Skrevet av Emne: KAMP: vs NOTTINGHAM FOREST, tirsdag 20/3 2012 kl 20:45, Elland Road.  (Lest 72234 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

En ny Donny-kamp? Tåler ikke gutta å spille mot lag på nedre halvdel av tabellen? Utrolig skuffende. Taper Leeds denne kampen mistenker jeg at det blir mange som må finne seg ny arbeidsgiver til sommeren.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

hobberst jr.

Har sagt det før og sier det igjen - det var mye bedre under Grayson og jeg er helt sikker på at Leeds hadde hatt mer poeng med Grayson som trener, men det er en omgang igjen så har fortsatt trua.
Enig.
Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

raggen

buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Forever Leeds United!!!!!!!!

Sleivind

Dette var dårlige greier gitt. Hvor blir det av spillet og innsatsen vi hadde mot Southampton og Middlesbrough?

Er spillerne slitne etter den tunge West-Ham-kampen?

Andersen

Its only one Simon Grayson and he is history ! Men dette må rettes opp til 2. omgang !

Woody

Blir vel den velkjente hårføner'n i pausen. Fortjent
Vi blir jo rundspilt.

Nektar å tru at vi blir rundspilt,possion har riktignok gått fra 64 til 53,men stadig i favør Leeds
come on Leeds

Tydelig ikke hørt på!!! Dette er ikke godt nok

Høyrer dessverre eller heldigvis ikkje på nei,er berre på sida med kommentarar og stats.Nei dette er heilt klart ikkje godt nok :(
LIFE IS LEEDS

JanPSyse

"Heldigvis" ligger vi bare under med ett mål, men det må betydelig skjerping til for å vinne denne kampen. Vi MÃ… vinne idag, ellers er sesongen over. Enkelt. :-\
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Vanderlunde

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 200
  • Total likes: 0
  • Nederlandsk norsk keeper, med hjertet i Leeds.
    • Vis profil
    • E-post
Har sagt det før og sier det igjen - det var mye bedre under Grayson og jeg er helt sikker på at Leeds hadde hatt mer poeng med Grayson som trener, men det er en omgang igjen så har fortsatt trua.

Jeg vil ikke si at det ville blitt bedre, når han tapte med 0-4 og storsifre som det. Og han mistet all kontroll over spillerne. Ja, det var bedre i starten, men når man mister spillerne, så mister man alt, og vi hadde trolig tapt 0-6 mot Forest i dag, om han fortsatt hadde hatt stillingen. Warnock har kanskje problemer med å få laget helt på vinnerspor, men husk, han har Grayson sitt lag, og ikke mulighet for egne valg, annet enn det han har. Og ny manager betyr ikke at vi snur stortap til storseier. Gi Warnock en sjanse til å bygge et eget lag, og han vil trolig løfte Leeds.

Peters

Når vant vi en hjemmekamp på en tirsdagkveld sist... ::) :( :-[

RoarG

Dette var dårlige greier gitt. Hvor blir det av spillet og innsatsen vi hadde mot Southampton og Middlesbrough?

Er spillerne slitne etter den tunge West-Ham-kampen?
Forest spilte vel også i helga? Nei, det er vel den vanlige midtuke-syken som slår til igjen :(.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Woody

Når vant vi en hjemmekamp på en tirsdagkveld sist... ::) :( :-[
Var der i høst da vi slo hull....kansje det er siste gang :o
LIFE IS LEEDS

Boos

Nei, la oss ordne så vi spiller borte resten av sesongen :P

Joe Jordan

Uff, dette var slappe greier. Håper Warnock sparker alle SKIKKELIG i ræva i pausen.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Erik M

Dette var dårlige greier gitt. Hvor blir det av spillet og innsatsen vi hadde mot Southampton og Middlesbrough?

Er spillerne slitne etter den tunge West-Ham-kampen?
Forest spilte vel også i helga? Nei, det er vel den vanlige midtuke-syken som slår til igjen :(.

Forest hadde spillefri i helgen.
 

Odin

Ny-manager-effekten allerede over?
Vi har ikke aldri sett effekten når det gjelder antall poeng, og det er jo strengt tatt det som gjelder.
Ikke lett å lage gull av gråstein

Woody

Nei, la oss ordne så vi spiller borte resten av sesongen :P
Hadde vi kommet i play off finalen,så hadde vi hvertfall fått bortefordelen der :D
LIFE IS LEEDS

Nørgaard

Spillerne er ikke gode nok.

joe

Har sagt det før og sier det igjen - det var mye bedre under Grayson og jeg er helt sikker på at Leeds hadde hatt mer poeng med Grayson som trener, men det er en omgang igjen så har fortsatt trua.

Jeg vil ikke si at det ville blitt bedre, når han tapte med 0-4 og storsifre som det. Og han mistet all kontroll over spillerne. Ja, det var bedre i starten, men når man mister spillerne, så mister man alt, og vi hadde trolig tapt 0-6 mot Forest i dag, om han fortsatt hadde hatt stillingen. Warnock har kanskje problemer med å få laget helt på vinnerspor, men husk, han har Grayson sitt lag, og ikke mulighet for egne valg, annet enn det han har. Og ny manager betyr ikke at vi snur stortap til storseier. Gi Warnock en sjanse til å bygge et eget lag, og han vil trolig løfte Leeds.
Mye rett i det du skriver her, men husk at Leeds var nærmere playoff under Grayson, og selvfølgelig hadde ikke Leeds tapt 0-6 her men heller kanskje vunnet 6-4  :)

Joe Jordan

OT: Noen som bruker profilbilde som ligger på nettby.no? Tar år og dag å refreshe siden i dag, står og henger på et bilde...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Oggy

Noen bytter ?
Oggy

Woody

Spillerne er ikke gode nok.
Så spillere som clayton,becchio,mcCormack,lees,white,brown,og snoddy er plutselig ikkje gode nok??spillere som vi siste tiden har gitt våre beste skussmål.Nei her handler om innstilling...
LIFE IS LEEDS

leknes

Webber for White

Boos

Nei, la oss ordne så vi spiller borte resten av sesongen :P
Hadde vi kommet i play off finalen,så hadde vi hvertfall fått bortefordelen der :D

Hehe, men finale er finale.... Men trenger 3 poengere for å klatre på tabellen. Gjerne 3 poeng i kveld!! :D

Hobben

Spillerne er ikke gode nok.
Så spillere som clayton,becchio,mcCormack,lees,white,brown,og snoddy er plutselig ikkje gode nok??spillere som vi siste tiden har gitt våre beste skussmål.Nei her handler om innstilling...

... er ikke gode nok
Rogaland Whites

raggen

kom igjen super leeds... SNU DETTE!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

RoarG

Spillerne er ikke gode nok.
Ikke godt nok trent, kanskje?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Andersen

MOT.

auren

Kampen fortsetter i samme spor med Forest-trykk. Håpløst!  :o

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Boos

Vinner 4-3  ;)

Trenger 3 poeng i dag... så no må vi putte ballen i mål!

MOT!!

The Magnificents

dette er ikkje godt nok , denne kampen skal leeds vinna! warnock sa tidleg ette overtagelse at laget ikkje var godt nok til å rykka opp i år ... mannen har tydlegvis rett! :(

Elland road har nesten blitt bortesupporterane sin sikker" runde ..
Leeds Leeds Leeds!!