlig også og kan brukes fremover og defensivt. NW kjenner gutten fra Bramall Lane, tiden i Sheff. Ut. samt at han trente med QPR. Vi får se hva han duger til og han skal jo bare erstatte han som blir karakterisert som ex. sutrete lånespiller Andros Townsend.... ;D!! God beskrivelse av trådens opphavsmann.
Yeboahs vitne

Kato

Sv: Ny spiller: Danny Webber
« Svar #35 på: Februar 29, 2012, 08:56:11 »
Helt enig med Jon Rs skepsis. Vi har sett altfor mange slike inn i porten.

Og hvorfor har han ikke hatt klubb siden i sommer? Det skurrer.

Tipper denne karen nå er hos oss på fat-camp, og sånn passelig i form når vi skriver mai.
 

Dennis

Sv: Ny spiller: Danny Webber
« Svar #36 på: Februar 29, 2012, 10:55:53 »
Danny Webber kan ikke annet enn å overbevise meg.
Marching on together!

Jon R

Sv: Ny spiller: Danny Webber
« Svar #37 på: Februar 29, 2012, 12:47:30 »

Enig ift SG-æraen. Men NW bør få starte på null, og "will be good to have around the place" er litt tatt ut av sammenhengen, synes jeg. Det kan være en Doug Freedman vi får i denne Webber, det vet vi ikke, og det er en korttidskontrakt. Forøvrig er stallen redusert med Delph, Townshend og Smith.

Jeg ser også på denne perioden med 13 kamper som en slags "unntakssituasjon" når det gjelder stall, størrelse m.m. NW jobber for Play-off, og så tenker jeg det blir opprydding til sommeren uansett hvilken divisjoner vi er i.

NW starter ikke på null!! Han overtar en altfor stor tropp med mye bredde og lite skikkelig kvalitet. Dette er en realitet vår nye manager må forholde seg til. Rett nok har tre reist hjem igjen siste uken men mitt poeng er at vi trenger ikke mer bredde, vi trenger kvalitet! Danny Webber kan umulig være fit nok etter 8 mnd med lediggang, til å forsterke førsteellveren på kort sikt. Til det holder faktisk Championship et altfor høyt nivå!  

Spiser derfor gjerne hatten min om Webber i påviselig grad vil utgjøre en forskjell ( i positiv forstand) de siste 13 kampene.  ;)
Jon R.

berlin

Sv: Ny spiller: Danny Webber
« Svar #38 på: Februar 29, 2012, 15:27:56 »

Enig ift SG-æraen. Men NW bør få starte på null, og "will be good to have around the place" er litt tatt ut av sammenhengen, synes jeg. Det kan være en Doug Freedman vi får i denne Webber, det vet vi ikke, og det er en korttidskontrakt. Forøvrig er stallen redusert med Delph, Townshend og Smith.

Jeg ser også på denne perioden med 13 kamper som en slags "unntakssituasjon" når det gjelder stall, størrelse m.m. NW jobber for Play-off, og så tenker jeg det blir opprydding til sommeren uansett hvilken divisjoner vi er i.

NW starter ikke på null!! Han overtar en altfor stor tropp med mye bredde og lite skikkelig kvalitet. Dette er en realitet vår nye manager må forholde seg til. Rett nok har tre reist hjem igjen siste uken men mitt poeng er at vi trenger ikke mer bredde, vi trenger kvalitet! Danny Webber kan umulig være fit nok etter 8 mnd med lediggang, til å forsterke førsteellveren på kort sikt. Til det holder faktisk Championship et altfor høyt nivå!  

Spiser derfor gjerne hatten min om Webber i påviselig grad vil utgjøre en forskjell ( i positiv forstand) de siste 13 kampene.  ;)

Nei, NW starter på null. Flisespikkeri kanskje, men jeg tror du skjønner hva jeg mener med det: kredibilitet for innkomne foppalspillere til SuperLeeds, og jeg skjønner hva du mente med at han ikke starter på null.

Og jeg tror altså det ikke er lett å få den kvaliteten du etterspør p.t. og ser at NW mener det samme:

"A lot of clubs are trying to get players in on loan at this stage of the season and we're no exception. I've been desperately trying to bring one or two players in and I'm hoping I get favours off one or two people. You do need a bit of luck at this stage, when all the best players are tied up and most clubs are loath to loan you players in case they need them."

http://www.independent.co.uk/sport/football/news-and-comment/neil-warnock-my-elland-road-job-came-so-suddenly-i-didnt-even-have-time-to-tell-you-about-it-7440559.html

Du skal slippe å spise hatten din, klart vi er skeptisk til Webbers "impact", men altså: NW kjenner Webber bedre enn du og meg, og jeg tipper som sagt at det er short-term tanker rundt dette.

Ad Webbers lediggang i 8 mnd:

"In July 2011, Webber joined Premier League newcomers Queens Park Rangers on a trial basis, who were managed by his former manager Neil Warnock.[39][40] In December, Webber had a trial spell at Scottish Premier League club Celtic.[41] Later in the month he began training with League One side Huddersfield Town.[42] In February 2012, Webber joined Birmingham City on trial with a view to signing a permanent contract.[43]"

Altså har Webber holdt seg noenlunde i form, men ikke fått kontrakt. Ergo: Short-term.

Impact eller ikke? Som du sier, det gjenstår å se. Får han impact spiser jeg heller en "Sunday Roast" og svelger ned gode flasker med Brakspear.  ;)

Yeboahs vitne

Sv: Ny spiller: Danny Webber
« Svar #39 på: Februar 29, 2012, 15:36:36 »
A: Det er "umulig" å få tak i kvalitetsspillere som vil styre skuta inn på play-off plass.
B: Helt greit med skepsis, men Warnock kjenner Webber særdeles godt, og det er meget mulig at han blir henta inn som en squad-player - men hvilken effekt han har for laget på trening og ifht erfaring har ingen her særlig kjennskap til.
C: Syns uansett at det er mye bedre å få inn en som muligens kan bidra på sikt om han lykkes enn en ungdott fra et PL-lag som i de fleste tilfeller tror han er for god til å være i Leeds og som ikke har fysikk eller spilleforståelse til å kunne bidra mer enn glimtvis. Glamourstjerner trenger vi ikke!
D: Gi nå Warnock en sjanse folkens! Det er kun de ukuelige optimistene av oss som tror på opprykk i år - men med en opprydding av stallen til neste år...............hvem vet ???

MOT

Bites Yer Legs

Sv: Ny spiller: Danny Webber
« Svar #40 på: Februar 29, 2012, 18:56:14 »
A: Det er "umulig" å få tak i kvalitetsspillere som vil styre skuta inn på play-off plass.
B: Helt greit med skepsis, men Warnock kjenner Webber særdeles godt, og det er meget mulig at han blir henta inn som en squad-player - men hvilken effekt han har for laget på trening og ifht erfaring har ingen her særlig kjennskap til.
C: Syns uansett at det er mye bedre å få inn en som muligens kan bidra på sikt om han lykkes enn en ungdott fra et PL-lag som i de fleste tilfeller tror han er for god til å være i Leeds og som ikke har fysikk eller spilleforståelse til å kunne bidra mer enn glimtvis. Glamourstjerner trenger vi ikke!
D: Gi nå Warnock en sjanse folkens! Det er kun de ukuelige optimistene av oss som tror på opprykk i år - men med en opprydding av stallen til neste år...............hvem vet ???

MOT

Enig! På dette stadiet av sesongen tar jeg heller imot en bråte 30-åringer enn 20-åringer!

Da jeg så Warnock-dokuen fra Sheff Utd-tiden tenkte jeg for meg selv at Webber var en bra spiller vi skulle hatt hos oss i de tider. Nå er han her, forhåpentligvis ikke for seint!  8)
KEEP FIGHTING!!

RoarG

Sv: Ny spiller: Danny Webber
« Svar #41 på: Mars 01, 2012, 21:58:50 »
Bør vel gi Webber en sjanse først, vel? Spillere kan bidra på andre måter enn scoringer. Bl.a. å holde nivået oppe på treninger o.l. Tror vel allikevel at NW har hentet inn Webber fordi han vet hva han får fra han. Hadde ønsket en bedre forsvarer, men ærlig talt: får vi tak i slike spillere på lån eller som free transfers i februar?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Danny Webber
« Svar #42 på: Mars 03, 2012, 20:28:09 »
Webber var uheldig i dag, han var positiv etter han kom inn. Kunne ha putta 2 mål og var på farta hele tiden. Jeg tror han kommer til å bli nyttig for oss....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Ny spiller: Danny Webber
« Svar #43 på: Mars 03, 2012, 20:29:06 »
Burde scoret
 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Danny Webber
« Svar #44 på: Mars 03, 2012, 23:00:19 »
Burde scoret

Ja,men såg god ut  8)

sportcarl1

Sv: Ny spiller: Danny Webber
« Svar #45 på: Mars 04, 2012, 09:41:57 »

Enig ift SG-æraen. Men NW bør få starte på null, og "will be good to have around the place" er litt tatt ut av sammenhengen, synes jeg. Det kan være en Doug Freedman vi får i denne Webber, det vet vi ikke, og det er en korttidskontrakt. Forøvrig er stallen redusert med Delph, Townshend og Smith.

Jeg ser også på denne perioden med 13 kamper som en slags "unntakssituasjon" når det gjelder stall, størrelse m.m. NW jobber for Play-off, og så tenker jeg det blir opprydding til sommeren uansett hvilken divisjoner vi er i.

NW starter ikke på null!! Han overtar en altfor stor tropp med mye bredde og lite skikkelig kvalitet. Dette er en realitet vår nye manager må forholde seg til. Rett nok har tre reist hjem igjen siste uken men mitt poeng er at vi trenger ikke mer bredde, vi trenger kvalitet! Danny Webber kan umulig være fit nok etter 8 mnd med lediggang, til å forsterke førsteellveren på kort sikt. Til det holder faktisk Championship et altfor høyt nivå!  

Spiser derfor gjerne hatten min om Webber i påviselig grad vil utgjøre en forskjell ( i positiv forstand) de siste 13 kampene.  ;)
svårt att säga om vi har för bred trupp, tveksam om vi har det just nu, med howson såld, de 3 lånespelarna från januari-februari har lämnat,skador både på försvar, mittfälts och anfallspelare,
 

Andersen

Sv: Ny spiller: Danny Webber
« Svar #46 på: Mars 04, 2012, 09:56:47 »
Synes Webber var god, etter at han kom inn som innbytter. Han ga laget en ekstra snert i angrepet vårt. Synd han ikke scoret i deby kampen sin.

Woody

Sv: Ny spiller: Danny Webber
« Svar #47 på: Mars 04, 2012, 10:57:36 »

Kunne fort blitt helten i går Webber,visste gode takter det vi såg av han,men er vel ikkje heilt klar for 90 min ennå ....
LIFE IS LEEDS

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Danny Webber
« Svar #48 på: Mars 04, 2012, 11:40:34 »
Positivt innhopp! God innsats av mannen også, han løp mye og skapte en del.

Jon R

Sv: Ny spiller: Danny Webber
« Svar #49 på: Mars 04, 2012, 12:08:31 »
Noen som har tips til en god marinade?  ;D
Jon R.

bwirum

Sv: Re: Sv: Ny spiller: Danny Webber
« Svar #50 på: Mars 04, 2012, 12:14:30 »
Noen som har tips til en god marinade?  ;D
Spørs hva til? Til rødt kjøtt slår det sjelden feil med olivenolje, frisk rosmarin, basilikum, pepper, litt balsamico og godt med hvitløk. :-) ta gjerne litt sennep eller rødvin oppi for litt ekstra syre og spiss.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Jon R

Sv: Re: Sv: Ny spiller: Danny Webber
« Svar #51 på: Mars 04, 2012, 13:18:20 »

Spørs hva til? Til rødt kjøtt slår det sjelden feil med olivenolje, frisk rosmarin, basilikum, pepper, litt balsamico og godt med hvitløk. :-) ta gjerne litt sennep eller rødvin oppi for litt ekstra syre og spiss.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Det viktigste er at den er god til hatter.  ;D
Jon R.

RoarG

Sv: Ny spiller: Danny Webber
« Svar #52 på: Mars 04, 2012, 13:53:26 »
Synes Webber var god, etter at han kom inn som innbytter. Han ga laget en ekstra snert i angrepet vårt. Synd han ikke scoret i deby kampen sin.
+1
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Oggy

Sv: Ny spiller: Danny Webber
« Svar #53 på: Mars 04, 2012, 14:28:40 »
Hvor spilte han egentlig ?
Hadde han en slags fri rolle, han
vandret veldig.

Burde scora, men var positiv.
Oggy

ØBS

Sv: Ny spiller: Danny Webber
« Svar #54 på: Mars 04, 2012, 16:23:12 »
Paynter scoret to mot Boro idag

Og han er broren til webber eller?

Var nok bare et "apropos", Fjellis...
LUSCOS-hilsen
ØBS

pedro

Leedsomaniac