Skrevet av Emne: KAMP: vs Middlesbrough, Riverside stadium, søndag 11/3 2012, kl 1315  (Lest 35794 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Håkon


Robinson starter, pugh på benken.
Leeds for alltid

Leedsfan

Lonergan
connolly lees odea robinson
white brown clayton mcormack
snoddy
becchio

Pugh, Webber, Forssell, Nunez & Thompson on bench
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Boos

Blir nok å kjøpe kampen på Viaplay, om ikke noe kommer opp. Ta med to små troll på pub for og se kamp blir bare stress :P

Troa på en knall god Leeds-kamp i dag. Vinner til slutt 4 - 1 ;)

auren

Har ikke de store forventningene i dag, så 1 eller 3 poeng vil være bra / meget bra.

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

LEO

Ryktes at vår motstander kan stille fullt lag utenom McDonald  :( ???
 

Sydhagen

Blir nok å kjøpe kampen på Viaplay, om ikke noe kommer opp. Ta med to små troll på pub for og se kamp blir bare stress :P

Troa på en knall god Leeds-kamp i dag. Vinner til slutt 4 - 1 ;)

Går kampen på viaplay da? finner den ikke på sendeplanen...?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgeir *

Dette blir den første tv-kampen for meg på lang tid. Viasat kjører med gratistilbud for mars og april måned for Altibox-kunder.  :)

Ellers håper jeg at vi kan vise takter som mot Southampton. Da er det håp om poeng.
Super Leeds since 1968

testo

Blir nok å kjøpe kampen på Viaplay, om ikke noe kommer opp. Ta med to små troll på pub for og se kamp blir bare stress :P

Troa på en knall god Leeds-kamp i dag. Vinner til slutt 4 - 1 ;)

Går kampen på viaplay da? finner den ikke på sendeplanen...?

 Viasat har ikke web rettigheter på Championship.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

kongsmo

Blir nok å kjøpe kampen på Viaplay, om ikke noe kommer opp. Ta med to små troll på pub for og se kamp blir bare stress :P

Troa på en knall god Leeds-kamp i dag. Vinner til slutt 4 - 1 ;)

Går kampen på viaplay da? finner den ikke på sendeplanen...?
Championship sendes ikke på viaplay, har iallefall ikke blitt sendt så langt.
"SNIFFER"

LEO

Middlesbrough stiller sitt beste lag !!

Vi trenger Warnock magi for å vinne her.
 

Stifler

litt slapphet, men...

Link til kampen som funker ?:)
-Nr 2 er den første taperen-

auren

litt slapphet, men...

Link til kampen som funker ?:)

Denne sida funket for meg sist:

http://www.wiziwig.tv/broadcast.php?matchid=148820&part=sports

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gufrias

Dette blir den første tv-kampen for meg på lang tid. Viasat kjører med gratistilbud for mars og april måned for Altibox-kunder.  :)

Ellers håper jeg at vi kan vise takter som mot Southampton. Da er det håp om poeng.
Jeg har jo altibox. Betyr det at jeg finner kampen på TV, og slipper å myse på en liten pc-skjerm?  :o :)
Hekta på Leeds siden 1974

Stifler

Dette blir den første tv-kampen for meg på lang tid. Viasat kjører med gratistilbud for mars og april måned for Altibox-kunder.  :)

Ellers håper jeg at vi kan vise takter som mot Southampton. Da er det håp om poeng.
Jeg har jo altibox. Betyr det at jeg finner kampen på TV, og slipper å myse på en liten pc-skjerm?  :o :)

f**kings viasat...
-Nr 2 er den første taperen-

Bites Yer Legs

http://www.firstrowsports.eu/ pleier å by på mange brukbare linker
KEEP FIGHTING!!

Hallgeir *

Dette blir den første tv-kampen for meg på lang tid. Viasat kjører med gratistilbud for mars og april måned for Altibox-kunder.  :)

Ellers håper jeg at vi kan vise takter som mot Southampton. Da er det håp om poeng.
Jeg har jo altibox. Betyr det at jeg finner kampen på TV, og slipper å myse på en liten pc-skjerm?  :o :)
Jeg fikk mail fra Altibox med dette tilbudet. Dessverre går det uansett inntil 48 timer fra du bestiller til kanalene dukker opp på listen. Hos meg kom de i går.
Super Leeds since 1968

Boos

http://coolsportz.de/stream4.php

Såg att Viaplay ikke sender den...

Kickthemdown

Ryktes at vår motstander kan stille fullt lag utenom McDonald  :( ???
Men de starter fremdeles med 11 mann  ???  :-\

Gufrias

Dette blir den første tv-kampen for meg på lang tid. Viasat kjører med gratistilbud for mars og april måned for Altibox-kunder.  :)

Ellers håper jeg at vi kan vise takter som mot Southampton. Da er det håp om poeng.
Jeg har jo altibox. Betyr det at jeg finner kampen på TV, og slipper å myse på en liten pc-skjerm?  :o :)
Jeg fikk mail fra Altibox med dette tilbudet. Dessverre går det uansett inntil 48 timer fra du bestiller til kanalene dukker opp på listen. Hos meg kom de i går.
Jaja, PC-skjerm er bedre enn ingen skjerm.
Hekta på Leeds siden 1974

Trond90

Blir en tøff kamp i dag, men har troa på 3 poeng! MOT
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Oggy

Spent på Robinson, håper han er bra  :)
Oggy

Oggy

Skal de ikke starte sendingen snart....
Oggy

Hallgeir *

De er ikke akkurat tidlig ute på Viasat, men det husker jeg var samme sak sist jeg så kamp der. Ingen bilder fra Middlesbrough foreløpig, kun musikk fra P4. Men det er jo fremdeles et minutt til avspark.  ::)

No blir det liv!  :)
Super Leeds since 1968

Ove

Warnock er iallfall i godt humør før kampen. Smiler og ler og går bort og hilser på Mowbray. Et godt tegn.
 

danki

Hva skjer med det hakkete bildet på Viasat fotball via parabol? Bare hos meg eller?
Leeds till I DIE

mac_gyver

Kom igjen Leeds!!!
Pride of Yorkshire

Kickthemdown

McCormack vet ikke hvem han skal få hjelp av fremover .. Ikke bra .

Stifler

Ingen gode streams idag :( noen som d funker bra for?:)
-Nr 2 er den første taperen-

Hallgeir *

Positive første 2 minutter.
Super Leeds since 1968

RoarG

Dette blir den første tv-kampen for meg på lang tid. Viasat kjører med gratistilbud for mars og april måned for Altibox-kunder.  :)

Ellers håper jeg at vi kan vise takter som mot Southampton. Da er det håp om poeng.
Jeg har jo altibox. Betyr det at jeg finner kampen på TV, og slipper å myse på en liten pc-skjerm?  :o :)

f**kings viasat...
Hvorfor? Viasat Fotball sender den.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020