Skrevet av Emne: KAMP: vs Sheffield W på Hillsborough Stadium, fredag 19/10 2012, kickoff - 20:45  (Lest 54620 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Hobben

så må jeg si at jeg er en av de som aldri har likt diouf som spiller.. idag så vi hvorfor mener jeg... prøver og filme seg til frispark,syte på dommeren,krangle med spillere,etterslengere mm.
vet han ikler seg våre kjære leeds drakt men i mine øyne blir han aldri en godt likt spiller

enig! hadde endelig trodd at han hadde forandret seg. men idag er det rent utrolig at han gikk av banen uten kort. men dommeren var jo ikke akkurat på høyden, heldigvis.
Terje, som ønsker god natt likevel

Jeg har alltid vært motstander av Diouf men begynner å like ham! I dag synes jeg ikke han gjorde noe galt, han faller lett... og ehh hvem gjør ikke det? Alle fotballspillere gjør det. At han klager på dommeren forstår jeg godt for han dømte utrolig dårlig begge veier..
Rogaland Whites

Leedsulf

Det skal visstnok være han:

The 20-year-old from Blenheim Square, Cheltenham, was been banned from every football ground in the country when he was 16 after he was caught at the centre of 200-strong riot at Leeds' Elland Road ground.

http://www.thisisgloucestershire.co.uk/Football-fan-says-m-hooligan-ban-breach/story-13251413-detail/story.html

Promotion 2010

Utrolig hvor negative det er mulig å være. Ok vi holder med et shit lag. Men nok et poeng


Vi hadde med 5000 tilskuere og myntkasting fra hjemmefansen er vanskelig å filme. En idiot men sikkert mye bra.

Elendig kamp men alt i alt fortjent poeng.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kickthemdown

Dave Jones kan brenne ..

Har han sagt noe nå?
All Leeds fans are animals, all of them. Should be banned from every away ground bla bla bla..

Lei av å bli kalt pedo antar jeg ...

samadhi

Ett heldig poeng på en dårlig dag.

Vi har vel knapt en skikkelig målsjanse kampen igjennom, og målet vårt kommer ut av ingenting på ett langskudd.

Sheff Wed har flere gode sjanser, og vi er heldige som ikke får flere mål i mot.

Merkelig at Austin får starte kampen da han tydelig er sliten.
Var sliten før landslagsuka, og er vel ikke noe bedre etter to kamper og reist halve jorden rundt.
Med Norris og Green tilbake skulle en tro at vi hadde alternativ.

Synes vi er alt for tamme når vi angriper. Slår som regel opp mot Diouf som er flink å holde på ballen, men ser ut som vi mangler en plan på hvordan vi skal angripe.

Offansivt kommer vi nesten hele tida på venstrekanten. White får ikke til stort på sin høyreside.

Skandale med supporteren som angriper Kirkland.
Ødelegger det meste av gleden over 1 poeng.
marching on together,
derudaf forever...

davidharvey

Tror Sheffield Wednesday får en klekkelig bot, det er tross alt de som har ansvaret for sikkerheten til alle i, på og rundt banen. På bortebane har LUFC ingen ansvar for sikkerheten, men hadde dette vært på Elland Road så hadde det vært annerledes. Det er derfor et godt håp om at Leeds slipper straff. I hvert fall ikke poengtrekk, det ville være absurd.
Jeg skjemmes som alle andre over denne episoden, men fokuserer på et viktig poeng :)
LUFC uansett vær!

Promotion 2010

så må jeg si at jeg er en av de som aldri har likt diouf som spiller.. idag så vi hvorfor mener jeg... prøver og filme seg til frispark,syte på dommeren,krangle med spillere,etterslengere mm.
vet han ikler seg våre kjære leeds drakt men i mine øyne blir han aldri en godt likt spiller

enig! hadde endelig trodd at han hadde forandret seg. men idag er det rent utrolig at han gikk av banen uten kort. men dommeren var jo ikke akkurat på høyden, heldigvis.
Terje, som ønsker god natt likevel

Jeg ELSKER at vi har en gjeng hardhauser som blør for drakten. Samme hva de heter bare de gir alt for klubben.



Jeg har alltid vært motstander av Diouf men begynner å like ham! I dag synes jeg ikke han gjorde noe galt, han faller lett... og ehh hvem gjør ikke det? Alle fotballspillere gjør det. At han klager på dommeren forstår jeg godt for han dømte utrolig dårlig begge veier..
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

så må jeg si at jeg er en av de som aldri har likt diouf som spiller.. idag så vi hvorfor mener jeg... prøver og filme seg til frispark,syte på dommeren,krangle med spillere,etterslengere mm.
vet han ikler seg våre kjære leeds drakt men i mine øyne blir han aldri en godt likt spiller

enig! hadde endelig trodd at han hadde forandret seg. men idag er det rent utrolig at han gikk av banen uten kort. men dommeren var jo ikke akkurat på høyden, heldigvis.
Terje, som ønsker god natt likevel




Jeg har alltid vært motstander av Diouf men begynner å like ham! I dag synes jeg ikke han gjorde noe galt, han faller lett... og ehh hvem gjør ikke det? Alle fotballspillere gjør det. At han klager på dommeren forstår jeg godt for han dømte utrolig dårlig begge veier..


 Jeg ELSKER at vi har en gjeng hardhauser som blør for drakten. Samme hva de heter bare de gir alt for klubben.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Stephenjazz

Dave Jones kan brenne ..

Har han sagt noe nå?
All Leeds fans are animals, all of them. Should be banned from every away ground bla bla bla..

Lei av å bli kalt pedo antar jeg ...
Hvilke chant var det han refererte til?
Det blir aldri umoderne å vinne

Lucas the Kop Cat

Gøy med TV-kamp.
Litt gøy med et poeng.
Ikke gøy at Sheff slår oss i lufta og langs bakken.
Ikke gøy med supportere som gir Leeds dårlig rykte.

Sent from my LG-P990 using Tapatalk 2

RoarG

så må jeg si at jeg er en av de som aldri har likt diouf som spiller.. idag så vi hvorfor mener jeg... prøver og filme seg til frispark,syte på dommeren,krangle med spillere,etterslengere mm.
vet han ikler seg våre kjære leeds drakt men i mine øyne blir han aldri en godt likt spiller
Nå må denne hakkingen på Diouf slutte. Han var ikke noe spesielt ille i dag. Faktisk var han Leeds' beste spiller. Holdt ballen oppe, mens de fleste andre slo den bort. Prøvde hele tiden å skape vanskeligheter for Wednesday-forsvaret. Han hadde nok noen pinlige episoder i dag, som vi kunne ha vært foruten, men tatt i betraktning det denne spanjolen drev med er dette blåbær. Han opptrådte bevisst provoserende for å få Leeds-spillerne (Brown, Diouf) gira opp. Og han lyktes vel med det? Sånn sett synes jeg det er bra at Diouf gir tilbake med samme mynt. Det er tross alt et lokaloppgjør her, og man kan ikke bare ta i mot. Diouf tok ansvar og tok krigen til Wednesday-forsvaret, som forøvrig fikk GK til slutt. Det gjorde ikke Diouf.
Etterslengerne var det vel Brown som sto for. Han har vel bare ettårs-kontrakt, og var vel ikke tiltenkt noen sentral rolle i utgangspunktet. Kampen i dag viser vel tydelig at han ikke har tempoet inne (stadig fraløpt), og lager mange unødige, og til dels stygge, frispark p.g.a. det. Men han har en bra pasningsfot.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

raggen

så må jeg si at jeg er en av de som aldri har likt diouf som spiller.. idag så vi hvorfor mener jeg... prøver og filme seg til frispark,syte på dommeren,krangle med spillere,etterslengere mm.
vet han ikler seg våre kjære leeds drakt men i mine øyne blir han aldri en godt likt spiller
Nå må denne hakkingen på Diouf slutte. Han var ikke noe spesielt ille i dag. Faktisk var han Leeds' beste spiller. Holdt ballen oppe, mens de fleste andre slo den bort. Prøvde hele tiden å skape vanskeligheter for Wednesday-forsvaret. Han hadde nok noen pinlige episoder i dag, som vi kunne ha vært foruten, men tatt i betraktning det denne spanjolen drev med er dette blåbær. Han opptrådte bevisst provoserende for å få Leeds-spillerne (Brown, Diouf) gira opp. Og han lyktes vel med det? Sånn sett synes jeg det er bra at Diouf gir tilbake med samme mynt. Det er tross alt et lokaloppgjør her, og man kan ikke bare ta i mot. Diouf tok ansvar og tok krigen til Wednesday-forsvaret, som forøvrig fikk GK til slutt. Det gjorde ikke Diouf.
Etterslengerne var det vel Brown som sto for. Han har vel bare ettårs-kontrakt, og var vel ikke tiltenkt noen sentral rolle i utgangspunktet. Kampen i dag viser vel tydelig at han ikke har tempoet inne (stadig fraløpt), og lager mange unødige, og til dels stygge, frispark p.g.a. det. Men han har en bra pasningsfot.

er vel ikke hakking men min personlige mening.. registrerer at folk liker han of folk ikke liker han. er det som gjør oss mennesker forskjellige. respekter de som liker han så da forlanger jeg respekt for at jeg ikke liker han.
Ellers skal jeg være enig i at han er god til og holde på ballen i motsetning til andre men samtidig er både han og resten av laget alt for lite målrettet og uten noe særlig plan i angrepsspillet
Forever Leeds United!!!!!!!!

RoarG

så må jeg si at jeg er en av de som aldri har likt diouf som spiller.. idag så vi hvorfor mener jeg... prøver og filme seg til frispark,syte på dommeren,krangle med spillere,etterslengere mm.
vet han ikler seg våre kjære leeds drakt men i mine øyne blir han aldri en godt likt spiller
Nå må denne hakkingen på Diouf slutte. Han var ikke noe spesielt ille i dag. Faktisk var han Leeds' beste spiller. Holdt ballen oppe, mens de fleste andre slo den bort. Prøvde hele tiden å skape vanskeligheter for Wednesday-forsvaret. Han hadde nok noen pinlige episoder i dag, som vi kunne ha vært foruten, men tatt i betraktning det denne spanjolen drev med er dette blåbær. Han opptrådte bevisst provoserende for å få Leeds-spillerne (Brown, Diouf) gira opp. Og han lyktes vel med det? Sånn sett synes jeg det er bra at Diouf gir tilbake med samme mynt. Det er tross alt et lokaloppgjør her, og man kan ikke bare ta i mot. Diouf tok ansvar og tok krigen til Wednesday-forsvaret, som forøvrig fikk GK til slutt. Det gjorde ikke Diouf.
Etterslengerne var det vel Brown som sto for. Han har vel bare ettårs-kontrakt, og var vel ikke tiltenkt noen sentral rolle i utgangspunktet. Kampen i dag viser vel tydelig at han ikke har tempoet inne (stadig fraløpt), og lager mange unødige, og til dels stygge, frispark p.g.a. det. Men han har en bra pasningsfot.

er vel ikke hakking men min personlige mening.. registrerer at folk liker han of folk ikke liker han. er det som gjør oss mennesker forskjellige. respekter de som liker han så da forlanger jeg respekt for at jeg ikke liker han.
Ellers skal jeg være enig i at han er god til og holde på ballen i motsetning til andre men samtidig er både han og resten av laget alt for lite målrettet og uten noe særlig plan i angrepsspillet
Ja, vi skapte jo ingen målsjanser. Bare et skikkelig langskudd av Tonge som berget litt av kvelden. Ellers fremsto dette Leeds-laget ganske uinspirert, nesten litt slitent. Forsvaret hang jo ikke sammen i det hele tatt på defensive dødballer.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

raggen

så må jeg si at jeg er en av de som aldri har likt diouf som spiller.. idag så vi hvorfor mener jeg... prøver og filme seg til frispark,syte på dommeren,krangle med spillere,etterslengere mm.
vet han ikler seg våre kjære leeds drakt men i mine øyne blir han aldri en godt likt spiller
Nå må denne hakkingen på Diouf slutte. Han var ikke noe spesielt ille i dag. Faktisk var han Leeds' beste spiller. Holdt ballen oppe, mens de fleste andre slo den bort. Prøvde hele tiden å skape vanskeligheter for Wednesday-forsvaret. Han hadde nok noen pinlige episoder i dag, som vi kunne ha vært foruten, men tatt i betraktning det denne spanjolen drev med er dette blåbær. Han opptrådte bevisst provoserende for å få Leeds-spillerne (Brown, Diouf) gira opp. Og han lyktes vel med det? Sånn sett synes jeg det er bra at Diouf gir tilbake med samme mynt. Det er tross alt et lokaloppgjør her, og man kan ikke bare ta i mot. Diouf tok ansvar og tok krigen til Wednesday-forsvaret, som forøvrig fikk GK til slutt. Det gjorde ikke Diouf.
Etterslengerne var det vel Brown som sto for. Han har vel bare ettårs-kontrakt, og var vel ikke tiltenkt noen sentral rolle i utgangspunktet. Kampen i dag viser vel tydelig at han ikke har tempoet inne (stadig fraløpt), og lager mange unødige, og til dels stygge, frispark p.g.a. det. Men han har en bra pasningsfot.

er vel ikke hakking men min personlige mening.. registrerer at folk liker han of folk ikke liker han. er det som gjør oss mennesker forskjellige. respekter de som liker han så da forlanger jeg respekt for at jeg ikke liker han.
Ellers skal jeg være enig i at han er god til og holde på ballen i motsetning til andre men samtidig er både han og resten av laget alt for lite målrettet og uten noe særlig plan i angrepsspillet
Ja, vi skapte jo ingen målsjanser. Bare et skikkelig langskudd av Tonge som berget litt av kvelden. Ellers fremsto dette Leeds-laget ganske uinspirert, nesten litt slitent. Forsvaret hang jo ikke sammen i det hele tatt på defensive dødballer.
godt vi er enige om noe:) ha en fortsatt fin kveld:)
MOT
Forever Leeds United!!!!!!!!

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

LEO

Skjønner godt at ikke Green kom innpå i denne knokkel kampen.

Domerne var utrolig svake og ha tillot grise spille.  Kanskje han trodde det var håndball. ;D
 

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Skammer meg så utrolig for det som har skjedd i kveld at kampen havner fullstendig i skyggen. Når jeg ser på Leeds-sidene på facebook blir jeg enda mer flau. Dette er jo ikke bare en basketcase, det er jo flere som snakker som om det han har gjort var kult, og enda flere som bryr seg med å fordømme Weds-manageren enn å pepre denne Cowley. Som forøvrig har vært utestengt fra alt som fins siden han var 16.
Også lurer de på hvorfor politiet behandler fansen som dyr?

Nei, dette ble en trist dag!  :-[

sveifors

http://touch.vg.no/article.php?artid=10047343

så er vi i gang

Sang fra SW fansen om drapene i Tyrkia startet bråket, ingenting rettferdiggjør hva som senere skjedde.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life


Blank_File

http://touch.vg.no/article.php?artid=10047343

så er vi i gang

Sang fra SW fansen om drapene i Tyrkia startet bråket, ingenting rettferdiggjør hva som senere skjedde.

Fullstendig forkastelig, men hva i all verden har det med spillerne til Sheff Weds og gjøre?? Ser at de fleste er mer opptatte av å poengtere dette og hva Reid har sagt enn hva denne tosken har gjort!

stigahauge

Fantastisk at det går ann å unnskylde noko slikt! Rett og slett fantastisk!!!!
 

Håvard

Kampen ble ødelagt, sy d

morten1966

God reklame for klubben! Blir sikkert takover i morra...

Svend Anders

Fantastisk at det går ann å unnskylde noko slikt! Rett og slett fantastisk!!!!

Det er vel absolutt ingen som unnskylder Cawleys handlinger?

Hva gjelder Dave Jones' uttalelser så må de nok sees litt i lys av at Leedsfansen sang om hans pedofili-tiltale. Skjønt han må ha glemt hjemmefansens Tyrkia-synging i samme slengen.

SA

Håvard

Og MOT blir litt vanskeligere

stigahauge

Fekk ikkje han jævla dansken som gjorde det samme mot Sverige opp mot ein million i bot eller er eg heilt på villspor no?
Bør i allefall gjere det same i denne saken. Heile bota til jævelen!
 

sveifors

så må jeg si at jeg er en av de som aldri har likt diouf som spiller.. idag så vi hvorfor mener jeg... prøver og filme seg til frispark,syte på dommeren,krangle med spillere,etterslengere mm.
vet han ikler seg våre kjære leeds drakt men i mine øyne blir han aldri en godt likt spiller

enig! hadde endelig trodd at han hadde forandret seg. men idag er det rent utrolig at han gikk av banen uten kort. men dommeren var jo ikke akkurat på høyden, heldigvis.
Terje, som ønsker god natt likevel

Jeg har alltid vært motstander av Diouf men begynner å like ham! I dag synes jeg ikke han gjorde noe galt, han faller lett... og ehh hvem gjør ikke det? Alle fotballspillere gjør det. At han klager på dommeren forstår jeg godt for han dømte utrolig dårlig begge veier..

Skjønner ikke at Diouf skal få pepper av Leedsfans idag. Han har fått i oppgave å holde på ballen slik at resten av laget kommer etter og det gjør han med glans. Skulle hatt mange flere frispark, men på grunn av ryktet får han ikke frispark. Vanskelig å spille fotball når de fleste er kun interessert i å se hvor høyt de klarer å sparke.

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Fantastisk at det går ann å unnskylde noko slikt! Rett og slett fantastisk!!!!

Det er vel absolutt ingen som unnskylder Cawleys handlinger?

Hva gjelder Dave Jones' uttalelser så må de nok sees litt i lys av at Leedsfansen sang om hans pedofili-tiltale. Skjønt han må ha glemt hjemmefansens Tyrkia-synging i samme slengen.

SA
Nemlig...!!!

"No one likes us...we dont care..."

Lokal-derby...høy temperatur...poengdeling...
Vi knuuser dem på Elland Road...I can't wait!!!

Dave Jones who??? We are Leeds...MOT!

There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...