Retain list - and the ones that are off (2/5-2012)

Started by Promotion 2010, May 02, 2012, 15:53:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rd1

Må være lov å håpe at 6-7 spillere er klare i løpet av mai, og resten i juni.. Vi er ikke bortskjemt med gode transfersesonger siste år.
"Who needs Cantona??"

Promotion 2010

Quote from: auren on May 02, 2012, 17:20:54
This is madness!

Da kan vi nesten allerede skrinlegge opprykk neste sesong. Det blir altså stort sett et helt nytt lag som skal spilles sammen. Det bør være fryktelig mye kvalitet i de nye spillerne som kommer inn. Og med de pengene vi har tilgjengelig, blir det langt i fra 8-10 kvalitetsspillere.

Nå ble jammen meg silly season virkelig silly!

auren

QPR med en drøss nye vant opprykk med 10 poengs forsprang! Vi trenger bare en i Taarabt-klassen og en i Routledge-klassen og en keeper som kan holde ballen fast i feltet.  :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Quote from: Promotion 2010 on May 02, 2012, 17:31:58
Quote from: auren on May 02, 2012, 17:20:54
This is madness!

Da kan vi nesten allerede skrinlegge opprykk neste sesong. Det blir altså stort sett et helt nytt lag som skal spilles sammen. Det bør være fryktelig mye kvalitet i de nye spillerne som kommer inn. Og med de pengene vi har tilgjengelig, blir det langt i fra 8-10 kvalitetsspillere.

Nå ble jammen meg silly season virkelig silly!

auren

QPR med en drøss nye vant opprykk med 10 poengs forsprang! Vi trenger bare en i Taarabt-klassen og en i Routledge-klassen og en keeper som kan holde ballen fast i feltet.  :D

Håper QPR holder seg, mange bargains der.. Blir DJ Campbell toppscorer for oss neste sesong?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Ove

Dette trenger ikke å bety at Snoddy og White forsvinner. Kanskje vet de at det kommer gode spillere inn og at laget blir styrket  ???

Vel var det mange spillere på listen, men nå skjer det iallfall noe, og det skjer raskt, omtrent før sesongen er over, ikke det endeløse vakumet som har vært de siste årene, etterfulgt av sinne og fortvilelse fordi ingenting skjedde i overgangsvinduet, og så fikk vi inn noen nødløsninger når lånevinduet åpnet.

Det er ikke kjedelig å være Leeds supporter :)

sttunge

Dette betyr at vår sjef Neil Warnock ønsker å ha med følgende spillere videre i sin tropp.

GK
Andy Lonergan
Alex Cairns

DEF
Aidan White
Tom Lees
Charlie Taylor

Patrick Kisnorbo - langtidsskadd
Leigh Bromby -  langtidsskadd

MID
Robert Snodgrass
Zac Thompson
Danny Pugh
Robbie Rogers
Michael Brown

ATT
Ross McCormack
Luciano Becchio
Davide Somma - langtidsskadd

Samtidig har følgende junior spillere fått tilbud om kontrakt:

Nathan Turner
Lewis Turner
Sam Byram
Ross Killoc
Simon Lenighan
Charlie Clamp
Dominic Poleon

Så gjenstår det å se om alle disse ønsker å være med å bidra i Leeds drakten til neste år. Det blir spennende å se fremover. Stadig rykter på det en og andre.

En annen ting som er sikkert er at her må det inn flere kvalitetsspillere i alle ledd skal drømmen om opprykk overleve sommeren.

Jeg er veldig spent på å se troppen vi har på 15 august. 

WE ARE LEEDS   -  MOT..

God sommer alle venner  ;)

Leedsgutt

Vi må huske at Clayton er på transferlista fordi de er ikke enige om kontrakt... hvis de blir det, så blir han tatt av.

B_Ød

Ups & Ups!!

Here we go again

Quote from: sttunge on May 02, 2012, 17:40:44

Dette betyr at vår sjef Neil Warnock ønsker å ha med følgende spillere videre i sin tropp.

GK
Andy Lonergan
Alex Cairns

DEF
Aidan White
Tom Lees
Charlie Taylor

Patrick Kisnorbo - langtidsskadd
Leigh Bromby -  langtidsskadd

MID
Robert Snodgrass
Zac Thompson
Danny Pugh
Robbie Rogers
Michael Brown

ATT
Ross McCormack
Luciano Becchio
Davide Somma - langtidsskadd

Samtidig har følgende junior spillere fått tilbud om kontrakt:

Nathan Turner
Lewis Turner
Sam Byram
Ross Killoc
Simon Lenighan
Charlie Clamp
Dominic Poleon

Da har han jo erstatterne klare da.  Dette gikk jo veldig fort og ble en billig løsning for vår alles kjære Bates! ;)

berlin

Quote from: rd1 on May 02, 2012, 17:22:03
Må være lov å håpe at 6-7 spillere er klare i løpet av mai, og resten i juni.. Vi er ikke bortskjemt med gode transfersesonger siste år.

Du er inne på noe der. Med denne nyheten, må det allerede nå være flere spillere som 99,9% sikkert kommer inn, allerede i mai.

Gufrias

Jeg ser ingen grunn til å deppe over dette. Skulle gjerne beholdt Clayton, men han kan erstattes. Resten er (eller burde være, i Connollys tilfelle) stallfyll.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

En liten kuriositet er hvem som skal til sin gamle sjef Grayson?

Jeg tror Grayson henter Nunez og kanskje Paynter...

Hvem henter Clayton, tror ikke han er interessant nok for PL. Må bli til Southampton eller Reading!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

Quote from: berlin on May 02, 2012, 17:57:22
Du er inne på noe der. Med denne nyheten, må det allerede nå være flere spillere som 99,9% sikkert kommer inn, allerede i mai.
...i YEP i helgen sier Warnock han håper på 3-4 inn før han tar ferie noen uker i slutten av mai (men så er visstnok 4 stk allerede klare, ifølge rumours)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Quote from: Gufrias on May 02, 2012, 18:05:01
Jeg ser ingen grunn til å deppe over dette. Skulle gjerne beholdt Clayton, men han kan erstattes. Resten er (eller burde være, i Connollys tilfelle) stallfyll.

Helt helt enig, resten er og har vært stallfyll. Klarer vi å bli kvitt disse så fort som mulig så kan det bli spennende neste sesong.

rd1

Quote from: Leedsfan on May 02, 2012, 18:06:23

Helt helt enig, resten er og har vært stallfyll. Klarer vi å bli kvitt disse så fort som mulig så kan det bli spennende neste sesong.
Sier det meste om hvor elendig stall vi har hatt; full utrenskning uten at noen egentlig trekker på skuldrene..
"Who needs Cantona??"

Borge

Tja, den gjengse oppfatningen er vel at stallen har vært for stor - med for mye rask og middelmådigheter. Her gjennomføres en storopprydding, og kun de som kan henge med i PL blir med videre ser det ut til. Spent på hvem som kommer inn. Forhåpentligvis signer Snoddy og Aidan.

Forresten morsomt å prate med Bates før kampen sist helg ;D - han er en rar skrue!
Borge

kalle_92

Ok, greit - Clayton var ikke spesielt imponerende i vinter. Men hvem på laget var egentlig det? I vår har jo til og med vår eminente kaptein Snodgrass til tider vært usynlig. Latterlig at Michael Brown og Danny Pugh blir, mens Adam Clayton forsvinner. Good job! Pugh og Brown i midtbaneleddet? Da må vi ihvertfall ha nok backuper med tanke på kort. Makan til møkkaspillere.

Leedsfan

Quote from: rd1 on May 02, 2012, 18:10:30
Quote from: Leedsfan on May 02, 2012, 18:06:23

Sier det meste om hvor elendig stall vi har hatt; full utrenskning uten at noen egentlig trekker på skuldrene..

Det er jo flere "gode" fotballspillere der som kunne ha slått til, men dessverre så skjedde ikke det i Leeds. Jeg er sikker på at flere av disse kommer til å få en "ny vår" i de klubbene de havner i...

Promotion 2010

Quote from: Asbjørn on May 02, 2012, 18:05:25
...i YEP i helgen sier Warnock han håper på 3-4 inn før han tar ferie noen uker i slutten av mai (men så er visstnok 4 stk allerede klare, ifølge rumours)

Pearce, Portsmouth
Diouf, ex-Doncaster
Hill, QPR
Kenny, QPR

?
Min første Leeds-kamp:

samadhi

Synes dette ser lovende ut jeg.
Helt riktig å kvitte seg med de som Warnock uansett ikke ønsker å ha med videre.
Er jo bare Clayton som er overraskende, og han er på listen grunnet kontraktsforhandlinger.
Dessuten spilte ikke Clayton særlig godt på siste halvdel av sesongen,
men selvsagt kunne jeg ønsket at han blir med videre.

Vi må bare tro at NW har en plan på hvem som skal inn når han lar så mange gå.

Dette blir forhåpentligvis en sommer vi ikke har sett maken til på noen år!
marching on together,
derudaf forever...

Leedsfan

berlin

Quote from: Asbjørn on May 02, 2012, 18:05:25

Akkurat ja, da henger det litt på greip. Man kan mene hva man vil om denne lista, men det er definitivt
ikke "same same" som foregående "7 magre" somre....på spiller-ut-fronten.

tobn på tur

Kato

At Clayton skysses ut, mens Brown tilbys ny kontrakt er jo det verste galematias.

Nå går det vel to uker, så trekker Warnock seg også. Blir vel Harvey på benk i august.

Leedsfan

Quote from: Kato on May 02, 2012, 19:52:06
At Clayton skysses ut, mens Brown tilbys ny kontrakt er jo det verste galematias.

Nå går det vel to uker, så trekker Warnock seg også. Blir vel Harvey på benk i august.

Clayton er grådig, Brown er tilbudt en forlengelse med dårligere betingelser enn han har hatt denne sesongen... Dette blir bra....

Promotion 2010

Du misforstår... Det er Warnocks valg!  ;)
Min første Leeds-kamp:

Kato

Cherry

Syns ikke dette var galt jeg, Warnock har helt klart en plan - og er mye giftigere enn Grayson
på markedet, selvsagt med £££ lovet fra Bates - hvis ikke hadde han ikke giddet dette.

Ser bra ut , med unntak av en spiller selvsagt - men antagelig noe vi ikke vet om der...
Viktig at vi , fansen- ser at det kommer spillere nå....kjapt!
Har trua hvis dette skjer altså! ;)

auren

Quote from: Leedsfan on May 02, 2012, 19:53:47

Clayton er grådig, Brown er tilbudt en forlengelse med dårligere betingelser enn han har hatt denne sesongen... Dette blir bra....

Ekstremt dårligere betingelser også visst. Fra 12 k i uken til 2 k ryktes det på Waccoe.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Quote from: auren on May 02, 2012, 20:04:02
Quote from: Leedsfan on May 02, 2012, 19:53:47

Ekstremt dårligere betingelser også visst. Fra 12 k i uken til 2 k ryktes det på Waccoe.

auren

Dette tror jeg ikke noe på....

Joe Jordan

Jeg likte denne lista, bortsett fra Clayton. Jeg velger å tro at Warnock har en plan med dette.

Meget spent på om Snoddy og White blir med videre.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson