Sandefjord - Leeds Komplett Arena 1. august kl 19.00

Started by newsome, May 07, 2012, 17:11:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ibster

Noen som har en liste over troppen som reiser til Norge? Vet at Paddy, Varney og Becchio er uaktuelle.

Annesj

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Hobben

I ettermiddag lander Leeds United på Torp, klare for vennskapskamp mot Sandefjord Fotball onsdag kl 1900.

Leeds har denne sommeren vært aktive på overgangsfronten, manager Neil Warnock har blant annet hentet fire mann fra Portsmouth, Adam Drury fra Norwich og Rodolph Austin fra Brann. Følgende spillere er meldt inn til oppholdet i Sandefjord (men vi gjør oppmerksom på at det kan komme endringer):

Alex Cairns
Zac Thompson
Nathan Turner
Lewis Turner
Sam Byram
Dominic Poleon
Tom Lees
Aidan White
Jason Pearce
Adam Drury
David Norris
Luke Varney
Jamie Ashdown
Martin Cranie
Michael Brown
Danny Pugh
Paul Green
Robbie Rogers
Andrew Gray
Ross McCormack

Rogaland Whites

ibster

Håper det stemmer slik at vi får se Varney. Jeg er også spent på å se samspillet i bakre firern og håper også vi får se unggutten Poleon på vingen.

martind

Er det noen som skal nedover som fysen på en runde golf på formiddagen imorgen?
Gi en lyd :)
MOT!! We are Leeds!

jackbauer68

Eg har 3 billetter til overs på Felt B Rad 3 sete 52-54. Betalt 307,-

Send melding på 90699057 for å kjøpe for 250,-

Leif Egil

Quote from: Hobben on July 31, 2012, 10:42:34
I ettermiddag lander Leeds United på Torp, klare for vennskapskamp mot Sandefjord Fotball onsdag kl 1900.

Leeds har denne sommeren vært aktive på overgangsfronten, manager Neil Warnock har blant annet hentet fire mann fra Portsmouth, Adam Drury fra Norwich og Rodolph Austin fra Brann. Følgende spillere er meldt inn til oppholdet i Sandefjord (men vi gjør oppmerksom på at det kan komme endringer):

Alex Cairns
Zac Thompson
Nathan Turner
Lewis Turner
Sam Byram
Dominic Poleon
Tom Lees
Aidan White
Jason Pearce
Adam Drury
David Norris
Luke Varney
Jamie Ashdown
Martin Cranie
Michael Brown
Danny Pugh
Paul Green
Robbie Rogers
Andrew Gray
Ross McCormack

Er ikke Austin med til Sandefjord???

Per-Stian

Quote from: Leif Egil on July 31, 2012, 13:03:35
Er ikke Austin med til Sandefjord???

Papirene frå det jamaikanske forbundet manglar framleis...

AndyMathie

Quote from: Jon R on July 30, 2012, 10:59:55
Quote from: AndyMathie on July 30, 2012, 10:38:04
Jeg kjører fra Oslo kl.15:00 på onsdagen. Om det er noen som har lyst å sitte på til Sandefjord så kan jeg nåes på tlf. 47 92 42 22. Har plass til 2 stk i bilen, førstemann til mølla.

Solgt!  :o

Bra da har jeg offisiellt full bil om noen flere lurte. Vi sees nede i Sandefjord:)
We are Leeds and we are proud of it!

Lundewhites

Det er mulig å få kjøpt billett på stadion, kampdagen?
For the sake of Leeds United he would break himself in two

ibster

AndyMathie

Quote from: jackbauer68 on July 31, 2012, 12:27:11

Jeg kan godt kjøpe en billett når jeg kommer ned til Sandefjord om du ikke har fått solgt dem enda...
We are Leeds and we are proud of it!

jackbauer68

Quote from: AndyMathie on July 31, 2012, 15:41:35
Quote from: jackbauer68 on July 31, 2012, 12:27:11

Jeg kan godt kjøpe en billett når jeg kommer ned til Sandefjord om du ikke har fått solgt dem enda...

Har 1 igjen, it's yours!!

J-R

Måtte dagen og været bli like bra som sist....

Ha en fantastisk dag alle sammen.....

Sjøl må jeg tilbringe den i nordsjøen:-(

Enjoy;-)

MOT!

h.b

Dere får kose dere så godt dere kan. Ses på en Leeds kamp den dagenm Bates er borte

Leedsfan

Quote from: h.b on July 31, 2012, 17:58:18
Dere får kose dere så godt dere kan. Ses på en Leeds kamp den dagenm Bates er borte

Pissprat, det har ikke stoppet deg før. Dette blir jo en folkefest for "hele" hvalfangerbyen.. Jeg skulle gjerne vært der, men Rhodos får duge..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ØBS

Quote from: Jon R on July 29, 2012, 21:32:53
Noen som vet om det skjer noe morsomt i byen etter kampen? Samlingsted? Synger og speller du noe sted ØBS?  :o

Jeg er spurt av Ray Tørnqvist om å opptre og jeg stiller selvfølgelig opp for supporterklubben min.  Det blir på samme sted som i fjor er jeg blitt fortalt.  Om det het Murphy's eller Dirty Nelly husker jeg ikke.

Jeg har imidlertid et aldri så lite problem etter at telefonen min ble stjålet i Brighton for 10 dager siden.  Jeg har vært konstant på veien disse dagene og kommer rett fra Køben til Sandefjord kl. 15.50 i morra kampdag.  Om noen er forbi Torp akkurat da er jeg klar på scenen fra 16.30 om jeg får haik.

Et litt større problem:  Utstyret mitt står ferdig pakket hjemme på Løkka og trenger frakt til Sandefjord.  Altså en gitar og en bag.  Jeg skal rett videre til Farsund for to jobber der fredag og lørdag så det er litt vitalt kan man si at jeg får utstyret fraktet.  Hadde en avtale med Trond om nevnte men har ikke maktet å få tak i ham.  Litt vanskelig uten telefon og kontaktbok kan man si når alle data i forb. med disse spillingene er på telefonen.

Setter pris på om noen kunne hjelpe meg med dette, og jeg kan kontaktes på mitt britiske nr. +44 7526230941 eller enda bedre på +45 60383332 som jeg har fått låne frem til avreise ca. kl. 14.30 fra Kastrup i morgen.

Har heller ikke hotellrom om noen trenger å dele utgifter, eller kampbillett om noen trenger å bli av med en.  Kjøper ikke før jeg kommer på stadion i så fall.

Uansett vil jeg takke for all hjelp så langt fra alle som har bidratt...

MOT.........
LUSCOS-hilsen
ØBS

ØBS

Jøss, og hei hvor det går...

Da har alt ordnet seg og utstyret er på vei.  Blir også hentet på Torp og etter en kjapp lydsjekk bør jeg være på scenen 16.30 eller rundt der.

Trenger fortsatt billett og overnatting om noen har.

Hadde satt pris på om noen får Ray til å ringe meg i løpet av kvelden i dag tirsdag, på det danske nummeret  i innlegget over.  Det er litt praktiske ting som må på plass og er greit om jeg får pratet med ham.  Jeg er av nett etter dette er postet.

MOT
LUSCOS-hilsen
ØBS

supertveten

Håper det blir mye mere trøkk ifra Leeds supporterne denne gangen,enn det var ifjor ;) var utrolig bra ifjor,men savnet tribune trøkket ifra Leeds folket ;)

kongsmo

hva er det enkleste alternativet å komme seg fra flyplassen og inn til rica park hotell? lander i sandefjord på torp 10.30

edit: etter å ha gjordt litt research fant jeg ut at det går buss til togstasjonen for så å ta toget inn til byen! dette må vel være en grei løsning?
"SNIFFER"

Leedsfan

Quote from: supertveten on July 31, 2012, 20:06:10
Håper det blir mye mere trøkk ifra Leeds supporterne denne gangen,enn det var ifjor ;) var utrolig bra ifjor,men savnet tribune trøkket ifra Leeds folket ;)

Mange "so-called" supporters på tribunen?:-) :-)

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

David Harle

Quote from: kongsmo on July 31, 2012, 20:08:32
hva er det enkleste alternativet å komme seg fra flyplassen og inn til rica park hotell? lander i sandefjord på torp 10.30

edit: etter å ha gjordt litt research fant jeg ut at det går buss til togstasjonen for så å ta toget inn til byen! dette må vel være en grei løsning?

Er det enkleste ja. Fra togstasjonen er det 5 min ned til Park. Du passerer Murphys på veien...

Jon R

Quote from: ØBS on July 31, 2012, 19:18:05

Har heller ikke hotellrom om noen trenger å dele utgifter, eller kampbillett om noen trenger å bli av med en.  Kjøper ikke før jeg kommer på stadion i så fall.

MOT.........

Hei Øyvind! Jeg har en ledig barnebillett som du kan få ( helt gratis), som kan kanskje kan konverteres til en voksenbillett mot et mellomlegg i billettluken?  :)

Har også et dobbeltrom på Kong Carl som kan deles.... :P
Jon R.

pale

Noen som vet om det er bekreftet at det er trening på komplett
kl. 10.00? Jeg har et par gutter som gjerne vil se spillerne så mye som mulig.

ØBS

Quote from: martind on July 31, 2012, 11:03:22
Er det noen som skal nedover som fysen på en runde golf på formiddagen imorgen?
Gi en lyd :)

"Golf - a sport for men who sit when they pee..."

:D
LUSCOS-hilsen
ØBS

ØBS

Quote from: Jon R on July 31, 2012, 21:13:05
Quote from: ØBS on July 31, 2012, 19:18:05

Har heller ikke hotellrom om noen trenger å dele utgifter, eller kampbillett om noen trenger å bli av med en.  Kjøper ikke før jeg kommer på stadion i så fall.

MOT.........

Hei Øyvind! Jeg har en ledig barnebillett som du kan få ( helt gratis), som kan kanskje kan konverteres til en voksenbillett mot et mellomlegg i billettluken?  :)

Har også et dobbeltrom på Kong Carl som kan deles.... :P

Da ser det ut som vi har en plan.  Trond henter meg på Torp slik at spillinga ikke blir for sein mtp å rekke kampen.  Deler gjerne rom.

Om du kjenner noen fra den Farsund-gjengen som kommer, kan du ikke gi beskjed om at de tar kontakt med meg.  Jeg vil ha et norsk nummer i løpet av morgendagen: 91141840.

MOT
LUSCOS-hilsen
ØBS

SupALeedS

Hei!

Leser at det blir Vip mulighet som i fjor, men er det bekreftet at Warnock og et par spillere også kommer innom? Eller er det kun Lorimer og co som kommer dit?

MOT! Ses i Sandefjord!
Alex

Budda

Er det langt fra togstasjonen til stadion? Gåavstand?
Endre

Lundewhites

For the sake of Leeds United he would break himself in two

Jon R

Ikke mye informasjon om den irske puben Murphys på nettet, men fant i det minste ut at stedet ligger på Aagaardsplass.... Ser ut som om folk samles der før kampen.
Jon R.