KAMP: vs READING, fredag 6/4 2012 kl 15:00, Madejski Stadium.

Started by Hobben, April 06, 2012, 11:54:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

sveifors

Dommeren blåser på alt der Reading mister ballen, patetisk
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Andersen

Et lag som er veldig gode for tia, og en til tider hjemmedommer i dag,  >:( flott

Oggy

Oggy

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

sveifors

Vi klarer alt for sjelden å vinne hodedueller bak. Warnock må få inn bedre hodespillere
Sveifors

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Horribel tackling av Brown. Burde ha vært direkte RK. Tviler på at vi fullfører med fullt lag i dag.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

sveifors

Sveifors

Sleivind

Herregud, er det muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulig å være så tett i nøtta?

Leedsfan

Quote from: sveifors on April 06, 2012, 15:10:39
Vi klarer alt for sjelden å vinne hodedueller bak. Warnock må få inn bedre hodespillere

Barcelona-høyde på spillerne våre..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Quote from: RoarG on April 06, 2012, 15:12:31
Horribel tackling av Brown. Burde ha vært direkte RK. Tviler på at vi fullfører med fullt lag i dag.

?? Uenig. Ikke to-fots, og klart på ball. Tøff takling, men ikke gult engang.

Sleivind

Men så stygg var den ikke etter å ha sett reprisen.....

Leedsfan

TK20

RoarG

Quote from: sveifors on April 06, 2012, 15:13:52
zac thomson får rødt kort
Stupiditet på laveste nivå av Thompson. Viser med tydelighet at vi ikke har spillere som mestrer presset.

Leedsgutt

Skulle sett hvordan  Warnock hold preken mot Thompson.

Han tok tak i han og kjeften som bare det

auren

Snakk om å ødelegge hele kampen. Blir jo et slit å følge med nå!  >:( >:(

auren

Oggy

Oggy

sveifors

Quote from: berlin on April 06, 2012, 15:14:31

Idiotisk tackling, unødvendig å gi rødt, hjemmedommer, gult hadde vært ok
Sveifors

TK20

Typisk tilfelle av en dommer som lar seg påvirke av trykket fra tribunen og presset fra motstanderlaget. Latterlig med rødt der, så tidlig i kampen.

Andersen

Og da venter vi bare på at målene skal renne inn ! idioter !  >:(

Volda69

Leeds slit mot dette Reading-laget. Derfor trur eg det vert seier i dag. Borte mot opprykkskandidaten og no med 10 mann. Må bli seier! :)
MOT

sveifors

Alle høye baller som kommer inn i feltet vinner Reading. Bromby, Bruce er ikke god nok i lufta på dette nivå, basta
Sveifors

Leppan

Taklingen til Brown virka mer som ett rødt kort enn Thompson sin.
Glory years will come again!

Leedsfan

Warnock fortalte Zac et par ting på veien ut, han så ikke fornøyd ut.

auren

sveifors

Warnock på krigsstien, dommeren er grusom hjemmedommer, og dette laget bør klare seg uten hjemmedommer
Sveifors

berlin

Quote from: sveifors on April 06, 2012, 15:15:44
Quote from: berlin on April 06, 2012, 15:14:31

Idiotisk tackling, unødvendig å gi rødt, hjemmedommer, gult hadde vært ok

Jeg siktet til Brown sin takling litt tidligere.

Thompson er klart gult, rødt er litt strengt.

Det ser ut til at dommere konsekvent dømmer rødt hvis en spiller går inn i takling med begge føttene
"off the ground", antaglig pga den "potensielle faren", og ikke hvorvidt man traff spilleren eller ikke.