Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19  (Lest 541307 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

rd1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #540 på: Mai 19, 2012, 11:00:34 »
Håper virkelig vi ser flere spillere inn snart, og at i alle fall noen av de vi har tilbudt nye kontrakter skal signere. Jeg må si jeg er langt mer bekymret nå enn for en uke siden. Warnock har tidligere holdt ord, men dette begynner å ligne litt på de siste sesongene. Selvfølgelig altfor tidlig å komme med en konklusjon, men det har vel aldri vært viktigere med "riktige signaler".

McFadden, Halford og Ward er tre spillere jeg virkelig ønkser meg! Prove me wrong Neil!

Stiller meg bak bekymringen din! Som tidligere sesonger klarer vi hverken å signere nye eller forlenge kontrakter med nøkkelspillere. Ser ikke helt hvordan vi skal bygge et slagkraftig lag, dersom bare 1 eller 2 spillere fra årets mest brukte 11er blir med videre.

Akkurat den siste  var vel litt selvmotsigende. JO vi må kvitte oss med en hel haug av disse som oppnådde 14.plass for virkelig å bli et slagkraftig lag!   ;)

Joda, mange må ut, men blir feil om vi ikke klarer å beholde ross, White, snoddy, clayton og beccs! Disse burde vært stammen for videre satsning, mens det nå ser ut som bare becchio blir.
"Who needs Cantona??"

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #541 på: Mai 19, 2012, 11:04:51 »
Håper virkelig vi ser flere spillere inn snart, og at i alle fall noen av de vi har tilbudt nye kontrakter skal signere. Jeg må si jeg er langt mer bekymret nå enn for en uke siden. Warnock har tidligere holdt ord, men dette begynner å ligne litt på de siste sesongene. Selvfølgelig altfor tidlig å komme med en konklusjon, men det har vel aldri vært viktigere med "riktige signaler".

McFadden, Halford og Ward er tre spillere jeg virkelig ønkser meg! Prove me wrong Neil!

Stiller meg bak bekymringen din! Som tidligere sesonger klarer vi hverken å signere nye eller forlenge kontrakter med nøkkelspillere. Ser ikke helt hvordan vi skal bygge et slagkraftig lag, dersom bare 1 eller 2 spillere fra årets mest brukte 11er blir med videre.

Akkurat den siste  var vel litt selvmotsigende. JO vi må kvitte oss med en hel haug av disse som oppnådde 14.plass for virkelig å bli et slagkraftig lag!   ;)

Joda, mange må ut, men blir feil om vi ikke klarer å beholde ross, White, snoddy, clayton og beccs! Disse burde vært stammen for videre satsning, mens det nå ser ut som bare becchio blir.

Det eneste som er sikkert er at White blir borte hvis han ikke signerer, resten er jo under kontrakt. Tror ikke Ross får noen kjempekontrakt neste år hvis han skal komme innpå som innbytter denne sesongen og fremvise negativ attityd, det samme gjelder resten som er på "oppsigelse"..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #542 på: Mai 19, 2012, 11:25:12 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-whites-move-for-pompey-star-in-balance-1-4565475

Håpet egentlig på Blackpool-seier i dag, men nå må jeg nesten håpe Hammers vinner. ?  :-\ Vi sliter etter sigende med å betale 400 000 pund, innhenter realiteten Warnock?
KEEP FIGHTING!!

marve

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #543 på: Mai 19, 2012, 11:32:28 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-whites-move-for-pompey-star-in-balance-1-4565475

Håpet egentlig på Blackpool-seier i dag, men nå må jeg nesten håpe Hammers vinner. ?  :-\ Vi sliter etter sigende med å betale 400 000 pund, innhenter realiteten Warnock?

Er fa... ikke sikker på at warnock er vår manager neste sesong lenger jeg .
 

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #544 på: Mai 19, 2012, 11:35:14 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-whites-move-for-pompey-star-in-balance-1-4565475

Håpet egentlig på Blackpool-seier i dag, men nå må jeg nesten håpe Hammers vinner. ?  :-\ Vi sliter etter sigende med å betale 400 000 pund, innhenter realiteten Warnock?

Har vanskelig å tro Blackpool gjør noe som helst før de vet hvilken divisjon de spiller i neste år. Silly season...
 

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #545 på: Mai 19, 2012, 11:39:18 »
Tja. Vinner Blackpool i dag og de er interresert i Ward. http://www.throughitalltogether.com/2012/5/18/3028675/blackpool-and-sheffield-wednesday-enter-the-race-for-joel-ward-leeds-united-transfer-rumours? Ja da er nok det enkelt for Ward hvor han går. Premier League spill, og ikke minst endel tusen pund i uka mer enn hva Leeds er villig til å betale

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #546 på: Mai 19, 2012, 11:40:10 »
Tja. Vinner Blackpool i dag og de er interresert i Ward. http://www.throughitalltogether.com/2012/5/18/3028675/blackpool-and-sheffield-wednesday-enter-the-race-for-joel-ward-leeds-united-transfer-rumours? Ja da er nok det enkelt for Ward hvor han går. Premier League spill, og ikke minst endel tusen pund i uka mer enn hva Leeds er villig til å betale

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #547 på: Mai 19, 2012, 11:43:09 »
Paul Green, som har gått ut kontraktstiden i Derby og ikke ønsker å skrive ny kontrakt, får de beste skussmål av en nordmann som kjenner klubben fra innsida og har mange kontakter i klubben.

Min kontaktperson hevder at Green er en fighter og en ballvinner som han hadde ønsket ville blitt i Derby. Sannsynligvis en bedre og i alle fall yngre utgave av Brown.
Super Leeds since 1968

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #548 på: Mai 19, 2012, 11:58:19 »
Da er nok Ward tapt tenker jeg. Vet lite og ingenting om spilleren, men hvis han var en av NW prime targets, så er det jo veldig synd. Men ingenting nytt i at spillere glipper i 24.time. Blitt symptomatisk med Leeds de senere år... :(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

J-R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #549 på: Mai 19, 2012, 14:13:03 »
Leeds and proud! MOT ;)

rd1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #550 på: Mai 19, 2012, 14:25:45 »
Kry targer glipper.. What else is new?
"Who needs Cantona??"

lojosang

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #551 på: Mai 19, 2012, 14:27:42 »
Kry targer glipper.. What else is new?

Så nytt som kry targer glipper tro jeg faktisk ingenting er.  ;D
- Leif Olav

rd1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #552 på: Mai 19, 2012, 14:33:28 »
Kry targer glipper.. What else is new?

Så nytt som kry targer glipper tro jeg faktisk ingenting er.  ;D

Elendig automatisk ordretting på ipad :)
"Who needs Cantona??"

lojosang

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #553 på: Mai 19, 2012, 14:36:13 »
Kry targer glipper.. What else is new?

Så nytt som kry targer glipper tro jeg faktisk ingenting er.  ;D

Elendig automatisk ordretting på ipad :)

Ja, garn ta autokorrekt!  :)
- Leif Olav

rd1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #554 på: Mai 19, 2012, 14:41:40 »
Kry targer glipper.. What else is new?

Så nytt som kry targer glipper tro jeg faktisk ingenting er.  ;D

Elendig automatisk ordretting på ipad :)

Ja, garn ta autokorrekt!  :)

He he :D
"Who needs Cantona??"

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #555 på: Mai 19, 2012, 15:03:21 »
YEP med skikkelig skremmeskudd - Leeds United klarer ikke å finansiere kjøp av Ward? Nå som Blackpool har klart å komme seg på banen ligger det i kortene at Ward forsvinner til BP hvis laget slår West Ham i dag. Det betyr spill i PL for Ward og da er vel valget enkelt?

Så kan man spørre seg selv hva NW har å rutte med til kjøp av nye spillere, er det slik at man må renske ut aktører før nytt blod kommer inn? Er det ikke midler til en "mellomfinansiering" - har geitebukken absolutt og totalt malt seg inn i hjørnet?

MrK

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #556 på: Mai 19, 2012, 15:24:51 »
Everton rydder i stallen men det og blir vel for dyrt
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #557 på: Mai 19, 2012, 17:02:45 »
Vi kan ikke konkurrere med lag i PL, t.o.m de lagene som ligger nederst på tabellen. Det er rett og slett for mye penger i omløp i PL. Deal with it.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Borge

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #558 på: Mai 19, 2012, 18:02:22 »
BP vant ikke...
Borge

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #559 på: Mai 19, 2012, 18:56:44 »
YEP med skikkelig skremmeskudd - Leeds United klarer ikke å finansiere kjøp av Ward? Nå som Blackpool har klart å komme seg på banen ligger det i kortene at Ward forsvinner til BP hvis laget slår West Ham i dag. Det betyr spill i PL for Ward og da er vel valget enkelt?

Så kan man spørre seg selv hva NW har å rutte med til kjøp av nye spillere, er det slik at man må renske ut aktører før nytt blod kommer inn? Er det ikke midler til en "mellomfinansiering" - har geitebukken absolutt og totalt malt seg inn i hjørnet?

Trist hvis så er tilfelle. Om det så er at  klubben er blakk, så gå ut og si det, da slipper vi ihvertfall å gå rundt og håpe på flere forsterkninger.  :(

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #560 på: Mai 19, 2012, 20:47:53 »
Pussige greier dette....
Dommedagsprofetier "en masse" i en ryktetråd.... Her konkluderes det over en lav fotballsko....

Får håpe at de ikke har rett...!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #561 på: Mai 20, 2012, 11:11:35 »
"Wigan and West Ham are battling it out to sign £2.5million Leeds striker Ross McCormack."

Ifølge Sunday Mirror.

Kanskje ikke den mest pålitelige kilden. Men for den summen hadde jeg jaget han ut porten.

Her ser vi hva samme avis surrer med:

"Aston Villa will turn to reserve-team coach Kevin MacDonald after Ole Gunnar Solksjaer turned them down to be the club's new manager."
« Siste redigering: Mai 20, 2012, 11:13:38 av Kato »
 

J-R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #562 på: Mai 20, 2012, 11:30:03 »
For så "mye". SELG!

marve

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #563 på: Mai 20, 2012, 11:46:31 »
For så "mye". SELG!

Hvorfor ??? Pengene forsvinner jo ,hvor er pengene etter salget av feks howsen ???.
Hva f... skal vi med penger når de ikke blir brukt til å hente erstattere ?????.
 

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #564 på: Mai 20, 2012, 12:27:06 »
For så "mye". SELG!

Hvorfor ??? Pengene forsvinner jo ,hvor er pengene etter salget av feks howsen ???.
Hva f... skal vi med penger når de ikke blir brukt til å hente erstattere ?????.
Enig!Her er det en del folk som trenger en "reality check"
http://www.transferleague.co.uk/premiership-transfers/leeds-united-transfers.html

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #565 på: Mai 20, 2012, 12:48:42 »
For så "mye". SELG!

Hvorfor ??? Pengene forsvinner jo ,hvor er pengene etter salget av feks howsen ???.
Hva f... skal vi med penger når de ikke blir brukt til å hente erstattere ?????.
Enig!Her er det en del folk som trenger en "reality check"
http://www.transferleague.co.uk/premiership-transfers/leeds-united-transfers.html
Den lista der er mildt sagt ufullstendig... blant annet mangler Gradel.

Jeg stoler mer på denne
http://www.transfermarkt.co.uk/en/leeds-united/transfers-alle/verein_399.html

Men poenget ditt står ved lag, selv om (dette har vi diskutert mange ganger) en free transfer ikke er gratis. Det koster penger å hente en spiller på free transfer, og det koster penger å løse en spiller fra kontrakten.
Hekta på Leeds siden 1974

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #566 på: Mai 20, 2012, 12:48:50 »
For så "mye". SELG!

Hvorfor ??? Pengene forsvinner jo ,hvor er pengene etter salget av feks howsen ???.
Hva f... skal vi med penger når de ikke blir brukt til å hente erstattere ?????.
>:( Følg med. Leeds United har fått ett digert konferansesenter for de pengene ..  ::)

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #567 på: Mai 20, 2012, 13:59:20 »
For så "mye". SELG!

Hvorfor ??? Pengene forsvinner jo ,hvor er pengene etter salget av feks howsen ???.
Hva f... skal vi med penger når de ikke blir brukt til å hente erstattere ?????.
>:( Følg med. Leeds United har fått ett digert konferansesenter for de pengene ..  ::)
Penge vi fikk for Howson gikk vel opp i opp med pengene som ble brukt på klassespilleren D. Pugh.

Leedsgutt

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #568 på: Mai 20, 2012, 14:43:06 »
Har vært mange rykter om at Greg Halford skal komme til oss.

og på twitter har mange leedsfans skrevet til han "sign for leeds" "we need you "  etc..
og nå har Halford svart "Really appreciating the love the Leeds supporters are giving me at the mo. #humbling "

det var en som skrev  "Take me advise, never join Leeds United FC, they will slaughter you for every mistake you make, ive heard you make a few."
Halford svarte :think u need to do some research mate instead of hear say.

han har aldri snakket om Leeds, og nå har han svart  :D   tror dere dette skjer ?
« Siste redigering: Mai 20, 2012, 15:10:11 av Leeds1996 »

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #569 på: Mai 20, 2012, 14:48:57 »
Trodde det var Greg Halford?

Sitat
Greg Halford @GregHalford15
Really appreciating the love the Leeds supporters are giving me at the mo. #humbling
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.