Kamp: Capital One Cup Leeds United vs Everton 25.9 kl 2045

Started by testo, September 24, 2012, 20:46:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

B_Ød

Ups & Ups!!

Espen J

Kjøpte abonnement på TV2 Sumo Gull no rett før kampen. Angra ikkje på det foreløpig :)
Fullt fortjent ledelse til pause. Nærmere 2-0 enn Everton vært utligning.
Forsvar og defansiv jobbing generelt meget bra.
Tror jeg talte kanskje en halv sjanse til Everton etter første 45min.

Likte ikke Austin så godt før han kom til Leeds, men du verden for en god spelar han har vært for oss til nå. Tipper han kommer til å bli årets spelar blant supporterne!

Håper vi holder tempo oppe og hodet kaldt i andre omgang!

MOT!

sveifors

Bra av Diouf at han står mot all guffen han får fra Everton-gjengen bak mål. De har prøvd å trekke ham opp hele kampen. Det er bra at han skal over på "vår" side i neste omgang.

MOT

GLORY GLORY LEEDS UNITED
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

job

Quote from: SirOlsen on September 25, 2012, 21:37:29
Dette er noe av det mer overbevisende jeg har sett av Leeds siden vi var i Premier League, tror jeg.. Herregud så gøy! :)
Kjempegøy
Marching on together!                               Siden 1970

leeds61

fotballfantomet

virkelig imponert over innsatsen i dag...men så va det den andre omg. då...får ikkje håpa brytaren går av i dag  :-\
Leeds United since -69/70 and 4 ever

mac_gyver

Diouf elsker å bli hatet. Morsom fyr (så lenge han spiller på Leeds)...
Pride of Yorkshire

RoarG

Flott. Klarer vi to slike omganger? Eller, fyrer Moyes opp Everton i pausen, slik at de kommer som forvandlet utpå der? Uansett er det bedre å lede 1-0 enn å ligge under 0-1. Utsagnene om "farlige ledelser" er bare vrøvl.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsulf

Pearce er konge baki der. Den turnéen han la ut på på midtbanen med to knallharde hodedueller og én susende takling i løpet av 8-10 sekunder var bare klasse.

Sydhagen

Question today 'How do you handle someone like Marouane Fellaini?' NW reply 'it will be interesting to see how Everton handle Rudy Austin!'
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

LEO

Men Fellaini er god men virker noe uineresert.  Håper han fortsetter med det og vier seg mest til spill bakover på banen.

Come one leeds UNITED

job

newsome

Hallgeir *

Quote from: RoarG on September 25, 2012, 21:41:17
Flott. Klarer vi to slike omganger? Eller, fyrer Moyes opp Everton i pausen, slik at de kommer som forvandlet utpå der? Uansett er det bedre å lede 1-0 enn å ligge under 0-1. Utsagnene om "farlige ledelser" er bare vrøvl.

Moyes godtar garantert ikke to like dårlige omganger av sine utvalgte. Vi får nok se et helt annet Everton-lag etter pausen, og da gjelder det at vi kan holde opp trøkket mot ballfører som vi gjorde i første. Da kan vi ende opp med et hyggelig resultat i kveld.
Super Leeds since 1968

Killa

leeds61

gulle

Quote from: Ød on September 25, 2012, 21:38:23
Kanonomgang!  ;D
han der Pugh (pju-pøff-eller pøkk eller korsn det uttales) vå jo ikke SÃ... dårlig, hvorfor tror ikke dere som virkelig følger med at han ikke spiller i det hele tatt i ligaen under warnock?
I år rykker vi opp!

job

RoarG

Pienaar og ex-scum Pneville inn for Everton. No more pussy-footing på midtbanen der, altså.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ØBS

Quote from: SirOlsen on September 25, 2012, 21:37:29
Dette er noe av det mer overbevisende jeg har sett av Leeds siden vi var i Premier League, tror jeg.. Herregud så gøy! :)

Vi hadde vel noen kamper for 2-3 år siden da vi kjørte over Liverpool på ER, slo manure ut av cupen og var på høyde med Spurs...

Personlig synes jeg det spillet var bedre.  Men for all del, honnør til gutta...

Ooooohhhh, nesten igjen, av Tonge...
LUSCOS-hilsen
ØBS

martind

Fy f... Så god Austin er. Og Pearce har lært av Kisnorbo sin oppvisning på OT i 2010.
MOT!! We are Leeds!

Hallgeir *

Linken opplyst på side 2 har falt ut. Noen som har en ny?
Super Leeds since 1968

Gufrias

Ser ut som vi igjen sliter med å holde kvaliteten oppe i andre omgang.
Hekta på Leeds siden 1974

job

Dette må jo bare kalles imponerende.
Gir jo en enorm selvtillit i laget og for fortsettelsen.
Come On SuperLeeds !!!

Sleivind

sveifors

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

SuperLeeds!

Kanon om vi kan klå det beste laget fra Liverpool!

berlin

Quote from: LEO on September 25, 2012, 21:44:13
Men Fellaini er god men virker noe uineresert.  Håper han fortsetter med det og vier seg mest til spill bakover på banen.

Come one leeds UNITED

Han bør holde seg til volleyball.