Skrevet av Emne: KAMP: vs SHREWSBURY TOWN, lørdag 11/8-12, Capital One Cup 1st Rd at Elland Road  (Lest 54068 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.


Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsulf

Wayne Gardiner ‏@mrwayneg
Diouf getting his name booed by his 'own' supporters when his name was just read out. Gonna be a fun ride eh?

Hobben

Er det noen som har lyd fra LUTV? har ikke noe lyd.
Rogaland Whites

Sydhagen

Kenny
Byram
Peltier
Pearce
White
Green
Austin
Norris
Varney
McCormack
Becchio

Spennende!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sander

 

Hobben

http://www.ustream.tv/channel/mighty-whites?rmalang=en_US

Denne er som regel foran LUTV

Fortsatt irriterende at jeg betaler 60 kroner i mnd for ingenting...
Rogaland Whites

Rudi G.

  • Gjest
Er det noen som har lyd fra LUTV? har ikke noe lyd.

Jada :)

Ronald

http://www.ustream.tv/channel/mighty-whites?rmalang=en_US

Denne er som regel foran LUTV
Takker for denne. Etter endringen på LUTV så klarer eg ikkje å få registrert meg igjen :( Så eg får satse på gode linker fra alle velvillige på forumet iår :-)

MOT

Sølvreven

Austin står oppført som midtstopper og Byram som høyre kant. I flg matchday live...
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

clarke

Er det noen som har lyd fra LUTV? har ikke noe lyd.
Jepp :)
SuperLeeds

Sydhagen

shaky start fra Leeds....
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Rudi G.

  • Gjest
Austin står oppført som midtstopper og Byram som høyre kant. I flg matchday live...

Helt sikkert feil, er nok Pearce og Peltier som spiller stoppere med White og Bryam som backer.

Leedsfan

Austin står oppført som midtstopper og Byram som høyre kant. I flg matchday live...

Høres ut som Peltier er stopper og Byram på høyreback!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sander

Fansen på Elland Road er hvertfall til stede :)
 

clarke

Noen som vet hva som er galt med Tom Lees?
SuperLeeds

Hobben

Ser at fansen buet da El Hadji Diouf navnet ble lest opp på skjermen! Spennende å se om de buer når han ska innpå også?
Rogaland Whites

RoarG

Wayne Gardiner ‏@mrwayneg
Diouf getting his name booed by his 'own' supporters when his name was just read out. Gonna be a fun ride eh?
Toskeskap. Nå er han vår mann. Da buer man ikke.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Mr. Leeds

Shrewsbury tar dette er jeg redd. Vi er ikke samspilt og vi har en manager som ikke prioriterer denne konkurransen..
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Hobben

Shrewsbury er best på Elland Road.
Rogaland Whites

Rudi G.

  • Gjest
Becchio :)

clarke

yessss!!!
SuperLeeds

Sydhagen

Becchio!!! :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Mr. Leeds

Shrewsbury tar dette er jeg redd. Vi er ikke samspilt og vi har en manager som ikke prioriterer denne konkurransen..
Og der leder vi 1-0 :) Etter Austins langskudd og Becchio på returen!
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

testo

Austin med assist
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Hobben

LUCCIAANOOO!!!
Rogaland Whites

Ankerjon15


Budda

Herlig, bra med tidlig mål
Endre

johnny gangster


Hobben

Paddy Kenny har måtte strekket seg ekstra lang flere ganger allerede.
Rogaland Whites