Skrevet av Emne: KAMP: vs SHREWSBURY TOWN, lørdag 11/8-12, Capital One Cup 1st Rd at Elland Road  (Lest 54071 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rudi G.

  • Gjest

johnny gangster

JAAAAAAA 2-0

Leedsfan

Paddy Kenny har måtte strekket seg ekstra lang flere ganger allerede.

Virker som det var en lur signering, en matchvinner....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

clarke

SuperLeeds

Leif Egil

2-0 - McCormack!!! :)
 

Hobben

JJAAAA!!
Rogaland Whites

Rudi G.

  • Gjest
Paddy Kenny har måtte strekket seg ekstra lang flere ganger allerede.

Du må slutte å være så sutrete Hobb, vi leder 2-0 :)

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Hobben

Paddy Kenny har måtte strekket seg ekstra lang flere ganger allerede.

Du må slutte å være så sutrete Hobb, vi leder 2-0 :)

Sutrer ikke :) Bare informerer de her inne som ikke følger radio ;)
Rogaland Whites

Ankerjon15

YYYYYYYYYYEEEEEEEEEESSSSSSSSS ;D ;D ;D

Sander

Vår nye kaptein står frem :)
 

Rudi G.

  • Gjest
Paddy Kenny har måtte strekket seg ekstra lang flere ganger allerede.

Du må slutte å være så sutrete Hobb, vi leder 2-0 :)

Sutrer ikke :) Bare informerer de her inne som ikke følger radio ;)

 :) MOT!

Sydhagen

Var ikke det Varney som scorte?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Flott at Becchio har åpnet scoringskontoen i sesongens første kamp.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Rudi G.

  • Gjest
Var ikke det Varney som scorte?


Var visst det :)

Promotion 2010

Var ikke det Varney som scorte?


Vet var i hvert fall det de sa. :-)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Evig Pint

Godt med en god start! Vi trenger all den positiviteten vi kan få rundt klubben nå.

Et par mål til, så er vi klart til neste helgs serieåpning!

MOT
Marching on together

Kato

Svært viktig at spissene scorer. Vi trenger å få spilt på de selvtillit
 

RoarG

Ellers ligger divisjonskollega Barnsley under 1-0 for Rochdale i samme cup.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Svært viktig at spissene scorer. Vi trenger å få spilt på de selvtillit

 :o :)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

  • Gjest
Svært viktig at spissene scorer. Vi trenger å få spilt på de selvtillit

Et snev av opptimisme Kato? ;) Vi skal jo i utgangspunktet bli bedre og bedre utover og har fått en grei start på "preseasonkamp" nr. 8 og vi fremdeles ubeseiret :)

Sydhagen

Virker som Austin har fått en god start :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Virker som Austin har fått en god start :)

Og Varney som har vært en liten hakkekylling etter Sandefjord!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Håper Warnock bruker hele innbytterkvoten i 2. omgang. Viktig å få i gang så mange som mulig. Hva med Kisnorbo, Poleon og Drury?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Svært viktig at spissene scorer. Vi trenger å få spilt på de selvtillit

Et snev av opptimisme Kato? ;) Vi skal jo i utgangspunktet bli bedre og bedre utover og har fått en grei start på "preseasonkamp" nr. 8 og vi fremdeles ubeseiret :)

Jo mindre vi forventer, desto større blir gleden når vi vinner.
 

Borge

ifølge kampstatistikken har Leeds possesion på 29% så langt mot 71% på Shrews...hva sier det... :(
Borge

Sander

Håper Warnock bruker hele innbytterkvoten i 2. omgang. Viktig å få i gang så mange som mulig. Hva med Kisnorbo, Poleon og Drury?

Sist jeg husker den kvota ble brukt etter 45 min, var da Southampton leda 0-3 på Elland Road til pause. Husker vel åssen det gikk? ;)

Enig med å gi noen av spillerne tid dersom vi har kontroll ti minutter ut i andre omgang. Hva med å teste (allerede utskjelte) Diouf? Drury, Diouf og Poleon stemmer jeg for.
 

Leedsfan

ifølge kampstatistikken har Leeds possesion på 29% så langt mot 71% på Shrews...hva sier det... :(


At Drillo har rett?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

ifølge kampstatistikken har Leeds possesion på 29% så langt mot 71% på Shrews...hva sier det... :(


Det sier at vi er mye bedre når vi har ballen enn det Shrewsbury er  ;)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

ifølge kampstatistikken har Leeds possesion på 29% så langt mot 71% på Shrews...hva sier det... :(


Det sier at vi er mye bedre når vi har ballen enn det Shrewsbury er  ;)
Absolutt.
Barnsley har utlignet. Wolves sliter mot Aldershot hjemme. 0-0 til pause. Sparer Ståle folka sine til det store oppgjøret neste helg?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020