KAMP: vs READING, fredag 6/4 2012 kl 15:00, Madejski Stadium.

Started by Hobben, April 06, 2012, 11:54:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kato

Latterlig å klage på dommeren. Vi burde vært nede i 9 mann nå.

Forøvrig var Warnocks utskjelling av Thompson i all offentlighet helt latterlig. Forferdelig opptreden av en manager jeg får mer og mer tvil til.

Bites Yer Legs

KEEP FIGHTING!!

auren

For en total tufs av en sidekommentator å si at det ikke var frispark til Lonergan. Og selv etter å ha sett bildene tviler han på det! TUFS!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jackbauer68

Quote from: berlin on April 06, 2012, 15:23:44
Noen som husker seieren på Higbury når Mills ble utvist etter at Bowyer(?) ble utvist, og resultatet??   8)

Dei røde kom begge siste 10 når vi leda 2-1 8)

RoarG

Meget stygt av Hunt. Faens møkkadommer. Minst GK til Hunt. Skandalematch.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sveifors

Quote from: Sleivind on April 06, 2012, 15:27:11
Grisestygt av Reading-spilleren!

De gjør som scumchester, surker i øret på dommeren hele tiden
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Sølvreven

Han går jo for svarte med kneet rett i brystkassen på Lonergan. Og dommeren reagerer ikke ??? Latterlig nå. Lurer på hvordan dette skal ende.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

ragnar

her blir det flere kort. Dommeren er ikke på høyden. Helt klart en av de svakere i første divisjon foreløpig...
*In El Loco we trust!*

Håkon

Leeds for alltid

berlin

Andersen

Det er vel da en ser at dommeren er RÆVA at en skal være kald i hue vel ?

TK20

Quote from: auren on April 06, 2012, 15:27:38
For en total tufs av en sidekommentator å si at det ikke var frispark til Lonergan. Og selv etter å ha sett bildene tviler han på det! TUFS!

auren

Det reagerte jeg også på! Keepere blir alltid overbeskyttet i dueller, men den der var soleklar!

berlin

Quote from: jackbauer68 on April 06, 2012, 15:27:47
Quote from: berlin on April 06, 2012, 15:23:44
Noen som husker seieren på Higbury når Mills ble utvist etter at Bowyer(?) ble utvist, og resultatet??   8)

Dei røde kom begge siste 10 når vi leda 2-1 8)

Joda, men vi er jo myyyye bedre nå!!!  8)

Leedsfan

Har sett det før, men Lees er ikke venn med ballen i beina.. Meget begrenset!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sveifors

Sveifors

Andersen

Håper neste røde går til en Reading spiller ......

sveifors

Klarer vi å holde nullen og ikke flere røde kort, så kan vel en lynrask Rogers være løsning et stykke ut i 2 omgang
Sveifors

Leedsgutt

Jeg ser at dere skriver om en kommentator som sier ikke sparket på Lonergan ikke var frispark.

Kan dere gi meg linken på den streamen som han er på ?

Andersen

Ja merkelig med Rogers gutten , er han ikke i nærheten av en første 11.

berlin

sveifors

Klasker albuen i øret på Becchio, alt er lov untatt for oss
Sveifors

RoarG

Albuer i hodet på Becchio får passere støtt. Denne dommeren hører hjemme i L2.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

TK20

Quote from: Leeds1996 on April 06, 2012, 15:35:01
Jeg ser at dere skriver om en kommentator som sier ikke sparket på Lonergan ikke var frispark.

SkySports1, gjennom Livesport247.com. Koster 30 spenn for en uke gjennom paypal, tar noen minutter å registrere seg. Fiks det i pausen!

ragnar

dommeren får gjennomgå på viasat fotball. Snakker om et fårete smil. hehe
*In El Loco we trust!*

auren

Brown må få gult eller rødt i denne kampen. Litt av en saftig takling nok en gang, men han er på ballen. Neste gang er jeg redd han bare tar mannen.

auren

sveifors

Problemet med dommere som bruker det røde tidlig, er at de mister kontroll over kampen. Han har ingenting mere å spille på
Sveifors

RoarG

Quote from: TK20 on April 06, 2012, 15:38:54
Quote from: Leeds1996 on April 06, 2012, 15:35:01

SkySports1, gjennom Livesport247.com. Koster 30 spenn for en uke gjennom paypal, tar noen minutter å registrere seg. Fiks det i pausen!
Er det noe vits i å betale for slikk møkk,da?

auren

Leedsfan

Hvorfor kan vi ikke trøkke til slik på hjemmebane?

Finspill + dette trøkket = hjemmeseiere.