EX-spiller: Ryan Hall

Started by DagSigg, October 13, 2012, 19:23:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

gudme

Gi gutten spilletid, kan umulig skuffe oss...
LEEDS 4 EVER

sportcarl1

jag tror helt enkelt att han inte är tillfärckligt bra, en spelare som warnock tog in på vinst och förlust då han inte hade några summor att spendera, bättre utnyttja spelare som  tex byram, diouf och poleon på kanterna

Kato

The Sun i dag:

Leeds United winger Ryan Hall is being chased by Brentford, Leyton Orient and Crawley Town.

Leedsfan

Quote from: Kato on September 14, 2013, 12:58:37
The Sun i dag:

Leeds United winger Ryan Hall is being chased by Brentford, Leyton Orient and Crawley Town.

Kvalitet..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Glenn K

Da var det bekreftet!

LUFC Official ‏@LUFC 39 s
BREAKING: Ryan Hall has joined Sheffield United on a month's loan.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:

Sydhagen

Leeds United can confirm that Ryan Hall has been suspended from the club pending an investigation into a disciplinary issue.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Quote from: Sydhagen on October 21, 2013, 13:34:48
Leeds United can confirm that Ryan Hall has been suspended from the club pending an investigation into a disciplinary issue.

For en idiot... Har sett de siste tweetene hans om penger, for en fyr.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Hva skjedde/skjer med Hall?

Asbjørn

Quote from: Jon R on November 07, 2013, 19:31:51
Noen som kan se det forrige innlegget mitt??
...prøver du å hinte om at du er (var) en god ving. Eller lider du av hikke?
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Quote from: Asbjørn on November 07, 2013, 19:34:33
Quote from: Jon R on November 07, 2013, 19:31:51
Noen som kan se det forrige innlegget mitt??
...prøver du å hinte om at du er (var) en god ving. Eller lider du av hikke?

He-he. Av en eller annen merkelig grunn vistes ikke mine egne innlegge på ipaden.  Ser dem nå.  :D

* sletter*
Jon R.

Leedsfan

For en raskete spiller. Good riddance!

Sleivind

Quote from: Sleivind on December 27, 2012, 17:17:06
Viktig at vi signerer han! Han har virkelig fått sjansen til å vise hva han står for i Leeds-trøya! Meget bra at vi signerer en som kanskje skal sitte på benken! Der har vi virkelig behov for folk! Som leedsunited.com sier har han jo vært involvert i hele 5 kamper denne sesongen. I tillegg er jo dette en, som artikkelen sier, ungutt på 24 år som har fremtiden foran seg.

Neida, jeg er ikke SÃ... negativ, men jeg må innrømme at jeg sliter med å skjønne poenget med å signere en lånespiller som knapt har vært involvert så langt denne sesongen.

Og skepsisen viste seg dessverre å være reell.

En grusom signering. Ikke spilte han da vi lånte han og ikke spilte han når vi kjøpte han. Viste seg å være svak både som fotballspiller og person.

Ligger høyt oppe på listen over horrible signeringer vi har gjort de siste årene.

testo

Quote from: Henning on November 24, 2013, 14:28:15
Hall ferdig i klubben.

http://www.leedsunited.com/news/article/h3rla871xxx21keenqwij90ft/title/ryan-hall

Excuse me, Who?
Kan ikke huske han har vært på banen for oss en gang, må være siste tiårets rask..
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

samadhi

På papiret en spennende spiller med gode stats fra L2.
At han i tillegg var kantspiller som vi savnet/savner gjorde det ekstra interessant.

Viste seg dessverre å være en spiller med dårlige holdninger og var vel heller ikke god nok.

Uansett så var vel dette en spiller som ikke kostet oss så veldig mye så noen stor risk var det helt sikkert ikke.
marching on together,
derudaf forever...

Woody

Quote from: Sleivind on November 24, 2013, 15:09:33
Quote from: Sleivind on December 27, 2012, 17:17:06
Viktig at vi signerer han! Han har virkelig fått sjansen til å vise hva han står for i Leeds-trøya! Meget bra at vi signerer en som kanskje skal sitte på benken! Der har vi virkelig behov for folk! Som leedsunited.com sier har han jo vært involvert i hele 5 kamper denne sesongen. I tillegg er jo dette en, som artikkelen sier, ungutt på 24 år som har fremtiden foran seg.

Neida, jeg er ikke SÃ... negativ, men jeg må innrømme at jeg sliter med å skjønne poenget med å signere en lånespiller som knapt har vært involvert så langt denne sesongen.

Og skepsisen viste seg dessverre å være reell.

En grusom signering. Ikke spilte han da vi lånte han og ikke spilte han når vi kjøpte han. Viste seg å være svak både som fotballspiller og person.

Ligger høyt oppe på listen over horrible signeringer vi har gjort de siste årene.

Enig i den,men og greit å sjå at klubben innrømmer feil og gjer grep/kvittar seg med eit problem
LIFE IS LEEDS

berlin

Bromancer

Synd, han hadde potensial. Dessverre en fyr som ødelegger for seg selv.

Cherry

Se d positive: lønnskostnadene frugitt ;)

Leedsfan

Quote from: Cherry on November 25, 2013, 17:19:35
Se d positive: lønnskostnadene frugitt ;)

Tror ikke det. Pengene får han, men vi blir kvitt hans tilstedeværelse..

DenHviteYeboah

Quote from: Jon R on October 14, 2012, 16:31:59
Quote from: Leedsfan on October 14, 2012, 16:18:01
Quote from: Jon R on October 14, 2012, 15:54:36
Velkommen til Ryan Hall. Vi trenger vingspillere i stallen. Oppføre seg pent og trene hardt for en plass i laget og dette kan bli bra!  :)

Blir litt skeptisk når du er såpass positiv, ikke bygg opp forventningene våre...:)

For å si det som det er tror jeg denne spilleren suger big time!
Spot on altså ;)

fmtj

Endre trådtittel her også da......ex aldri Leedsspiller Ryan Hell.....nei Hall mener jeg..... ;)
Yeboahs vitne

Leedsfan

Promotion 2010

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=341130

Litt historikk som vi alt vet.

At han spiller uten "pay" nå betyr vel at det ble en god deal med Leeds...
Min første Leeds-kamp:

Bites Yer Legs

oh how the tables turn

getting played without getting payed..
KEEP FIGHTING!!

Budda

Quote from: Bites Yer Legs on December 07, 2013, 11:16:29
oh how the tables turn

getting played without getting payed..

Blir nok fortsatt betalt av Leeds, vil jeg tru?
Endre

Jon R

På tide å gjøre han til x spiller i denne tråden også.   :P
Jon R.