KAMP: vs Middlesbrough, Riverside stadium, søndag 11/3 2012, kl 1315

Started by asLeeds, March 10, 2012, 07:51:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kickthemdown

Clayton er passelig rævva i dag får man si .. Farlige balltap hele tiden.

mac_gyver

Pride of Yorkshire

Dylan

Sleivind

Stephenjazz

Quote from: Leedsfan on March 11, 2012, 14:14:40
Quote from: ooh aah on March 11, 2012, 14:13:47
Veldig solid 1. omgang. Ross McCormack har vært utrolig bra.

Keown sier at Ross er en "fattigmanns Rooney"...:)
Jeg ville ikke hatt den originale versjonen om han spilte gratis engang
Det blir aldri umoderne å vinne

fjellhaugen

Quote from: Stephenjazz on March 11, 2012, 14:36:58
Quote from: Leedsfan on March 11, 2012, 14:14:40
Quote from: ooh aah on March 11, 2012, 14:13:47
Veldig solid 1. omgang. Ross McCormack har vært utrolig bra.

Keown sier at Ross er en "fattigmanns Rooney"...:)
Jeg ville ikke hatt den originale versjonen om han spilte gratis engang

+1
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

mac_gyver

Pride of Yorkshire

Ove

Litt treg start på 2. omgang, men synes vi kommer oss nå. Har vært nærmere 3-0 enn Boro utligning.

RoarG

Leeds har fortsatt bra kontroll her. Synes også vi skaper mer enn M'boro.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

mac_gyver

Pride of Yorkshire

Ove

Boro med dobbeltbytte. Mowbray ser ikke blid ut. Får bedre og bedre følelse for dette. 25 min. igjen pluss tillegg  ;D

RoarG

Synes vi spiller den lange ballen altfor ofte nå. Må prøve å holde ballen på bakken oftere.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Ove

Ã...penlys buing på tribunen nå. Med rette. De spiller rett og slett elendig. Bra for oss.

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

RoarG

Oggy

Oggy

Kickthemdown

Hvorfor i all verden spiller vi ikke ut ballen når vi har en mann nede ???  >:( Vi har da faen meg god tid.

Ellers.... fantastisk.

RoarG

Ove

Kan dette bli den 4 kampen på rad med clean sheet  ??? og det mot bra motstandere også. Det er tydelig at NW har fått orden på det defensive. Synes vi også har vært godt offensivt i dag, til tross for to billige mål. Ser positivt på fortsettelsen  ;D

RoarG

Bjorn

Marching On! 4276

Fripp

Quote from: Ove on March 11, 2012, 14:57:54
Kan dette bli den 4 kampen på rad med clean sheet  ??? og det mot bra motstandere også. Det er tydelig at NW har fått orden på det defensive. Synes vi også har vært godt offensivt i dag, til tross for to billige mål. Ser positivt på fortsettelsen  ;D

Slapp vel inn mål mot Soton....

Tarald72

LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

bmoen

Hmm..... Ser ut til at de blir poeng i dag. Overraskende!  ;)
BMo - Leeds-fan siden 1964

Dylan

Hallgeir *

M'borough har mye ballinnehav, men skaper heldigvis nada. Skudd som går til innkast.  :)
Super Leeds since 1968