Skrevet av Emne: Nye leedsunited.no  (Lest 54151 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Svend Anders

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #60 på: Juni 05, 2012, 08:55:58 »
En annen ting: Får ikke lenger logget meg inn via "Tapatalk" på Iphone.

Har merket meg det selv, og vi må finne ut av det. Tror ikke det er store operasjonen som må til, den må bare "finne veien" til den nye plasseringen.

SA

rober

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #61 på: Juni 05, 2012, 09:04:21 »
Når man oppdaterer en tråd på forum-siden, faller man ut av tråden.
Det blir tungvint hvis man hele tiden må klikke seg tilbake til tråden når man oppdaterer siden.

Svend Anders

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #62 på: Juni 05, 2012, 09:06:52 »
Utseendemessig er dette ikke en oppgradering fra den forrige layouten, denne så nesten mer hjemmelagd ut. Funksjonellt så funker vel ikke denne siden optimalt heller.

Hvis det er slik at dere/vi betaler et firma for dette så er jeg ikke imponert. Vet ikke hva firmaet har fått av hjelp av dere som administrerer nettsidene til LUSCOS, men dette var lite kreativt.

Skal forhåpentligvis komme med en mer positiv tilbakemelding når funksjonaliteten er bedret, men dere må få gjort noe med utseendet også, fonter og bokser o.l.

Du sier funksjonelt så fungerer den ikke, hva er det du tenker på da utover forumet?

Vi har brukt Idium, og LUSCOS har brukt en betydelig sum på investeringen og fått tilgang til noen av deres beste folk. Responsen på designet er i hovedsak veldig positiv, men det er jo lov å være uenig. Men vi endrer ikke hovedtrekkene ved designet med det første. Mail meg gjerne om du har helt konkrete ting du mener kan gjøres.

For å si litt om hvorfor førstesiden er satt som den er; den gamle LUSCOS-siden var utdatert, ekstremt lite fleksibel og med fokus på noe vi ikke kan konkurrere med "utlandet" om - nyheter om Leeds United. Kongstanken for ny webside var å i langt større grad fokusere på brukernes aktivitet; forumet, facebook og twitter. Vi trengte en side som var mest mulig "selvgående".

For ordens skyld: Vi kan endre både bakgrunnsbildet og den store teksten i toppen ("Meld deg inn i verdens...") ved behov. Akkurat nå i starten ville vi fronte innmelding, og bakgrunnsbildet - ja, vi har jo ikke så mange eksisterende spillere igjen utenom transferlista så da tok vi en gammel kjenning. Personlig synes jeg bildet oser av Leeds-ånd.

SA

Leedsulf

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #63 på: Juni 05, 2012, 09:08:58 »
En annen ting er jo at når man oppdaterer inne i en tråd så havner man på forsiden av forumet :D

Med oppdaterer, mener du poste nytt innlegg?

Jeg kom til forumet jeg er inne på (altså ikke førstesiden til forumet, men f.eks Off-Topic), men gikk altså ut av tråden. Husker faktisk ikke hvordan det var selv, man ble vel i tråden?

SA

Det samme skjer her.
Står jeg inne i en tråd og refresher, havner jeg på http://www.leedsunited.no/no/forum/

Svend Anders

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #64 på: Juni 05, 2012, 09:23:26 »
Det samme skjer her.
Står jeg inne i en tråd og refresher, havner jeg på http://www.leedsunited.no/no/forum/

Ser hva dere mener nå. Jeg tror det skyldes at man trykker F5 for "hovedsiden", og da nullstiller denne hva som vises i boksen der forumet ligger. Jeg tar dette med Idium, håper det kan løses.

SA

Svend Anders

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #65 på: Juni 05, 2012, 09:25:44 »
Dere skal ha for forsøket, men selv synes jeg forsiden ser kjedelig ut.  

Hva kunne vi gjort/hatt for å gjøre det mindre kjedelig?

SA

B_Ød

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #66 på: Juni 05, 2012, 09:26:05 »
Synes siten i seg selv er helt ok jeg. Litt editering på forumsidene så blir det helt Oslo, som vi sier her på bygda  ;)
Ups & Ups!!

4ever arcticwhite

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #67 på: Juni 05, 2012, 09:27:25 »
En annen ting er jo at når man oppdaterer inne i en tråd så havner man på forsiden av forumet :D

Med oppdaterer, mener du poste nytt innlegg?

Jeg kom til forumet jeg er inne på (altså ikke førstesiden til forumet, men f.eks Off-Topic), men gikk altså ut av tråden. Husker faktisk ikke hvordan det var selv, man ble vel i tråden?

SA

Det samme skjer her.
Står jeg inne i en tråd og refresher, havner jeg på http://www.leedsunited.no/no/forum/
Så vidt jeg kan se, så skyldes dette at forumet kjører i en iframe, og da oppfører ting seg litt ulikt i forskjellige nettlesere. Med Internet Explorer vil du mest sannsynlig bli stående i tråden du er i, og få se nye innlegg, med firefox og chrome vil du hele siden lastes på nytt, og nettleseren "glemmer" hva som ligger i iframen, og laster på hovedsiden for forumet.
Med Chrome kan du høyreklikke i framen, og velge "Last inn rammen på nytt".
Med Firefox må du høyreklikke, velge "denne rammen" og "oppdater ramme".
ja, ja, vi sparer i alle fall slitasje på F5-knappen om ikke annet.... :D
The future's so White I've got to wear shades 8)

4ever arcticwhite

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #68 på: Juni 05, 2012, 09:36:10 »
Dere skal ha for forsøket, men selv synes jeg forsiden ser kjedelig ut.  

Hva kunne vi gjort/hatt for å gjøre det mindre kjedelig?

SA
Det er det som er så vanskelig med design - det er lett å se at ting er "kjedelig" eller "ikke bra", men for den som ikke er grafisk designer selv så er det ofte veldig vanskelig å se hvordan det burde/kunne vært gjort. Det blir som med musikk - man klarer å skille god og dårlig musikk når man hører den, men det er vanskelig å si hva som burde vært gjort med den dårlige musikken for at den skulle blitt bra...

Men som en start så foreslår jeg at man fjerner sladden over ansiktet til King Billy - eller finner et annet og mer nøytralt bakgrunnsbilde som man kan besudle med tekst og annet tant og fjas uten at man vanhelliger den største Leeds-spilleren gjennom tidene.

Det kan nok godt hende at bildet "oser av Leeds-ånd" som Svend-Anders sier, men vi ser jo ikke hele bildet, bare en liten del av det (skulderpartiet og nedre del av ansiktet på Billy Bremner) resten dekkes effektivt av tekst og bokser...
« Siste redigering: Juni 05, 2012, 09:39:22 av 4ever arcticwhite »
The future's so White I've got to wear shades 8)

B_Ød

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #69 på: Juni 05, 2012, 09:41:51 »
Så vidt jeg kan se, så skyldes dette at forumet kjører i en iframe, og da oppfører ting seg litt ulikt i forskjellige nettlesere. Med Internet Explorer vil du mest sannsynlig bli stående i tråden du er i, og få se nye innlegg, med firefox og chrome vil du hele siden lastes på nytt, og nettleseren "glemmer" hva som ligger i iframen, og laster på hovedsiden for forumet.
Med Chrome kan du høyreklikke i framen, og velge "Last inn rammen på nytt".
Med Firefox må du høyreklikke, velge "denne rammen" og "oppdater ramme".
ja, ja, vi sparer i alle fall slitasje på F5-knappen om ikke annet.... :D
Jepp, dette stemmer.
Man kan jo også gjøre som meg..(bruker firefox)..velge å kun vise denne rammen (OEF)..da funker den som på "gamlemåten"  ;) (her skulle det ha blunket!!)
Ups & Ups!!

grana

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #70 på: Juni 05, 2012, 09:49:48 »
Støtter at det å fjerne den enorme tekst-sladden og bakgrunnsbildet kunne reparert mye av inntrykket, som er ganske kaotisk og STORT akkurat nå.. På en iPad så det ikke veldig pent ut. Det at alt i fokus på bakgrunnsbildet blir dekket til av bokser og bannere gir et inntrykk at noe er "feil" når siden er loadet..

4ever arcticwhite

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #71 på: Juni 05, 2012, 09:49:58 »
Så vidt jeg kan se, så skyldes dette at forumet kjører i en iframe, og da oppfører ting seg litt ulikt i forskjellige nettlesere. Med Internet Explorer vil du mest sannsynlig bli stående i tråden du er i, og få se nye innlegg, med firefox og chrome vil du hele siden lastes på nytt, og nettleseren "glemmer" hva som ligger i iframen, og laster på hovedsiden for forumet.
Med Chrome kan du høyreklikke i framen, og velge "Last inn rammen på nytt".
Med Firefox må du høyreklikke, velge "denne rammen" og "oppdater ramme".
ja, ja, vi sparer i alle fall slitasje på F5-knappen om ikke annet.... :D
Jepp, dette stemmer.
Man kan jo også gjøre som meg..(bruker firefox)..velge å kun vise denne rammen (OEF)..da funker den som på "gamlemåten"  ;) (her skulle det ha blunket!!)
Ja, inntil videre så kjører jeg OEF på linken http://forum.leedsunited.no/index.php?board=5.0 så skal jeg vurdere å følge Svend Anders sitt ønske om å bruke hovedsiden etterhvert... 
The future's so White I've got to wear shades 8)

4ever arcticwhite

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #72 på: Juni 05, 2012, 09:55:14 »
Her er forresten bildet i sin helhet:
http://www.leedsunited.no/filestore/dev/GFX/bakgrunnsbilde2.jpg

Ja, det er et bilde som oser av "spirit", selv om det kunne vært brukt to minutter med Photoshop (eller liknende) til å retusjere det litt, og fjerne noen "spots"
The future's so White I've got to wear shades 8)

Svend Anders

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #73 på: Juni 05, 2012, 10:06:30 »
Her er forresten bildet i sin helhet:
http://www.leedsunited.no/filestore/dev/GFX/bakgrunnsbilde2.jpg

Ja, det er et bilde som oser av "spirit", selv om det kunne vært brukt to minutter med Photoshop (eller liknende) til å retusjere det litt, og fjerne noen "spots"

Vi kommer til å skifte bakgrunnsbildet med jevne mellomrom, og vil svært gjerne høre fra folk som kan lage gode forslag til oss - vi kan bidra med originalbilder etc.

Men vi bruker jo ikke bakgrunnsbildet for at det skal synes fryktelig godt (derav navnet bakgrunn...) selvfølgelig.

"Sladden" dere snakker om, er det det gjennomsikt-blå feltet som teksten står på? Det er lagt inn for å få frem teksten litt tydeligere.

SA

Leedsulf

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #74 på: Juni 05, 2012, 10:30:34 »
Her er forresten bildet i sin helhet:
http://www.leedsunited.no/filestore/dev/GFX/bakgrunnsbilde2.jpg

Ja, det er et bilde som oser av "spirit", selv om det kunne vært brukt to minutter med Photoshop (eller liknende) til å retusjere det litt, og fjerne noen "spots"

Vi kommer til å skifte bakgrunnsbildet med jevne mellomrom, og vil svært gjerne høre fra folk som kan lage gode forslag til oss - vi kan bidra med originalbilder etc.

Men vi bruker jo ikke bakgrunnsbildet for at det skal synes fryktelig godt (derav navnet bakgrunn...) selvfølgelig.

"Sladden" dere snakker om, er det det gjennomsikt-blå feltet som teksten står på? Det er lagt inn for å få frem teksten litt tydeligere.

SA

"Sladden" er for min del også selve teksten. Den blir i mine øyne litt for dominerende.

Det blir jo veldig subjektivt dette, og ingen har heldigvis samme smak - det kunne fort blitt kjedelig :)

Det JEG kunne tenkt meg, var en mer "hel" side, og ikke så mange bokser. En meny til venstre, en nyhetsspalte i midten, og en kolonne til høyre med sosiale medier o.l., da kanskje bl.a. med en Twitter-boks som fanger opp alt som inneholder f.eks. #lufc.
Denne kolonnen kunne også inneholdt en tabell, oversikt over f.eks. de neste fem kampene osv. Greit med så mye info som mulig samlet på ett sted.

Forumet kunne vært satt opp slik at det tok over alt utenom menyen til venstre. Kanskje å banne litt i kirka, men vet at forumet til www.tottenhamsvenner.no har denne funksjonen. (Ble tipsa av en kompis som frekventerer det forumet mye...)

4ever arcticwhite

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #75 på: Juni 05, 2012, 10:32:32 »
Her er forresten bildet i sin helhet:
http://www.leedsunited.no/filestore/dev/GFX/bakgrunnsbilde2.jpg

Ja, det er et bilde som oser av "spirit", selv om det kunne vært brukt to minutter med Photoshop (eller liknende) til å retusjere det litt, og fjerne noen "spots"

Vi kommer til å skifte bakgrunnsbildet med jevne mellomrom, og vil svært gjerne høre fra folk som kan lage gode forslag til oss - vi kan bidra med originalbilder etc.

Men vi bruker jo ikke bakgrunnsbildet for at det skal synes fryktelig godt (derav navnet bakgrunn...) selvfølgelig.

"Sladden" dere snakker om, er det det gjennomsikt-blå feltet som teksten står på? Det er lagt inn for å få frem teksten litt tydeligere.

SA
Ja, det er det gjennomsiktige blå feltet jeg tenker på.
Foreslår at dere lager teksten litt mindre slik at den går på ei linje, og blir liggende over hodet til Billy, ikke foran ansiktet slik den er i dag.
The future's so White I've got to wear shades 8)

4ever arcticwhite

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #76 på: Juni 05, 2012, 10:35:12 »
Her er forresten bildet i sin helhet:
http://www.leedsunited.no/filestore/dev/GFX/bakgrunnsbilde2.jpg

Ja, det er et bilde som oser av "spirit", selv om det kunne vært brukt to minutter med Photoshop (eller liknende) til å retusjere det litt, og fjerne noen "spots"

Vi kommer til å skifte bakgrunnsbildet med jevne mellomrom, og vil svært gjerne høre fra folk som kan lage gode forslag til oss - vi kan bidra med originalbilder etc.

Men vi bruker jo ikke bakgrunnsbildet for at det skal synes fryktelig godt (derav navnet bakgrunn...) selvfølgelig.

"Sladden" dere snakker om, er det det gjennomsikt-blå feltet som teksten står på? Det er lagt inn for å få frem teksten litt tydeligere.

SA

"Sladden" er for min del også selve teksten. Den blir i mine øyne litt for dominerende.

Det blir jo veldig subjektivt dette, og ingen har heldigvis samme smak - det kunne fort blitt kjedelig :)

Det JEG kunne tenkt meg, var en mer "hel" side, og ikke så mange bokser. En meny til venstre, en nyhetsspalte i midten, og en kolonne til høyre med sosiale medier o.l., da kanskje bl.a. med en Twitter-boks som fanger opp alt som inneholder f.eks. #lufc.
Denne kolonnen kunne også inneholdt en tabell, oversikt over f.eks. de neste fem kampene osv. Greit med så mye info som mulig samlet på ett sted.

Forumet kunne vært satt opp slik at det tok over alt utenom menyen til venstre. Kanskje å banne litt i kirka, men vet at forumet til www.tottenhamsvenner.no har denne funksjonen. (Ble tipsa av en kompis som frekventerer det forumet mye...)
Ja, der har du et enkelt og greit og rimelig "up to date" design.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Sydhagen

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #77 på: Juni 05, 2012, 10:36:22 »

Denne kolonnen kunne også inneholdt en tabell, oversikt over f.eks. de neste fem kampene osv. Greit med så mye info som mulig samlet på ett sted.


Enig i dette. Savner tabell og terminliste.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Torpe-do

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #78 på: Juni 05, 2012, 11:14:35 »
Nå har jeg ikke lest hele tråden her - så får bare beklage dersom det jeg kommer med er sagt fra før.

Etter å ha prøvd siden i noen dager nå er det i grunnen to ting som irriterer meg, og som jeg tror vil forbedre totaltinntrykket (i alle fall mitt) betydelig dersom de blir gjort noe med.

1. Gjøre feltet fra toppen av "midtsiden" til toppen av bunnen av hovedmenyen en del kortere. Gjerne en 150-200 pixler eller noe sånt.

2. Dette vet jeg har blitt sagt før - finner det ikke særlig brukervennlig med disse to bildene som må scrolles. Skjønner at det kan være vanskelig å finne gode alternativer til dette, men ...

Goal Happy

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #79 på: Juni 05, 2012, 13:04:15 »
Sitat
Vi har brukt Idium, og LUSCOS har brukt en betydelig sum på investeringen og fått tilgang til noen av deres beste folk.
??? ??? ???

Hvis dette er det beste Idium har av folk så er jeg litt sjokkert, det de har laget her kan vispes sammen på en ettermiddag/kveld.

Sitat
Forumet lå tidligere på www.leedsunited.no/forum, nå er det lagt inn under http://www.leedsunited.no/no/forum/.
Det at det er blitt flyttet til en ny fysisk adresse er aldri en god ting, absolutt alt som finnes på søkemotorene av gamle innlegg er effektivt fjernet og vil gi en feilmelding. Den nye fanen øverst på de nye sidene bør legges direkte inn i forumet på den gamle url'en, lett å gjøre i adminområdet på forumet.

Som jeg skrev tidligere i tråden, få forumet tilbake på den gamle url'en med fanene integrert i forumet. Alle søkemotorene sliter når ting blir lagt inn i frames, det vil gå utover plasseringer og oppdateringer i google etc.

DenHviteYeboah

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #80 på: Juni 05, 2012, 13:18:09 »
Nå har jeg ikke lest hele tråden her - så får bare beklage dersom det jeg kommer med er sagt fra før.

Etter å ha prøvd siden i noen dager nå er det i grunnen to ting som irriterer meg, og som jeg tror vil forbedre totaltinntrykket (i alle fall mitt) betydelig dersom de blir gjort noe med.

1. Gjøre feltet fra toppen av "midtsiden" til toppen av bunnen av hovedmenyen en del kortere. Gjerne en 150-200 pixler eller noe sånt.

2. Dette vet jeg har blitt sagt før - finner det ikke særlig brukervennlig med disse to bildene som må scrolles. Skjønner at det kan være vanskelig å finne gode alternativer til dette, men ...
Henger meg på dette.
Dette med de 2 bildene som må scrolles synes jeg er helt på viddene :( helt håpløst og lite brukervennlig. Hva er egentlig poenget med det?Er det kuuulere liksom?Eller er det mer "riktig" mht webdesign?

Goal Happy

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #81 på: Juni 05, 2012, 13:29:05 »
Klikker du på forumtrådene på forsiden så åpner den faktisk opp i et nytt vindu....

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #82 på: Juni 05, 2012, 14:38:14 »
Klikker du på forumtrådene på forsiden så åpner den faktisk opp i et nytt vindu....

Takk for den, for bruke den veien inntil videre, her er det også mulig å oppdatere uten å bli "kastet" ut av tråden ;)

...og blunke smileyen virker ikke...og der virket den likevel :D...kanskje ???
« Siste redigering: Juni 05, 2012, 14:49:10 av Rudi G. »

B_Ød

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #83 på: Juni 05, 2012, 15:09:43 »
Klikker du på forumtrådene på forsiden så åpner den faktisk opp i et nytt vindu....

Takk for den, for bruke den veien inntil videre, her er det også mulig å oppdatere uten å bli "kastet" ut av tråden ;)

...og blunke smileyen virker ikke...og der virket den likevel :D...kanskje ???

 ;) :D 8)
Ups & Ups!!

Robert

Sv: Re: Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #84 på: Juni 05, 2012, 18:00:42 »
En annen ting: Får ikke lenger logget meg inn via "Tapatalk" på Iphone.

Tapatalk er fikset.

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Sydhagen

Sv: Re: Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #85 på: Juni 05, 2012, 18:49:40 »
En annen ting: Får ikke lenger logget meg inn via "Tapatalk" på Iphone.

Tapatalk er fikset.

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2

Flott  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

SveinArve

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #86 på: Juni 05, 2012, 20:14:06 »
Veit ikkje om det er skrevet før i tråden men det var så tungvint å scrolle opp og ned på sida at eg tek sjansen på å skrive det her.
Syns det er tungvint med to scrollere(?) på høgresida. Først må man scrolle nedover med den ytterste og så må man scrolle videre med den inn på sida for å komme nederst på sida. Litt vanskelig forklart sikkert, men satser på du skjønner hva jeg mener.
Ellers så syns eg hovedsida var ei forbedring av den forrige :)

Keep up the good work :D
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Ove

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #87 på: Juni 05, 2012, 21:33:46 »
Lenger oppe i tråden sier Svend Anders, sitat:
Vi har brukt Idium, og LUSCOS har brukt en betydelig sum på investeringen og fått tilgang til noen av deres beste folk. Responsen på designet er i hovedsak veldig positiv, men det er jo lov å være uenig. Men vi endrer ikke hovedtrekkene ved designet med det første.

Det er sikkert en del positive meldinger til de nye sidene, men  etter det jeg kan se så er det ganske unisont fra samtlige at det er et par ting som bør fikses umiddelbart. Dobbeltscroll og skrifttypen over ansiktet til Billy.

Hvorfor denne motviljen mot å rette dette??  Det skjønner jeg ikke ?
Spesielt den store skrifttypen som er helt malplassert, bør kunne fikses på minutter, uten kostnader.
 

Svend Anders

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #88 på: Juni 05, 2012, 22:06:44 »
Savner tabell og terminliste.

Det skulle vi gjerne hatt med, men dessverre er disse tingene rettighetsbelagt og koster betydelige summer i forhold til hvor tilgjengelig det er andre steder. Skulle vi hatt det gratis måtte vi hatt vårt eget "system" for å legge inn kamper, resultater osv, men det har vi ikke kapasitet til. Vi har f.eks forsøkt fått det via klubbens offisielle sider, men de er låst med avtalene med sine tilbydere igjen.

SA

Svend Anders

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #89 på: Juni 05, 2012, 22:23:19 »
Det er sikkert en del positive meldinger til de nye sidene, men  etter det jeg kan se så er det ganske unisont fra samtlige at det er et par ting som bør fikses umiddelbart. Dobbeltscroll og skrifttypen over ansiktet til Billy.

Hvorfor denne motviljen mot å rette dette??  Det skjønner jeg ikke ?
Spesielt den store skrifttypen som er helt malplassert, bør kunne fikses på minutter, uten kostnader.


Hei Ove, takk for tilbakemeldingene.

Vi har videreformidlet dette med dobbeltscrollingen og understreket behovet for å løse dette inn mot Idium. Det er ikke noen motvilje til å løse det, men Idium må finne tid til det og vi må finne ut hva vi skal gjøre med løsningen for å unngå scrollingen. Om vi bare skrur av muligheten for å scrolle vil alt nedenfor et visst punkt ikke kunne vises i bildet per i dag.

Alle vi som står på for denne løsningen gjør det på "privaten", så det tar nødvendigvis noe tid før ting blir samlet inn, diskutert, kommunisert til Idium og løst hos de.

Vi kommer antageligvis ikke til å endre skrifttype etc på budskapet mellom toppmenyen og innholdet på siden (hvor det nå står "Meld deg inn i verdens største..."). Dette feltet er laget slik i stedet for å ha en ren "annonseboks" slik det var på den gamle siden. Det vi vil se på er å endre hele bakgrunnsbildet slik at det ikke ligger noe "ansikt" bak - men husk som sagt at det er bakgrunnsbilde vi snakket om, det er ikke meningen at ansiktet skal fremheves spesielt. Igjen; om noen av medlemmene våre vil hjelpe til med å lage slike elementer så er det bare å melde seg.

SA