KAMP: vs Middlesbrough, Riverside stadium, søndag 11/3 2012, kl 1315

Started by asLeeds, March 10, 2012, 07:51:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

sveifors

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Hallgeir *

Vi slipper med skrekken på slutten der. Ingen baklengs.
Super Leeds since 1968

kilgallon

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Vonsiggy

Imponerende hvordan forsvaret har blitt etter at NW overtok troppen...

Oggy

Oggy

Dylan

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

sveifors

Har sittet på nåler etter 2-0 scoringa. Endelig, herlig seier. Alle LEEDS FANS fortjener denne seieren. Vi ses på tribunen mot West Ham. Det blir min første hjemmekamp. Gleder meg som en unge.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

LUFC MOT

Fantastisk... NW har begynt og bygge det som ligner ett topp lag............................. Prett  folkens

7_lorimer

Gratulerer alle sammen. En fornøyelse av en fotballkamp dette  :)
Siden 1975

NiceWhite

Det ble en god søndag!  8)
Solid gjennomført kamp. Synes Becchio gjorde en veldig god jobb på topp i dag, og Brown fortsetter å spille solid under Warnock.

Synes også at Robinson bør nevnes i dag, gjorde virkelig en god figur, nådeløs mot Boro-spillerne.

Måtte det bare fortsette mot West Ham til helga, MOT!

Masinga

Masinga, medl.nr. 1250

auren

Ny strålende kamp. Becchio, O'Dea og McCormack fremstår som våre beste i dag. Robinson solid på venstrebacken. Boro har vel ingen store sjanser i kampen, forstod det var en 6/7 min på overtid, men da slutten streamen min å funke.
Vi kunne fint scoret flere, både Macca og Webber bør klare å få mer ut av sine sjanser. White er frisk og har et herlig driv. Men han må forbedre både pasningsspillet, innlegg og så må han trene avslutninger.

Alt i alt tre meget velfortjente poeng, og kampen om play off er ikke heeeeelt over enda...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Flott kamp av Leeds. Helt fortjent seier. Herlig å ha en manager som også har et forsvarsspill, ikke bare spillere som spiller "bak der". Burde jo ha vunnet klarere enn 2-0, selvsagt. Leeds beste var kanskje O'Dea. Spilte jo helt konge. Becchios form blir bedre og bedre.  Becchio vinner jo alt i lufta, og hvis McCormack kan starte løpene sine før Becchio header, blir det enda bedre.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ragnar

Bra gjennomført kamp av Leeds dette. God kontroll defensivt og skapte noen farligheter fremoveer, da spesielt i førsteomgang. Heldige med de personlige feilene til M'boro, men lov å utnytte feil til egen fordel. Skapte vel totalt flere muligheter enn hjemmelaget.

M'boro var skuffende fremover, men kanskje leeds gjorde de dårlige?  8)

Webber kunne dog med fordel ha kommet inn før, men man trenger ikke være for negativ etter en solid laginnsats som dette.  :D
*In El Loco we trust!*

Bites Yer Legs

Herlig seier. Utenom glippen til Lonergan i siste sekund var det aller meste solid , vi burde kanskje puttet ett par til på de gode kontringsmulighetene vi får. Litt rystet over at folk mener det er et billig rødt kort, Robson slår med albuen mot Clayton 2-3 ganger for og så avslutte med å sparke mot Clayton med full kraft. Kortet er soleklart selv om Clayton er like hel, Robson klaget heller ikke. Bra av dommer.
KEEP FIGHTING!!

TallyHo

Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

samadhi

Strålende kamp av Leeds. Spillerne ser ut som de spiller med veldig mye selvtillit og tro på det de driver med. Solide bakover og alltid farlige fremover. Har mange matchvinnere i Snoddy, McCormack og Becchio. Bunn solide på midten med Brown og Clayton. Bakerst er Lees helt sjef, og selv utskjelte Connolly storspiller.

All ære til Warnock som har forandret dette laget på rekordtid  ;)

Full kontroll og 2-0 seier borte mot ett av divisjonen sitt beste lag.
marching on together,
derudaf forever...

pedro

Herrlig seier :)Vi virker solide i alle ledd, veldig lenge siden jeg har sett en Leedskamp uten høy puls av angst for baklengsmål. Seriøst tror jeg vi kan nå playoff og faktisk vinner vi den slik som laget fremstår under NW. Dette smakte godt og nå!!!! Starter fremtiden ;D
Leedsomaniac

ooh aah

Imponerede solid kamp. Kjekt å se hvordan det jobbes for hverandre defensivt. Offfensivt var det også bra, med Ross McCormack glimrende i rollen litt bak Becchio. Nå er det vel bare å få Snodgrass tilbake på høyresiden, så vil vi være enda farligere. Hvis vi klarer å spille som dette hver kamp, så kanskje...

auren

Snoddy var faktisk en av de svakeste på Leedslaget i dag. Overraskende!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ziganda

RoarG

Quote from: ziganda on March 11, 2012, 15:35:46
Seier i neste så kommer troen tilbake.  :)
Neste hjemmekamp vinner vi. West Ham skal få smake Leeds-karameller. 3 dager etterpå blir det scoringsorgie mot Forest. Gøy med 9 av 9 poeng til en forandring.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ooh aah

Quote from: auren on March 11, 2012, 15:35:14

auren
Han har vel ikke funnet seg til rette hverken bak Becchio eller på venstresiden. Derfor bør han tilbake til høyresiden, hvor han er mest komfortabel. Tror jo, i likhet med Eddie Gray, at White også er bedre på venstresiden, selv om han var ok i dag.

Leedsfan

Quote from: ooh aah on March 11, 2012, 15:47:26

auren
Han har vel ikke funnet seg til rette hverken bak Becchio eller på venstresiden. Derfor bør han tilbake til høyresiden, hvor han er mest komfortabel. Tror jo, i likhet med Eddie Gray, at White også er bedre på venstresiden, selv om han var ok i dag.

Tror Warnock har bestemt seg for at det er slik de skal spille, laget fremfor enkeltspillere. For min del kan godt Snoddy og White bytte plass..

Hadde vært artig å hørt Warnock sin rettferdiggjøring!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Oggy

auren
Snoddy og Clayton var faktisk av de minst gode i dag,
men gjør ikke så mye når de andre var så solide og vi vant  ;D
Oggy

Leedsgutt

håper 3p mot Westham, men tror 1 poeng, så MÃ... vi vinne mot "svake" lagene altså NottF, vi møter jo dem også hjemme !

9poeng på 3 kamper !

nord

Tillykke allesammen. KOmmer vi i play off - bliver vi vanskelig at slå ???