Skrevet av Emne: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13  (Lest 100843 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Askertiger

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #90 på: August 17, 2012, 10:49:05 »
Vegard Jansen Hagen @VegardJH
Et sus av forventning gjennom @2sporten, Nå rigger vi i all hast for å slippe en nyhet av den strålende sorten kl 11 på TV 2 Sport.



 ;D ;D ;D ;D

Nå blir det bare å vente og se hvilken kanal de sender på.......
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

Adis

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #91 på: August 17, 2012, 10:49:26 »
Jeg kan bekrefte at det er i boks hos TV2, selv om det ikke er så vanskelig å skjønne ut fra tweeten. Det er helt strålende! Har ikke fått svar på på hvilke kanaler og hvordan de skal vise det men. Det var snakk om både TV2 Sport (nyhetskanalen) og Zebra. Så får vi se da. Kanon er det hvertfall!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

ollan

Sv: Re: Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #92 på: August 17, 2012, 10:51:52 »
Jeg kan bekrefte at det er i boks hos TV2, selv om det ikke er så vanskelig å skjønne ut fra tweeten. Det er helt strålende! Har ikke fått svar på på hvilke kanaler og hvordan de skal vise det men. Det var snakk om både TV2 Sport (nyhetskanalen) og Zebra. Så får vi se da. Kanon er det hvertfall!
Fikk akkurat det bekreftet, all engelsk fotball på samme kanal

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
Ollan

marve

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #93 på: August 17, 2012, 10:53:53 »
bye bye viasat  ;D ;D
 

Adis

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #94 på: August 17, 2012, 11:03:54 »
veldig bra at de starter med å vise matchen på Zebra på lørdag! Bra TV2!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Tobbe9210

Leksvik whites

B_Ød

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #96 på: August 17, 2012, 11:07:59 »
Sesongstarten i den nest øverste divisjonen i England er allerede i dag, 17 august. TV 2 åpner sine sendinger med kampen mellom den gamle storheten Leeds mot Ståle Solbakkens Wolverhampton på lørdag den 18. august. Den kampen sendes på TV 2 Zebra.

og dermed var jeg langt nede i dritten igjen...fordi:


Canal Digital Kabel TV og TV 2 Gruppen har ikke kommet til enighet om videre formidling av TV 2 Zebra. Våre kunder har derfor ikke tilgang til TV2 Zebra etter 2. juli. Vi etterstreber å komme til enighet med TV 2 Gruppen og beklager at du som kunde rammes av dette.

Beklager til alle yngre medlemmer på forumet når jeg nå sier:

*******i svarteste''¨¨¨¨¨¤#%&"%¤&)(=¤/=/?¤#"&#()&"¤&#%#%!!!!!!!!!!!!!!!!!!  >:(
Ups & Ups!!

Tobbe9210

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #97 på: August 17, 2012, 11:10:20 »
Sesongstarten i den nest øverste divisjonen i England er allerede i dag, 17 august. TV 2 åpner sine sendinger med kampen mellom den gamle storheten Leeds mot Ståle Solbakkens Wolverhampton på lørdag den 18. august. Den kampen sendes på TV 2 Zebra.

og dermed var jeg langt nede i dritten igjen...fordi:


Canal Digital Kabel TV og TV 2 Gruppen har ikke kommet til enighet om videre formidling av TV 2 Zebra. Våre kunder har derfor ikke tilgang til TV2 Zebra etter 2. juli. Vi etterstreber å komme til enighet med TV 2 Gruppen og beklager at du som kunde rammes av dette.

Beklager til alle yngre medlemmer på forumet når jeg nå sier:

*******i svarteste''¨¨¨¨¨¤#%&"%¤&)(=¤/=/?¤#"&#()&"¤&#%#%!!!!!!!!!!!!!!!!!!  >:(
Anbefaler TV2 Sumo, det funker greit og nå har de tilbud på 3måneder for kun 499,-
Leksvik whites

Tobbe9210

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #98 på: August 17, 2012, 11:12:09 »
Kampene i Championship – totalt rundt 130 kamper pr. sesong – vil bli sendt på TV 2s PL-kanaler, men etter hvert vil også noen av kampene legges på nystartete TV 2 SPORT.

I tillegg vil TV 2 Sumo tilby alle kampene i den nye store rettighetspakken TV 2 sikret seg i går.

De skal altså sende ikke mindre enn 130 kamper fra Championship, dette er jeg meget fornøyd med. Meget fornøyd.  :)
Leksvik whites

kalle_92

  • Gjest
Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #99 på: August 17, 2012, 11:12:54 »
Glad jeg har SUMO :-)

Sleivind

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #100 på: August 17, 2012, 11:13:06 »
Sesongstarten i den nest øverste divisjonen i England er allerede i dag, 17 august. TV 2 åpner sine sendinger med kampen mellom den gamle storheten Leeds mot Ståle Solbakkens Wolverhampton på lørdag den 18. august. Den kampen sendes på TV 2 Zebra.

og dermed var jeg langt nede i dritten igjen...fordi:


Canal Digital Kabel TV og TV 2 Gruppen har ikke kommet til enighet om videre formidling av TV 2 Zebra. Våre kunder har derfor ikke tilgang til TV2 Zebra etter 2. juli. Vi etterstreber å komme til enighet med TV 2 Gruppen og beklager at du som kunde rammes av dette.

Beklager til alle yngre medlemmer på forumet når jeg nå sier:

*******i svarteste''¨¨¨¨¨¤#%&"%¤&)(=¤/=/?¤#"&#()&"¤&#%#%!!!!!!!!!!!!!!!!!!  >:(

De sa vel på tv nå at kampene skulle sendes på TV2 Sport og TV2 PL, bare kampen i morgen som skulle sendes på Zebra?

Og er det noen andre enn meg som har GET og som vet når TV2 Sport blir gjort tilgjengelig for alle?

B_Ød

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #101 på: August 17, 2012, 11:17:13 »
De sa vel på tv nå at kampene skulle sendes på TV2 Sport og TV2 PL, bare kampen i morgen som skulle sendes på Zebra?

Og er det noen andre enn meg som har GET og som vet når TV2 Sport blir gjort tilgjengelig for alle?
Joda, men akkurat nå er det imorgen som gjelder...får det nok til serru  ;)
Ups & Ups!!

AndyMathie

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #102 på: August 17, 2012, 11:20:55 »
Ã… herregud kor deilig det er at TV2 har sikret seg rettighetene. Det betyr at jeg får med meg kampene selv når jeg er hjemme i Sàpmi(sameland). I tillegg så får jeg sett kampene i krystallklar kvalitet på min splitter nye LED 55" LG smart TV. Eneste aberet med dette er at jeg kanskje ikke alltid gidder å dra på pub å se kampene. Jeg skal i alle fall få med meg kampen mot Wolves på pub selv om jeg kunne sett kampen hjemme.

Uansett strålende nyheter for alle(bortsett fra deg ØB) som er glade i Engelsk fotball. Det blir knall å få Leeds i samme pakke som både landslaget til England, Fa-cupen og den utenlandsligaen som visstnok heter Premier League 8)
We are Leeds and we are proud of it!

marve

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #103 på: August 17, 2012, 11:22:31 »
Hvorfor ikke skaffe altibox har det selv veldig fornøyd . tv 2 har vell satt mer press på canal digital nå .
 

B_Ød

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #104 på: August 17, 2012, 11:31:57 »
Hvorfor ikke skaffe altibox har det selv veldig fornøyd . tv 2 har vell satt mer press på canal digital nå .
Skulle tro det ja  :D
Ups & Ups!!

Leedsgutt

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #105 på: August 17, 2012, 11:53:03 »
Velig glad for dette ! 

Jeg har PL kanalene, og noen  av kampene fra Npc kommer til å gå dit !

men hvordan blir det med Leeds kampene, blir ALLE kampene fra de sendt, eller blir dt som før at dt blir bare noen kamper som vises på tven ?

GLAAD !

fikk et lite sukk i meg, når jeg innså at jeg ikke har tv2 zebra, men onkelen min har, så dt går bra :p

B_Ød

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #106 på: August 17, 2012, 11:59:12 »
Velig glad for dette ! 

Jeg har PL kanalene, og noen  av kampene fra Npc kommer til å gå dit !

men hvordan blir det med Leeds kampene, blir ALLE kampene fra de sendt, eller blir dt som før at dt blir bare noen kamper som vises på tven ?

GLAAD !

fikk et lite sukk i meg, når jeg innså at jeg ikke har tv2 zebra, men onkelen min har, så dt går bra :p
Blir vel kun de som blir plukket ut som tv-kamper.
Ups & Ups!!

ollan

Sv: Re: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #107 på: August 17, 2012, 12:02:34 »
Veldig bra for supportere av Engelsk fotball. Håper alikevel folk stiller på pub innimellom slik at de gode Leeds miljøene rundt omkring i landet beholdes. Kommer selv til å stille i kjelleren på fotballpuben i Bergen når det er mulig.  Når folk her sier at de skal si opp Viasat så regner jeg med at det gjelder kanalen Viasat Fotball? For TV2 sine kanaler distribueres jo på Viasat sin platform... Dog ikke Zebra

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
Ollan

4ever arcticwhite

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #108 på: August 17, 2012, 12:05:48 »
yadda!

Da blir det TV og ikke dårlig stream i morgen 8)
The future's so White I've got to wear shades 8)

Jon R

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #109 på: August 17, 2012, 12:07:26 »
Fantastiske nyheter! Jeg kommer til å bestille SUMO pakken så snart jeg er ferdig på jobb. Gleder meg til å dra hjem og ta Helga!  ;D

Vil ellers benytte anledningen til å gjenta Ollans oppfordring om fortsatt å se kamper på puben med jevne mellomrom, ikke minst for å ivareta det lokale Leedsmiljøet der du bor.  :)
Jon R.

Kato

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #110 på: August 17, 2012, 12:18:56 »
Altibox er konge
 

Tom S

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #111 på: August 17, 2012, 12:18:58 »
Very nice!
COME ON LEEDS !!

Emanuel


Leedsulf

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #113 på: August 17, 2012, 12:32:16 »
Strålende!

Er spent på om det blir noe opplegg før kampene.
Viasat Fotball pleide jo kjøre en halvtimes selvpromotering om og om igjen, før de satte over til kampen rett før avspark, i 99% av tilfellene fem minutter etter oppsatt tidspunkt.

Kanalen har jo også en del brukbare kommentatorer etterhvert, så dette kan bli bra greier.

Gufrias

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #114 på: August 17, 2012, 12:39:00 »
Sesongstarten i den nest øverste divisjonen i England er allerede i dag, 17 august. TV 2 åpner sine sendinger med kampen mellom den gamle storheten Leeds mot Ståle Solbakkens Wolverhampton på lørdag den 18. august. Den kampen sendes på TV 2 Zebra.

og dermed var jeg langt nede i dritten igjen...fordi:


Canal Digital Kabel TV og TV 2 Gruppen har ikke kommet til enighet om videre formidling av TV 2 Zebra. Våre kunder har derfor ikke tilgang til TV2 Zebra etter 2. juli. Vi etterstreber å komme til enighet med TV 2 Gruppen og beklager at du som kunde rammes av dette.

Beklager til alle yngre medlemmer på forumet når jeg nå sier:

*******i svarteste''¨¨¨¨¨¤#%&"%¤&)(=¤/=/?¤#"&#()&"¤&#%#%!!!!!!!!!!!!!!!!!!  >:(
Du har min dypeste medfølelse. Jeg har Altibox.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsgutt

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #115 på: August 17, 2012, 12:42:47 »
Hvem er dt som KAN se tv2 zebra ?
hvilket selskap ?

marve

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #116 på: August 17, 2012, 12:44:30 »
Hvem er dt som KAN se tv2 zebra ?
hvilket selskap ?
altibox i hvertfall
 

raggen

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #117 på: August 17, 2012, 12:46:18 »
Happy day sier jeg bare ;D ;D

Med en Takeover i boks i tillegg samt 3 poeng mot ulvene så blir dette ei perfekt helg
Forever Leeds United!!!!!!!!

Killa

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #118 på: August 17, 2012, 12:46:43 »
Sesongstarten i den nest øverste divisjonen i England er allerede i dag, 17 august. TV 2 åpner sine sendinger med kampen mellom den gamle storheten Leeds mot Ståle Solbakkens Wolverhampton på lørdag den 18. august. Den kampen sendes på TV 2 Zebra.

og dermed var jeg langt nede i dritten igjen...fordi:


Canal Digital Kabel TV og TV 2 Gruppen har ikke kommet til enighet om videre formidling av TV 2 Zebra. Våre kunder har derfor ikke tilgang til TV2 Zebra etter 2. juli. Vi etterstreber å komme til enighet med TV 2 Gruppen og beklager at du som kunde rammes av dette.

Beklager til alle yngre medlemmer på forumet når jeg nå sier:

*******i svarteste''¨¨¨¨¨¤#%&"%¤&)(=¤/=/?¤#"&#()&"¤&#%#%!!!!!!!!!!!!!!!!!!  >:(
Bare en ting å gjøre ØD: Si opp kabel-tv abonnementet ditt og få deg parabol!!

B_Ød

Sv: Oversikt TV kamper Leeds United sesongen 2012/13
« Svar #119 på: August 17, 2012, 12:58:07 »
Bare en ting å gjøre ØD: Si opp kabel-tv abonnementet ditt og få deg parabol!!
Hvis du tar debatten med kona så...  ;)
Ups & Ups!!