Skrevet av Emne: PATETISKE EX-EIERE - GFH Capital  (Lest 603223 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ollan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #60 på: November 21, 2012, 19:37:16 »
Litt merkelig at ingen norske medier (med unntak av den lille artikkelen til NRK) har fått med seg at klubben har blitt kjøpt opp?

bt.no (100% fotball.no)var ute med nyheten kl.12.48 i dag ;)  http://fotball.bt.no/england/article258111.ece
Ollan

Rudi G.

  • Gjest
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #61 på: November 21, 2012, 20:14:52 »
Dette skulle vært en lykkens dag og champisen skylle flytet, meeeeen, skeptisk, prove me wrong David Haig og GFH...bastards!

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #62 på: November 21, 2012, 21:01:57 »
Dette skulle vært en lykkens dag og champisen skylle flytet, meeeeen, skeptisk, prove me wrong David Haig og GFH...bastards!

Synd å si det, men jeg føler det på samme måte. De burde bidra med gode tiltak fra dag 1, ellers vet jeg ikke hva som skjer...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Torpe-do

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #63 på: November 21, 2012, 21:02:19 »
Litt merkelig at ingen norske medier (med unntak av den lille artikkelen til NRK) har fått med seg at klubben har blitt kjøpt opp?

bt.no (100% fotball.no)var ute med nyheten kl.12.48 i dag ;)  http://fotball.bt.no/england/article258111.ece

Hehe, ser du likheten mellom den og den som ble postet på side to i denne topicen?  :D

http://www.nrk.no/sport/fotball/1.8404540

Svend Anders

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #64 på: November 21, 2012, 21:17:21 »
Hvordan er det mulig at GFHC nå eier 100%? Eide ikke KB 72%? og de andre eierne visste ingen hvem var...?

Ikke så mange som vet det nei, men det har vel vært noen samarbeidspartnere, Susannah osv. Alle aksjer kjøpes nå. Det er altså ikke bare forhandlet med Bates her.

SA

Svend Anders

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #65 på: November 21, 2012, 21:19:37 »
Leste på leeds sida at bates sier at gfhc har backing fra en veldig rik person .
Spent og meget glad over at vi har fått nye eiere .

Og NÃ… begynner man altså å tro på Bates....?

(jeg vet ikke altså, det kan hende han har rett)

SA

Svend Anders

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #66 på: November 21, 2012, 21:21:11 »
Bates: '.....These people have the resources and are backed by a very rich individual, who is very close to the government of Bahrain....'


Har troen på at dette blir bra, JIPPI  ;D
Men dette utsagnet til Bates forstår jeg ikke, dersom det SA sier er korrekt... ?

Det SA sier kommer jo fra Castles, og er det en ting jeg har erfart under denne prossessen så er det å ikke stole på det Castles sier.

Man skal være kritisk til det han sier, men han har hatt tilgang til noen svært spesielle detaljer som få andre har hatt - som innebærer at han har en eller flere godt plasserte kilder. Det er derfor grunn til å ta spørsmålene eller poengene hans litt nærmere i øyesyn.

A

Kato

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #67 på: November 21, 2012, 21:22:24 »
Når jeg ser hva vi hadde slags eierskap i går, så er jeg kjempefornøyd med morgendagens eiere.

Det kan ikke bli verre, helt umulig.
 

marve

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #68 på: November 21, 2012, 21:24:45 »
Leste på leeds sida at bates sier at gfhc har backing fra en veldig rik person .
Spent og meget glad over at vi har fått nye eiere .

Og NÃ… begynner man altså å tro på Bates....?

(jeg vet ikke altså, det kan hende han har rett)

SA
Hehehehe fa... tror ikke på han jeg jo. ;D
Vi får vell bare vente å se , bedre må det vell bli .
 

Svend Anders

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #69 på: November 21, 2012, 21:26:39 »
Og hvorfor tror du det har tatt tid. Folk som Bates som opererer med stråselskaper, skyggebudsjett og mye gråtoner i det meste man foretar seg husker ikke alltid hvor man la nøklene til safen. I tillegg lettere dement og ond, så er det klart forhandlingene blir vanskelige og tar tid. Men nå...

Barba - unner meg en aldri så liten prett.

Hvilke stråselskaper er det du snakker om? Grepet Bates gjorde for ett år siden, nemlig å kjøpe klubben selv, gjorde at  oversikten over eierskapet ble langt mer oversiktlig.

Due dilligence ble ferdig for flere måneder siden, og Haskell brukte bare noen uker på å slå fast at han skulle by på klubben.

Nå er de enige om komplett takeover, men fremdeles trenger GFHC en eksra måned til å betale resten av kjøpssummen - som så vidt jeg vet gjennom to sterke kilder er £17 millioner. Men det er kanskje Bates som bare liker å få penger spredd litt utover?

Dere må gjerne fortsette å si til dere selv at det er Bates som sørget for at dette dro ut i et halvt år, men noen kritiske spørsmål kan være å anbefale.

Jeg tror det skal vanskelig gjøre å bli mer upopulær enn Bates, men om eierne ikke har betydelig midler til å drive klubben kan de fort finne seg i en vanskelig knipe.

SA

Ian Baird

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #70 på: November 21, 2012, 21:34:49 »
Hva er egentlig vitsen med at ny eier ikke tar kontrollen direkte men lar Bates styre videre?
Normalt er det jo denne kontrollen en ene-eier er ute etter.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

lojosang

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #71 på: November 21, 2012, 21:35:39 »
Når jeg ser hva vi hadde slags eierskap i går, så er jeg kjempefornøyd med morgendagens eiere.

Det kan ikke bli verre, helt umulig.

Pessimist! Det kan ALLTID bli verre.  :)
- Leif Olav

Annesj

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #72 på: November 21, 2012, 22:07:14 »
Men hvor kommer disse avdragtallene fra? Er det fra offisielt hold? Mulig jeg ikke har fått med meg alt her men. :)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Svend Anders

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #73 på: November 21, 2012, 22:28:57 »
Men hvor kommer disse avdragtallene fra? Er det fra offisielt hold? Mulig jeg ikke har fått med meg alt her men. :)

Beløpene er det Castles og en annen kilde jeg har som står for.

At ikke hele betalingen er gjort ligger jo latent uttrykt (?) i statements sier at takeoveren blir gradvis gjennomført og at man til slutt har oppnådd 100% eierskap.

SA

Annesj

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #74 på: November 21, 2012, 22:46:49 »
Okei. Takk for svar  :)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #75 på: November 21, 2012, 22:53:00 »
Vår venn Bahrain White er frempå igjen....
bahrain white  (Leeds United): So the day is here to say congrats to all. I have had my doubters and had to put up with a few rude replies to my comments even when it was not regarding the " takeover ". But for those who always believed what i said was true ,,even though it took longer than we all wanted,, let me give you some more good news,,,,no way that KB stays at the Club after this season in any position. Now lets all get behind our Team. MOT

newsome

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #76 på: November 21, 2012, 23:02:06 »
Litt sent men GRATULERER alle!!!!

Håper dette er en historisk dag for Leeds United!!!!

Erik M

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #77 på: November 22, 2012, 00:13:29 »
For det første, jeg syns alle som har hatt champis på kjøl over lang tid har grunn til å sprette den nå. Det er mange spørsmål som henger i lufta, men vi får change - det er utrolig vesentlig. Så vil desember og, ikke minst, januar indikere hvor store endringene blir og hvor fort vi merker de. Vi er utålmodige.

Hvorfor blir Bates i en presidentrolle uten makt?  Oh really? Jeg antar det gir ham rett til innsyn og oppdateringer. Han har penger til gode - kanskje mye mer enn vi vet. Eier han ikke TA og ER da? Fast og ubehagelig ballegrep på klubben en stund til. Dette vil jeg tro motiverer nye eiere til å Get done with the business soner rather that later. Når alt er betalt og anleggene igjen er i klubbens eie.... Da, og først da er vi kvitt Bates.

Tror jeg.
 

J-R

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #78 på: November 22, 2012, 04:06:56 »
MOT.

 ;)

Woody

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #79 på: November 22, 2012, 07:39:23 »
Dette skulle vært en lykkens dag og champisen skylle flytet, meeeeen, skeptisk, prove me wrong David Haig og GFH...bastards!

Det var da voldsomt da Rudi,gi dei ein kjangs før du kallar dei bas....
LIFE IS LEEDS

Bites Yer Legs

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #80 på: November 22, 2012, 09:11:09 »
KEEP FIGHTING!!

Fido

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #81 på: November 22, 2012, 10:55:40 »
Hvorfor skulle de kjøpe klubben hvis de ikke har mer enn akkurat kjøpesummen å rutte med?
De kan hente 2 gevinster ut av dette kjøpet.
1, Sole seg i glansen av sportslig suksess
2, Tjene penger
Klubben fremstår ikke som en god investering uten at man oppnår større sportslig suksess enn det nivået man er på i dag. Blir det ikke tilgang på betydelige midler vil ingen av gevinstene kunne innkasseres. Og hvis ikke disse midlene finnes, hvorfor har de da kjøpt?

De har jo hatt tid til å tenke gjennom dette.

lojosang

Sv: Re: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #82 på: November 22, 2012, 11:57:37 »
3. Statussymbol. Rolex er ikke fint nok lenger.
- Leif Olav

fjellhaugen

Sv: Re: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #83 på: November 22, 2012, 12:05:28 »
3. Statussymbol. Rolex er ikke fint nok lenger.

tja....

blir vel ikke akkurat verdsatt sælig å eie en potensiell L1 klubb på middags fest med city kompisene  :o
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Håvard

Sv: Re: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #84 på: November 22, 2012, 12:13:43 »
3. Statussymbol. Rolex er ikke fint nok lenger.

tja....

blir vel ikke akkurat verdsatt sælig å eie en potensiell L1 klubb på middags fest med city kompisene  :o

 ;D Tja..si ikke det

Kato

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #85 på: November 22, 2012, 12:50:26 »
Dette med betaling i rater er vel også en sikkerhet for kjøperne.

Det faller vel lik ut av lasta hele veien med denne Bates, så ser ikke betalingen som noe økonomisk begrensning
 

Larsen.

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #86 på: November 22, 2012, 13:21:35 »
Dette med betaling i rater er vel også en sikkerhet for kjøperne.

Det faller vel lik ut av lasta hele veien med denne Bates, så ser ikke betalingen som noe økonomisk begrensning

Enig. Det er tross alt bare snakk om én måned før alt skal være betalt.
Pride of Yorkshire

kimba1980

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #87 på: November 22, 2012, 14:52:31 »
Her er mit look på situationen omkring GFH, Bates, fremtiden osv!

http://kimba1980.blogspot.dk/2012/11/toma-is-no-more.html

MOT
Check out my Leeds blog, http://kimba1980.blogspot.com

And follow me on twitter, http://twitter.com/KimLeeds
M.O.T

gudme

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #88 på: November 22, 2012, 18:39:31 »
Her er mit look på situationen omkring GFH, Bates, fremtiden osv!

http://kimba1980.blogspot.dk/2012/11/toma-is-no-more.html

MOT

Veldig bra ;D MOT
LEEDS 4 EVER

GeirO

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #89 på: November 22, 2012, 21:55:46 »
Hva kan vi forvente oss av kjøp i januar? Mitt mål er at seks spillere kjøpes inn, med en snittpris på 1 mill. pund. Dvs. 6 mill. pund brukes på kvalitetsspillere.

Er dette realistisk?
MOT