EX-SPILLER: El Hadji Diouf

Started by Hobben, August 11, 2012, 14:59:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Leedsfan

Quote from: DenHviteYeboah on December 14, 2012, 18:03:28
Quote from: Joensen on December 14, 2012, 17:43:29
God nyhet :) Blir en viktig spiller!
God nyhet, og et meget positivt signal :)
Har ikke vært mye av dette de siste årene....

Sist gang jeg hadde en slik go'følelse var når White signerte en ny kontrakt...;)

Supersignering...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

mac_gyver

Pride of Yorkshire

sportcarl1

känns bra, är väl en av de lånespelarna  som man har mest tilltro till, lagom längd med på kontraktet

Frode

Signaleffekten er kanskje vel så viktig som selve signeringen. Bra!

gudme

Konge ;D Han er vår beste mann til nå i år. MOT
LEEDS 4 EVER

sveifors

Dette er et varsel om at KBates åket er borte, forhåpentligvis. All ære til Dioufy som valgte bort minst en PL-klubb + tilbud om mange penger i USA eller Kina.

Diouf har vært god og har overrasket meg positivt både på og utenfor banen.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Gufrias

Hekta på Leeds siden 1974

haak-d

Denne nyheten kom 30min for seint. En kompis av meg er i Leeds i helga, ringte meg i går ettermiddag da han var på superstoren. Kjøpte med drakt til meg, 10 Becchio, hadde jeg vist at Diouf signerte ny kontrakt hadde det blitt 21 Diouf i stede.

Woody

Quote from: haak-d on December 15, 2012, 08:30:47
Denne nyheten kom 30min for seint. En kompis av meg er i Leeds i helga, ringte meg i går ettermiddag da han var på superstoren. Kjøpte med drakt til meg, 10 Becchio, hadde jeg vist at Diouf signerte ny kontrakt hadde det blitt 21 Diouf i stede.

Det er lov å ha 2,og det er 50% på sort bortedrakt ;)
LIFE IS LEEDS

Ankerjon15

Dette syntes jeg var bra, håper på flere gode signeringer senere.

Cherry

Quote from: Gufrias on December 15, 2012, 07:31:05
Perfekt kontraktslengde.

Enig!
"løs kanon på dekk" - bundet til skipet ut neste sesong....
Bidrar han like mye med denne kontrakten, som han har gjort med Mikke Mus- kontrakt
hittil - så er dette en kjempesignering ;)

Kontakinte

Gutten har humor  ;D ;D
snodgrass, howson and johnson are all twittering ( after all that's what canaries do twitter ) diouf asking him how the hell he got a 18 months contract and more money at leeds united fc? "erm ..talent dear boys talent...and after all i don't want to go to norwich and dress like a yellow canary". .. he twittered back

rober

Quote from: Kontakinte on December 16, 2012, 19:43:50
Gutten har humor  ;D ;D
snodgrass, howson and johnson are all twittering ( after all that's what canaries do twitter ) diouf asking him how the hell he got a 18 months contract and more money at leeds united fc? "erm ..talent dear boys talent...and after all i don't want to go to norwich and dress like a yellow canary". .. he twittered back

;D

Tobbe9210

Leksvik whites

auren

http://www.leedsunited.com/news/20130429/diouf-fined-for-sending-off_2247585_3161154

Bøtelagt med 2 ukelønninger av klubben. Noe overraskende kanskje. Det var tydelig drøye saker det Diouf gjorde, og siden klubben anker Austins kort og ikke Dioufs, så var nok dette et meget klart rødt kort.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hobben

Ut i fra det jeg ser på høydepunktene er det en latterlig utvisning. Og om de bøtleggee han for det er klubben latterlig idotisk.

Men, da er det mest sannsynlig at kamreane ikke fanget opp hele situasjonen.
Rogaland Whites

Leedsfan

Quote from: auren on April 29, 2013, 12:34:40
http://www.leedsunited.com/news/20130429/diouf-fined-for-sending-off_2247585_3161154

Bøtelagt med 2 ukelønninger av klubben. Noe overraskende kanskje. Det var tydelig drøye saker det Diouf gjorde, og siden klubben anker Austins kort og ikke Dioufs, så var nok dette et meget klart rødt kort.

auren

At noen synes at det å løpe rundt halve banen med all oppmerksomhet på seg selv etter å ha putta et "omdiskutert" straffespark for så å gripe seg rundt kølla rett foran linjedommer og bortefans, ikke er rødt kort er meg stort spørsmål...:)

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hobben

Quote from: Leedsfan on April 29, 2013, 14:40:19
Quote from: auren on April 29, 2013, 12:34:40

auren

At noen synes at det å løpe rundt halve banen med all oppmerksomhet på seg selv etter å ha putta et "omdiskutert" straffespark for så å gripe seg rundt kølla rett foran linjedommer og bortefans, ikke er rødt kort er meg stort spørsmål...:)

Jeg vil nesten si at det er verre å juble foran motstanderens supportere, og det skjer jo rett som det er i alle ligaer i hele verden, det gir av og til gult kort å av og til ikke.. Det er mye verre, det.

Om det har seg slik at Diouf får rødt for at han tar på kølla i 1 sek, så har virkelig dommerne gjort en stor feil, og det har også klubben, om det er på det grunnlaget de straffer han på!

Hadde ikke sansen for Diouf, men har fått det etter hvert som han har spilt for oss! Og at jeg skulle forsvare han? Det hadde jeg aldri trodd.. Men om det er slik at det røde er for det køllegrepet i 1 sek, ja så har han jammen fått en meget hard straff.
Rogaland Whites

h.b

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/4935773/El-Hadji-Diouf-beaten-up-in-Senegal.html

Drita full og oppfører seg som en drittsekk. Er det virkelig slike vi vil skal representere klubben vår

fmtj

http://www.dagbladet.no/2013/05/21/sport/fotball/leeds/27276503/

Eventuelt så kan det være at dette ikke var noen stpor sak, jfr eieren. Diouf hadde med seg kona, så det kan være han er som andre karer, og tar det mer rolig da.... ::)
Yeboahs vitne

Bites Yer Legs

Quote from: fmtj on May 21, 2013, 10:53:35

Eventuelt så kan det være at dette ikke var noen stpor sak, jfr eieren. Diouf hadde med seg kona, så det kan være han er som andre karer, og tar det mer rolig da.... ::)

Bedritne Dagbladet; uten å ha noen inngående kjennskap til saken skriver de "Fikk en lærepenge av to menn.", og impliserer at han fortjener bank.
KEEP FIGHTING!!

Dennis

Quote from: Bites Yer Legs on May 21, 2013, 11:31:02
Quote from: fmtj on May 21, 2013, 10:53:35

Bedritne Dagbladet; uten å ha noen inngående kjennskap til saken skriver de "Fikk en lærepenge av to menn.", og impliserer at han fortjener bank.

Jeg håper kommentarene stammer fra fjorten år gamle gutter som sliter med selvbildet. "Selvfølgelig fortjente han julig... burde fått mer... etc etc".

At journalisten - som tydeligvis er en "voksen" - skriver på den måten, får stå for manglende innsikt, kompetanse og upartiskhet.

Der jeg kommer fra, er det ikke greit at to menn banker opp en overstadig beruset person. De kan i alle fall ikke kategoriseres som "menn" (i alle fall ikke uten gåsetegn).
Marching on together!

kalle_92

Tristeste med hele artikkelen var jo å lese kommentarene.

RoarG

Quote from: kalle_92 on May 21, 2013, 17:49:33
Tristeste med hele artikkelen var jo å lese kommentarene.
Kan ikke ta kommentarer på nettsider seriøst. Mye spam.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Jeg tror BMD kjører Diouf som ren spiss denne sesongen, og vil bøtte inn mål :)
Hva tror folket?

Jon R

Quote from: DenHviteYeboah on July 01, 2013, 19:56:49
Hva tror folket?

Dobbel nei. Tror verken at BMD kjører Diouf som ren spiss og heller ikke at D kommer til å bøtte inn mål.  :)
Jon R.

Gufrias

Hva tror folket?
Dette tilskriver jeg den nye lykkepillen Lukmurphium  ;)
Hekta på Leeds siden 1974

HåvardK

Quote from: Gufrias on July 01, 2013, 22:18:20
Hva tror folket?
;D

DenHviteYeboah

Quote from: Gufrias on July 01, 2013, 22:18:20
Hva tror folket?
Jeg skulle aldri tatt imot de lykkepillene fra Leedsfan...pokker altså ;)