Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19  (Lest 535944 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #660 på: Mai 25, 2012, 12:20:32 »
Det er jo en stor forbanna skandale.....
Snakk om overreaksjoner.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

marve

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #661 på: Mai 25, 2012, 12:25:46 »
Det er jo en stor forbanna skandale.....
Snakk om overreaksjoner.
Synes du det????
Klubbens ledelse prater om opprykk .Vår nye manager har blitt lovet penger for å ha sjansen til å nå det for bare noen få måneder siden .Når saannheten kommer fram nå så er det vell lov å kalle det for en skandale  eller ??
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #662 på: Mai 25, 2012, 12:25:56 »
Det er jo en stor forbanna skandale.....
Snakk om overreaksjoner.



Som sagt så mange ganger her inne, enhver har rett til å hevde sin oppfatning; noen mener skandale, andre mener at dette ikke har så mye å si, selv heller jeg mot at dette klart viser at klubben vår ikke drives med ekte ambisjon om opprykk og at vi blir holdt for narr!!
Yeboahs vitne

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #663 på: Mai 25, 2012, 12:33:38 »
Det er jo en stor forbanna skandale.....
Snakk om overreaksjoner.

Synes helt klart det er en skandale ja. Er vel det endelige beviset på våre manglende ambisjoner. Så skulle jeg jo ønske at når du er uenig gjør det med å argumentere for dine synspunkter, istedenfor å diskutere debattanter og deres holdninger.

Jfr det med ball og mann
« Siste redigering: Mai 25, 2012, 12:37:21 av Kato »
 

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #664 på: Mai 25, 2012, 12:43:58 »
Det er jo en stor forbanna skandale.....
Snakk om overreaksjoner.

Synes helt klart det er en skandale ja. Er vel det endelige beviset på våre manglende ambisjoner. Så skulle jeg jo ønske at når du er uenig gjør det med å argumentere for dine synspunkter, istedenfor å diskutere debattanter og deres holdninger.

Jfr det med ball og mann

Vi har jo signert flere og dyrere enn de fleste andre lagene i divisjonen, og da kan det vel ikke være noen skandale?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #665 på: Mai 25, 2012, 12:54:56 »
Det er jo en stor forbanna skandale.....
Snakk om overreaksjoner.
Synes du det????
Klubbens ledelse prater om opprykk .Vår nye manager har blitt lovet penger for å ha sjansen til å nå det for bare noen få måneder siden .Når saannheten kommer fram nå så er det vell lov å kalle det for en skandale  eller ??
Litt tidlig å snakke om "sannheten" når mai ennå ikke er over. Er tingenes tilstand den samme i august ved seriestart kan man snakke om "skandale". Det virker som om enkelte tror at det skal dette inn spennende nysigneringer hele tiden. Først må vi kvitte oss med de vi ikke vil ha. Så får vi kvitte oss med alle de som sitter på gjerdet uansett hva de heter (Snodgrass, White, Clayton). Når spillere som ikke gidder å bidra mer er ute av dansen, får vi skaffe oss spillere som vil spille for oss.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #666 på: Mai 25, 2012, 13:09:09 »
xxx, får vi skaffe oss spillere som vil spille for oss.
Finnes det noen av dem da?
Ups & Ups!!

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #667 på: Mai 25, 2012, 13:11:10 »
Det er jo en stor forbanna skandale.....
Snakk om overreaksjoner.
Synes du det????
Klubbens ledelse prater om opprykk .Vår nye manager har blitt lovet penger for å ha sjansen til å nå det for bare noen få måneder siden .Når saannheten kommer fram nå så er det vell lov å kalle det for en skandale  eller ??
Litt tidlig å snakke om "sannheten" når mai ennå ikke er over. Er tingenes tilstand den samme i august ved seriestart kan man snakke om "skandale". Det virker som om enkelte tror at det skal dette inn spennende nysigneringer hele tiden. Først må vi kvitte oss med de vi ikke vil ha. Så får vi kvitte oss med alle de som sitter på gjerdet uansett hva de heter (Snodgrass, White, Clayton). Når spillere som ikke gidder å bidra mer er ute av dansen, får vi skaffe oss spillere som vil spille for oss.

Det jeg anser for å være skandale, er at Ward havner i Crystal Palace istedenfor hos oss. Og grunnen ser ut til å være at vi ikke kan riste frem 400 000 pund. Ambisjonene virker å være skandaløse ja
 

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #668 på: Mai 25, 2012, 13:12:26 »
Det er jo en stor forbanna skandale.....
Snakk om overreaksjoner.
Synes du det????
Klubbens ledelse prater om opprykk .Vår nye manager har blitt lovet penger for å ha sjansen til å nå det for bare noen få måneder siden .Når saannheten kommer fram nå så er det vell lov å kalle det for en skandale  eller ??
Litt tidlig å snakke om "sannheten" når mai ennå ikke er over. Er tingenes tilstand den samme i august ved seriestart kan man snakke om "skandale". Det virker som om enkelte tror at det skal dette inn spennende nysigneringer hele tiden. Først må vi kvitte oss med de vi ikke vil ha. Så får vi kvitte oss med alle de som sitter på gjerdet uansett hva de heter (Snodgrass, White, Clayton). Når spillere som ikke gidder å bidra mer er ute av dansen, får vi skaffe oss spillere som vil spille for oss.

Det jeg anser for å være skandale, er at Ward havner i Crystal Palace istedenfor hos oss. Og grunnen ser ut til å være at vi ikke kan riste frem 400 000 pund. Ambisjonene virker å være skandaløse ja

Enten det eller så har rett og slett Leeds ikke sjangs til å hoste frem de pengene. Det bekymrer meg enda mer!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #669 på: Mai 25, 2012, 13:18:14 »
Det er jo en stor forbanna skandale.....
Snakk om overreaksjoner.
Synes du det????
Klubbens ledelse prater om opprykk .Vår nye manager har blitt lovet penger for å ha sjansen til å nå det for bare noen få måneder siden .Når saannheten kommer fram nå så er det vell lov å kalle det for en skandale  eller ??
Litt tidlig å snakke om "sannheten" når mai ennå ikke er over. Er tingenes tilstand den samme i august ved seriestart kan man snakke om "skandale". Det virker som om enkelte tror at det skal dette inn spennende nysigneringer hele tiden. Først må vi kvitte oss med de vi ikke vil ha. Så får vi kvitte oss med alle de som sitter på gjerdet uansett hva de heter (Snodgrass, White, Clayton). Når spillere som ikke gidder å bidra mer er ute av dansen, får vi skaffe oss spillere som vil spille for oss.

Det jeg anser for å være skandale, er at Ward havner i Crystal Palace istedenfor hos oss. Og grunnen ser ut til å være at vi ikke kan riste frem 400 000 pund. Ambisjonene virker å være skandaløse ja
Som sagt, vi er i mai. Synes krigstypene får vente.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #671 på: Mai 25, 2012, 13:53:17 »
Tør i  den forbindelse å minne om at det var NW som håpet på raske signeringer før han reiset på ferie!! Ja, det er mai, men NW, som mest sannsynlig er bedre informert enn oss, så dette som viktig!! Nå ser jeg jo at NW burde tatt det mye mer med ro, siden noen her minner om at det bare er mai!!

Vi har ulikt syn på dette og det er jo artig!! Sånt skaper debatt. Et forum uten uenighet ville vært veldig kjedelig!!!
Yeboahs vitne

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #672 på: Mai 25, 2012, 13:59:03 »
En annen ting er at de fleste av oss aldri hadde hørt om Joel Ward før han ble ett "HOT" target......det finnes flere fisk i sjøen.
 

Rasmussen7

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #673 på: Mai 25, 2012, 14:33:03 »
En tredje ting er at ingen utenfor ER VET 100% sikkert at denne Ward i s heletatt har vært aktuell... Sier bare silly season... Pressa går bananas!

marve

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #674 på: Mai 25, 2012, 14:54:49 »
Det er jo en stor forbanna skandale.....
Snakk om overreaksjoner.

Synes helt klart det er en skandale ja. Er vel det endelige beviset på våre manglende ambisjoner. Så skulle jeg jo ønske at når du er uenig gjør det med å argumentere for dine synspunkter, istedenfor å diskutere debattanter og deres holdninger.

Jfr det med ball og mann

Vi har jo signert flere og dyrere enn de fleste andre lagene i divisjonen, og da kan det vel ikke være noen skandale?
hehe
 

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #675 på: Mai 25, 2012, 15:08:28 »

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #676 på: Mai 25, 2012, 15:11:25 »
Nyheter angående Ward.

http://www.twtd.co.uk/news.php?storyid=20814
Så det samme.
Ingen medical gjennomført enda. Bestemmer seg over helga. Men Leeds er like fri for penger som tidligere i dag, og må selge før de kan kjøpe.....
Hope in the hanging snore....
The future's so White I've got to wear shades 8)

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #677 på: Mai 25, 2012, 15:29:40 »
El Hadji Diouf fortsatt et rykte. Møtte ham Warnock og agenten denne uken... ?
























Ingen i Palace har sett Ward ennå.... No medical!  ::)  De ner mest opptatt av en ølfestival der nede!  :D
http://www.cpfc.co.uk/page/News/0,,10323~2788140,00.html

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #678 på: Mai 25, 2012, 16:09:37 »
Bates rumour. Runs for Monaco Medicals on free transfer. 500.000 pund a year.

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #679 på: Mai 25, 2012, 17:13:53 »
El Hadji Diouf fortsatt et rykte. Møtte ham Warnock og agenten denne uken... ?

http://www.cpfc.co.uk/page/News/0,,10323~2788140,00.html

Kan vanskelig forestille meg et "kjærlighetsforhold" mellom de to:

"El Hadji Diouf – As manager of QPR, Warnock criticised Diouf for his behaviour after a challenge between QPR's Jamie Mackie and Blackburn Rovers' Gael Givet left Mackie with a double fracture in his leg: "For many years I have thought [Diouf] was the gutter type – I was going to call him a sewer rat but that might be insulting to sewer rats. [...] I hope he goes abroad because I won't miss watching him. He is a nasty little person."[23] Diouf later hit back at Warnock in a newspaper interview where he was quoted saying that Warnock “is a big shit”. [24]"
http://en.wikipedia.org/wiki/Neil_Warnock
Jon R.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #680 på: Mai 25, 2012, 18:09:36 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Peter7

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #681 på: Mai 25, 2012, 18:44:07 »
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Håkon

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #682 på: Mai 25, 2012, 19:31:49 »
Er dette en pålitelig kilde da?

http://www1.skysports.com/football/news/11706/7778331/Eagles-to-capture-Ward

 >:(
... vil ikke akkurat si det, men - time vill sjåv.

Phil hay fra YEP har twittret om dette. Vil skje ifølge skysport sier han?
Leeds for alltid

Ian Baird

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #683 på: Mai 25, 2012, 21:34:32 »
Ward blåst.

Hvordan er situasjonen med unggutta i klubben for øyeblikket?
Er det noen nye rising stars på vei?
Ikke umulig vi må teste ut noen juniorer neste sesong - hvis Bates har råd til det da...
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #684 på: Mai 25, 2012, 23:03:02 »
Ward blåst.

Hvordan er situasjonen med unggutta i klubben for øyeblikket?
Er det noen nye rising stars på vei?
Ikke umulig vi må teste ut noen juniorer neste sesong - hvis Bates har råd til det da...
Tja hva skal man tro..?Min kilde(som viser seg å ha rett omtrent hver gang)påstår følgende:
1.Ward har ikke gått noe sted, men venter på at Leeds skal få ut finger`n....ønsker seg til Leeds og bestekompis Pearce.
2.Joey Barton kommer på 1 års lån-QPR betaler 90% av lønna....
Tror på punkt 1. Punkt 2. virker helt på viddene.....

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #685 på: Mai 25, 2012, 23:09:17 »
Kan Barton spille i Championship, selv om han har karante i PL, eller gjelder karantenen for alle engelske kamer?


Hobben

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #687 på: Mai 25, 2012, 23:25:11 »
Kan Barton spille i Championship, selv om han har karante i PL, eller gjelder karantenen for alle engelske kamer?

Om han velger overgang til Leeds feks så er jeg nesten sikker på at han er ute de 12 kampene han har fått... fyren burde fått en halvsesong, håper vi ikke ser det svinet i Leeds..
Rogaland Whites

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #688 på: Mai 25, 2012, 23:34:11 »
Kan Barton spille i Championship, selv om han har karante i PL, eller gjelder karantenen for alle engelske kamer?

Om han velger overgang til Leeds feks så er jeg nesten sikker på at han er ute de 12 kampene han har fått... fyren burde fått en halvsesong, håper vi ikke ser det svinet i Leeds..
Han passer ihvertfall Warnocks spillestil. Med en midtbane med Pugh, Barton og Brown hadde det nok blitt noen kort, og brukne ben.

Ove

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #689 på: Mai 25, 2012, 23:44:22 »
Jeg tror ikke Barton kommer. Han hadde ikke mange fine ord å komme med om Warnock etter at han forlot OPR.
Vil ikke se Barton i Leeds-drakt.