Skrevet av Emne: PATETISKE EX-EIERE - GFH Capital  (Lest 603828 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #360 på: Januar 14, 2013, 20:17:25 »
NYE EIERE - GFH Capital er Bates. GFH Capital tar opp massivt lån på klubben som går til Bates. Om 6 mndr er klubben i adm. resultat.Bates har svindla til seg penger på klubbens bekostning

Du burde deltatt i VM for konspirasjonsteorier. Hadde lett satt penga på deg! Men denne syntes jeg var dårlig, kan du ikke prøve engang til og kline til med noe ordentlig saker? :)
« Siste redigering: Januar 14, 2013, 20:31:34 av Eriksen55 »

Rudi G.

  • Gjest
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #361 på: Januar 14, 2013, 20:27:11 »
NYE EIERE - GFH Capital er Bates. GFH Capital tar opp massivt lån på klubben som går til Bates. Om 6 mndr er klubben i adm. resultat.Bates har svindla til seg penger på klubbens bekostning

Du burde deltatt i VM for konspirasjonsteorier. Hadde lett satt penga på deg! Men denne syntes jeg var dårlig, kan du ikke prøve engang til og kline til med noe ordentlig saker?

Vi får bare håpe Håkon ikke har rett, men hva denne banken vil med oss gjenstår jo å se!

Eriksen55

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #362 på: Januar 14, 2013, 20:31:19 »
NYE EIERE - GFH Capital er Bates. GFH Capital tar opp massivt lån på klubben som går til Bates. Om 6 mndr er klubben i adm. resultat.Bates har svindla til seg penger på klubbens bekostning

Du burde deltatt i VM for konspirasjonsteorier. Hadde lett satt penga på deg! Men denne syntes jeg var dårlig, kan du ikke prøve engang til og kline til med noe ordentlig saker?

Vi får bare håpe Håkon ikke har rett, men hva denne banken vil med oss gjenstår jo å se!

Jeg har enda ikke spretta champisen for å si det sånn! Akkurat nå føler jeg det var bedre med Bates, da visste man hvertfall hva man kunne vente seg...  Dem har litt over 2 uker på å vise hva dem vil med klubben!

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #363 på: Januar 14, 2013, 21:29:06 »
NYE EIERE - GFH Capital er Bates. GFH Capital tar opp massivt lån på klubben som går til Bates. Om 6 mndr er klubben i adm. resultat.Bates har svindla til seg penger på klubbens bekostning

Du burde deltatt i VM for konspirasjonsteorier. Hadde lett satt penga på deg! Men denne syntes jeg var dårlig, kan du ikke prøve engang til og kline til med noe ordentlig saker?

Vi får bare håpe Håkon ikke har rett, men hva denne banken vil med oss gjenstår jo å se!

Jeg har enda ikke spretta champisen for å si det sånn! Akkurat nå føler jeg det var bedre med Bates, da visste man hvertfall hva man kunne vente seg...  Dem har litt over 2 uker på å vise hva dem vil med klubben!
De har etter min mening allerede vist hva de vil med klubben: få den til å gå rundt,minimale risikokjøp,fortsatt tause overfor supportere, de vanlige flosklene, har tydligvis ikke råd til å sparke en manager som har en foppal som får supportere til å ikke bry seg... Etter min mening i samme klasse som Bates >:(

Sydhagen

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #364 på: Januar 14, 2013, 22:10:13 »
nå må dere rulle inn!
De har eid klubben i 3-4 uker...jeeez!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Svend Anders

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #365 på: Januar 14, 2013, 22:38:55 »
Jeg tror GFH Capital plutselig har våknet fra bryllupsreisen og fått et litt større problem i fleisen enn de hadde forutsett med Warnocks sviktende resultater.

Jeg tipper at de hadde et reelt håp om at med noen forsterkninger nå i januar - et par lån a la Barkley og Tate + kanskje ett kjøp til? - skulle vi ha reell sjanse om å nå playoff. Og jeg skulle mene at med dagens tropp og god coaching, så burde vi ha gode muligheter for det.

Istedet virker Warnock å ha mistet grepet. Målene renner inn, han tviholder på "sine" spillere i form av Peltier, og nå skaper vi knapt nok en sjanse på tre kamper.

I tillegg er det for meg et stort varsko at Warnock begynner å skyve enkeltspillere foran seg. Han gjorde det i sommer med Clayton og McCormack, og nå gjør han det med Becchio. Når han i tillegg sier han gjør en great job, tror jeg de nye eierne begynner å titte litt nervøst bort på hverandre.

Jeg vet ikke om vi burde sparke Warnock IDAG og stå managerløs, men de nye eierne bør allerede ha startet planleggingen av hva som skjer post-Warnock.

(hvis ikke Neil Redfearn er vår nye manager?)

Hvordan skal det sportslige apparatet organiseres, hva slags managertype skal man ha inn, hvordan skal ansvaret være mellom eiere, sportssjef og manager? Skal klubben - og da særlig spillerstallen - være managerstyrt eller klubbstyrt?

Og hvor langsiktige kan GFHC tillate seg å være?

SA

Blank_File

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #366 på: Januar 14, 2013, 22:45:47 »
NYE EIERE - GFH Capital er Bates. GFH Capital tar opp massivt lån på klubben som går til Bates. Om 6 mndr er klubben i adm. resultat.Bates har svindla til seg penger på klubbens bekostning

Du burde deltatt i VM for konspirasjonsteorier. Hadde lett satt penga på deg! Men denne syntes jeg var dårlig, kan du ikke prøve engang til og kline til med noe ordentlig saker?

Vi får bare håpe Håkon ikke har rett, men hva denne banken vil med oss gjenstår jo å se!

Jeg har enda ikke spretta champisen for å si det sånn! Akkurat nå føler jeg det var bedre med Bates, da visste man hvertfall hva man kunne vente seg...  Dem har litt over 2 uker på å vise hva dem vil med klubben!
De har etter min mening allerede vist hva de vil med klubben: få den til å gå rundt,minimale risikokjøp,fortsatt tause overfor supportere, de vanlige flosklene, har tydligvis ikke råd til å sparke en manager som har en foppal som får supportere til å ikke bry seg... Etter min mening i samme klasse som Bates >:(

Du kan ikke mene dette DHY. Det blir jo litt tidlig å gi GFH Bates-slakt? Enig i at de ikke har opptrådt slik jeg hadde drømt om, men Bates-slakt?

raggen

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #367 på: Januar 14, 2013, 23:07:40 »
Jeg tror GFH Capital plutselig har våknet fra bryllupsreisen og fått et litt større problem i fleisen enn de hadde forutsett med Warnocks sviktende resultater.

Jeg tipper at de hadde et reelt håp om at med noen forsterkninger nå i januar - et par lån a la Barkley og Tate + kanskje ett kjøp til? - skulle vi ha reell sjanse om å nå playoff. Og jeg skulle mene at med dagens tropp og god coaching, så burde vi ha gode muligheter for det.

Istedet virker Warnock å ha mistet grepet. Målene renner inn, han tviholder på "sine" spillere i form av Peltier, og nå skaper vi knapt nok en sjanse på tre kamper.

I tillegg er det for meg et stort varsko at Warnock begynner å skyve enkeltspillere foran seg. Han gjorde det i sommer med Clayton og McCormack, og nå gjør han det med Becchio. Når han i tillegg sier han gjør en great job, tror jeg de nye eierne begynner å titte litt nervøst bort på hverandre.

Jeg vet ikke om vi burde sparke Warnock IDAG og stå managerløs, men de nye eierne bør allerede ha startet planleggingen av hva som skjer post-Warnock.

(hvis ikke Neil Redfearn er vår nye manager?)

Hvordan skal det sportslige apparatet organiseres, hva slags managertype skal man ha inn, hvordan skal ansvaret være mellom eiere, sportssjef og manager? Skal klubben - og da særlig spillerstallen - være managerstyrt eller klubbstyrt?

Og hvor langsiktige kan GFHC tillate seg å være?

SA

du som kanskje sitter på litt mere info enn oss andre, HAR GFHC kommet med noen uttalelser om hva som er målet(ja vet PL) og veien dit,hva som skjer osv???
Forever Leeds United!!!!!!!!

Lundewhites

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #368 på: Januar 15, 2013, 06:51:48 »
Jeg er redd på tross av tidenes mest langsomme klubbovertakelse viste ikke disse karene hva de gikk til.
De har gjort overraskende mange feil på kort tid. De beholdt Bates som er sterkt hatet blant majoriteten av fansen. De gikk ut og skapte urealistiske håp hos fansen, selv om de ved flere anledninger nå har forsøkt å dempe disse. De beholdt Harvey som en ikke akkurat kan si har vært en suksess som sjefsforhandler, hverken når det gjelder kjøp av spillere  eller når det gjelder fornying av kontrakter.
Det virker som om da bare på død og liv ville kjøpe en fotballklubb? Jeg kan ikke se at det å beholde Bates og Harvey virker som noen godt gjennomtenkt strategi og er redd det ikke er det heller!

Over til Warnock og om han skal beholdes eller ikke?
Nå har også en stor majoritet av fansen vendt seg mot han og det etter og hvert etter min mening veldig tålmodig og lojal mot han. Vi spiller den kjedeligste fotballen i divisjonen (i alle fall av de laga jeg har sett) og det sier mye. Strategien er å prøve å stå i mot presset fra motstanderen så lenge som mulig og håpe på at noen av de faktisk gode spillerne vi har skal på et eller annet hvis klare å score. Jeg har jobbet med fotball i fryktelig mange år og har og hatt den varierende gleden av å ha sett mye fotball. Men!  Jeg kan ikke oppdage noe som helst mønster i spillet til Leeds, så hva de holder på med på treningsfeltet er meg en gåte. Vi er forferdelig dårlige i press spillet vårt og forsvaret ligger og mesteparten av tiden helt feil. Vi har selv om det ikke virket sånn når vi har sett Leeds spille i år, en god del brukbare spillere. Disse spillerne med en god og stram organisering ville  lett ha ligget på play off plass i denne ligaen. Sånn som vi har spilt i år, er vi faktisk kunstig høyt på tabellen. Det er en lidelse å se på og en blir bare trist og frustrert. At enkelte fortsatt støtter Warnock her inne er ikke annet en imponerende! Det blir stadig nevnt her at vi ligger jo så nær play off og med bare noen seiere til så ville vi ha vært der. ok greit nok! Hvis Watford vinner sin hengekamp så er vi 8 poeng bak play off, 9 hvis vi tar med målforskjellen. Så spør dere selv: "har vi vært nærmest å ta flere poeng ut i fra spill og sjanser i år, eller har vi vært heldige som har vunnet såpass mange poeng?  Jeg må dessverre si det siste.

Tilbake til eierne som jo tråden handler om og deres evne til å drive en fotballklubb.
Med å beholde Warnock som manager trur jeg de ikke bare har gått glipp av muligheten for å rykke opp, men de støtter en fotball som "ingen" vil komme å se på og dermed kommer inntektene til å stadig bli mindre med fallende billettsalg. Og dette trur jeg dessverre det skal bli vanskelig å snu for de. Jeg har ikke tru på at de har penger til investeringer i laget. Har aldri hatt det og med det produktet Leeds United står fram som nå, skal få vansker med å selge inn til så mange nye investorer.
Det klubben trenger nå er å sparke Warnock og kjøpe i alle fall en profilert spiller som gjør at fansen får noe å ha trua på! Nå er det bare frustrasjon og apati å spore blant fansen. Men dette trur jeg ikke eierne har råd til, men jeg lurer og på om de har råd til å la være??

Dette ble langt og jeg håper jeg ikke har kjedet dere for mye, men dette er i alle fall mine meninger om hvordan situasjonen er og hva som kan få oss ut av den.
Jeg har tidligere blitt opplyst om at jeg har vært for negativ, når jeg satt STORE spørsmålstegn ved kjøpene av Varney og Peltier!  Det var ikke uten grunn jeg var det, for ofte før jeg skriver noe har jeg undersøkt litt på forhånd og det jeg fant ut om disse spillerne var dessverre akkurat det samme som jeg fryktet ville skje. De er rett og slett for dårlige! Og før noen svarer med at Peltier spiller på feil posisjon, vil jeg minne på at han var fryktelig dårlig som høyreback i de første kampene også! Varney vil jeg ikke en gang snakke om, er i utgangspunktet dårlig nok humør fra før. Men at vi betalte kanskje så mye som 1,250 000 for disse to og at Peltier som hadde veldig høy lønn i Leicester også vistnok skal være den i Leeds som hever mest lønn også er grusomt frustrerende å tenke på! Der hadde vi hatt penger til Wood og nesten til lønna hans og....

Ja jeg er negativ!! men skal love dere at jeg ikke er noe mindre Leedsfan for det! Jeg reiser fortsatt over og ser mellom 3 og seks kamper per sesong og kommer til å forsette å gjøre det!
Så MOT gutter! men ikke med Warnock så lenge til
For the sake of Leeds United he would break himself in two

raggen

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #369 på: Januar 15, 2013, 07:15:56 »
Jeg er redd på tross av tidenes mest langsomme klubbovertakelse viste ikke disse karene hva de gikk til.
De har gjort overraskende mange feil på kort tid. De beholdt Bates som er sterkt hatet blant majoriteten av fansen. De gikk ut og skapte urealistiske håp hos fansen, selv om de ved flere anledninger nå har forsøkt å dempe disse. De beholdt Harvey som en ikke akkurat kan si har vært en suksess som sjefsforhandler, hverken når det gjelder kjøp av spillere  eller når det gjelder fornying av kontrakter.
Det virker som om da bare på død og liv ville kjøpe en fotballklubb? Jeg kan ikke se at det å beholde Bates og Harvey virker som noen godt gjennomtenkt strategi og er redd det ikke er det heller!

Over til Warnock og om han skal beholdes eller ikke?
Nå har også en stor majoritet av fansen vendt seg mot han og det etter og hvert etter min mening veldig tålmodig og lojal mot han. Vi spiller den kjedeligste fotballen i divisjonen (i alle fall av de laga jeg har sett) og det sier mye. Strategien er å prøve å stå i mot presset fra motstanderen så lenge som mulig og håpe på at noen av de faktisk gode spillerne vi har skal på et eller annet hvis klare å score. Jeg har jobbet med fotball i fryktelig mange år og har og hatt den varierende gleden av å ha sett mye fotball. Men!  Jeg kan ikke oppdage noe som helst mønster i spillet til Leeds, så hva de holder på med på treningsfeltet er meg en gåte. Vi er forferdelig dårlige i press spillet vårt og forsvaret ligger og mesteparten av tiden helt feil. Vi har selv om det ikke virket sånn når vi har sett Leeds spille i år, en god del brukbare spillere. Disse spillerne med en god og stram organisering ville  lett ha ligget på play off plass i denne ligaen. Sånn som vi har spilt i år, er vi faktisk kunstig høyt på tabellen. Det er en lidelse å se på og en blir bare trist og frustrert. At enkelte fortsatt støtter Warnock her inne er ikke annet en imponerende! Det blir stadig nevnt her at vi ligger jo så nær play off og med bare noen seiere til så ville vi ha vært der. ok greit nok! Hvis Watford vinner sin hengekamp så er vi 8 poeng bak play off, 9 hvis vi tar med målforskjellen. Så spør dere selv: "har vi vært nærmest å ta flere poeng ut i fra spill og sjanser i år, eller har vi vært heldige som har vunnet såpass mange poeng?  Jeg må dessverre si det siste.

Tilbake til eierne som jo tråden handler om og deres evne til å drive en fotballklubb.
Med å beholde Warnock som manager trur jeg de ikke bare har gått glipp av muligheten for å rykke opp, men de støtter en fotball som "ingen" vil komme å se på og dermed kommer inntektene til å stadig bli mindre med fallende billettsalg. Og dette trur jeg dessverre det skal bli vanskelig å snu for de. Jeg har ikke tru på at de har penger til investeringer i laget. Har aldri hatt det og med det produktet Leeds United står fram som nå, skal få vansker med å selge inn til så mange nye investorer.
Det klubben trenger nå er å sparke Warnock og kjøpe i alle fall en profilert spiller som gjør at fansen får noe å ha trua på! Nå er det bare frustrasjon og apati å spore blant fansen. Men dette trur jeg ikke eierne har råd til, men jeg lurer og på om de har råd til å la være??

Dette ble langt og jeg håper jeg ikke har kjedet dere for mye, men dette er i alle fall mine meninger om hvordan situasjonen er og hva som kan få oss ut av den.
Jeg har tidligere blitt opplyst om at jeg har vært for negativ, når jeg satt STORE spørsmålstegn ved kjøpene av Varney og Peltier!  Det var ikke uten grunn jeg var det, for ofte før jeg skriver noe har jeg undersøkt litt på forhånd og det jeg fant ut om disse spillerne var dessverre akkurat det samme som jeg fryktet ville skje. De er rett og slett for dårlige! Og før noen svarer med at Peltier spiller på feil posisjon, vil jeg minne på at han var fryktelig dårlig som høyreback i de første kampene også! Varney vil jeg ikke en gang snakke om, er i utgangspunktet dårlig nok humør fra før. Men at vi betalte kanskje så mye som 1,250 000 for disse to og at Peltier som hadde veldig høy lønn i Leicester også vistnok skal være den i Leeds som hever mest lønn også er grusomt frustrerende å tenke på! Der hadde vi hatt penger til Wood og nesten til lønna hans og....

Ja jeg er negativ!! men skal love dere at jeg ikke er noe mindre Leedsfan for det! Jeg reiser fortsatt over og ser mellom 3 og seks kamper per sesong og kommer til å forsette å gjøre det!
Så MOT gutter! men ikke med Warnock så lenge til

bra skrevet og sier meg helt enig
Forever Leeds United!!!!!!!!

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #370 på: Januar 15, 2013, 07:26:37 »
Jeg er redd på tross av tidenes mest langsomme klubbovertakelse viste ikke disse karene hva de gikk til.
De har gjort overraskende mange feil på kort tid. De beholdt Bates som er sterkt hatet blant majoriteten av fansen. De gikk ut og skapte urealistiske håp hos fansen, selv om de ved flere anledninger nå har forsøkt å dempe disse. De beholdt Harvey som en ikke akkurat kan si har vært en suksess som sjefsforhandler, hverken når det gjelder kjøp av spillere  eller når det gjelder fornying av kontrakter.
Det virker som om da bare på død og liv ville kjøpe en fotballklubb? Jeg kan ikke se at det å beholde Bates og Harvey virker som noen godt gjennomtenkt strategi og er redd det ikke er det heller!

Over til Warnock og om han skal beholdes eller ikke?
Nå har også en stor majoritet av fansen vendt seg mot han og det etter og hvert etter min mening veldig tålmodig og lojal mot han. Vi spiller den kjedeligste fotballen i divisjonen (i alle fall av de laga jeg har sett) og det sier mye. Strategien er å prøve å stå i mot presset fra motstanderen så lenge som mulig og håpe på at noen av de faktisk gode spillerne vi har skal på et eller annet hvis klare å score. Jeg har jobbet med fotball i fryktelig mange år og har og hatt den varierende gleden av å ha sett mye fotball. Men!  Jeg kan ikke oppdage noe som helst mønster i spillet til Leeds, så hva de holder på med på treningsfeltet er meg en gåte. Vi er forferdelig dårlige i press spillet vårt og forsvaret ligger og mesteparten av tiden helt feil. Vi har selv om det ikke virket sånn når vi har sett Leeds spille i år, en god del brukbare spillere. Disse spillerne med en god og stram organisering ville  lett ha ligget på play off plass i denne ligaen. Sånn som vi har spilt i år, er vi faktisk kunstig høyt på tabellen. Det er en lidelse å se på og en blir bare trist og frustrert. At enkelte fortsatt støtter Warnock her inne er ikke annet en imponerende! Det blir stadig nevnt her at vi ligger jo så nær play off og med bare noen seiere til så ville vi ha vært der. ok greit nok! Hvis Watford vinner sin hengekamp så er vi 8 poeng bak play off, 9 hvis vi tar med målforskjellen. Så spør dere selv: "har vi vært nærmest å ta flere poeng ut i fra spill og sjanser i år, eller har vi vært heldige som har vunnet såpass mange poeng?  Jeg må dessverre si det siste.

Tilbake til eierne som jo tråden handler om og deres evne til å drive en fotballklubb.
Med å beholde Warnock som manager trur jeg de ikke bare har gått glipp av muligheten for å rykke opp, men de støtter en fotball som "ingen" vil komme å se på og dermed kommer inntektene til å stadig bli mindre med fallende billettsalg. Og dette trur jeg dessverre det skal bli vanskelig å snu for de. Jeg har ikke tru på at de har penger til investeringer i laget. Har aldri hatt det og med det produktet Leeds United står fram som nå, skal få vansker med å selge inn til så mange nye investorer.
Det klubben trenger nå er å sparke Warnock og kjøpe i alle fall en profilert spiller som gjør at fansen får noe å ha trua på! Nå er det bare frustrasjon og apati å spore blant fansen. Men dette trur jeg ikke eierne har råd til, men jeg lurer og på om de har råd til å la være??

Dette ble langt og jeg håper jeg ikke har kjedet dere for mye, men dette er i alle fall mine meninger om hvordan situasjonen er og hva som kan få oss ut av den.
Jeg har tidligere blitt opplyst om at jeg har vært for negativ, når jeg satt STORE spørsmålstegn ved kjøpene av Varney og Peltier!  Det var ikke uten grunn jeg var det, for ofte før jeg skriver noe har jeg undersøkt litt på forhånd og det jeg fant ut om disse spillerne var dessverre akkurat det samme som jeg fryktet ville skje. De er rett og slett for dårlige! Og før noen svarer med at Peltier spiller på feil posisjon, vil jeg minne på at han var fryktelig dårlig som høyreback i de første kampene også! Varney vil jeg ikke en gang snakke om, er i utgangspunktet dårlig nok humør fra før. Men at vi betalte kanskje så mye som 1,250 000 for disse to og at Peltier som hadde veldig høy lønn i Leicester også vistnok skal være den i Leeds som hever mest lønn også er grusomt frustrerende å tenke på! Der hadde vi hatt penger til Wood og nesten til lønna hans og....

Ja jeg er negativ!! men skal love dere at jeg ikke er noe mindre Leedsfan for det! Jeg reiser fortsatt over og ser mellom 3 og seks kamper per sesong og kommer til å forsette å gjøre det!
Så MOT gutter! men ikke med Warnock så lenge til
Supert innlegg!Enig i alt du skriver!

B_Ød

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #371 på: Januar 15, 2013, 07:52:15 »
Jeg er redd på tross av tidenes mest langsomme klubbovertakelse viste ikke disse karene hva de gikk til.
De har gjort overraskende mange feil på kort tid. De beholdt Bates som er sterkt hatet blant majoriteten av fansen. De gikk ut og skapte urealistiske håp hos fansen, selv om de ved flere anledninger nå har forsøkt å dempe disse. De beholdt Harvey som en ikke akkurat kan si har vært en suksess som sjefsforhandler, hverken når det gjelder kjøp av spillere  eller når det gjelder fornying av kontrakter.
Det virker som om da bare på død og liv ville kjøpe en fotballklubb? Jeg kan ikke se at det å beholde Bates og Harvey virker som noen godt gjennomtenkt strategi og er redd det ikke er det heller!

Over til Warnock og om han skal beholdes eller ikke?
Nå har også en stor majoritet av fansen vendt seg mot han og det etter og hvert etter min mening veldig tålmodig og lojal mot han. Vi spiller den kjedeligste fotballen i divisjonen (i alle fall av de laga jeg har sett) og det sier mye. Strategien er å prøve å stå i mot presset fra motstanderen så lenge som mulig og håpe på at noen av de faktisk gode spillerne vi har skal på et eller annet hvis klare å score. Jeg har jobbet med fotball i fryktelig mange år og har og hatt den varierende gleden av å ha sett mye fotball. Men!  Jeg kan ikke oppdage noe som helst mønster i spillet til Leeds, så hva de holder på med på treningsfeltet er meg en gåte. Vi er forferdelig dårlige i press spillet vårt og forsvaret ligger og mesteparten av tiden helt feil. Vi har selv om det ikke virket sånn når vi har sett Leeds spille i år, en god del brukbare spillere. Disse spillerne med en god og stram organisering ville  lett ha ligget på play off plass i denne ligaen. Sånn som vi har spilt i år, er vi faktisk kunstig høyt på tabellen. Det er en lidelse å se på og en blir bare trist og frustrert. At enkelte fortsatt støtter Warnock her inne er ikke annet en imponerende! Det blir stadig nevnt her at vi ligger jo så nær play off og med bare noen seiere til så ville vi ha vært der. ok greit nok! Hvis Watford vinner sin hengekamp så er vi 8 poeng bak play off, 9 hvis vi tar med målforskjellen. Så spør dere selv: "har vi vært nærmest å ta flere poeng ut i fra spill og sjanser i år, eller har vi vært heldige som har vunnet såpass mange poeng?  Jeg må dessverre si det siste.

Tilbake til eierne som jo tråden handler om og deres evne til å drive en fotballklubb.
Med å beholde Warnock som manager trur jeg de ikke bare har gått glipp av muligheten for å rykke opp, men de støtter en fotball som "ingen" vil komme å se på og dermed kommer inntektene til å stadig bli mindre med fallende billettsalg. Og dette trur jeg dessverre det skal bli vanskelig å snu for de. Jeg har ikke tru på at de har penger til investeringer i laget. Har aldri hatt det og med det produktet Leeds United står fram som nå, skal få vansker med å selge inn til så mange nye investorer.
Det klubben trenger nå er å sparke Warnock og kjøpe i alle fall en profilert spiller som gjør at fansen får noe å ha trua på! Nå er det bare frustrasjon og apati å spore blant fansen. Men dette trur jeg ikke eierne har råd til, men jeg lurer og på om de har råd til å la være??

Dette ble langt og jeg håper jeg ikke har kjedet dere for mye, men dette er i alle fall mine meninger om hvordan situasjonen er og hva som kan få oss ut av den.
Jeg har tidligere blitt opplyst om at jeg har vært for negativ, når jeg satt STORE spørsmålstegn ved kjøpene av Varney og Peltier!  Det var ikke uten grunn jeg var det, for ofte før jeg skriver noe har jeg undersøkt litt på forhånd og det jeg fant ut om disse spillerne var dessverre akkurat det samme som jeg fryktet ville skje. De er rett og slett for dårlige! Og før noen svarer med at Peltier spiller på feil posisjon, vil jeg minne på at han var fryktelig dårlig som høyreback i de første kampene også! Varney vil jeg ikke en gang snakke om, er i utgangspunktet dårlig nok humør fra før. Men at vi betalte kanskje så mye som 1,250 000 for disse to og at Peltier som hadde veldig høy lønn i Leicester også vistnok skal være den i Leeds som hever mest lønn også er grusomt frustrerende å tenke på! Der hadde vi hatt penger til Wood og nesten til lønna hans og....

Ja jeg er negativ!! men skal love dere at jeg ikke er noe mindre Leedsfan for det! Jeg reiser fortsatt over og ser mellom 3 og seks kamper per sesong og kommer til å forsette å gjøre det!
Så MOT gutter! men ikke med Warnock så lenge til
vanskelig å se det annerledes ja... :-[
Ups & Ups!!

Joe Jordan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #372 på: Januar 15, 2013, 08:46:37 »
Veldig bra innlegg. 100% enig. Og når det gjelder GFHC var jeg aldri i nærheten av å ta sjampisen ut av kjøleskapet. Men den ligger der enda i påvente av noe å feire.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

lojosang

Sv: Re: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #373 på: Januar 15, 2013, 12:16:31 »
Har egentlig GFH skapt forventninger? De er det vel vi selv som har skapt?
- Leif Olav

B_Ød

Sv: Re: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #374 på: Januar 15, 2013, 12:52:57 »
Har egentlig GFH skapt forventninger? De er det vel vi selv som har skapt?
jeg har hvertfall skapt meg noen..ikke akkurat innfridd de nei..
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #375 på: Januar 15, 2013, 12:55:10 »
Har egentlig GFH skapt forventninger? De er det vel vi selv som har skapt?

Har du sett pressekonferansen?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

martind

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #376 på: Januar 15, 2013, 13:12:55 »
GFH uttalte at de ønsket å ta klubben opp i PL. De uttalte at de sannsynligvis ikke vill kjøpe mange spillere i Januar og at de hadde full tillit til Neil Warnock. Jeg kan ikke si at de har brutt noe av det de sa den gangen. De har også kun hatt 4 uker ved roret.

Derimot bør de investere dersom de skal opp i PL, og da bør kanskje NW gå som en konsekvens av nettopp det.

Uansett kan jeg ikke se at GFH, som mange sier, kan sammenlignes med Bates etter 3-4 uker og at de har brutt løfter.

De skal ha ros for å være åpne med fansen via sosiale medier. Har fjernet Bates fra programmet, og at de åpenbart virker interessert i klubben. Så håper jeg også at de viser finansielle muskler og ambisjoner før vinduet er over! Vi har fortsatt mulighet til PO!
MOT!! We are Leeds!

kalle_92

  • Gjest
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #377 på: Januar 15, 2013, 13:19:28 »
GFH uttalte at de ønsket å ta klubben opp i PL. De uttalte at de sannsynligvis ikke vill kjøpe mange spillere i Januar og at de hadde full tillit til Neil Warnock. Jeg kan ikke si at de har brutt noe av det de sa den gangen. De har også kun hatt 4 uker ved roret.

Derimot bør de investere dersom de skal opp i PL, og da bør kanskje NW gå som en konsekvens av nettopp det.

Uansett kan jeg ikke se at GFH, som mange sier, kan sammenlignes med Bates etter 3-4 uker og at de har brutt løfter.

De skal ha ros for å være åpne med fansen via sosiale medier. Har fjernet Bates fra programmet, og at de åpenbart virker interessert i klubben. Så håper jeg også at de viser finansielle muskler og ambisjoner før vinduet er over! Vi har fortsatt mulighet til PO!
Andrew Haigh ‏@AndrewHaigh
@RetroPress Only 2 teams out of 51 promoted in last 17 years had 38 pts or less after 27 games. Only 5 out of 102 made POs from 5+pts back.

rd1

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #378 på: Januar 15, 2013, 14:50:36 »
Ufattelig stor nedtur med nye eiere sålangt!!

Det begynner å ble vanskeligere og vanskeligere å se for seg noen snarlig retur til P.L. Planen med å ansette Mr. Wanker for å få oss fort opp har gått rett til skogen. Den dårlige stallen til Grayson er erstattet med stort sett en like dårlig stall av Warnock.

Til sommeren er det ny manager inn, og nye utskiftninger igjen..... Gjeeeeeeeeeeeeeeeeeesp!

Skulle tro at de nye eierne som faktisk brukte et halvt år på oppkjøpet, hadde en mer klar plan en hva som er tilfelle. Enten burde de gitt Warnock forlenget kontrakt og midler til spillerkjøp, eller så bør de la ham gå nå og gi en ny manager midler til spillerkjøp.
"Who needs Cantona??"

nord

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #379 på: Januar 15, 2013, 15:13:09 »
Mon de nye ejere ikke er interesserede i at tjene penge   >:(
 

Karl Hot Shot

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #380 på: Januar 15, 2013, 16:47:13 »
Skulle tro at de nye eierne som faktisk brukte et halvt år på oppkjøpet, hadde en mer klar plan en hva som er tilfelle. Enten burde de gitt Warnock forlenget kontrakt og midler til spillerkjøp, eller så bør de la ham gå nå og gi en ny manager midler til spillerkjøp.

GFH Capital har nok en plan, men problemet er bare at den innebærer det samme som Ken Bates sin. De håper at Leeds United skal rykke opp med rein fighting spirit (uten vesentlig bruk av penger). Problemet er vel heller at de ikke har noen plan B. Plan B burde medføre investering i spillere (kavalitetsspillere), men det har de vel ikke råd til.
 

Dennis

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #381 på: Januar 15, 2013, 17:07:23 »
Sånn som vi har spilt i år, er vi faktisk kunstig høyt på tabellen. Det er en lidelse å se på og en blir bare trist og frustrert. At enkelte fortsatt støtter Warnock her inne er ikke annet en imponerende! Det blir stadig nevnt her at vi ligger jo så nær play off og med bare noen seiere til så ville vi ha vært der. ok greit nok! Hvis Watford vinner sin hengekamp så er vi 8 poeng bak play off, 9 hvis vi tar med målforskjellen. Så spør dere selv: "har vi vært nærmest å ta flere poeng ut i fra spill og sjanser i år, eller har vi vært heldige som har vunnet såpass mange poeng?  Jeg må dessverre si det siste.

Er helt enig i hele innlegget ditt og vil gjerne skrive under på dette. Tabellen lyver som kjent aldri, men det kan også leses ting av den. Vi er godt inne på minussiden i målforskjell og har mange tap ift tabellposisjonen.

Dette er klare indikatorer på at posisjonen er kunstig høy som du sier. Tidlig i sesongen kan det være irrelevant for sluttplassering, men veldig ofte jevner dette seg ut og nå har vi bra med grunnlag å basere dette på - nesten 30 kamper. Det er sjelden lag med minusmål ender i toppen, samtidig pleier lag som taper sjelden å komme høyt opp.
Marching on together!

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #382 på: Januar 15, 2013, 17:26:53 »
Sånn som vi har spilt i år, er vi faktisk kunstig høyt på tabellen. Det er en lidelse å se på og en blir bare trist og frustrert. At enkelte fortsatt støtter Warnock her inne er ikke annet en imponerende! Det blir stadig nevnt her at vi ligger jo så nær play off og med bare noen seiere til så ville vi ha vært der. ok greit nok! Hvis Watford vinner sin hengekamp så er vi 8 poeng bak play off, 9 hvis vi tar med målforskjellen. Så spør dere selv: "har vi vært nærmest å ta flere poeng ut i fra spill og sjanser i år, eller har vi vært heldige som har vunnet såpass mange poeng?  Jeg må dessverre si det siste.

Er helt enig i hele innlegget ditt og vil gjerne skrive under på dette. Tabellen lyver som kjent aldri, men det kan også leses ting av den. Vi er godt inne på minussiden i målforskjell og har mange tap ift tabellposisjonen.

Dette er klare indikatorer på at posisjonen er kunstig høy som du sier. Tidlig i sesongen kan det være irrelevant for sluttplassering, men veldig ofte jevner dette seg ut og nå har vi bra med grunnlag å basere dette på - nesten 30 kamper. Det er sjelden lag med minusmål ender i toppen, samtidig pleier lag som taper sjelden å komme høyt opp.

Jeg har trodd at vi kom til å bli bedre, ikke dårligere etterhvert som sesongen skred frem. Det er jo ikke for sent for det, men jeg tviler mer enn jeg tror..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

HåvardK

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #383 på: Januar 15, 2013, 18:46:44 »
nå må dere rulle inn!
De har eid klubben i 3-4 uker...jeeez!
Nå var det vel ikke akkurat noe impulskjøp de gjorde, da. Prosessen startet vel i mai eller noe deromkring?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28922
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #384 på: Januar 15, 2013, 19:01:39 »
Jeg har full forståelse for skepsisen mot GFHC, men syns det er å jump to conclusions å konkludere allerede nå. Først må dette vinduet vurderes, og så får vi se hvordan 'sommeren' gripes an. Etter min mening er det først da vi får et tydelig bilde. I dette vinduet er det begrenset med tilgjengelige spillere, de er nok fortsatt i en 'organiseringsprosess' med klubben, å få sitt eget system på alle Bates' lugubre selskaper er nok ikke gjort i en håndvending. Positivt i forhold til Bates er det iallefall at de har tatt 'et oppgjør med' hans programme notes, å kutte ham ut fra dem falt nok ikke i god jord i det Bates'ske hjem. Likevel gjorde de det :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #385 på: Januar 15, 2013, 21:34:48 »
Jeg har full forståelse for skepsisen mot GFHC, men syns det er å jump to conclusions å konkludere allerede nå. Først må dette vinduet vurderes, og så får vi se hvordan 'sommeren' gripes an. Etter min mening er det først da vi får et tydelig bilde. I dette vinduet er det begrenset med tilgjengelige spillere, de er nok fortsatt i en 'organiseringsprosess' med klubben, å få sitt eget system på alle Bates' lugubre selskaper er nok ikke gjort i en håndvending. Positivt i forhold til Bates er det iallefall at de har tatt 'et oppgjør med' hans programme notes, å kutte ham ut fra dem falt nok ikke i god jord i det Bates'ske hjem. Likevel gjorde de det :)
Jeg har faktisk et håp/våt urealistisk drøm om at de har spart på kruttet til etter Birmingham kampen.Så imorgen: Warnock sparkes,ny manager med sitt team kommer inn og starter den langsiktige byggingen av et opprykkslag for 2014. Sannsynligheten er at de ikke evner å gjøre noe med det som nemlig skjer om dagen: en enorm misnøye imot warnock og hans type foppal, billettpriser på ER og at det er helt taust fra GHF.

Kato

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #386 på: Januar 15, 2013, 21:36:53 »
Nå må de brette opp ermene å vise litt handlekraft.

I morgen bør det være action, på hue ut med vår verste manager EVER.
 

Promotion 2010

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #387 på: Januar 17, 2013, 19:20:50 »
YEP i dag

 17/01/2013 5:14 PM GMT Rate: (1 | 0) MuttleyLeeds  12:41 nevesdad. I admire your optimism. I hope your right. Problem is warnock seems to consistent in the mistakes he makes in picking the team. Wrong players or played out of position and poor tactics. GFH will be supporting him as they've very little choice as their probably struggling to know what to do for the best as really it's all knew to them. Can't imagine Shaun Harvey being much help. I think long term GFH will get things right as they are far too clever to allow things to slip. Warnock needs to give the youth a chance. I'd rather see them have a chance and it not work out than watch some has beens mess it up anyway. Tuesdays game was a great result but we were dire in the first as we have been in other games both halves.  I wanted warnock to go but team comes first so I hope we get three points on Saturday and we get behind them. Woe betide anything less than a win as patience will wear very thin with warnock if the results not right. MOT
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #388 på: Januar 17, 2013, 20:06:52 »
Beklager folkens!Vi er kjøpt av et firma uten penger og med inkompetente folk innenfor foppal!Hadde GHF hatt penger og foppalpeiling så hadde de sparket Warnock ved juletider.Satt inn en manager de ønsket seg fremover-langt i tid og gitt ham midler til å starte å bygge et opprykkslag. Jeg har overhodet ikke tro på at de skal starte med dette til sommeren. Det må være en del ting her som ikke tåler dagens lys....diverse forum flommer over av negative innlegg om at det ikke finnes noen visjon fra GHF.Og hva er svaret fra GHF?Absolutt taushet...Det er like taust som under Bates....Det hele virker på meg mer og mer merkelig :(

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28922
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #389 på: Januar 17, 2013, 20:27:16 »
Jeg forstår skepsisen. DEn skyldes like mye mistrøstige år under Bates som GFHC i seg selv...
Likevel blir jeg matt. Virker som enkelte (ikke bare i Norge) mistet troen etter to timer av GFHC's styringstid...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan