Skrevet av Emne: KAMP: vs Middlesbrough, Riverside stadium, søndag 11/3 2012, kl 1315  (Lest 35846 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Mats-

  • Gjest
"Leeds are going up, going up, Leeeeeds are going uuup na na na nanana"

Lucas the Kop Cat

Snoddy var faktisk en av de svakeste på Leedslaget i dag. Overraskende!

auren
Det sier kanskje litt om innsatsen til resten av laget...

Svend Anders

For en herlig måte å vinne kamper på. Vi virkere tryggere, mer engasjerte og med vinnerinnstikt enn på svært lenge. Dette kan faktisk holde til playoff.

Hvilken kamp det blir på Elland Road på lørdag, hvilket trøkk vi vil få på tribunen!

Men hva var det med det røde kortet? Hva fikk han det for? Albuene virket ikke spesielt grove og jeg så ikke noen overdrevet reaksjon etterpå heller. Eller har jeg gått glipp av noe?

Og så et alvorsord: Jeg har sett et par av tekstmeldingene kommentatoren til Viasat har fått fra enkelte Leeds-supportere etter kampen idag. Jeg vet ikke hvem dere er, men det må være mulig å vise en viss form for folkeskikk?! Utskjelling av andre folk med banning og det hele hører ingen steds hjemme og gjør meg direkte flau på deres vegne. Det er direkte pinlig. Jeg håper jeg slipper å se slikt igjen.

SA

Yeboah

Men hva var det med det røde kortet? Hva fikk han det for? Albuene virket ikke spesielt grove og jeg så ikke noen overdrevet reaksjon etterpå heller. Eller har jeg gått glipp av noe?

Det eneste jeg kan tenke meg han fikk rødt for var å sparke etter Clayton mens de lå nede etter duellen. Han treffer ikke Clayton, men det at han prøver å sparke etter han var kanskje nok?

stefan

Ja det blir rett og slett for dumt å sende sms'er til kommentatoren.
TIlbake til topic. Jeg synes fortsatt det er mye å jobbe med fremover, spesielt på kontringene må det jobbes, og vi er fortsatt litt vel fantasiløse fremover synes jeg. Vi fikk to heldige mål idag, utenom det synes vi å være helt vaksinert mot å score for tiden.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Warnock etter kampen:


Leeds United manager Neil Warnock was delighted with his first win as Leeds boss today and felt his side were up for it from the off.

As well as his first win, it was also the first two goals scored under his reign as captain Robert Snodgrass and Luciano Becchio netted first half goals in a comfortable 2-0 win.

Speaking on Yorkshire Radio, Warnock said, "It doesn`t get much better than that does it. I thought it was a very competent performance right from the very first whistle.

"I thought we were right in the dressing room and we were hungry. We had messed around for three games without any goals.

"People kept saying, they were really pleased to see me yet I hadn`t got any goals. I said wait until we start scoring goals, you will be happy then.

"There were a lot of individual plusses today; it was a good team performance. We were very competent and professional and there were a lot of unsung heroes like, Connolly, Lees, Clayton, Brown and White.

They are players that are not glamour players, but they did the bread and butter today and I thought we did the nasty part of the game really well."

Leeds were on the front foot from the off against a Boro side coming into the game having won four of their last five and sitting in fourth place in the championship.

The win moves Leeds to within four points of the play off places and if they can perform like this in their final ten games of the season, there is a good possibility of a play-off place come the end of April.


Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=275804#ixzz1op8c8xzg
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

p0ndus

  • Gjest
Meget fornøyd med seier. Virket mer solid enn på lenge lenge.

fjellhaugen

For en herlig måte å vinne kamper på. Vi virkere tryggere, mer engasjerte og med vinnerinnstikt enn på svært lenge. Dette kan faktisk holde til playoff.

Hvilken kamp det blir på Elland Road på lørdag, hvilket trøkk vi vil få på tribunen!

Men hva var det med det røde kortet? Hva fikk han det for? Albuene virket ikke spesielt grove og jeg så ikke noen overdrevet reaksjon etterpå heller. Eller har jeg gått glipp av noe?

Og så et alvorsord: Jeg har sett et par av tekstmeldingene kommentatoren til Viasat har fått fra enkelte Leeds-supportere etter kampen idag. Jeg vet ikke hvem dere er, men det må være mulig å vise en viss form for folkeskikk?! Utskjelling av andre folk med banning og det hele hører ingen steds hjemme og gjør meg direkte flau på deres vegne. Det er direkte pinlig. Jeg håper jeg slipper å se slikt igjen.
SA

hva er dette?
må jo være noen det har bikka over for?
ikke bare idiotisk å slenge drit til en stakkars kommentarot , men på en dag man spiller så bra og vinner?

selv så jeg kampen på bBC, var det ting som ble sagt på tv da eller?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

sportcarl1

For en herlig måte å vinne kamper på. Vi virkere tryggere, mer engasjerte og med vinnerinnstikt enn på svært lenge. Dette kan faktisk holde til playoff.

Hvilken kamp det blir på Elland Road på lørdag, hvilket trøkk vi vil få på tribunen!

Men hva var det med det røde kortet? Hva fikk han det for? Albuene virket ikke spesielt grove og jeg så ikke noen overdrevet reaksjon etterpå heller. Eller har jeg gått glipp av noe?

Og så et alvorsord: Jeg har sett et par av tekstmeldingene kommentatoren til Viasat har fått fra enkelte Leeds-supportere etter kampen idag. Jeg vet ikke hvem dere er, men det må være mulig å vise en viss form for folkeskikk?! Utskjelling av andre folk med banning og det hele hører ingen steds hjemme og gjør meg direkte flau på deres vegne. Det er direkte pinlig. Jeg håper jeg slipper å se slikt igjen.

SA
   Enda armbågen jag såg var den o dea fick smaka på och det gav inte ens gult,
 

testo

For en herlig måte å vinne kamper på. Vi virkere tryggere, mer engasjerte og med vinnerinnstikt enn på svært lenge. Dette kan faktisk holde til playoff.

Hvilken kamp det blir på Elland Road på lørdag, hvilket trøkk vi vil få på tribunen!

Men hva var det med det røde kortet? Hva fikk han det for? Albuene virket ikke spesielt grove og jeg så ikke noen overdrevet reaksjon etterpå heller. Eller har jeg gått glipp av noe?

Og så et alvorsord: Jeg har sett et par av tekstmeldingene kommentatoren til Viasat har fått fra enkelte Leeds-supportere etter kampen idag. Jeg vet ikke hvem dere er, men det må være mulig å vise en viss form for folkeskikk?! Utskjelling av andre folk med banning og det hele hører ingen steds hjemme og gjør meg direkte flau på deres vegne. Det er direkte pinlig. Jeg håper jeg slipper å se slikt igjen.
SA

hva er dette?
må jo være noen det har bikka over for?
ikke bare idiotisk å slenge drit til en stakkars kommentarot , men på en dag man spiller så bra og vinner?

selv så jeg kampen på bBC, var det ting som ble sagt på tv da eller?

Jeg så bare andre omg og var det da så må det ha vært da boro spilleren ble utvist, kommentatoren repeterte flere ganger at han ikke kunne se eller fatte at det kunne være utvisning, han så ikke sparket....
Men er det sikkert at dette er Leeds supportere SA?
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Kontakinte

IMPONERT!!! Jeg skal etter all O´dea kritikken være så ydmyk å gi han MOM i dag. Hele backrekka var strålende..

Bulwark

Solid performance over hele linja i dag. Det eneste jeg savner, er at ballen går litt kjapere når vi er på vei framover. Går litt treigt til tider. Vi kunne lett ha spilt rundt det forsvaret i dag. Det handler om om ny bevegelse etter at ballen er slått. Ser det er noen som ikke klarer å flytte beina etter at de har slått ballen. Er meget fornøyd med 3 poeng, og har fått fornyet troen på playoff. Får bare håpe at vi klarer å forsette trenden fremover.
Vi er meget avhengig av 3 nye poeng mot W.H.

God tur til dere som skal over for å se kampen. Make the vikings proud.

MOT

GeirO

Kjempekamp i dag. Endelig en kamp der vi cruiset inn til tre poeng uten høy puls til sluttsignalet går. Også borte mot Boro,da......
Warnock har fått orden på forsvaret med en baklengs på fire kamper. Det er viktig det!
MOT

Gufrias

IMPONERT!!! Jeg skal etter all O´dea kritikken være så ydmyk å gi han MOM i dag. Hele backrekka var strålende..
Det var hodebandasjens fortjeneste  ;D
Hekta på Leeds siden 1974

Håvard

IMPONERT!!! Jeg skal etter all O´dea kritikken være så ydmyk å gi han MOM i dag. Hele backrekka var strålende..
Det var hodebandasjens fortjeneste  ;D


Uanset hva det skyldes. Vært meget bra de siste kampene. Målet som kom o kampen mor Sotton beviser bare at også blinde høner kan finne korn.

MOT

Andersen

Flott innsats av gutta i dag, kriging over hele linja ! Nå håper jeg gutta lar det gå utover West Ham i neste kamp.

testo

Boro 0-2 Leeds Utd (Warnock & Goals) 11/3/12
http://www.youtube.com/watch?v=bvynnIXldr4
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Geiremann

Suvverent med tre poeng og herlig å se Leeds i den flotte blå drakta  :)
Member of "The Peterborough eight".

AllWhiteTøyen

Veldig bra kamp, selv om de faktisk var hakket hvassere mot Ston forrige helg.
Pasningene og taklingene sitter, og alle blør for drakta. Clayton og Brown passer veldig bra sammen sentralt, og er etter min mening den viktigste årsaken til at vi nå ser ut som et fotballag igjen.
White spilte sin beste kamp på en stund i sin nye rolle som høyre-kant.
Backrekka ser solid ut (selv Connoly var bra på søndag), og Robinson gjorde vel knapt en feil i sin første kamp for oss.
All kudos til Warnock som på så kort tid har forvandlet laget fra et inkontinent, planløst kick & run lag, til et spillende lag hvor alle yter for fullt i 90 minutter.
Fortsetter vi sånn er det bare å bestille billett til play-off finalen.
 

B-m

Veldig disiplinert og bra kamp! Etter å ha sett uttalige videoer av Warnock i garderober/pep talks etc, så virker det som om Warnock er en mester på å bygge forsvar og skape ledere bak der. Lees og O'Dea virker bunnsolide, men bank i bordet:-D

Artig at man hørte Warnock fra sidelinjen under hele kampen. Ropte til spissene når de ikke hadde ball: YOU f**kING RUN!! :-D genialt
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

B_Ød

Artig at man hørte Warnock fra sidelinjen under hele kampen. Ropte til spissene når de ikke hadde ball: YOU f**kING RUN!! :-D genialt
ha ha..hørte det ble ropt, men visste ikke at det var NW..svinbra!  ;D
Ups & Ups!!

ØBS

Var så heldig å få "Leeds"-billett til kampen og var med White Rose bussen oppover sammen med Skjerven.  Startet kl. 08.00 på The Hope etter et heidundrandes 65-årslag i Castleford der både jeg og et strålende band The Prowlers spilte på The Junction kvelden i forveien.

Men jeg må si at det er LENGE siden jeg har sett Leeds United spille med slik autoritet som de gjorde søndag.  Er flere enig?

Jeg så takter av dette og selvsikkerhet vi kan spore 2 år tilbake (da det begynte å skjære seg) og tidligere, med kamper som mot Liverpool, ManUre og Tottenham i cupene bl.a.

Men det skjedde noe i 2. omg. på tribunen jeg ikke fikk med meg.  Det begynte plutselig å hagle flasker og mynter over oss midt i omgangen uten noen formodentlig grunn, men NOE må jo ha skjedd.  Ble dette vist eller kommentert på TV, hva var evt. grunnen?

Hadde forøvrig ellers en STRÃ…LENDE dag der Big John Bates fikk bank av en opplagt Gary Edwards & Co. da de gikk av bussen ved motorveien på tilbaketuren ;D, og Kjell og jeg hadde en strålende aften på The Hop etterpå som jeg bare måtte returnere direkte til for spillejobb med 5 andre artister.  Det var bare en skikkelig GRUMKVELD.  Leeds har virkelig mye bra å by på av trivelige artister jeg har hatt  glede av å møte og bli kjent med.  Mange av dem spiller kommende helg da byen er pakka av nordmenn... ;D

Gled dere...

Takk Kjell, for en fantastisk helg...
« Siste redigering: Mars 14, 2012, 16:08:49 av ØBS »
LUSCOS-hilsen
ØBS

LEO

Middlesbrough skal spille mot Birmingham og West Ham på borte bane nå.

De skal ha 4 borte kamper på de neste 5.

Kan ikke skjønne noe annet enn at vi har passert dem snart. :)
 

B_Ød

Seier i neste så kommer troen tilbake.  :)
Neste hjemmekamp vinner vi. West Ham skal få smake Leeds-karameller. 3 dager etterpå blir det scoringsorgie mot Forest. Gøy med 9 av 9 poeng til en forandring.
Mest korrekte spådom jeg har sett på forumet så langt  :D
Ups & Ups!!