EX-SPILLER: El Hadji Diouf

Started by Hobben, August 11, 2012, 14:59:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Torpe-do

Quote from: Henning on October 20, 2012, 10:02:17
Blei litt småkvalm over oppførselen hans i går. Håpar Warnock tør å ta tak i det. Eller syns vi det er greit? For min del fekk eg flashback frå VM i 2002, då heile Senegal- laget oppførte seg som småungar.

Enig. Jeg tok meg selv i å tenke "her ser vi første tegn på hans egentlige jeg". Håper bare ikke det eskalerer og at dette blir vanlig.

Kontakinte

Quote from: Torpedo on October 20, 2012, 12:02:47
Blei litt småkvalm over oppførselen hans i går. Håpar Warnock tør å ta tak i det. Eller syns vi det er greit? For min del fekk eg flashback frå VM i 2002, då heile Senegal- laget oppførte seg som småungar.

Enig. Jeg tok meg selv i å tenke "her ser vi første tegn på hans egentlige jeg". Håper bare ikke det eskalerer og at dette blir vanlig.
Har jeg ingen tru på, dette var bare frustrasjon over en meget svak kampleder. 

Blank_File

Jeg er helt uenig. Jeg opplevde at han klarte seg i går uten å bli den rotta vi kjenner fra før av. Jeg var imponert over at det ikke kokte over for han så mye som han ble herja med og slik kampen utviklet seg. Hadde trodd det kom til å eksplodere før det hele var over.

Tom S

Det var ein periode eg frykta for at han skulle "koke over" og tenkte at det kunne vere lurt av NW og bytte han ut. Men, totalt sett gjekk det jo greitt - han er utvilsomt vår beste fotballmann.
COME ON LEEDS !!

Leedsfan

Skjønner ikke hva Diouf gjorde galt i går, det var høy temperatur og det eneste ham gjorde galt var å ta et par Suarez i løpet av kampen.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sutret og kranglet seg gjennom kampen. Allikevel en av få spillere som gjorde seg fortjent til lønna i går.
Jon R.

Leedsfan

Quote from: Jon R on October 20, 2012, 13:12:20
Sutret og kranglet seg gjennom kampen. Allikevel en av få spillere som gjorde seg fortjent til lønna i går.

Det må da være lov..:) Diouf begynner å føle seg hjemme og nå kan alt skje snart..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Tom S

Quote from: Jon R on October 20, 2012, 13:12:20

Enig, og ved eit par anledninger vart han vel holdt litt tilbake av egne lagkamerater.
Men, alt i alt vår beste og luraste (fotballmessig) fotballSPILLER.
COME ON LEEDS !!

haak-d

Jeg er av den oppfatningen at i går så viser Diouf hvorfor NW hentet han i sommer og hvorfor han vil ha i klubben ut sesongen. Diouf jobber, holder på ballen, peker og forklarer. Han vinner sikkert nærmere 70% flere dueller enn det Becchio gjør i går. Jeg liker Diouf bare mer og mer

RoarG

Quote from: Kontakinte on October 20, 2012, 12:24:35

Har jeg ingen tru på, dette var bare frustrasjon over en meget svak kampleder.  
Ganske utrolig. "Egentlig jeg" er bare bullshit. Det var en hektisk kamp, og Wednesday-spillerne gjorde alt for å gire opp temperaturen. Det var ingenting småkvalmt ved Dioufs handlinger i går, i motsetning til denne spanjolen i weltervekt. Smått utrolig å se egne fans tyne egne spillere på denne måten.

PS. Ser at jeg har fått med et sitat for mye. Jeg er enig med Kontakinte. DS.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Oppdrettslaksen

Hvordan ialledager kan dere kritisere Diouf for oppførselen igår? Hans frustrasjon over dommeren var fullstendig forståelig i mine øyne. Når man i tillegg legger til Semedos konstante provokasjoner så står det respekt av at det ikke tiltet over for han.

Henning

Ingen tvil om at han har vore ein viktig spelar dei siste kampane. Det er berre å sjå på mål og målgivande pasningar. Veldig god til å halde på ballen og, særleg i slutten av kampane, når vi treng å få tida til å gå. Manglar fart og eg synst han fortsatt manglar litt på formen til å springe ein heil kamp, men absolutt ein av dei viktigaste spelarane i mange kampar.

Det eg reagerte på i går var den konstante filminga, som eg ikkje likar å sjå på ei fotballbane. Når han i tillegg klarar å protestere vilt etterpå, so får eg litt avsmak. Han hadde fullstendig feil fokus i store deler av kampen. Det kom seg litt på slutten, då han blant anna slengte slengkyss til Wednesday- fansen.

At andre spelarar er like gale, blir eit dårleg argument for min del. Spanjolen skulle ha vore utvist, men ser ein på eigne spelarar var det Brown i ein situasjon (der han taklar stygt og blir liggande nede sjølv) og Diouf i mange tilfeller, som hadde ein oppførsel som eg ikkje vil sjå i ei Leeds- drakt.

kalle_92

Uten tvil vår beste spiller akkurat NÃ.... Han utviser en fantastisk disiplin og evne til å holde på ballen, når alle de andre gutta begynner å bli nervøse og ikke evner å roe ned. Utrolig viktig for oss.

Eriksen55

Quote from: Henning on October 20, 2012, 17:29:18
Ingen tvil om at han har vore ein viktig spelar dei siste kampane. Det er berre å sjå på mål og målgivande pasningar. Veldig god til å halde på ballen og, særleg i slutten av kampane, når vi treng å få tida til å gå. Manglar fart og eg synst han fortsatt manglar litt på formen til å springe ein heil kamp, men absolutt ein av dei viktigaste spelarane i mange kampar.

Det eg reagerte på i går var den konstante filminga, som eg ikkje likar å sjå på ei fotballbane. Når han i tillegg klarar å protestere vilt etterpå, so får eg litt avsmak. Han hadde fullstendig feil fokus i store deler av kampen. Det kom seg litt på slutten, då han blant anna slengte slengkyss til Wednesday- fansen.

At andre spelarar er like gale, blir eit dårleg argument for min del. Spanjolen skulle ha vore utvist, men ser ein på eigne spelarar var det Brown i ein situasjon (der han taklar stygt og blir liggande nede sjølv) og Diouf i mange tilfeller, som hadde ein oppførsel som eg ikkje vil sjå i ei Leeds- drakt.

Da regner jeg med at Becchio gir deg kronisk kvalme...ingen filmer mer enn han i dagens Leeds lag!

sportcarl1

Quote from: Eriksen55 on October 20, 2012, 23:13:02
Quote from: Henning on October 20, 2012, 17:29:18

Da regner jeg med at Becchio gir deg kronisk kvalme...ingen filmer mer enn han i dagens Leeds lag!

men ingen som får mer smällar heller, minns när han spelade med ett bklåtira i flera veckor

leedsheim

Uten tvil meget viktig i et ellers tassent Leeds lag. Kanskje den eneste som tør/greier å holde på ballen. Hadde han vært rask ville nok en klubb i en høyere divisjon hatt gleden av hans tjenester. Kanskje ikke så rart han blir sliten etterhvert når han nesten er alene om å prøve å ta vare på kula,samt gjøre litt kreativt.Når det gjelder å provosere frem frispark,kort og lignende,håper jeg dette blir tatt tak i. Han burde se noen gamle videoer av Strachan. En mann som stadig ble taklet rett ned,men som alltid reiste seg kjapt opp og aldri klagde til dommeren. Selvfølgelig litt kultur forskjeller her men. Jaja :)
Vi skal tilbake!

Promotion 2010

Quote from: kalle_92 on October 20, 2012, 21:12:07
Uten tvil vår beste spiller akkurat NÃ.... Han utviser en fantastisk disiplin og evne til å holde på ballen, når alle de andre gutta begynner å bli nervøse og ikke evner å roe ned. Utrolig viktig for oss.

Tror ikke man skal følge Dioufs ansiktsgrimaser med argusøyne. Han har en vinnervilje og et vinnerinstinkt som overgår de fleste. Morsomt å se feidene med Sernedo. Hadde vært endwa mer moro med å sett Dioufs reaksjon på hjelmgutten Lleiras slag!

Diouf mangler en rask spiss på topp som han kan spille frem. Becchio er statisk, treg og langt i fra noe uromoment i angrep. Overtallsspillet vårt forsvinner totalt med Diouf  (for halv maskin) og Becchio.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Heller at Diouf blir liggende etter fellinger, enn at han reiser seg for fort og ender opp med kort..

JanPSyse

Noen som vet hva statusen er på kontraktforhandlingene med Diouf som visstnok startet for et par uker siden?

Har vel kontrakt frem til januar, og man kan mene hva man vil om Diouf, men han har vært veldig viktig for oss hittil i år!

Må vel vente på TO før noe mer skjer?

Ellers forsvinner han vel i januar, som alle andre som spiller middels+ i leeds...  :-\
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Glenn K

Absolutt ikke bra!!  >:( >:(

El Hadji Diouf set to leave Leeds United as contract extension talks stall

http://www1.skysports.com/football/news/11715/8216670/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Torpe-do

Quote from: Glenn K on November 01, 2012, 11:05:12
Absolutt ikke bra!!  >:( >:(

El Hadji Diouf set to leave Leeds United as contract extension talks stall

http://www1.skysports.com/football/news/11715/8216670/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Fydda.. ikke bra i det hele tatt! Vel vel - vi finner vel en som er halvparten så god, tenker jeg :D

kalle_92

Her må det tas grep! Han er en spiller vi er nødt til å ha dersom vi skal rykke opp. KLASSE!

BATES OUT

auren

Diouf har vel vært vår klart beste spiller denne sesongen, hence bør han lønnes like bra som de beste i klubben. 12 k i uken skal og bør klubben ha råd til!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Her må det være mismatch ute & går......
Forlanger Diouf virkelig utopisk lønn nå etter at kontrakten hans`går ut -
eller er det lønnstaket (under nåværende regime) som setter effektiv stopper for dette tro?

Han har virkelig prestert, og jeg tror hans rolle & plass i laget er /kommer til å bli mer
kostbar å fylle med å kjøpe - enn å gi ham en god kontrakt nå. Han er faktisk PL - klasse i mine øyne..

Dette er trist lesning i en ellers "god info-uke"....MÃ... det løses!!!

Blank_File

Det er jo på en måte helt 100% typisk Leeds...

B_Ød

jaja..da er han snart borte.
Ups & Ups!!

Cherry

Snarlig Takeover MÃ... da kunne gjøre noe med dette!!!

Tipper Warnock er passe pissed nå!  Snakk om å være mellom barken og veden, han vet hva
han vil med Diouf , men er låst på armer & bein uten £££ å tilby???

bjoggis

Glenn K

Adam Pope ‏@APOPEY
#lufc El Hadj Diouf is hoping a deal can still be done to keep him at ER despite rejecting club's improved offer to extend his contract.

Adam Pope ‏@APOPEY
#lufc Diouf has told his agent Wilie McKay that "he is desperate to stay" & "wants the fans to know that he is not being unreasonable".

Løpet er nok ikke kjørt enda, men dette her MÃ... ordnes, noe annet er en skandale!

Jon R

Quote from: Glenn K on November 01, 2012, 13:40:20
Adam Pope ‏@APOPEY
#lufc El Hadj Diouf is hoping a deal can still be done to keep him at ER despite rejecting club's improved offer to extend his contract.

Adam Pope ‏@APOPEY
#lufc Diouf has told his agent Wilie McKay that "he is desperate to stay" & "wants the fans to know that he is not being unreasonable".

Løpet er nok ikke kjørt enda, men dette her MÃ... ordnes, noe annet er en skandale!

"Desperate to stay" my ass. I så fall er det bare å signere den stiplede linjen. Kontrakt eller ikke kontrakt handlet jo ikke om penger for Diouf sin del, ref N.Warnock tidligere i høst. Penger hadde jo Diouf mer enn nok av.  ::)
Jon R.