Skrevet av Emne: Kamp vs Cardiff City på Cardiff City Stadium, Lørdag 15.9.2012 kl 16:00  (Lest 49469 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sleivind

Sv: Kamp vs Cardiff City på Cardiff City Stadium, Lørdag 15.9.2012 kl 16:00
« Svar #210 på: September 15, 2012, 18:03:55 »
Cardiff er et drittlag fra a til å.

Vi gjør en ok bortekamp. Kenny redder oss en del ganger og vi skaper ikke nok offensivt.

Han som tofotstaklet Byram i knehasene i 1.omgang skulle selvfølgelig vært utvist, Cardiff skulle aldri hatt straffe og McCormack ble skadet. Hadde dommeren kunnet jobben sin, og om McCormack ikke hadde blitt skadet så kunne resultatet sett annerledes ut.

Og får Varney flere sjanser foran Poleon nå så blir eg sur. Han er fullstendig ubrukelig om dagen.

fotballfantomet

Sv: Kamp vs Cardiff City på Cardiff City Stadium, Lørdag 15.9.2012 kl 16:00
« Svar #211 på: September 15, 2012, 18:04:40 »
Sjøl om Cardshit var litt kvassare enn oss i dag skulle vi fått med oss 1 p. billig straffe avgjorde mot oss....typisk ! men..MARCHING ON !
Leeds United since -69/70 and 4 ever

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Kamp vs Cardiff City på Cardiff City Stadium, Lørdag 15.9.2012 kl 16:00
« Svar #212 på: September 15, 2012, 18:04:59 »
Slutt. Selv med mine kraftigste Leeds-briller kan jeg ikke se vi fortjener noe som helst fra denne kampen. Med få unntak var dette stusselige greier. 
Avgårde og få deg nye briller omgående!
Leeds kjempet og gav alt.
Fortjente poeng.

Kjempte og gav alt ja, men tidvis fikk vi jo Cardiff til å se ut som barca..

newsome

Sv: Kamp vs Cardiff City på Cardiff City Stadium, Lørdag 15.9.2012 kl 16:00
« Svar #213 på: September 15, 2012, 18:06:58 »
Cardiff er et drittlag fra a til å.

Vi gjør en ok bortekamp. Kenny redder oss en del ganger og vi skaper ikke nok offensivt.

Han som tofotstaklet Byram i knehasene i 1.omgang skulle selvfølgelig vært utvist, Cardiff skulle aldri hatt straffe og McCormack ble skadet. Hadde dommeren kunnet jobben sin, og om McCormack ikke hadde blitt skadet så kunne resultatet sett annerledes ut.

Og får Varney flere sjanser foran Poleon nå så blir eg sur. Han er fullstendig ubrukelig om dagen.
Du har en bra dag idag.
Kunne ikke blitt mer enig!!!!

lojosang

Middelmådig kamp mellom to dårlige lag og en ubrukelig dommer. Men straffen syns jeg ikke det er så mye å si på.
- Leif Olav

Sydhagen

Sv: Kamp vs Cardiff City på Cardiff City Stadium, Lørdag 15.9.2012 kl 16:00
« Svar #215 på: September 15, 2012, 18:16:08 »
Leeds dårlige, dommeren dårlig, Cardiff litt mindre dårlig og Varney EKSTREMT dårlig.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Sv: Kamp vs Cardiff City på Cardiff City Stadium, Lørdag 15.9.2012 kl 16:00
« Svar #216 på: September 15, 2012, 18:19:16 »
Greit til slutt at Cardiff vinner, de har et par sjanser som Kenny reder mesterlig (vår bestemann), MEN;

Dommeren skulle ha utvist Jordan Mutch (som ikke fikk gule på noen av situasjonene) og kanskje Tommy Smith på sin høstgule takling av Sam Byram i første omgang. Austin får gult kort like etter, som i seg selv er riktig, men som er totalt ufarlig og kun et følge av at kampen er i ferd med å ta av, som dommer er skyld i selv. Elendig dømt, ikke Austins gule, men at Mutch ikke får sitt andre (og kanskje Mutch burde hatt rødt).

Leeds på sin side skaper NADA i løpet av nitti minutter. Skuffende, men vi holder et av de antatt opprykkslagene ganske bra unna på bortebane. Vi fremstår langt tryggere defensivt i år!

Alt i alt, vi fortjener ikke poeng, men med en mer rettferdig dommer kunne kampen sett veldig annerledes ut, uten at jeg vil skylde på han (spesielt for at vi ikke skaper noe).

Håper Varney får sitte mer enn fem minutter på benken neste kamp. Han hadde hatt gått av det og jeg liker at Warnock tar han av igjen mot slutten. Han spiller jo nesten hele kampen og er antekelig like sliten som resten, men det er like fullt et signal; innbyttede spillere er gjerne fredet...

Forøvrig syns jeg Jason Pearce spiller godt og ser ut som en forsvarsleder.

Det som bekymrer meg veldig er at også Warnock (i likhet med Macca og Grayson) virker å tro at Becchio er egnet som targetman på hodet i langpasninger. Han vant ikke en eneste hodeduell.
« Siste redigering: September 15, 2012, 18:24:38 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Leedsulf

Sv: Kamp vs Cardiff City på Cardiff City Stadium, Lørdag 15.9.2012 kl 16:00
« Svar #217 på: September 15, 2012, 18:23:02 »
Varney minner meg om han på det inderste kontoret, som egentlig ikke er noe særlig fotballinteressert, men som blir oppringt de gangene det er meldt 6-8 forfall, slik at det hvertfall kan stilles lag.

Håper han snart kommer i gang og viser hvorfor Colin hentet han. Hvis ikke, håper jeg han holder seg på benken. Det jeg har sett av han til nå har dessverre vært hjelpesløst.

bmoen

Sv: Kamp vs Cardiff City på Cardiff City Stadium, Lørdag 15.9.2012 kl 16:00
« Svar #218 på: September 15, 2012, 18:39:46 »
 Er redd det ikke blir noe bedre i år enn i fjor. Tendensen er der i fullt monn mht. til å miste poeng og tape kamper mot antatte lag som vil være i toppen. Uavgjort hjemme mot Blackburn og tap mo Cardiff understreker dette. Da hjelper det liksom ikke å si at vi holdt en antatt opprykksdandidat store deler av kampen når det likevel blir tap. Laget er desverre ikke godt nok til å kjempe om opprykk hverken direkte eller via playoff.  :(
BMo - Leeds-fan siden 1964

Cbas10an

Sv: Kamp vs Cardiff City på Cardiff City Stadium, Lørdag 15.9.2012 kl 16:00
« Svar #219 på: September 15, 2012, 18:53:12 »
Synes ikke det var straffe i det hele tatt! Om det skal blåses i den situasjonen skal det blåses frispark utenfor 16-metern. Jeg ser ingenting ulovlig som skjer innafor.

MOT


Joachim

Kato

Sv: Kamp vs Cardiff City på Cardiff City Stadium, Lørdag 15.9.2012 kl 16:00
« Svar #220 på: September 15, 2012, 18:54:52 »
Vi får gi Warnock en fire-fem kamper til før vi svinger øksa.

Så langt er det ihvertfall ingenting som tyder på at vi er blitt det minste bedre enn før han kom.
 

Leedsfan

Sv: Kamp vs Cardiff City på Cardiff City Stadium, Lørdag 15.9.2012 kl 16:00
« Svar #221 på: September 15, 2012, 18:57:35 »
Warnock's plan har blitt torpedert av takeoveren dessverre. Blir dårlig med krem på kaka før januar dessverre.

Vi får trøste oss med at det ikke er Lonergan eller Kasper i mål, da hadde det vært styggere.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Kamp vs Cardiff City på Cardiff City Stadium, Lørdag 15.9.2012 kl 16:00
« Svar #222 på: September 15, 2012, 19:02:13 »
Neste helg er jeg på Elland Road for å se vårt kjære Leeds grisebanke Nottingham Forest.
MOT
det är jag med :D
 

sportcarl1

Sv: Kamp vs Cardiff City på Cardiff City Stadium, Lørdag 15.9.2012 kl 16:00
« Svar #223 på: September 15, 2012, 19:05:20 »
Vi får gi Warnock en fire-fem kamper til før vi svinger øksa.

Så langt er det ihvertfall ingenting som tyder på at vi er blitt det minste bedre enn før han kom.
finns ingen anledning att hänga warnock, matcherna vi förlorat är borta mot blackpool och cardiff, hemma har vi slått wolves och spelat oavgjort med mersmak mot blackuburn, dessutom har vi slagit peterborough borta
 

ollan

Vi får gi Warnock en fire-fem kamper til før vi svinger øksa.

Så langt er det ihvertfall ingenting som tyder på at vi er blitt det minste bedre enn før han kom.
finns ingen anledning att hänga warnock, matcherna vi förlorat är borta mot blackpool och cardiff, hemma har vi slått wolves och spelat oavgjort med mersmak mot blackuburn, dessutom har vi slagit peterborough borta
+¹

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
Ollan

DenHviteYeboah

Sv: Kamp vs Cardiff City på Cardiff City Stadium, Lørdag 15.9.2012 kl 16:00
« Svar #225 på: September 15, 2012, 19:24:47 »
Vi får gi Warnock en fire-fem kamper til før vi svinger øksa.

Så langt er det ihvertfall ingenting som tyder på at vi er blitt det minste bedre enn før han kom.
finns ingen anledning att hänga warnock, matcherna vi förlorat är borta mot blackpool och cardiff, hemma har vi slått wolves och spelat oavgjort med mersmak mot blackuburn, dessutom har vi slagit peterborough borta
Helt enig...dette er veldig bra med tanke på at vi alle er fornøyd med en hederlig 9. plass til slutt :(
Hvordan noen kan tro at dette sammenraskede middelmådighetlaget skal kjempe om opprykk er merkelig :o

Hallgeir *

Sv: Kamp vs Cardiff City på Cardiff City Stadium, Lørdag 15.9.2012 kl 16:00
« Svar #226 på: September 15, 2012, 19:36:04 »
Vi får gi Warnock en fire-fem kamper til før vi svinger øksa.

Så langt er det ihvertfall ingenting som tyder på at vi er blitt det minste bedre enn før han kom.

Poeng per kamp under Warnock kontra Grayson-perioden, har jeg ikke oversikt over. Derimot er det lett å se at vi er mye bedre defensivt nå enn under vår forrige manager.

Fremdeles skorter det noe framover, noe dagens foreløpige stalling av TO må ta noe av skylden for. Som LAG ser vi definitivt bedre ut.
Super Leeds since 1968

GeirO

Sv: Kamp vs Cardiff City på Cardiff City Stadium, Lørdag 15.9.2012 kl 16:00
« Svar #227 på: September 15, 2012, 20:23:10 »
Grå kamp.
Heldigvis bare 72 timer til hjemmekamp mot Hull.
MOT

stian

Sv: Kamp vs Cardiff City på Cardiff City Stadium, Lørdag 15.9.2012 kl 16:00
« Svar #228 på: September 16, 2012, 10:43:51 »
Det som bekymrer meg mest etter denne kampen er at vi ikke har noen plan B på den taktiske siden. Som flere er inne på, funket de lange ballene mot Becchio helt elendig. Likevel fortsetter vi hele kampen i akkurat samme spor 90 minutter gjennom. Resultatet er at vi spiller på Cardiffs premisser og skaper svært lite

En ringrev som Warnock ser nok dette tydelig, men han har ikke har stall til å Gjøre grep som snur en kamp slik Cardiff i praksis gjorde.

Og ja, Varney skal være VELDIG god på trening framover for å få fornyet tillit

baste

Sv: Kamp vs Cardiff City på Cardiff City Stadium, Lørdag 15.9.2012 kl 16:00
« Svar #229 på: September 16, 2012, 11:01:06 »
Skuffende å ikke få med seg 1 poeng. Dommer burde få rødt kort, skandaløst dårlig dømming, som nok påvirker kampen til Cardiff fordel.
Marching on together

Peter7

Sv: Kamp vs Cardiff City på Cardiff City Stadium, Lørdag 15.9.2012 kl 16:00
« Svar #230 på: September 16, 2012, 11:39:24 »
Greit resultat - bortebane og hjemmedommer tatt i betraktning og ikke minst at Cardiff har brukt 10 millioner pund til å styrke laget, Leeds null ... :(
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Hobben

Sv: Kamp vs Cardiff City på Cardiff City Stadium, Lørdag 15.9.2012 kl 16:00
« Svar #231 på: September 16, 2012, 13:11:03 »
Utrolig skuffende kamp av Leeds. Dommeren hadde mange merkelige avgjørelser ja men vi ble totalt rundspilt av Cardiff.

Ikke imponert over dette laget.
Rogaland Whites

Joe Jordan

Sv: Kamp vs Cardiff City på Cardiff City Stadium, Lørdag 15.9.2012 kl 16:00
« Svar #232 på: September 16, 2012, 14:10:59 »
Ikke så mye å si på at folk klager på dommeren, men det blir egentlig feil fokus så lenge vi ikke skaper noe som helst på 90 minutter. Da blir dommeravgjørelser noe underordnet.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Joe Jordan

Sv: Kamp vs Cardiff City på Cardiff City Stadium, Lørdag 15.9.2012 kl 16:00
« Svar #233 på: September 16, 2012, 14:23:39 »
Jøss, er det samme dommer som dømmer Wolves - Leicester i dag? Han ligner fælt og gir ikke kort på de mest horrible knottetaklinger...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

stefan

Sv: Kamp vs Cardiff City på Cardiff City Stadium, Lørdag 15.9.2012 kl 16:00
« Svar #234 på: September 16, 2012, 14:29:23 »
Forferdelig dømming. Alt i alt ok innsats mot et Cardiff lag som desverre er 3--4 nøkkelspillere bedre enn oss for øyeblikket.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Dennis

Sv: Kamp vs Cardiff City på Cardiff City Stadium, Lørdag 15.9.2012 kl 16:00
« Svar #235 på: September 16, 2012, 16:07:30 »
Utrolig skuffende kamp av Leeds. Dommeren hadde mange merkelige avgjørelser ja men vi ble totalt rundspilt av Cardiff.

Ikke imponert over dette laget.

Jeg skjønner du ikke er den mest optimistiske på forumet, men totalt rundspilt er å ta veldig hardt i. De skapte ingenting i første omgang, mens det etter pause var et par farligheter som Kenny tok seg av. Så dundret Bellamy ballen i mål på frispark og Maynard filma seg til straffe.

Før kampen trodde jeg Cardiff ville skape mer,.Det som derimot skuffet stort, var at Leeds skapte null målsjanser.
Marching on together!

Hobben

Sv: Kamp vs Cardiff City på Cardiff City Stadium, Lørdag 15.9.2012 kl 16:00
« Svar #236 på: September 16, 2012, 16:43:48 »
Utrolig skuffende kamp av Leeds. Dommeren hadde mange merkelige avgjørelser ja men vi ble totalt rundspilt av Cardiff.

Ikke imponert over dette laget.

Jeg skjønner du ikke er den mest optimistiske på forumet, men totalt rundspilt er å ta veldig hardt i. De skapte ingenting i første omgang, mens det etter pause var et par farligheter som Kenny tok seg av. Så dundret Bellamy ballen i mål på frispark og Maynard filma seg til straffe.
 

Før kampen trodde jeg Cardiff ville skape mer,.Det som derimot skuffet stort, var at Leeds skapte null målsjanser.

Som jeg sa før sesongen så tror jeg ikke at vi tar noen playoff plass og etter det ble jeg stemplet som pessimist, negativ osv.. men det tåler jeg :)!

Vi skapte ikke en dritt i andre omgang utenom Peltiers heading like før slutt... Men hadde ett par små farlige sjanser i første omgang!  Ellers styrte Cardiff kampen og skapte flere store sjanser, og for meg så ble vi faktisk rundspilt av Cardiff.
Rogaland Whites

Leedsfan

Sv: Kamp vs Cardiff City på Cardiff City Stadium, Lørdag 15.9.2012 kl 16:00
« Svar #237 på: September 16, 2012, 16:51:48 »
Utrolig skuffende kamp av Leeds. Dommeren hadde mange merkelige avgjørelser ja men vi ble totalt rundspilt av Cardiff.

Ikke imponert over dette laget.

Jeg skjønner du ikke er den mest optimistiske på forumet, men totalt rundspilt er å ta veldig hardt i. De skapte ingenting i første omgang, mens det etter pause var et par farligheter som Kenny tok seg av. Så dundret Bellamy ballen i mål på frispark og Maynard filma seg til straffe.

Før kampen trodde jeg Cardiff ville skape mer,.Det som derimot skuffet stort, var at Leeds skapte null målsjanser.

Jeg husker 0-4 hjemme mot Cardif i 2010, og da ble vi rundspilte. Ble på ingen måte rundspilt i går, men Cardiff var gode og vi dårlige i 2. omgang.

Sitat
25. Okt. 2010


Leeds United

    01 Schmeichel
    02 Connolly
    04 Bruce
    05 Collins
    29 McCartney
    14 Howson
    16 Johnson (Gradel 63)
    17 Faye (Clayton 81)
    10 Becchio
    23 Snodgrass
    27 Somma (Nunez 54)

Substitutes

    30 Brown,
    26 Bromby,
    07 Gradel,
    08 Kilkenny,
    15 Clayton,
    22 Hughes,
    33 Nunez

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: Kamp vs Cardiff City på Cardiff City Stadium, Lørdag 15.9.2012 kl 16:00
« Svar #238 på: September 16, 2012, 17:35:36 »
Utrolig skuffende kamp av Leeds. Dommeren hadde mange merkelige avgjørelser ja men vi ble totalt rundspilt av Cardiff.

Ikke imponert over dette laget.

Jeg skjønner du ikke er den mest optimistiske på forumet, men totalt rundspilt er å ta veldig hardt i. De skapte ingenting i første omgang, mens det etter pause var et par farligheter som Kenny tok seg av. Så dundret Bellamy ballen i mål på frispark og Maynard filma seg til straffe.
 

Før kampen trodde jeg Cardiff ville skape mer,.Det som derimot skuffet stort, var at Leeds skapte null målsjanser.

Som jeg sa før sesongen så tror jeg ikke at vi tar noen playoff plass og etter det ble jeg stemplet som pessimist, negativ osv.. men det tåler jeg :)!

Vi skapte ikke en dritt i andre omgang utenom Peltiers heading like før slutt... Men hadde ett par små farlige sjanser i første omgang!  Ellers styrte Cardiff kampen og skapte flere store sjanser, og for meg så ble vi faktisk rundspilt av Cardiff.

For det første kalte jeg deg ikke pessimist eller negativ; jeg sa du ikke fremstår som den mest optimistiske! ;)

Det var heller ikke myntet på om du ikke har troen på play off (har selv liten tro på det akkurat nå), men det faktum at du ved et par anledninger har skrevet "denne taper vi" før kampen. Greit å tro det selvsagt, gjorde det selv før kampen i går, men positivt er det ikke! :)

At vi ble rundspilt i, er jeg fortsatt veldig uenig i. Hva gjorde vi mot Blackpool da for eksempel?

Defensivt var det ikke så galt i går. Det skumle er det totale fraværet av offensiv kraft. Vi trenger fart (ving) og kreativitet inn i laget, fort som fy! Hadde vært fantastisk om vi kunne lånt Beckford og en dribleving med kreative aner, men det er vel heller tvilsomt med Bates.
Marching on together!

Hobben

Sv: Kamp vs Cardiff City på Cardiff City Stadium, Lørdag 15.9.2012 kl 16:00
« Svar #239 på: September 16, 2012, 17:41:43 »
Utrolig skuffende kamp av Leeds. Dommeren hadde mange merkelige avgjørelser ja men vi ble totalt rundspilt av Cardiff.

Ikke imponert over dette laget.

Jeg skjønner du ikke er den mest optimistiske på forumet, men totalt rundspilt er å ta veldig hardt i. De skapte ingenting i første omgang, mens det etter pause var et par farligheter som Kenny tok seg av. Så dundret Bellamy ballen i mål på frispark og Maynard filma seg til straffe.
 

Før kampen trodde jeg Cardiff ville skape mer,.Det som derimot skuffet stort, var at Leeds skapte null målsjanser.

Som jeg sa før sesongen så tror jeg ikke at vi tar noen playoff plass og etter det ble jeg stemplet som pessimist, negativ osv.. men det tåler jeg :)!

Vi skapte ikke en dritt i andre omgang utenom Peltiers heading like før slutt... Men hadde ett par små farlige sjanser i første omgang!  Ellers styrte Cardiff kampen og skapte flere store sjanser, og for meg så ble vi faktisk rundspilt av Cardiff.

For det første kalte jeg deg ikke pessimist eller negativ; jeg sa du ikke fremstår som den mest optimistiske! ;)

Det var heller ikke myntet på om du ikke har troen på play off (har selv liten tro på det akkurat nå), men det faktum at du ved et par anledninger har skrevet "denne taper vi" før kampen. Greit å tro det selvsagt, gjorde det selv før kampen i går, men positivt er det ikke! :)

At vi ble rundspilt i, er jeg fortsatt veldig uenig i. Hva gjorde vi mot Blackpool da for eksempel?

Defensivt var det ikke så galt i går. Det skumle er det totale fraværet av offensiv kraft. Vi trenger fart (ving) og kreativitet inn i laget, fort som fy! Hadde vært fantastisk om vi kunne lånt Beckford og en dribleving med kreative aner, men det er vel heller tvilsomt med Bates.

Da er vi uenige om det. :) Mot Blackpool ble vi også rundspilt. Men ellers enig i det du skriver her. Vi trenger sårt nye spillere.. Er ikke imponert over Varney i det hele tatt.
Rogaland Whites