Skrevet av Emne: PATETISKE EX-EIERE - GFH Capital  (Lest 603690 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

GeirO

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #720 på: Februar 18, 2013, 21:45:07 »
Freelance journalist

Part 1: Nigel Adkins has requested substantial transfer budget from #GFH Capital if to become #Leeds manager. Talks are ongoing. #LUFC

Part 2:I have no idea if Di Canio has change the situation for #GFH Capital. No idea at all.Talks are at advance stage regarding investment




Hvis dette stemmer er det vel kroken på døra for våre Adkinsdrømmer. Disse pengene har ikke GFH.
MOT

Jon R

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #721 på: Februar 18, 2013, 21:59:29 »
Jeg tror at GHF kommer til å bli en lykke for oss. Fikk ryddet opp i eierskapet og er i ferd med å skippe Bates helt ut av klubben. Det neste blir å selge eierandeler til investorer som både har penger og kompetanse på å drive en fotballklubb, samt finne en manager som kan bringe oss sportslig fremgang i et litt lengre perspektiv.

At klubben er langt mer lettsolgt nå enn før Takeover er hevet over enhver tvil.  Derfor, vær tålmodige litt til folkens! For første gang siden nedrykket har jeg virkelig tro på Peter Lorimers utsagn: "Happy days are just around the corner!"  :)

Ironimesteren slår til igjen...:)

Nå må du se å rulle inn puppen, Kenneth.  :-*
Jon R.

Kato

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #722 på: Februar 18, 2013, 22:31:13 »
Rekkefølgen bør jo være:

1. Salg av klubb
2. Skifte av manager

Kan ikke tenke meg Adkins tar i oss slik ståa er nå.
 

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #723 på: Februar 19, 2013, 09:23:08 »
Rekkefølgen bør jo være:

1. Salg av klubb
2. Skifte av manager

Kan ikke tenke meg Adkins tar i oss slik ståa er nå.
Enig!
Spørsmålet er om noen i hele tatt gidder å jobbe under slike arbeidsforhold.....
Kan ikke Patel ringe en oljesjeik..?

Joe Jordan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #724 på: Februar 19, 2013, 12:23:00 »
Rekkefølgen bør jo være:

1. Salg av klubb
2. Skifte av manager

Kan ikke tenke meg Adkins tar i oss slik ståa er nå.

Jeg blir meget overrasket om Adkins lar seg lure av tomme løfter og han kan vel ikke unngå å ha sett den horrible situasjonen klubben er i. Det sportslige er én ting, men her er det mye mer som managere med litt selvinnsikt ikke vil røre med ildtang...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

HåvardK

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #725 på: Februar 19, 2013, 12:47:37 »
For meg blir det mer og mer uforståelig hvorfor GHFC kjøpte Leeds. Med den lange prosessen kan en vel ikke snakke om impulskjøp, heller.

lojosang

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #726 på: Februar 19, 2013, 16:09:37 »
For meg blir det mer og mer uforståelig hvorfor GHFC kjøpte Leeds. Med den lange prosessen kan en vel ikke snakke om impulskjøp, heller.

De trodde at fordi Warnock overtok et lag som hadde brukt hundrevis av millioner i flere år uten å ta siste steget og styrte dem til opprykk uten selv å hente særlig dyrt fikk de tak i en klubb som var garantert oppgrykk og rask avkastning, kanskje?
- Leif Olav

Leedsgutt

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #727 på: Februar 19, 2013, 16:34:35 »
#lufc GFH Capital have confirmed to @bbcleeds they have not yet spoken to anyone regarding the manager's position at the club.

HåvardK

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #728 på: Februar 19, 2013, 17:17:58 »
For meg blir det mer og mer uforståelig hvorfor GHFC kjøpte Leeds. Med den lange prosessen kan en vel ikke snakke om impulskjøp, heller.

De trodde at fordi Warnock overtok et lag som hadde brukt hundrevis av millioner i flere år uten å ta siste steget og styrte dem til opprykk uten selv å hente særlig dyrt fikk de tak i en klubb som var garantert oppgrykk og rask avkastning, kanskje?
Ah - der har vi det. Oppgrykkvar selvsagt det de var ute etter. Garantert.

pedro

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #729 på: Februar 20, 2013, 09:47:05 »
Leedsomaniac

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #730 på: Februar 20, 2013, 10:55:04 »
GFH har en viss trang til og forsøke å berolige oss :D
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-funds-already-in-position-gfh-1-5428412
Like troverdig som Evil Santa. For en gjeng med amatører >:(
Få inn Pearson og hans consortium!

h.b

  • Gjest
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #731 på: Februar 20, 2013, 10:57:17 »
GFH har en viss trang til og forsøke å berolige oss :D
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-funds-already-in-position-gfh-1-5428412
Like troverdig som Evil Santa. For en gjeng med amatører >:(
Få inn Pearson og hans consortium!

Er nok redd de heller ikke har nok penger

Annesj

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

h.b

  • Gjest
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #733 på: Februar 20, 2013, 12:17:37 »

Annesj

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #734 på: Februar 20, 2013, 12:33:40 »
Hehehe  ;D Enig. Umotiverte svar og lite utdypende. Optimismen rådet og var høyt oppe etter overtakelsen men nå merker jeg likegyldigheten beg å bre seg......igjen.. ::)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsgutt

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #735 på: Februar 20, 2013, 13:07:48 »
BBC Radio Leeds were scheduled to have a sit down chat with the owners of Leeds United GFH Capital earlier this week. Unfortunately we were unable to conduct the interview as planned. Therefore we were invited to email questions to them via the club.
Below is an unaltered transcript of GFH Capital's responses.


What is the scale of the cash flow problem at the club?

Cash flow is an issue with most football clubs simply because of the nature of the business, but it is something that is manageable.

How confident are you of resolving it before the club faces the possibility of administration?

This is an irrelevant question. There is no way this will happen under our ownership.

Are payments due on loans shortly?

No, aside from the cash we have injected into the club, the club is relatively debt free and this was one of the attractions for us when we acquired the club.

How close are you to bringing on board more investors?

Being an Investment Bank, whose business model is largely based on bringing investors to investments, we seek investors for any project that we undertake.

Have you had an offer from a Yorkshire consortium?

No, the offer we rejected was from an individual. We do not know who was backing the individual.

Would you accept a 50-50 split in terms of shareholding?

No.

Can you explain the type of investors who have already backed you so far?

These are our clients based in the Middle East who are either high net worth or institutional.

Can you reassure fans that Ken Bates is owed nothing?

We have already stated this in the interview with the Guardian, which appeared on Saturday February 16. All of the guaranteed consideration was paid by December 20.

Can you reassure fans he is not able to regain control of the club?

Ken Bates cannot regain control of the club under the terms of the agreement that we have signed with him.

What are your plans for alleviating the debt the club has which some analysts say could be £19m plus?

This figure is not accurate.

When will you decide on Season Ticket prices for next season?

These are currently being worked on.

When will you bring in a new manager or decide on Neil Warnock's future?

As everyone is aware, Neil Warnock is under contract until the end of the season, and it would be wrong of us to discuss his future publicly at this time.

Have you spoken to or decided upon a new manager? What criteria have you laid out for him?

We have not yet spoken to anyone regarding the manager’s position.

Will you be bringing in more personnel to help run the club with proven football experience I.e. a Peter Kenyon type of character?

We are still reviewing the club’s operations and will make decisions accordingly.

What is your message for fans who want to see your vision for the club?

Please be patient. We can only be responsible for the future, and we can only be successful if the club is successful.


Dette er en samtale via email Adam Pope hadde med GFH

ibster

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #736 på: Februar 20, 2013, 13:53:33 »
Kall meg gal, naiv og full av antideppresiv.

Jeg er allikevel positiv ift. eierne. Jeg forstår at de vil bruker tid på å mappe ut butikken og se hvordan ting flyter operasjonelt. 'Due dilligencen var en dans etter KB's pipe og nå som de sitter ved tøylene selv kan de gjøre en bedre analyse og planlegge deretter.

NW går i sommer og de har god tid til å få inn mer penger og ny trener. Kan være at noen av disse "high-net worth" som står i med backingen kjøper seg opp i antall aksjer og således spytter inn mer i klubben. Men det ville vært galskap å la NW få mye å boltre seg med slik ståa var 1. Januar. Vi bygger for fremtiden, stein for stein... Det tar tid!

Annesj

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #737 på: Februar 20, 2013, 14:35:25 »
Ja, forventer vi litt mye av våre nye eiere på kort tid? Har ikke hatt nye eiere i mer enn to mndr. Er det noen klubber som rett etter eierskifte har gått rett til topps? Jeg mener selv city med sin vanvittige økonomi blei nr 10 etter sitt eierskifte. Nr 5 ses etter. Diskuter.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

h.b

  • Gjest
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #738 på: Februar 20, 2013, 14:45:26 »
Vel. De gikk jo offansivt ut og sa at laget skulle styrkes i overgangsvinduet. Ellers enig at det tar tid. Men når de sier rett ut at det vil bli gjort penger tilgjengelig og vi ender opp med ingenting. Ja da sier det seg selv at nok er nok

Annesj

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #739 på: Februar 20, 2013, 14:56:43 »
De store kjøpa uteble ja. Og det var skuffende  ::) Prioriteringene skjønner jeg heller ikke med kjøp av Tonge istedetfor å bruke det vi kunne på en Wideplayer som har vært etterlyst hele ses. Burkes pris var jo heller ikke latterlig høy ettersom jeg skjønte.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

ibster

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #740 på: Februar 20, 2013, 15:03:12 »
Jeg syns vi kom oss gjennom vinduet styrket, om enn vesentlig mindre cashsplashing enn jeg hadde våget å håp på...

Når det er sagt så var ikke Burke så dyr, men han har bare 6 mnd igjen av kontrakten og således kan det forsvares å ikke gi etter i forhandlingene når man sitter med antatt sterkest kort. Vi vil jo ikke at Leeds skal betale premium sticker-price for fremtidige signeringer.

Skjønner heller ikke prioriteringene for noen av de øvrige signeringene men ejg er fornøyd med kontraktsfornyelsene. Vi må kanskje innse at Leeds pr. dd ikke er en veldig attraktiv klubb å spille for. For mye usikkerhet nå.

Jeg forholder meg positiv frem mot sommeren!


Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #741 på: Februar 20, 2013, 15:07:54 »
Under omstendighetene så har de gjort en bra jobb så langt. Håper Adkins kommer og at han krever en warchest av denne størrelsen:



Redigert av Tilsynet for høg moral
« Siste redigering: Februar 20, 2013, 15:25:01 av lojosang »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Blank_File

Sv: Re: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #742 på: Februar 20, 2013, 15:22:14 »
De var flotte de, men spørs hvor lenge de får ligge. :-)

lojosang

Sv: Re: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #743 på: Februar 20, 2013, 15:25:56 »
De var flotte de, men spørs hvor lenge de får ligge. :-)

Ikke veldig lenge.  ;D
Satser på at Adkins får GFH til å gi full pupp på transferfronten, altså.?
- Leif Olav

ibster

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #744 på: Februar 20, 2013, 15:41:22 »
Under omstendighetene så har de gjort en bra jobb så langt. Håper Adkins kommer og at han krever en warchest av denne størrelsen:



Vi satser på det ;)

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #745 på: Februar 20, 2013, 15:42:16 »
Under omstendighetene så har de gjort en bra jobb så langt. Håper Adkins kommer og at han krever en warchest av denne størrelsen:


* bilde av pupper slettet*

Vi satser på det ;)

:)
« Siste redigering: Februar 20, 2013, 18:23:57 av Jon R »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #746 på: Februar 20, 2013, 15:54:47 »
Haighs mothers warchest??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Woody

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #747 på: Februar 20, 2013, 17:48:00 »
Under omstendighetene så har de gjort en bra jobb så langt. Håper Adkins kommer og at han krever en warchest av denne størrelsen:

* bilder av pupper slettet*

Vi satser på det ;)

Snakk om full pupp ;DSensur Asbjørn ;D
« Siste redigering: Februar 20, 2013, 18:25:19 av Jon R »
LIFE IS LEEDS

Sydhagen

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #748 på: Februar 20, 2013, 18:13:10 »
Niiiiice!  :P
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Jon R

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #749 på: Februar 20, 2013, 18:26:11 »
Sorry karer. De måtte bort. Ikke gjør det igjen.  :P
Jon R.