Skrevet av Emne: Kamp: Capital One Cup Leeds United vs Everton 25.9 kl 2045  (Lest 53699 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Kamp: Capital One Cup Leeds United vs Everton 25.9 kl 2045
« Svar #30 på: September 25, 2012, 18:27:54 »
Håpa me gjer ein hederlig innsats med mange av unggutta på bana; ingen vits å risikera skadar på førsteellevaren i ein ubetydelig match! Lat dei unge lovande få smake på nivået dei skal møte nesteår, og i åra som kjem! Håpar på følgande ellevar:

Kenny

Thompson-Lees-Kisnorbo-L.Turner

Poleon-Brown-Lenighan-White

Gray-Payne

Subs: Ashdown, Pugh, Byram, Diouf, Varney, Pearce & Tonge
Enig med deg i denne lagopstillingen. Evt. også la Pugh prøve seg. Kommer kanskje foran Lenighan? Men morro om Simon også får prøve seg.
Tenkte litt på Pughy, men sidan han er på transferlista lar kanskje Warnock Lenighan sleppa til? Blir spennande å sjå! Kan for all del henda at Neil peiser på med føsteellevaren og går for cupsuksess i år?
Det kan jo være. Blir svært spennende å se lagoppstillingen i kveld, og hvordan de takler Everton, som har gjort det bra i PL til nå i år.

EDIT:
Neil Warnock i dag:
"They've got some fantastic players, but let's go and enjoy it. It's a great night with a Premier League team here. That's why we'll play the strongest available team."

Og forventet tilskuerantall: There will be a crowd of around 22,000 at Elland Road for the game - the visitors have sold their 5,000 allocation - and the United manager says the fans will have a big part to play.

Kan vi tro at det kommer rundt 25,000? Jeg gjetter 26,000 tilskuere i kveldens kamp.
Snakk om å snakke opp motstanderen foran en kamp. NW hevder likesågodt at Everton er favoritter til å vinne hele turneringen.
Snakke opp motstanderen? Han har respekt for jobben Moyes gjør/har gjort, og  sier de er et flott Premier League- lag.  De ligger altså p.d.d på 3.plass. Hvor du får at han hevder at de er favoritter til å vinne hele greia, skjønner jeg svært lite av. Men takk for analysen  ;)


Edit: Forøvrig: Ryktes at Fellaini spiller fra start. Anichebe og Naismith sannsynligvis også i startoppstillingen.

Jonathan Buchan @jonathanbuchan

 CONFIRMED #LUFC TEAM: Ashdown, Byram, Lees, Pearce, White; Diouf, Tonge, Brown, Austin, Pugh ; Becchio

Austekkers. @Austekkers
Wonder what the odds are on Danny Pugh scoring the winning goal? Worth a 1p bet surely.
 -  :D
« Siste redigering: September 25, 2012, 19:55:51 av kalle_92 »

kalle_92

  • Gjest
Sv: Kamp: Capital One Cup Leeds United vs Everton 25.9 kl 2045
« Svar #31 på: September 25, 2012, 19:53:17 »
Everton team: Mucha, Coleman, Oviedo, Heitinga, Distin, Naismith, Gueye, Fellaini, Junior, Mirallas, Anichebe

auren

Sv: Kamp: Capital One Cup Leeds United vs Everton 25.9 kl 2045
« Svar #32 på: September 25, 2012, 19:56:39 »
#lufc team Ashdown, Byram, Lees, Pearce,Pugh, Diouf, Tonge, Austin, Brown, White, Becchio


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Kamp: Capital One Cup Leeds United vs Everton 25.9 kl 2045
« Svar #33 på: September 25, 2012, 19:57:18 »
Virker som vi spiller i en 4-3-3 formasjon med Brown, Austin og Tonge sentralt og White og Diouf på vingene bak Becchio.

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Kamp: Capital One Cup Leeds United vs Everton 25.9 kl 2045
« Svar #34 på: September 25, 2012, 19:59:07 »
Virker som vi spiller i en 4-3-3 formasjon med Brown, Austin og Tonge sentralt og White og Diouf på vingene bak Becchio.

MOT!

auren
Svært interessant. Tror det blir viktig å ha 3 midtbanespillere sentralt mot Fellaini & co.

berlin

Sv: Kamp: Capital One Cup Leeds United vs Everton 25.9 kl 2045
« Svar #35 på: September 25, 2012, 20:09:08 »
Everton er i bra form, gode volleyballspillere har de også. Hva var det nå han het.. ? Panini? Foccacia, Ciabatta... eh, noe i  den duren.  ???  Uansett, han har langt krøllete hår. Jeg kan se for meg (altså, jeg har ikke den kanalen som skal til, så det er radio - men altså: ser for meg (ala dagdrømming) atte atte atten løper over hele banen med ballen godt gjemt i håret, og så ligger vi rett og slett under. Hæh, kor vart dæ tån?Tror ikke det er noe regelverk som hindrer det, eller. Eller, hæ??  anybody know the rules??? 8)

J-R

Sv: Kamp: Capital One Cup Leeds United vs Everton 25.9 kl 2045
« Svar #36 på: September 25, 2012, 20:15:32 »
Everton er i bra form, gode volleyballspillere har de også. Hva var det nå han het.. ? Panini? Foccacia, Ciabatta... eh, noe i  den duren.  ???  Uansett, han har langt krøllete hår. Jeg kan se for meg (altså, jeg har ikke den kanalen som skal til, så det er radio - men altså: ser for meg (ala dagdrømming) atte atte atten løper over hele banen med ballen godt gjemt i håret, og så ligger vi rett og slett under. Hæh, kor vart dæ tån?Tror ikke det er noe regelverk som hindrer det, eller. Eller, hæ??  anybody know the rules??? 8)
LOL :D

Allanclarke

Sv: Kamp: Capital One Cup Leeds United vs Everton 25.9 kl 2045
« Svar #37 på: September 25, 2012, 20:15:52 »
Come on SuperLeeds!!!  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

M.O.T.

Hallgeir *

Sv: Kamp: Capital One Cup Leeds United vs Everton 25.9 kl 2045
« Svar #38 på: September 25, 2012, 20:23:50 »
Everton er i bra form, gode volleyballspillere har de også. Hva var det nå han het.. ? Panini? Foccacia, Ciabatta... eh, noe i  den duren.  ???  Uansett, han har langt krøllete hår. Jeg kan se for meg (altså, jeg har ikke den kanalen som skal til, så det er radio - men altså: ser for meg (ala dagdrømming) atte atte atten løper over hele banen med ballen godt gjemt i håret, og så ligger vi rett og slett under. Hæh, kor vart dæ tån?Tror ikke det er noe regelverk som hindrer det, eller. Eller, hæ??  anybody know the rules??? 8)

Hva plager deg i kveld? En obskur øltype eller en stor konjakk?  ;)  :D

Which rules?

Super Leeds since 1968

berlin

Sv: Kamp: Capital One Cup Leeds United vs Everton 25.9 kl 2045
« Svar #39 på: September 25, 2012, 20:34:17 »
Everton er i bra form, gode volleyballspillere har de også. Hva var det nå han het.. ? Panini? Foccacia, Ciabatta... eh, noe i  den duren.  ???  Uansett, han har langt krøllete hår. Jeg kan se for meg (altså, jeg har ikke den kanalen som skal til, så det er radio - men altså: ser for meg (ala dagdrømming) atte atte atten løper over  hele banen med ballen godt gjemt i håret, og så ligger vi rett og slett under. Hæh, kor vart dæ tån?Tror ikke det er noe regelverk som hindrer det, eller. Eller, hæ??  anybody know the rules??? 8)

Hva plager deg i kveld? En obskur øltype eller en stor konjakk?  ;)  :D

Which rules?



Ingen plager, overhodet, Hallgeir!  :)

Tidlig på jobb i morgen også, så ikke noe delikat drikke av typen "Hei, hvor det går".

Næh, fann vel bare ut at det var en tid siden jeg hadde lirt av meg noe tullball.

Du burde heller spørre om jeg har hatt det fælt siden det er lenge siden siste klin kokos-kokos kommentaren fra meg. Eller enda bedre: Jøss, berlin, har du endelig funnet tilbake til ditt gamle jeg.  ;)

"Ã…, jeg ber." Svaret jeg da, og nå har jeg allerede gjort, så da trenger du ikke spørre.

....og ellers har høsten virkelig begynt å kommer her i sør.
« Siste redigering: September 25, 2012, 20:35:56 av berlin »

Hallgeir *

Sv: Kamp: Capital One Cup Leeds United vs Everton 25.9 kl 2045
« Svar #40 på: September 25, 2012, 20:43:00 »
Everton er i bra form, gode volleyballspillere har de også. Hva var det nå han het.. ? Panini? Foccacia, Ciabatta... eh, noe i  den duren.  ???  Uansett, han har langt krøllete hår. Jeg kan se for meg (altså, jeg har ikke den kanalen som skal til, så det er radio - men altså: ser for meg (ala dagdrømming) atte atte atten løper over  hele banen med ballen godt gjemt i håret, og så ligger vi rett og slett under. Hæh, kor vart dæ tån?Tror ikke det er noe regelverk som hindrer det, eller. Eller, hæ??  anybody know the rules??? 8)

Hva plager deg i kveld? En obskur øltype eller en stor konjakk?  ;)  :D

Which rules?



Ingen plager, overhodet, Hallgeir!  :)

Tidlig på jobb i morgen også, så ikke noe delikat drikke av typen "Hei, hvor det går".

Næh, fann vel bare ut at det var en tid siden jeg hadde lirt av meg noe tullball.

Du burde heller spørre om jeg har hatt det fælt siden det er lenge siden siste klin kokos-kokos kommentaren fra meg. Eller enda bedre: Jøss, berlin, har du endelig funnet tilbake til ditt gamle jeg.  ;)

"Ã…, jeg ber." Svaret jeg da, og nå har jeg allerede gjort, så da trenger du ikke spørre.

....og ellers har høsten virkelig begynt å kommer her i sør.

Jeg synes du holder deg godt  8), og jeg leser dine reflekterte innlegg med stor interesse.

Denne kampen tar jeg med stor ro. Her gjelder det å unngå skader og å gi Everton god motstand. Vi trenger IKKE ekstraomganger i kveld, og skader vil vi i alle fall ikke ha.

Super Leeds since 1968

Tobbe9210

Sv: Kamp: Capital One Cup Leeds United vs Everton 25.9 kl 2045
« Svar #41 på: September 25, 2012, 20:43:24 »
We all love Leeds!

MOT
Leksvik whites

newsome

Sv: Kamp: Capital One Cup Leeds United vs Everton 25.9 kl 2045
« Svar #42 på: September 25, 2012, 20:44:40 »
Come on SuperLeeds!!!

MOT

berlin

Sv: Kamp: Capital One Cup Leeds United vs Everton 25.9 kl 2045
« Svar #43 på: September 25, 2012, 20:45:24 »
I couldn't agree more, Hallgeir.
 
Very relaxed. Det er liksom helt greit, noe annet hadde det vært om Man Utd hadde vært motstander.


Bjorn

Sv: Kamp: Capital One Cup Leeds United vs Everton 25.9 kl 2045
« Svar #44 på: September 25, 2012, 20:48:09 »
Noen dårlige Streams der ute for de som ikke har TV2 PL... ?
Marching On! 4276

newsome

Sv: Kamp: Capital One Cup Leeds United vs Everton 25.9 kl 2045
« Svar #45 på: September 25, 2012, 20:49:38 »
 ;D

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Kamp: Capital One Cup Leeds United vs Everton 25.9 kl 2045
« Svar #46 på: September 25, 2012, 20:50:00 »
herlig aidy!

Bjorn

Marching On! 4276

Jostein.

Sv: Kamp: Capital One Cup Leeds United vs Everton 25.9 kl 2045
« Svar #48 på: September 25, 2012, 20:51:34 »
HAHAHA, BURN alle dokke så har hetsa Aidy White ;D ;D ;D ;D
Leeds Carajo!

Sleivind

Sv: Kamp: Capital One Cup Leeds United vs Everton 25.9 kl 2045
« Svar #49 på: September 25, 2012, 20:51:44 »
Det var en helt kurant scoring gitt  ;D

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil

rober

Sv: Kamp: Capital One Cup Leeds United vs Everton 25.9 kl 2045
« Svar #51 på: September 25, 2012, 20:54:00 »
Logger meg inn for å se kampen...... og vi leder allerede etter ca. 5 min.  ;D ;D ;D ;D ;D

DenHviteYeboah

Sv: Kamp: Capital One Cup Leeds United vs Everton 25.9 kl 2045
« Svar #52 på: September 25, 2012, 20:55:23 »
Logger meg inn for å se kampen...... og vi leder allerede etter ca. 5 min.  ;D ;D ;D ;D ;D
stream?

Cbas10an

MOT


Joachim

Hallgeir *

Sv: Kamp: Capital One Cup Leeds United vs Everton 25.9 kl 2045
« Svar #54 på: September 25, 2012, 20:58:53 »
Gary Speed - hyllesten gjaller over stadion fra det 11. minutt.
Super Leeds since 1968


Hallgeir *

Sv: Kamp: Capital One Cup Leeds United vs Everton 25.9 kl 2045
« Svar #56 på: September 25, 2012, 21:02:28 »
Flott åpning av Leeds - ikke bare det at vi leder, men spillet har vært bra også.
Super Leeds since 1968

Geir fra Grimstad

Sv: Kamp: Capital One Cup Leeds United vs Everton 25.9 kl 2045
« Svar #57 på: September 25, 2012, 21:10:57 »
Diouf virker sterk og tent idag :)
MOT!
revie

Hallgeir *

Sv: Kamp: Capital One Cup Leeds United vs Everton 25.9 kl 2045
« Svar #58 på: September 25, 2012, 21:12:15 »
Diouf virker sterk og tent idag :)
MOT!

Diouf er på hugget sammen med Austin.
Super Leeds since 1968

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Kamp: Capital One Cup Leeds United vs Everton 25.9 kl 2045
« Svar #59 på: September 25, 2012, 21:13:39 »
Diouf virker sterk og tent idag :)
MOT!

Diouf er på hugget sammen med Austin.

Syns generelt midtbanen ligger bra, og vinner mange dueller.