Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19  (Lest 539653 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #120 på: April 26, 2012, 08:38:03 »
El Hadji Diouf!?

http://www1.skysports.com/football/news/11715/7703380/

Nå snakker vi "Dirty Leeds", la han komme..:) Spiss eller ving?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

trondt

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #121 på: April 26, 2012, 08:47:42 »
El Hadji Diouf!?

http://www1.skysports.com/football/news/11715/7703380/
Dette må være en dårlig spøk. Kommer dette til Leeds så vurdrer jeg mitt forhold til klubben i den tiden det er der. (uten at slike trusler har noen mening, men å kjøpe oss trøbbel er vel noe vi bør avstå ifra).

LeifMorten

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #122 på: April 26, 2012, 08:49:09 »
Bedre med en god drittsekk enn 11 møkkaspillere...
 

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #123 på: April 26, 2012, 08:54:29 »
El Hadji Diouf!?

http://www1.skysports.com/football/news/11715/7703380/
Dette må være en dårlig spøk. Kommer dette til Leeds så vurdrer jeg mitt forhold til klubben i den tiden det er der. (uten at slike trusler har noen mening, men å kjøpe oss trøbbel er vel noe vi bør avstå ifra).


Skal det ikke mere til for å vippe deg av pinnen så er jo det trist...

Her er en kommentar fra Roy Keane når han signerte Diouf for noen år siden:
Sitat
Boss Roy Keane told the club website: "El-Hadji has always been the kind of player opposition teams and supporters love to hate, a thorn in the side.

"That's why we're delighted to now have him in our squad."

Keane added: "He has bags of Premier League and international experience, which is exactly what we've been targeting this summer.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #124 på: April 26, 2012, 09:04:19 »
Sitat
Boss Roy Keane told the club website: "El-Hadji has always been the kind of player opposition teams and supporters love to hate, a thorn in the side.
"That's why we're delighted to now have him in our squad."
Keane added: "He has bags of Premier League and international experience, which is exactly what we've been targeting this summer.
Ikke direkte overraskende men en slik kommentar fra det holdet.."takes one to know one".
Phil Neal er sikkert enig i dette også  ;)
Ups & Ups!!

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #125 på: April 26, 2012, 09:30:01 »
El Hadji Diouf!?

http://www1.skysports.com/football/news/11715/7703380/

Er vi ikke ufordragelige nok som det er?

Vil overhodet ikke ha balløyas mest ufyselige fyr til oss. By a mile.
 

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #126 på: April 26, 2012, 09:33:21 »
Noen forteller meg at det er Jordan Rhodes som er klar for oss, vet ikke helt om det kan stemme...

Han kommer ikke til å gå for under 4-5 millioner pund. Totalt uaktuelt!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #128 på: April 26, 2012, 09:43:22 »
En av kommentarene til dette ryktet er:
" I'd rather play with 10 men, awful player, awful person, awful singing! "

Må bare si meg 100% enig. Vi klarer sikkert å skaffe oss nok gule og røde uten han på laget. Forhåpentligvis står Warnock for sine ord i intervjuet.
« Siste redigering: April 26, 2012, 09:45:20 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #129 på: April 26, 2012, 11:25:55 »
Noen forteller meg at det er Jordan Rhodes som er klar for oss, vet ikke helt om det kan stemme...

Han kommer ikke til å gå for under 4-5 millioner pund. Totalt uaktuelt!

auren
han har bare ett år igjen av kontrakten (skrev fireårskontrakt sommeren 2009), så da spørs det hvilke signaler han har gitt til klubbledelsen. Dersom han sier at han uansett går (gratis) til neste sommer, så kanskje de selger billigere?
The future's so White I've got to wear shades 8)

Leedsulf

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #130 på: April 26, 2012, 11:45:20 »
Tja, Rhodes var da jaktet av flere PL-klubber i vinter. Tipper han velger dét og et femsifret beløp der foran spill i Leeds for 4-5000 pund i uka og 10% avslag i supportershopen.

lojosang

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #131 på: April 26, 2012, 12:51:32 »
Sitat
Boss Roy Keane told the club website: "El-Hadji has always been the kind of player opposition teams and supporters love to hate, a thorn in the side.
"That's why we're delighted to now have him in our squad."
Keane added: "He has bags of Premier League and international experience, which is exactly what we've been targeting this summer.
Ikke direkte overraskende men en slik kommentar fra det holdet.."takes one to know one".
Phil Neal er sikkert enig i dette også  ;)

Phil Gris Neal skal det vel skrives?
- Leif Olav

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #132 på: April 26, 2012, 14:02:26 »
Phil Gris Neal skal det vel skrives?
Det er helt korrekt!
Ups & Ups!!

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #133 på: April 26, 2012, 14:03:13 »
MÃ… ikke skje....da er vi på nivå som da vi lånte inn Paul Dickhead- Dickov igjen...
 

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #134 på: April 26, 2012, 15:13:09 »
http://www1.skysports.com/football/news/11715/7706661/

Virker som om dette med Diouf fort blir realitet, han er lysten på overgang selv..



MacMurder

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #135 på: April 26, 2012, 15:17:36 »
Heskey og El-Hadji Diouf på topp neste sesong da !

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #136 på: April 26, 2012, 15:19:28 »
http://www1.skysports.com/football/news/11715/7706661/

Virker som om dette med Diouf fort blir realitet, han er lysten på overgang selv..

kjenner jeg blir litt urolig nå...
Ups & Ups!!

7cato7

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #137 på: April 26, 2012, 16:31:44 »
Nei til El Hadji, men JA til Rhodes! tviler på at han kommer til oss men. Går nok til en permier league klubb!!! Bring Bowyer, Gradel, Beckford back and Pearce og flere...få inn noen unge gode spillere + noen rutinerte!! trenger en god mix!
Cato Visdal Mikalsen

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #138 på: April 26, 2012, 16:37:31 »
http://www1.skysports.com/football/news/11715/7706661/

Virker som om dette med Diouf fort blir realitet, han er lysten på overgang selv..


Huff, jeg håper ikke det!

Klinger meg til det faktum at Sky Sports har like integritet som alle Mirrors og Mails for tiden. Har allerede fått kondolansehilsner fra andre lags fans...
Marching on together!

Corleone

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #139 på: April 26, 2012, 17:08:19 »
Tror spilleren El Hadji Diouf sitter på kvaliteter som kan løse offensive problemer i laget vårt. Dersom han er tilgjengelig for en billig penge samt at Warnock får kustus på han, tror jeg han kunne vært en positiv signering.

For øvrig er det tydeligvis ikke alle Leeds supportere som deler mitt syn  ;D
http://www.youtube.com/watch?v=XrStCqRu_hE&feature=related

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #140 på: April 26, 2012, 17:25:02 »
Nei til El Hadji, men JA til Rhodes! tviler på at han kommer til oss men. Går nok til en permier league klubb!!! Bring Bowyer, Gradel, Beckford back and Pearce og flere...få inn noen unge gode spillere + noen rutinerte!! trenger en god mix!

Ikke umulig at Bowyer kan komme fra en benktilværelse i Ipswich. Gradel spiller fast for St. Etienne så han kommer nok ikke tilbake, Beckford vil jo ikke gammern ha og Pearce er vel allerede klar. Blir vel presentert på lørdag før eller etter kamp?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #141 på: April 26, 2012, 18:19:48 »
Tror spilleren El Hadji Diouf sitter på kvaliteter som kan løse offensive problemer i laget vårt. Dersom han er tilgjengelig for en billig penge samt at Warnock får kustus på han, tror jeg han kunne vært en positiv signering.

For øvrig er det tydeligvis ikke alle Leeds supportere som deler mitt syn  ;D
http://www.youtube.com/watch?v=XrStCqRu_hE&feature=related

Jeg deler det synet
Pontus ❤

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #142 på: April 26, 2012, 18:26:19 »
Tror spilleren El Hadji Diouf sitter på kvaliteter som kan løse offensive problemer i laget vårt. Dersom han er tilgjengelig for en billig penge samt at Warnock får kustus på han, tror jeg han kunne vært en positiv signering.

For øvrig er det tydeligvis ikke alle Leeds supportere som deler mitt syn  ;D
http://www.youtube.com/watch?v=XrStCqRu_hE&feature=related

Diouf’s record in a struggling side (Doncaster) of 6 goals from 16 shots and 5 assists in 22 league matches, isn’t too bad.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #143 på: April 26, 2012, 18:42:39 »
Besides Diouf; Warnock is already reported to be close to securing the services of Portsmouth defender Jason Pearce and Derby County midfielder Paul Green.

He also continues to be linked with a number of his former players at Queens Park Rangers with Clint Hill, Shaun Derry and Paddy Kenny all linked with a move to Elland Road.

In what is sure to be a rumour filled summer for Leeds, Warnock has also been linked with Hermann Hreidarsson, Theo Robinson, Kyle Brownhill, Luke Varney, Tony Diagne, Brian Easton, Sol Bamba and Matt Mills in the past few weeks.


Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=280636#ixzz1tAHe71Sn



SILLY SEASON:
El-Hadji Diouf - Doncaster
Jason Pearce - Portsmouth
Paul Green  - Derby County  
Clint Hill    - QPR
Shaun Derry  - QPR
Paddy Kenny  - QPR
Hermann Hreidarsson  - QPR
Theo Robinson   - Derby  (eller Cosbyshow-stjerne  ;))
Kyle Brownhill  - Stockport
Luke Varney  - Portsmouth  
Tony Diagne  - Macclesfield
Brian Easton  - Burnley
Sol Bamba   - Leicester
Matt Mills   - Leicester
« Siste redigering: April 26, 2012, 18:44:35 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #144 på: April 26, 2012, 19:20:27 »
Kommentar fra en som følger Doncaster.... (om Diouf):

ry says April 26, 2012 2:36pm

Im a donny fan, and diouf was absolotley garbage fir us

Diouf har nok en del kvaliteter, men han er direkte "uspiselig".
Super Leeds since 1968

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #145 på: April 26, 2012, 19:26:15 »
El Hadji Diouf!?

http://www1.skysports.com/football/news/11715/7703380/
Uff  :(

Hvis han kommer så slutter jeg! Tidenes mest usmakelige spiller i engelsk fotball? Ikke er han særlig god heller.
Jon R.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #146 på: April 26, 2012, 19:38:51 »
El Hadji Diouf!?

http://www1.skysports.com/football/news/11715/7703380/
Uff  :(

Hvis han kommer så slutter jeg! Tidenes mest usmakelige spiller i engelsk fotball? Ikke er han særlig god heller.

Hva eller hvor slutter du (med)?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #147 på: April 26, 2012, 19:49:49 »
Det skremmer meg også litt at Warnock verken bekrefter eller avkrefter ryktet om Diouf. Får håpe at fornuften seirer til slutt. Grøss og gru!
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #148 på: April 26, 2012, 19:59:11 »
Det skremmer meg også litt at Warnock verken bekrefter eller avkrefter ryktet om Diouf. Får håpe at fornuften seirer til slutt. Grøss og gru!

Hvis Diouf kommer så viser det vel at Warnock mener at han har det som trengs neste sesong. At han er villig til å signere en "kloakkrotte" for å øke lagets sjanse til opprykk ser jeg på som noe positivt.

Jeg er ikke Diouf sin største fan, men når/hvis han kommer til Leeds så skal jeg støtte han 100%. Jeg ser konturene av et skikkelig "nasty/dirty Leeds"...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #149 på: April 26, 2012, 20:12:11 »
Min kilde sier at Jason Pearce er klar.Han har signet-avtalen er gjort :)
Så får vi se,det var bla han som fortalte meg om Lonergan lenge før det ble offisielt.Har all grunn til å stole på at dette er tilfelle.Pearce vil være etter min mening en superbra signing.Dette lover godt :)