KAMP: vs READING, fredag 6/4 2012 kl 15:00, Madejski Stadium.

Started by Hobben, April 06, 2012, 11:54:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bites Yer Legs

Robbo og Becchio hvert sitt kort, Gorkss forsatt ustraffet..
KEEP FIGHTING!!

sveifors

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

sveifors

Sveifors

berlin

RoarG

Quote from: Sleivind on April 06, 2012, 16:15:38
Ok, nå har dommeren lagt lista. Det blir MANGE kort i løpet av denne omgangen.
Ja, men bare til Leeds. Reading-spillerne er tydeligvis engler.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Fripp

RoarG

Quote from: Fripp on April 06, 2012, 16:17:26
Der burde det vært gult til Hunt
To gule=1 Rødt. Heldig at han er på banen. Dommeren er en vits. En dårlig en.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Ronald

Idag hakker både radioen, free streamen og min egen oppfatning. Først tenkte eg kl 15 engelsk tid, så får eg inn stream og radio, men de stopper og stopper og så finner nettverket ut at til og med luscos skal hakke..........

Jaja MOT verste som kan skje er et tap, det er man vant til å takle som Leeds supporter  :-[

JanPSyse

Bør vel bytte ut Becchio snart før dommeren bestemmer seg for at han også skal bli vist ut...
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Sleivind

Hva er det som feiler Pugh i dag? Det er så hjernedødt at jeg får vondt langt inn i hjerterota.

Oggy

Oggy

job

Marching on together!                               Siden 1970

Kato

sveifors

At Danny Pugh fortsatt er på banen, er et under . Vi får ett rødt til snart
Sveifors

RoarG

TK20

leedstomadness

Herlige tacklinger i "farlig" område ved cornerflagget  >:(

berlin

Stephenjazz

Sett bort i fra kortene er jeg imponert over hvor desiplinerte vi er i forsvar så langt
Det blir aldri umoderne å vinne

Håkon

Leeds for alltid

p0ndus

Quote from: Kato on April 06, 2012, 16:20:06
Pugh burde vært arrestert. Skjemmes

Enig, det er så idiotiskt og hodeløst utført at han burde vært byttet ut umiddelbart.

Leppan

Lurer på hva Warnock sier etter kampen, kritiserte spillerne for å dra på seg kort og suspensjoner før denne kampen. Flere som har gjordt gode forsøk på nye kort og suspensjoner idag og.
Glory years will come again!

Volda69

Nå må Warnock reagere! Få ut Pugh før det er for  seint! Maken til haudelaust  spel.
MOT

berlin

kommer bytter snart nå, for å unngå et rødt kort til. Max 10 minutter, så kommer bytte.

Leedsgutt

Angående denne kampen, så er #dirtyleeds populært på twitter nå, og Andros Townsend skrev nå

"Shock #DirtyLeeds is trending! LOL "

han var dritt uanset...

Mats-

Tar heller et par klønete taklinger enn nok et display av utter 'jeg bryr meg ikke og  innsatsen min er deretter i dag' rubbish som har preget Elland Road innsatsen de to siste kampene.

sveifors

Warnock, ta ut Becchio og Pugh eller så blir det flere røde
Sveifors

Sølvreven

Becchio og Pugh ut. Kan ikke risikere et rødt til. Webber og Rogers inn... Det er nå mitt ønske nå.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

RoarG

berlin

Få inn Collina som dommer i nPc, da blr det saker!
Denne dommeren ser bareut somen "wanna-be-Collina", og det erden eneste likheten.Makan!

Blir overrasket om det ikke kommer flere røde kort i denne kampen