RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20

Started by Leedsfan, September 01, 2012, 14:32:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Kickthemdown

Quote from: raggen on January 20, 2013, 12:52:14
hva skjedde med CMS egentlig..?? var ikke han sterkt linket til oss
skjedde og skjedde.... Han spiller for et meget bra fotballag p.d.d og vil koste flere titalls millioner å kjøpe fri.

Kian

CMS har vel ikke spilt så mye siden interessen og ryktene om at Leeds villa ha han kom på banen? Kan godt hende jeg tar feil meg sånn jeg har forstått det. Hadde vært knall om han kom til klubben, men hvorfor skulle han? P.d.d spiller han på et bedre lag enn Leeds, som igjen har større sjans på playoff. Selv om vi ligger likt med poeng, har vi tapt 5 kamper mer. Håper jeg tar feil når sesongen er ferdigspilt.
Ryktet ang Hooper tror jeg er tatt ut av det blå. Hvorfor skal han dra fra Champions League spillende Celtic til Oss? Ingenting hadde gjort med mer fornøyd enn å få inn han, men tviler sterkt. Er dog lov å håpe!
Habib Habibou er sterkt linket, og ifølge kilder så har han vært på prøvespill og har nå innledet innledende samtaler med Leeds ang en kontrakt. Om det stemmer, tror jeg det vil være en god signering.
Om Becchio vet jeg lite, frykter han er på vei bort, men håper han blir. Han er en legende, vært i klubben en stund så håper han signerer ny kontrakt slik at hodet hans kan fungere som normalt igjen.
Om alle Leeds spillere kunne vært som Radebe. DER har vi en spiller som takket nei til stor klubber kun for å bli hos oss  :)

samadhi

Vet man ikke skal ta alt på Waccoe for god fisk, men følgende innlegg ble postet der i går og virker troverdig nok;

Warnock was talking candidly to a group of fans behind the West Stand after the game; the main points of note were:

- Looking at options to replace Jerome Thomas, still after a striker to put pressure on Becchio and that he has a centre back target he is hopeful of landing, but it might be up until the last few hours of the January window before we can get him.

- Stated that Tate has played the last game of his loan and that it's unlikely it will be extended if he can bring in his other centre back target. Fans questioned whether it was Hill or Anton Ferdinand which Warnock smiled and said "You'll have to wait and see" and went on to say "I could get a call from Shaun in the morning telling me another one of my targets has become available, so its pointless stating names, things are changing all the time."

- Had a little moan about player's agents, stated that the window was a sellers market and agents and managers dont want players to leave until late on in the window so they can see if they get a better offer, he also said clubs are foolish to show their hand too early in the window as you usually pay alot more for players.

- Mentioned a player he was after in the summer that a fee was agreed for, but the transfer didn't go through as funds didn't arrive in time and the club then decided to keep him to "help them stay in the division" (assume he was talking about George Boyd) he said the same player is getting touted around, player is in the last 6 months of his contract and isn't going to renew so the club want to sell him, but they don't want to lower their price. He said thats an example of why clubs wait until the last day to do business so they can force managers hands and then "agents get involved". .Interestingly he said he won't be renewing his interest because he signed an alternative player for that position in the summer - Varney?

- Said he will be glad to get to the end of the window and keep all his best players and "add another two or three" to the squad.

- Everton and Leeds will extend Barkley's loan before the end of the window so we get to keep him until the end of the season "if both parties are happy" and that he's fit in well and is a star in training.

- Said he wants to trim the squad a little bit more and that there are "one or two" fringe players who could leave, but its hard to sell players or loan them out when the players dont want to go, because they don't want to drop divisions.

So it looks like Warnock is after a centre back, left winger and striker - the way he was talking it seems his mind is made up on the centre back and the striker and winger is a case of seeing which of his targets become available.
marching on together,
derudaf forever...

Gufrias

Hvis den Waccoeren er troverdig vil Colin altså beholde våre beste (inkl. Becchio, som skal få konkurranse), forlenge lånet med Barkley, ha en annen stopper enn Tate, erstatte Thomas og til slutt offloade daukjøtt.

Hvis alt det går i boks, ser tilværelsen mer lovende ut.
Hekta på Leeds siden 1974

Jon R

Quote from: Gufrias on January 20, 2013, 16:29:00
Hvis den Waccoeren er troverdig vil Colin altså beholde våre beste (inkl. Becchio, som skal få konkurranse), forlenge lånet med Barkley, ha en annen stopper enn Tate, erstatte Thomas og til slutt offloade daukjøtt.

God plan. Nå må den realiseres!
Jon R.

Rudi G.

Quote from: Jon R on January 20, 2013, 16:38:04

Enig, men ikke av NW!

Gufrias

Quote from: Rudi G. on January 20, 2013, 16:48:52

En god plan er en god plan, uansett hvem som står bak.
Enig, men ikke av NW!
Hekta på Leeds siden 1974

Rudi G.

Quote from: Gufrias on January 20, 2013, 19:43:07
Quote from: Rudi G. on January 20, 2013, 16:48:52

En god plan er en god plan, uansett hvem som står bak.
Enig, men ikke av NW!

Du misforstår Gufi, planen er som sagt god men ønsker den ikke utført av NW, værre var det ikke.

Cherry

... Hvis Warnock får gjort denne jobben så er d topp!
Han har jo ikke kontrakt lengre enn ut sesongen allikevel...

Runar

Har noen informert Warnock om at du ikke MÃ... kjøpe spillere fra England?

Finnes en hel forball verden og handle fra. England er ikke noe gode på spiller utvikling og har en spiller i verdenklasse (Wilshire), men NPC er forsatt kjent og godt betalt i forhold til resten av verden. Det finnes nok mer enn en Becchio der ute.

Ikke gi den mannen en krone av mitt bidrag til å ansette flere folk for.

samadhi

Daily mirror;
Leeds and Crystal Palace are both tracking Blackpool frontman Gary Taylor-Fletcher.
http://www.teamtalk.com/papertalk/8419576/Paper-Talk-Gunners-eye-triple-swoop

31 år. 3 mål på 20 kamper i år. 8 på 39 i fjor.

marching on together,
derudaf forever...

Bites Yer Legs

Taylor-Fletcher er en fantastisk spiller. Om vi henter han er det i så fall et klart signal på at ballen skal holdes på bakken, det kan  jeg like!
KEEP FIGHTING!!

mac_gyver

Quote from: samadhi on January 21, 2013, 10:48:32
Daily mirror;
Leeds and Crystal Palace are both tracking Blackpool frontman Gary Taylor-Fletcher.
http://www.teamtalk.com/papertalk/8419576/Paper-Talk-Gunners-eye-triple-swoop

31 år. 3 mål på 20 kamper i år. 8 på 39 i fjor.

Ã... herregud nei.
Pride of Yorkshire

Kato

Quote from: Bites Yer Legs on January 21, 2013, 10:56:15
Taylor-Fletcher er en fantastisk spiller. Om vi henter han er det i så fall et klart signal på at ballen skal holdes på bakken, det kan  jeg like!
Dæven, det var ikke småtterier.

I mine øyne brukbar.

samadhi

marching on together,
derudaf forever...

Woody

Quote from: Kato on January 21, 2013, 11:32:57

I mine øyne brukbar.
Sikkert rask ;D
LIFE IS LEEDS

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Blank_File

Quote from: Sydhagen on January 21, 2013, 13:31:37
http://www.clubcall.com/leeds-united/warnock-closing-in-on-duo-1534750.html?

så gjenstår det å se...

Det er i alle fall veldig spennende! Men denne gangen er jeg forberedt på salg av Becchio og ingen inn, så jeg skal greie meg uansett.

fmtj

Delte meninger ser jeg om Blacpools mann.....lit gammal kanskje...?
Yeboahs vitne

SOL

Taylor-Fletcher, nok en mann for fortiden ...
Snakk om offensiv satsing  >:(

Bites Yer Legs

I mine øyne brukbar.

Jeg syntes forsatt han er en fantastisk spiller  ;) Ser ut som en pubeier, men er det nærmeste vi kommer en engelsk Messi hva angår nærteknikk.

En ting er i alle fall sikkert, man kjøper ikke Taylor-Fletcher om planen er å spille hoofball.
KEEP FIGHTING!!

Leedsfan

Quote from: Bites Yer Legs on January 21, 2013, 18:51:26

I mine øyne brukbar.

Jeg syntes forsatt han er en fantastisk spiller  ;) Ser ut som en pubeier, men er det nærmeste vi kommer en engelsk Messi hva angår nærteknikk.

En ting er i alle fall sikkert, man kjøper ikke Taylor-Fletcher om planen er å spille hoofball.

Hear hear...:) Nå har vi nok offensive midtbanespillere/spisser, vi får satse på Ross og Diouf + Barkley!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Corleone

Leedsfan

Quote from: Corleone on January 22, 2013, 09:00:29
Nahki Wells: http://www.youtube.com/watch?v=HgC7wgOTDeA
Minner meg litt om Beckford.

Det er jo bare å signere han. Skal vi vente til alle er helt sikker på at de vil ha han, så får vi han ikke. Det målet hvor han går fra midtbanen og kliner ballen i nettet er slike mål som hadde fått Elland Road til å ta HELT av!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Quote from: Leedsfan on January 22, 2013, 09:05:56

Det er jo bare å signere han. Skal vi vente til alle er helt sikker på at de vil ha han, så får vi han ikke. Det målet hvor han går fra midtbanen og kliner ballen i nettet er slike mål som hadde fått Elland Road til å ta HELT av!

Enig. vi trenger spisser med hurtighet og som kan gjøre ting på egenhånd. sign him up!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Quote from: Sydhagen on January 22, 2013, 09:29:25
Quote from: Leedsfan on January 22, 2013, 09:05:56

Enig. vi trenger spisser med hurtighet og som kan gjøre ting på egenhånd. sign him up!

Blir spennende å se han i dag!

Leedsfan