Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19  (Lest 536198 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #300 på: Mai 04, 2012, 18:10:46 »
Hvem blir første sommer-signering?
(eller vår-signering, her)

Passer bra om Warnock kan styrke ambisjonene han har med en real signering. Er det en spiller med rett nivå/navn kan det gi viktige signaler til både egne og potensielt nye spillere. Allerede i begynnelsen av mai skal første kar være på plass, og jeg liker hvor ivrig Warnock er på å få ting unna. Riktignok vil vi nok først se folk gå ut, men likevel. Cirka hvor mange spillere NW ser for seg å måtte få inn blir jeg ikke helt klok på ennå, men jeg vil tippe det blir mellom fem og syv. Er alle klare allerede til første pre-season-trening?

SA

Tog du 'an?

SA
Som du lurte meg!  ;D ;D

Minnes at jeg ble spent da jeg så at du hadde postet i ryktetråden. Iveren ble til skuffelse da det ikke var fnugg av rykte der. Tok ikke hintet som man burde skjønne lå i en ørkesløs drøvtygging av kjensgjerninger og meninger som alle hadde sett før.

Hukommelsen min er skremmende, så du slipper nok ikke unna med den der en gang til!






PS. Om Smith nå skulle bli neste signering, så vil jeg bli like overrasket som noen annen.
Hekta på Leeds siden 1974

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #301 på: Mai 04, 2012, 18:38:26 »
Jaja, SA. Håper han blir bedre enn Bessone. Tog du an? ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #302 på: Mai 04, 2012, 21:30:44 »
Hvem blir første sommer-signering?
(eller vår-signering, her)

Passer bra om Warnock kan styrke ambisjonene han har med en real signering. Er det en spiller med rett nivå/navn kan det gi viktige signaler til både egne og potensielt nye spillere. Allerede i begynnelsen av mai skal første kar være på plass, og jeg liker hvor ivrig Warnock er på å få ting unna. Riktignok vil vi nok først se folk gå ut, men likevel. Cirka hvor mange spillere NW ser for seg å måtte få inn blir jeg ikke helt klok på ennå, men jeg vil tippe det blir mellom fem og syv. Er alle klare allerede til første pre-season-trening?

SA

Tog du 'an?

SA
Nå har jeg finlest ryktetråden, og gleder meg til Gnjho signerer :)
The future's so White I've got to wear shades 8)

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #303 på: Mai 05, 2012, 09:40:50 »
Min kilde forteller at Jaskelainen og Davies fra Bolton kommer i en byttehandel....spørsmålet er mot hvem...håper ikke det er Snoddy.....uansett ville disse 2 blitt bra for oss, etter min mening :)

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #304 på: Mai 05, 2012, 10:17:31 »
Min kilde forteller at Jaskelainen og Davies fra Bolton kommer i en byttehandel....spørsmålet er mot hvem...håper ikke det er Snoddy.....uansett ville disse 2 blitt bra for oss, etter min mening :)
2 knallspillere.. Davies inn betyr Becchio ut ?  :-\ Ikke akkurat en unggutt lenger men han presterer fortsatt i Premier League og i CCC kunne han fått det riktig så trivelig.

Frode

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #305 på: Mai 05, 2012, 10:30:12 »
Min kilde forteller at Jaskelainen og Davies fra Bolton kommer i en byttehandel....spørsmålet er mot hvem...håper ikke det er Snoddy.....uansett ville disse 2 blitt bra for oss, etter min mening :)
Dette betinger nok at Bolton holder seg i PL ... hvilket de neppe gjør. Men et herlig rykte, er det ...
« Siste redigering: Mai 05, 2012, 10:32:28 av Frode »
 

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #306 på: Mai 05, 2012, 10:36:33 »
Min kilde forteller at Jaskelainen og Davies fra Bolton kommer i en byttehandel....spørsmålet er mot hvem...håper ikke det er Snoddy.....uansett ville disse 2 blitt bra for oss, etter min mening :)
2 knallspillere.. Davies inn betyr Becchio ut ?  :-\ Ikke akkurat en unggutt lenger men han presterer fortsatt i Premier League og i CCC kunne han fått det riktig så trivelig.
Bechio försvinner inte, utan är en spelaretyp Warnock är förtjst i och skall utveckla honom ytterligare
 

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #307 på: Mai 05, 2012, 13:01:08 »
Min kilde forteller at Jaskelainen og Davies fra Bolton kommer i en byttehandel....spørsmålet er mot hvem...håper ikke det er Snoddy.....uansett ville disse 2 blitt bra for oss, etter min mening :)

Sjansen er vel større for at de kommer hvis Bolton holder seg i PL, jeg tror de rykker ned...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

lojosang

Sv: Re: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #309 på: Mai 05, 2012, 13:58:24 »
Norris? Da får jeg trua! Fantastisk roundhouse kick!
- Leif Olav

Håkon

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #310 på: Mai 06, 2012, 07:59:26 »
Spennende tider. NW stiller krav om "penn too paper" for

Clayten
Snoody
White og
Ross

Innen NW kommer fra ferie. Hva skjer viss ikke ? Kan ikke bytte
Hele laget ? Mye gambling her ?
Leeds for alltid

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #311 på: Mai 06, 2012, 08:44:36 »
Spennende tider. NW stiller krav om "penn too paper" for

Clayten
Snoody
White og
Ross

Innen NW kommer fra ferie. Hva skjer viss ikke ? Kan ikke bytte
Hele laget ? Mye gambling her ?

Link? Uansett så er jo det fair enough. Da selger han de og bruker pengene på noe langvarig.. Leste noen rykter om at White var på vei til Reading?!? Hvis White stikker får vi da like mye penger for han uavhengig hvilken klubb han velger?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

rd1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #312 på: Mai 06, 2012, 08:44:57 »
Det er selvsagt helt rett av NW å gi spillerne tidsfrist for å signere! Nå får vi en avklaring og vi kan planlegge på bakgrunn av den!
"Who needs Cantona??"

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #313 på: Mai 06, 2012, 09:01:06 »
Spennende tider. NW stiller krav om "penn too paper" for

Clayten
Snoody
White og
Ross

Innen NW kommer fra ferie. Hva skjer viss ikke ? Kan ikke bytte
Hele laget ? Mye gambling her ?

Link? Uansett så er jo det fair enough. Da selger han de og bruker pengene på noe langvarig.. Leste noen rykter om at White var på vei til Reading?!? Hvis White stikker får vi da like mye penger for han uavhengig hvilken klubb han velger?

Hvis ikke Bates har skifta totalt. Ja da blir det ikke mer penger til spillerkjøp om man selger for 1 eller 5 mill pund

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #314 på: Mai 06, 2012, 09:05:33 »
Jeg tror at Bates har innsett at det ikke går an å spare seg til PL. Er vel det som har vært taktikken/planen hans...
Warnock hadde ikke tatt jobben viss han ikke hadde fått lovnader om midler til å fornye og forsterke stallen. Nå virker det faktisk som en total utrensking som blir gjort. Og det trengs!

Enn så lenge så stoler jeg på Warnock/Bates. Så får vi se når vi teller opp 1. August og ser hvordan stallen ser ut da. Men starten virker ivertfall lovende.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #315 på: Mai 06, 2012, 09:47:02 »
LUFC Leeds United Transfer Rumours Week One

Vital Leeds United will once again be looking at some of the weird, wacky and downright ridiculous rumours that are circulating during the silly season this summer.

It is never dull with transfer rumours when Leeds are involved but this summer is probably going to be more so with the promised influx of players by Neil Warnock.

Starting on a positive note, the worst kept secret was finally confirmed on Friday when Jason Pearce finally completed his move to Elland Road.

Having signed Pearce from Portsmouth, it seems we want him to feel at home by signing half of his teammates with Greg Halford, Joel Ward and Luke Varney also being rumoured with a move to Leeds.

One name that continues to be linked with Leeds is Doncaster Rovers 'spit the dog` El Hadji Diouf. It seems this rumour leaves the fans divided. Whilst some rate him lower than a snakes belly, there are those that recognise that at this level he would be a good signing. The fact Neil Warnock continues to not rule himself out of the move, it is open to speculation.

One rumour that is all over the Leeds boards and forums is a swap deal with Leicester City that would involve Matt Mills and Jermaine Beckford coming to Leeds in exchange for Adam Clayton who has been placed on the transfer list this week.

I am struggling to work out how this could possibly be a fair swap. Two players who cost Leicester £9 million between them last season, for a player who had an average first proper season in the championship.

So far this week only Aidy White and Ramon Nunez have been linked with moves away from Elland Road.

Premier League Newcastle United are reported to be interested in the out of contract White whilst Doncaster Rovers are chasing transfer listed Ramon Nunez.

If you read in the papers any players linked with a move to or from Leeds then please let us know on Vital Leeds.


Week 1

IN
El Hadji Diouf - (Doncaster)
Alan Smith - (Newcastle)
Jermaine Beckford - (Leicester)
Stuart Beavon - (Wycombe Wanderers)
Jason Pearce - (Portsmouth) Signed
Greg Halford - (Portsmouth)
Joel Ward - (Portsmouth)
Luke Varney - (Portsmouth)
David Norris - (Portsmouth)
Ben Watson - (Wigan Athletic)
Paul Green - (Derby County)
Darren Ambrose - (Crystal Palace)
Sol Bamba - (Leicester City)
Matt Mills - (Leicester City)
Jermaine Beckford - (Leicester City)

Out
Aidy White - (Newcastle United)
Ramon Nunez - (Doncaster Rovers)



Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=281687#ixzz1u4c3vhU5
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #316 på: Mai 06, 2012, 10:19:19 »
DER VAR JEG KJAPP:

Joel Ward

Bytte mot Paynter.
Vet ikke noe mer enn jeg så på facebook. Med Ward ikledd Leeds drakt

Lenke da, h.b, lenke! Men vi publiserer vel ikke annet enn offisielle spiller-nyheter i egne tråder vel....vel...  ;)

 ;D
« Siste redigering: Mai 06, 2012, 10:21:00 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #317 på: Mai 06, 2012, 10:30:19 »
DER VAR JEG KJAPP:

Joel Ward

Bytte mot Paynter.
Vet ikke noe mer enn jeg så på facebook. Med Ward ikledd Leeds drakt

Lenke da, h.b, lenke! Men vi publiserer vel ikke annet enn offisielle spiller-nyheter i egne tråder vel....vel...  ;)

 ;D

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Lurte på hvem som greide å besvare dette før jeg sletta det gitt

Ian Baird

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #318 på: Mai 06, 2012, 11:36:58 »
Vi har tre spillere på topp-3 iår.

http://actim.pressassociation.com/

Alle tre forsvinner kanskje har NW indikert løst...
Håper Ken Bates leter skikkelig godt under sofaputene sine og finner frem endel coins som han kan bruke til å erstatte disse  :'(
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #319 på: Mai 06, 2012, 12:35:51 »
Tommy Spurr ryktes på Waccoe..

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #320 på: Mai 06, 2012, 12:36:45 »
Vi har tre spillere på topp-3 iår.

http://actim.pressassociation.com/

Alle tre forsvinner kanskje har NW indikert løst...
Håper Ken Bates leter skikkelig godt under sofaputene sine og finner frem endel coins som han kan bruke til å erstatte disse  :'(

Tre spillere på topp 100 tenker jeg vi sier ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #321 på: Mai 06, 2012, 13:22:27 »
Vi har tre spillere på topp-3 iår.

http://actim.pressassociation.com/

Alle tre forsvinner kanskje har NW indikert løst...
Håper Ken Bates leter skikkelig godt under sofaputene sine og finner frem endel coins som han kan bruke til å erstatte disse  :'(

Tre spillere på topp 100 tenker jeg vi sier ;)

auren

Ingen Portsmouthspillere på denne lista. Men vel, slike måliinger, også actim, er jo bare kvantitative målinger, som jeg vektlegger lite, og det tror jeg maanagere gjør også.

GeirO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #322 på: Mai 06, 2012, 17:31:14 »
Clayton er på lista, men ikke Jason Pearce. Hmmmm...........
MOT

Oggy

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #323 på: Mai 06, 2012, 19:09:49 »
Tommy Spurr ryktes på Waccoe..

auren

Tommy Who  ???
Gi oss PL-kvalitet, for svingende
Oggy

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #324 på: Mai 06, 2012, 19:40:05 »
Clayton er på lista, men ikke Jason Pearce. Hmmmm...........
Mhm...

ØBS

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #325 på: Mai 06, 2012, 20:39:07 »
Shaun Wright Phillips....

Ble hvisket meg i øret under serieavslutninga...

Noen som har hørt noe om det???

Hm??
LUSCOS-hilsen
ØBS

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #326 på: Mai 06, 2012, 22:29:35 »
Shaun Wright Phillips....

Ble hvisket meg i øret under serieavslutninga...

Noen som har hørt noe om det???

Hm??

Ja takk, men for godt til å være sant?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #327 på: Mai 06, 2012, 22:33:20 »
Shaun Wright Phillips....

Ble hvisket meg i øret under serieavslutninga...

Noen som har hørt noe om det???

Hm??

Ja takk, men for godt til å være sant?
Lukter vel litt Gradel av Wright-Phillips eller? Var god i høst for QPR i de kampene jeg så. Kjapp ving. Hadde vært artig, men heller usannsynlig. Var jo i man.city så har sikkert skyhøy lønn. Heller Max Gradel da :)

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #328 på: Mai 06, 2012, 23:16:22 »
SWP må ned rundt en halv million kroner i ukelønn for å komme til Leeds. Han hadde rivd enhver back i nPC i fillebiter, men det hørtes fryktelig usannsynlig ut.
Marching on together!

Ian Baird

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #329 på: Mai 07, 2012, 00:12:58 »
Vi har tre spillere på topp-3 iår.

http://actim.pressassociation.com/

Alle tre forsvinner kanskje har NW indikert løst...
Håper Ken Bates leter skikkelig godt under sofaputene sine og finner frem endel coins som han kan bruke til å erstatte disse  :'(

Tre spillere på topp 100 tenker jeg vi sier ;)

auren

You got it! Detaljer, pytt-pytt  :)
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.