Skrevet av Emne: PATETISKE EX-EIERE - GFH Capital  (Lest 603575 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

RoarG

Sv: PATETISKE EIERE - GFH Capital
« Svar #2190 på: Mai 07, 2014, 21:51:07 »
Ny petition på gang. Denne gangen fra ex-eier David Haigh, som visstnok er Leeds-fan. £1M er det han krever.
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2622718/Leeds-issued-second-winding-petition-owing-1m-investor.html
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Andersen

Sv: PATETISKE EIERE - GFH Capital
« Svar #2191 på: Mai 08, 2014, 00:18:51 »
Sleipe faen! er dette takk for sist nå fra sleske Haigh!  >:( MC  blar nok opp dette også, men det må GFH gjøre også ! Hva med aksjene supporterene skulle få fra Haigh !?  >:( Mannen fikk sparken for å ha gjort en for dårlig jobb !!

Sydhagen

Sv: PATETISKE EIERE - GFH Capital
« Svar #2192 på: Mai 08, 2014, 09:03:57 »
Håper Cellino eller denne Farnan gruppen kjøper de siste 25% fra GFH fort som f!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Xern

Sv: PATETISKE EIERE - GFH Capital
« Svar #2193 på: Mai 08, 2014, 09:55:11 »
Skulle gjerne sett at Farnan-gruppen kjøpte de resterende 25%. Dermed får vi litt mer balanse og ikke en enkelt mann som styrer absolutt alt!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Leedsgutt

Sv: PATETISKE EIERE - GFH Capital
« Svar #2194 på: Mai 08, 2014, 17:44:12 »
Statement from David Haigh says cameras were installed at ER because of allegations of "misuse of Class A drugs in/around boardroom"


Class A drugs are considered to be the most harmful and attract the most serious punishments and fines.

These include heroin, cocaine, ecstasy and LSD.

Mange på twitter som sier han lyver

Andersen

Sv: PATETISKE EIERE - GFH Capital
« Svar #2195 på: Mai 08, 2014, 17:52:41 »
Så styret i Leeds , satte opp kamraer i styrerommet ! pga rusmisgruk !? Ikke rart klubben er økonomisk skakkkjørt av Haigh og GFH, det ble vel konsumert noen striper med litt av hvert !?  :P

Promotion 2010

Sv: PATETISKE EIERE - GFH Capital
« Svar #2196 på: Mai 08, 2014, 18:16:40 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/news/latest-news/top-stories/leeds-united-class-a-drugs-found-at-elland-road-1-6605138


Leeds United: ‘Class A drugs found at Elland Road’

by Rob Parsons and Phil Hay
Published on the
08 May
2014

THE spy camera saga at Leeds United took another sensational twist today after former managing director David Haigh claimed the surveillance devices were installed following reports Class A drugs were being used at Elland Road.

Mr Haigh, who quit the club last month, made the claims after being interviewed under caution by West Yorkshire Police over allegations thousands of pounds in club money were fraudulently used to pay for spy cameras at the ground.

He attended a police station voluntarily and was spoken to by detectives less than a month after new owner Massimo Cellino discovered the surveillance equipment during a security sweep of the ground.

In a statement released this afternoon, the 36-year-old said he had given a “full statement to police officers” investigating complaints made by the club’s new majority shareholders that cameras were found at Elland Road.

He said: “As the former Managing Director of the club, David was fully aware of the installation of these devices which were quite properly paid for by the club.

“They were put in place following reports which he received between the end of January and early March this year alleging the recent misuse of Class A drugs. One of these reports was made by police.

“It was, and remains, David’s view that not to have taken action to seek to provide evidence against the alleged perpetrators would have been in breach of his duty as a fit and proper person to be handling the day to day running of a Football League club.

“David is of the firm belief that illegal drugs have no place in football. He will continue to co-operate fully with any police or other enquiries.”

Though the discovery of the cameras at Elland Road were not in themselves enough to prompt a criminal probe, West Yorkshire Police have confirmed they are looking into alleged misappropriation of funds.

The investigation was confirmed by the force on April 11, the same day Mr Haigh resigned as managing director and quit the club, saying he had no alternative “owing to various statements made by and on behalf of the new majority owners”.

His resignation is not thought to have been connected to the on-going police case.

No arrests have been made and the club has not yet commented on the investigation. It is not known who had the cameras F***ed.

Interviews under caution are carried out when police have grounds to suspect someone of an offence, though the person being interviewed may still attend on a voluntary basis.

If they are suspected of an offence the person must be cautioned before being asked any further questions, as unless this is done their answers or silence cannot be used in court.

Mr Haigh, 36, joined Leeds as a director in November 2012 after Gulf Finance House’s takeover of the club. He became managing director in July 2013.

He led a proposed takeover of the club by Sport Capital in November 2013 but the bid collapsed in January, allowing Cagliari president Massimo Cellino to step in and buy Leeds.

Mr Haigh was due to become club chief executive under Cellino but resigned as managing director and quit the club on April 11 after Cellino completed his 75 per cent takeover and threatened to sack him.

In his resignation statement, Mr Haigh said: “Owing to various statements made by and on behalf of the new majority owners of Leeds United FC, I am left with no alternative than to resign as managing director of the club.”

In November 2013, Sport Capital made two loans to United, one for £950,000 and another for £825,000. The money was predominately personal cash put up by Mr Haigh and was used to pay United’s operating costs amid growing financial pressures at Elland Road.

The loan of £825,000 has been largely repaid but the second loan of £950,000 is still owed to Sport Capital.

The company requested repayment of the money last month but Cellino failed to meet a deadline of April 24 .

Sport Capital has since issued a winding-up petition against the club, which is due to be heard in the Royal Courts of Justice in London on June 9.

A spokesman for Leeds United declined to comment on Mr Haigh’s claims.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: PATETISKE EIERE - GFH Capital
« Svar #2197 på: Mai 08, 2014, 18:45:01 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/news/latest-news/top-stories/leeds-united-class-a-drugs-found-at-elland-road-1-6605138


Leeds United: ‘Class A drugs found at Elland Road’

by Rob Parsons and Phil Hay
Published on the
08 May
2014

THE spy camera saga at Leeds United took another sensational twist today after former managing director David Haigh claimed the surveillance devices were installed following reports Class A drugs were being used at Elland Road.

Mr Haigh, who quit the club last month, made the claims after being interviewed under caution by West Yorkshire Police over allegations thousands of pounds in club money were fraudulently used to pay for spy cameras at the ground.

He attended a police station voluntarily and was spoken to by detectives less than a month after new owner Massimo Cellino discovered the surveillance equipment during a security sweep of the ground.

In a statement released this afternoon, the 36-year-old said he had given a “full statement to police officers” investigating complaints made by the club’s new majority shareholders that cameras were found at Elland Road.

He said: “As the former Managing Director of the club, David was fully aware of the installation of these devices which were quite properly paid for by the club.

“They were put in place following reports which he received between the end of January and early March this year alleging the recent misuse of Class A drugs. One of these reports was made by police.

“It was, and remains, David’s view that not to have taken action to seek to provide evidence against the alleged perpetrators would have been in breach of his duty as a fit and proper person to be handling the day to day running of a Football League club.

“David is of the firm belief that illegal drugs have no place in football. He will continue to co-operate fully with any police or other enquiries.”

Though the discovery of the cameras at Elland Road were not in themselves enough to prompt a criminal probe, West Yorkshire Police have confirmed they are looking into alleged misappropriation of funds.

The investigation was confirmed by the force on April 11, the same day Mr Haigh resigned as managing director and quit the club, saying he had no alternative “owing to various statements made by and on behalf of the new majority owners”.

His resignation is not thought to have been connected to the on-going police case.

No arrests have been made and the club has not yet commented on the investigation. It is not known who had the cameras F***ed.

Interviews under caution are carried out when police have grounds to suspect someone of an offence, though the person being interviewed may still attend on a voluntary basis.

If they are suspected of an offence the person must be cautioned before being asked any further questions, as unless this is done their answers or silence cannot be used in court.

Mr Haigh, 36, joined Leeds as a director in November 2012 after Gulf Finance House’s takeover of the club. He became managing director in July 2013.

He led a proposed takeover of the club by Sport Capital in November 2013 but the bid collapsed in January, allowing Cagliari president Massimo Cellino to step in and buy Leeds.

Mr Haigh was due to become club chief executive under Cellino but resigned as managing director and quit the club on April 11 after Cellino completed his 75 per cent takeover and threatened to sack him.

In his resignation statement, Mr Haigh said: “Owing to various statements made by and on behalf of the new majority owners of Leeds United FC, I am left with no alternative than to resign as managing director of the club.”

In November 2013, Sport Capital made two loans to United, one for £950,000 and another for £825,000. The money was predominately personal cash put up by Mr Haigh and was used to pay United’s operating costs amid growing financial pressures at Elland Road.

The loan of £825,000 has been largely repaid but the second loan of £950,000 is still owed to Sport Capital.

The company requested repayment of the money last month but Cellino failed to meet a deadline of April 24 .

Sport Capital has since issued a winding-up petition against the club, which is due to be heard in the Royal Courts of Justice in London on June 9.

A spokesman for Leeds United declined to comment on Mr Haigh’s claims.


hoppas denna haigh sätts bakom lås och bom, tror han att han är Gud fader himself och  står över lagen? att sjunka så lågt att man spionerar på sina medarbetare kollegor, mycket han säger låter som efterhandskonstruktion, känns mer som han har gjort detta för att få en hållhake på någon medarbetare ägare, kunna utpressa den personen  kanske inte krasst ekonomiskt utan mer manövrera ut
« Siste redigering: Mai 08, 2014, 19:20:27 av sportcarl1 »
 

Leedsfan

Sv: PATETISKE EIERE - GFH Capital
« Svar #2198 på: Mai 08, 2014, 20:30:20 »
Haigh har jo sikkert tatt kokain sammen med sønnen til Cellino, nå ville han innstallere kameraer for å kunne utpresse MC!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: PATETISKE EIERE - GFH Capital
« Svar #2199 på: Mai 11, 2014, 14:12:11 »
GFH sliter....

Gulf Finance House put under probation by Kuwait market regulator

Hadeel al Sayegh

May 8, 2014 Updated: May 8, 2014 18:51:00
           
Gulf Finance House has been put under probation by Kuwait’s stock market regulator after investigations into unusual trading activity on its shares last year ahead of a regulatory disclosure.



Read more: http://www.thenational.ae/business/industry-insights/markets/gulf-finance-house-put-under-probation-by-kuwait-market-regulator#ixzz31PNY5H4o
Follow us: @TheNationalUAE on Twitter | thenational.ae on Facebook
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: PATETISKE EIERE - GFH Capital
« Svar #2200 på: Mai 11, 2014, 17:08:47 »
GFH sliter....

Gulf Finance House put under probation by Kuwait market regulator

Hadeel al Sayegh

May 8, 2014 Updated: May 8, 2014 18:51:00
           
Gulf Finance House has been put under probation by Kuwait’s stock market regulator after investigations into unusual trading activity on its shares last year ahead of a regulatory disclosure.



Read more: http://www.thenational.ae/business/industry-insights/markets/gulf-finance-house-put-under-probation-by-kuwait-market-regulator#ixzz31PNY5H4o
Follow us: @TheNationalUAE on Twitter | thenational.ae on Facebook
Neimen huffda, så trist ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Rudi G.

  • Gjest
Sv: PATETISKE EIERE - GFH Capital
« Svar #2201 på: Mai 11, 2014, 21:43:29 »
Noe jeg ikke har fått med meg? Eier ikke Nooruddin fremdeles ca 10%?

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: PATETISKE EIERE - GFH Capital
« Svar #2202 på: Mai 14, 2014, 10:24:40 »
Noe jeg ikke har fått med meg? Eier ikke Nooruddin fremdeles ca 10%?


Joda, GFH har fortsatt 10 % av aksjene. Men, etter hvert som Massimo dykker ned i finansene på Elland Road ramler det ene liket ut av skapet etter det andre ser det ut som. GFH har skakkjørt økonomien til klubben fullstendig hvis an skal tro det som kommer frem.

Dette setter oss igjen i en meget alvorlig situasjon som det virker som til og med Massimo fortviles av. Ny ryddeaksjon er påkrevet. Utenomsportslige forhold får mer fokus enn å stille et mannskap som kan slå fra seg i neste års Championship. Dette kan en tolke på mange måter, men worst case er nå at vi ikke har råd til spillere og må sloss med det vi har. Det betyr med ryggen mot veggen neste sesong.......også!!

Massimo Cellino ha antagelig reddet klubben fra en sikker konkurs, men kanskje selv ikke han har ryggrad sterk nok til å stå i mot dette?? Hvor rik er mannen egentlig? Er det noen som kan besvare det?
Yeboahs vitne

Promotion 2010

Sv: PATETISKE EIERE - GFH Capital
« Svar #2203 på: Mai 14, 2014, 11:14:52 »
Noe jeg ikke har fått med meg? Eier ikke Nooruddin fremdeles ca 10%?


Joda, GFH har fortsatt 10 % av aksjene. Men, etter hvert som Massimo dykker ned i finansene på Elland Road ramler det ene liket ut av skapet etter det andre ser det ut som. GFH har skakkjørt økonomien til klubben fullstendig hvis an skal tro det som kommer frem.

Dette setter oss igjen i en meget alvorlig situasjon som det virker som til og med Massimo fortviles av. Ny ryddeaksjon er påkrevet. Utenomsportslige forhold får mer fokus enn å stille et mannskap som kan slå fra seg i neste års Championship. Dette kan en tolke på mange måter, men worst case er nå at vi ikke har råd til spillere og må sloss med det vi har. Det betyr med ryggen mot veggen neste sesong.......også!!

Massimo Cellino ha antagelig reddet klubben fra en sikker konkurs, men kanskje selv ikke han har ryggrad sterk nok til å stå i mot dette?? Hvor rik er mannen egentlig? Er det noen som kan besvare det?

Visstnok rundt 720 millioner pund ved siste telling. Og så venter han på investeringer i eller oppkjøp av Calgari til over 50 millioner pund.

Hvor mye av dette som er fri midler vites ikke, men han brukte ikke penger som en full sjømann i Italia.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: PATETISKE EIERE - GFH Capital
« Svar #2204 på: Mai 14, 2014, 12:15:37 »
Noe jeg ikke har fått med meg? Eier ikke Nooruddin fremdeles ca 10%?


Joda, GFH har fortsatt 10 % av aksjene. Men, etter hvert som Massimo dykker ned i finansene på Elland Road ramler det ene liket ut av skapet etter det andre ser det ut som. GFH har skakkjørt økonomien til klubben fullstendig hvis an skal tro det som kommer frem.

Dette setter oss igjen i en meget alvorlig situasjon som det virker som til og med Massimo fortviles av. Ny ryddeaksjon er påkrevet. Utenomsportslige forhold får mer fokus enn å stille et mannskap som kan slå fra seg i neste års Championship. Dette kan en tolke på mange måter, men worst case er nå at vi ikke har råd til spillere og må sloss med det vi har. Det betyr med ryggen mot veggen neste sesong.......også!!

Massimo Cellino ha antagelig reddet klubben fra en sikker konkurs, men kanskje selv ikke han har ryggrad sterk nok til å stå i mot dette?? Hvor rik er mannen egentlig? Er det noen som kan besvare det?

Visstnok rundt 720 millioner pund ved siste telling. Og så venter han på investeringer i eller oppkjøp av Calgari til over 50 millioner pund.

Hvor mye av dette som er fri midler vites ikke, men han brukte ikke penger som en full sjømann i Italia.

Lurer på om målet om opprykk innen to sesonger også er jenket en del? Hvis ikke så har han jo "mislykkes" i følge ham selv. Han må da ha visst om tilstandene i klubben etter due dilligence??

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Annesj

Sv: PATETISKE EIERE - GFH Capital
« Svar #2205 på: Mai 14, 2014, 12:24:00 »
Tilstanden kan vel fort være værre enn det som kommer frem i due diligence. Eller tar jeg feil?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

DenHviteYeboah

Sv: PATETISKE EIERE - GFH Capital
« Svar #2206 på: Mai 14, 2014, 13:35:44 »
Tilstanden kan vel fort være værre enn det som kommer frem i due diligence. Eller tar jeg feil?

Uff, skal nedturen aldri slutte? jeg blir helt matt  :(

Promotion 2010

Sv: PATETISKE EIERE - GFH Capital
« Svar #2207 på: Mai 14, 2014, 15:34:19 »
Tilstanden kan vel fort være værre enn det som kommer frem i due diligence. Eller tar jeg feil?

Uff, skal nedturen aldri slutte? jeg blir helt matt  :(

Massimo har penger. Det er vel en strategi for de fleste nye eiere å rakke ned på de forrige. Bates har vel en stor del av skylden for det økonomiske ved å investere i fremtidige billettinntekter. Akkurat som Ridsdale før ham. Vi er vel litt tryggere med Cellino ved roret. Jeg tror ikke på de store investeringene denne sommeren. Men fem gode som erstatter 12-15 overbetalte falmende stjerner takker jeg JA til.   :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: PATETISKE EIERE - GFH Capital
« Svar #2208 på: Mai 14, 2014, 15:37:24 »
Tilstanden kan vel fort være værre enn det som kommer frem i due diligence. Eller tar jeg feil?

Uff, skal nedturen aldri slutte? jeg blir helt matt  :(

Massimo har penger. Det er vel en strategi for de fleste nye eiere å rakke ned på de forrige. Bates har vel en stor del av skylden for det økonomiske ved å investere i fremtidige billettinntekter. Akkurat som Ridsdale før ham. Vi er vel litt tryggere med Cellino ved roret. Jeg tror ikke på de store investeringene denne sommeren. Men fem gode som erstatter 12-15 overbetalte falmende stjerner takker jeg JA til.   :)

Kvalitet fremfor kvantitet! Om vi bare henter 3 med kvalitet og at noen som er der per dags dato blomstrer litt så er jeg fornøyd!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: PATETISKE EIERE - GFH Capital
« Svar #2209 på: Mai 14, 2014, 15:52:37 »
Noe jeg ikke har fått med meg? Eier ikke Nooruddin fremdeles ca 10%?


Joda, GFH har fortsatt 10 % av aksjene. Men, etter hvert som Massimo dykker ned i finansene på Elland Road ramler det ene liket ut av skapet etter det andre ser det ut som. GFH har skakkjørt økonomien til klubben fullstendig hvis an skal tro det som kommer frem.

Dette setter oss igjen i en meget alvorlig situasjon som det virker som til og med Massimo fortviles av. Ny ryddeaksjon er påkrevet. Utenomsportslige forhold får mer fokus enn å stille et mannskap som kan slå fra seg i neste års Championship. Dette kan en tolke på mange måter, men worst case er nå at vi ikke har råd til spillere og må sloss med det vi har. Det betyr med ryggen mot veggen neste sesong.......også!!

Massimo Cellino ha antagelig reddet klubben fra en sikker konkurs, men kanskje selv ikke han har ryggrad sterk nok til å stå i mot dette?? Hvor rik er mannen egentlig? Er det noen som kan besvare det?
Feil svar. Nooruddin er ikke GFH.

Så vidt jeg vet har GFH solgt 75 % til Cellino, og sitter igjen med 15 %. Nooruddins IIB har vel ikke solgt seg ut, og eier dermed fortsatt de 10 % de kjøpte fra GFH i fjor.
Hekta på Leeds siden 1974

Hallgeir *

Sv: PATETISKE EIERE - GFH Capital
« Svar #2210 på: Mai 23, 2014, 11:25:34 »
Siden David Haigh også kan gå under betegnelsen "patetisk", poster jeg dette under bolken med GFH. Haigh kan være i hardt vær.... ?


Former Leeds United managing director David Haigh has expressed his horror at being arrested earlier this week in Dubai and protested his innocence against the allegations levelled against him by GFH Capital.

The Dubai-based private equity house has alleged Haigh was involved in financial irregularities connected to its ownership of Leeds and subsequent sale of a majority stake to new owner Massimo Cellino.

A spokesman for Haigh, who has been in held in custody since 18 May, said: "David flew from London to Dubai following what he clearly understood to be the offer of a new job with GFH. He was then stunned to be arrested at GFH's offices and to be taken into custody.

"Although he is horrified to find himself in this position, he is answering fully every allegation made against him in the knowledge that he is entirely innocent of any wrongdoing.

"In co-operating fully with the Dubai authorities, for whom he has complete respect, David is clear that he has no case to answer.

"He has every confidence that the authorities will see clearly the motives which lie behind these allegations and will act accordingly in bringing no charges against him.

"In the meantime he would like to thank the many people who are supporting him."


Kilde: Insider Media Limited.
Super Leeds since 1968

Andersen

Sv: PATETISKE EIERE - GFH Capital
« Svar #2211 på: Mai 23, 2014, 15:14:33 »
Ã… herrejemini for ei salig røre det er i klubben vår ! Som om Bates ikke var ille nok, så detter det flere saker ut av skapene ennå , Haigh viser seg å være en sleip fa...........en !  >:( ikke til å lure på at MC river seg i det lille håret han har igjen på hodet !?  :o

Torpe-do

Sv: PATETISKE EIERE - GFH Capital
« Svar #2212 på: Mai 23, 2014, 19:10:14 »
Og hvem vet. Om 4 år omtaler vi gjerne MC som ille, sleip og patetisk  :(


Jeg håper og tror ikke det. Jeg håper og tror Cellino er hel ved. Litt lite kontroll rundt lover og regler, litt rot i systemene sine, kanskje. Dette skattefusket hans kan unnskyldes med middelhavskulturens forakt mot å betale skatt  ;) ;)

Mortenha

Sv: PATETISKE EIERE - GFH Capital
« Svar #2213 på: Mai 23, 2014, 21:48:50 »
Eg trur ikkje da blir brukt så mykje pengar på spelarar denne summaren. Trur nok fokuset for MC er korleis klubben skal gå rundt og få slutt på raude tall noko som er ein stor operasjon. Eg har trua på han, han er kanksje ikkje så flink i media, men han har eit hjarta for fotball og veit kva han held på med. Og at han gjer at klubben får suksess er jo den beste måten å tena pengar på.

Promotion 2010

Sv: PATETISKE EIERE - GFH Capital
« Svar #2214 på: Mai 24, 2014, 12:20:07 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: PATETISKE EIERE - GFH Capital
« Svar #2215 på: Mai 26, 2014, 19:53:15 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: PATETISKE EIERE - GFH Capital
« Svar #2216 på: Mai 26, 2014, 22:54:43 »
Ikke bare Cellino som erkjeltring....

http://www.sbs.com.au/news/article/2014/05/27/ex-leeds-official-accused-645-million-embezzlement?

 ::)
Heregud...vi så jo alle at Haigh var en slesk jævel >:(
Husker vi alle var enige om at han var "for glatt" ;)

Jon R

Sv: PATETISKE EIERE - GFH Capital
« Svar #2217 på: Mai 27, 2014, 11:46:31 »
Haigh viste seg som en sleip løgnaktig rotte i Leeds men i denne saken er han å anse som uskyldig inntil det motsatte er bevist. Vi skal uansett være sjeleglad for Cellino straks kastet Haigh ut av klubben og at navnet ikke lenger kan assosieres med Leeds United.  :(
Jon R.

Gufrias

Sv: PATETISKE EIERE - GFH Capital
« Svar #2218 på: Mai 27, 2014, 16:53:52 »
Hva ligger bak, tro?
1) Har Haigh begått underslag?
2) Har GFH-C "straffet" ham for Leeds-eventyret med en falsk anklage?
3) Har hele greia en naturlig forklaring, der ingen av dem har gjort noe galt?

Jeg klarer ikke å bestemme meg. Alle er like sannsynlige.
Hekta på Leeds siden 1974

sportcarl1

Sv: PATETISKE EIERE - GFH Capital
« Svar #2219 på: Mai 27, 2014, 23:46:49 »
Ikke bare Cellino som erkjeltring....

http://www.sbs.com.au/news/article/2014/05/27/ex-leeds-official-accused-645-million-embezzlement?

 ::)
Heregud...vi så jo alle at Haigh var en slesk jævel >:(
Husker vi alle var enige om at han var "for glatt" ;)
skulle vara intressant att veta hur mycket han har (mjölkat) Leeds United på