Skrevet av Emne: PATETISKE EX-EIERE - GFH Capital  (Lest 603865 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Jon R

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #510 på: Januar 25, 2013, 15:42:07 »
Her kan vi se litt på hva vi konkurerer mot hos Cardiff:

http://www.walesonline.co.uk/footballnation/cardiff-city/cardiff-city-fc/2013/01/25/91466-32678004/

Det koster å satse...
Ja, men hvis de rykker opp, så sover de godt om natta igjen....ikke bra dette, men for supporterne skaper det ihvertfall HÃ…P- noe vi ikke aner hva er :(

Må for faen finnes en gylden middelvei! Tenk hvor avsindig mye penger Leeds har brukt siden 2004 på å stabilisere seg som en middelhavsfarer i CCC!
Jon R.

Totto

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #511 på: Januar 25, 2013, 15:50:54 »
Her kan vi se litt på hva vi konkurerer mot hos Cardiff:

http://www.walesonline.co.uk/footballnation/cardiff-city/cardiff-city-fc/2013/01/25/91466-32678004/

Det koster å satse...
Ja, men hvis de rykker opp, så sover de godt om natta igjen....ikke bra dette, men for supporterne skaper det ihvertfall HÃ…P- noe vi ikke aner hva er :(

Må for faen finnes en gylden middelvei! Tenk hvor avsindig mye penger Leeds har brukt siden 2004 på å stabilisere seg som en middelhavsfarer i CCC!

Noe vi vel har vært helt alene om?!

Om ikke annet har vi vel stort sett klart å tjene de avsindige summene vi har sløst bort for etableringen selv, mens andre har klart å rote bort innskutte summer også...

Det som er tungt å svelge er at potensialet vårt bør være så mye større enn mange av de som er foran oss i systemet.
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Jon R

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #512 på: Januar 25, 2013, 16:06:40 »
Her kan vi se litt på hva vi konkurerer mot hos Cardiff:

http://www.walesonline.co.uk/footballnation/cardiff-city/cardiff-city-fc/2013/01/25/91466-32678004/

Det koster å satse...
Ja, men hvis de rykker opp, så sover de godt om natta igjen....ikke bra dette, men for supporterne skaper det ihvertfall HÃ…P- noe vi ikke aner hva er :(

Må for faen finnes en gylden middelvei! Tenk hvor avsindig mye penger Leeds har brukt siden 2004 på å stabilisere seg som en middelhavsfarer i CCC!

Noe vi vel har vært helt alene om?!

Om ikke annet har vi vel stort sett klart å tjene de avsindige summene vi har sløst bort for etableringen selv, mens andre har klart å rote bort innskutte summer også...

Det som er tungt å svelge er at potensialet vårt bør være så mye større enn mange av de som er foran oss i systemet.


Jeg vil tro det er få klubber med et  inntektsgrunnlag som vårt,  som har hatt en like dårlig eller dårligere kurve enn oss. Husk at Leeds supporterne (i antall på minst 25 000 i snitt pr kamp vil jeg anta) har betalt PL priser i mange år nå samtidig som de har vært vitne til at det ene talentet etter det andre har forsvunnet til PL.  Inntektene må ha vært formidable i løpet av denne perioden, sett i forhold til nivået. Cardiff og Leicester er vel eksempler på  "kjøpelaget" som ikke har lykkes på kort sikt, men tipper begge disse klubbene befinner seg på øverste nivå fra høsten av. Wolves og Blackburn ligger tynt an og må helt sikkert kutte drastisk til sommeren, men tipper begge disse lagene er oppe igjen i PL langt raskere enn de 9 årene vi har brukt til nå.
Jon R.

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #513 på: Januar 25, 2013, 17:23:16 »
I lys av pengedebatten!

http://www.bbc.co.uk/news/uk-wales-south-east-wales-21198131

Sitat
Cardiff City recorded losses of £13.6m in the year up to 31 May, 2012, according to the club's latest financial accounts.

Sitat
Cardiff City recorded losses of £13.6m in the year up to 31 May, 2012, according to the club's latest financial accounts.

Rykker man opp så lønner det seg, men gjør man ikke så må man ha rike onkler!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28927
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #514 på: Januar 27, 2013, 12:58:27 »
Phil Hay‏@PhilHayYEP

GFH C planning fans forum for Monday, Feb 18. Not confirmed yet. Also revealed that 350 half-season tickets have been sold #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsgutt

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #515 på: Januar 27, 2013, 13:07:27 »
Adam Pope ‏@APOPEY
#lufc GFH C on Becchio: "We have made every effort to agree a new contract with him. "

#lufc GFH C on Becchio: "He will only be allowed to leave this week if we have an offer we consider acceptable & in interests of the club"

#lufc GFH C say if Becchio is sold "proceeds will be re-invested in the team."

Becchio's agent according to press association says "The new administration of #lufc has not put enough effort in " to retain Luciano.

#lufc Becchio's agent says player has best intentions of staying & is willing to give up more money to stay...The offer was insufficient."

Promotion 2010

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #516 på: Januar 27, 2013, 18:19:15 »
GFH Capital - Januar 2013:

Signert:
Diouf - 1,5 års kontrakt
Hall
Tonge
Barkley - 1 måned lån
Byram - 3,5 års kontrakt

Tilbudt Becchio økt lønn - £ 20.000 pr uke

Kvittet seg med:
Pugh - ut på lån
Conolly - ut på lån
Tate - avsluttet lån


Kvittet seg med Bates' hån av fotballen i hans faste spalte i programmet!  ;)


Er det mer?
Ikke dårlig start!   :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #517 på: Januar 27, 2013, 18:24:24 »
GFH Capital - Januar 2013:

Signert:
Diouf - 1,5 års kontrakt
Hall
Tonge
Barkley - 1 måned lån
Byram - 3,5 års kontrakt

Tilbudt Becchio økt lønn - £ 20.000 pr uke

Kvittet seg med:
Pugh - ut på lån
Conolly - ut på lån
Tate - avsluttet lån


Kvittet seg med Bates' hån av fotballen i hans faste spalte i programmet!  ;)


Er det mer?
Ikke dårlig start!   :)
ut har väl även thomas gått, känns som vi står och stampar, GFH får absolut inte släppa becchio utan att ha skaffat en ersättare först, barkley känns dock intressant mycket intressant hoppas vi kan signa honom eller ta honom på lån säsongen ut
« Siste redigering: Januar 27, 2013, 18:36:04 av sportcarl1 »
 

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #518 på: Januar 27, 2013, 19:19:21 »
GFH Capital - Januar 2013:

Signert:
Diouf - 1,5 års kontrakt
Hall
Tonge
Barkley - 1 måned lån
Byram - 3,5 års kontrakt

Tilbudt Becchio økt lønn - £ 20.000 pr uke

Kvittet seg med:
Pugh - ut på lån
Conolly - ut på lån
Tate - avsluttet lån


Kvittet seg med Bates' hån av fotballen i hans faste spalte i programmet!  ;)


Er det mer?
Ikke dårlig start!   :)
Bra start?tja...selvfølgelig har de fått til noe. Ikke rart siden det med Bates var helt katastrofe og bare løgner >:(
Når man starter på bånn skal det ikke mye til for forbedring ;)

Svend Anders

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #519 på: Januar 27, 2013, 22:34:58 »
Adam Pope ‏@APOPEY
#lufc GFH C on Becchio: "We have made every effort to agree a new contract with him. "

#lufc GFH C on Becchio: "He will only be allowed to leave this week if we have an offer we consider acceptable & in interests of the club"

#lufc GFH C say if Becchio is sold "proceeds will be re-invested in the team."

Becchio's agent according to press association says "The new administration of #lufc has not put enough effort in " to retain Luciano.

#lufc Becchio's agent says player has best intentions of staying & is willing to give up more money to stay...The offer was insufficient."

Politikk og posisjonering fra begge hold.

Warnock fikk maks utbytte av å vrake ham idag, det spørs hva Becchios agents neste trekk er nå.

SA


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kjell Skjerven

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #520 på: Januar 28, 2013, 15:15:24 »
GFH Capital - Januar 2013:

Signert:
Diouf - 1,5 års kontrakt
Hall
Tonge
Barkley - 1 måned lån
Byram - 3,5 års kontrakt

Tilbudt Becchio økt lønn - £ 20.000 pr uke

Kvittet seg med:
Pugh - ut på lån
Conolly - ut på lån
Tate - avsluttet lån


Kvittet seg med Bates' hån av fotballen i hans faste spalte i programmet!  ;)


Er det mer?
Ikke dårlig start!   :)

Robbie Rogers er ogsaa ute.
Side before self,every time.

marve

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #521 på: Januar 28, 2013, 20:26:09 »
I lys av pengedebatten!

http://www.bbc.co.uk/news/uk-wales-south-east-wales-21198131

Sitat
Cardiff City recorded losses of £13.6m in the year up to 31 May, 2012, according to the club's latest financial accounts.

Sitat
Cardiff City recorded losses of £13.6m in the year up to 31 May, 2012, according to the club's latest financial accounts.

Rykker man opp så lønner det seg, men gjør man ikke så må man ha rike onkler!
Hva med onkel patel og onkel haigh . ;D.
 

gulle

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #522 på: Januar 28, 2013, 22:53:55 »
enda en dag har gått uten "icing on the cake"
tror ikke vi har fått så kjemperike eiere.håper jeg tar feil og at de overrasker stort innen torsdag.
Nå rykker vi opp! Jasederja

Jon R

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #523 på: Januar 28, 2013, 23:13:20 »
Hadde forventet at folk er utålmodige men alle må skjønne at det vil ta tid å sette en ny kurs etter over 10 år med vanstyre. Dessuten er managerspørsmålet et uforutsigbart element som gjør langsiktig sportslig planlegging  nesten umulig.  Jeg tror GHF vil vise sitt sanne ansikt først når Warnocks etterfølger er på plass.
Jon R.

J-R

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #524 på: Januar 29, 2013, 07:27:33 »
Ja...
Vi må finne oss ett håp å klamre oss fast i...  8)

Andersen

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #525 på: Januar 29, 2013, 13:06:27 »
Aldri kjedelig å være Leeds supporter! glede! fortvilelse ! you name it ! LEEDS4EVER !

baste

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #526 på: Januar 29, 2013, 14:28:27 »

Politikk og posisjonering fra begge hold.

Warnock fikk maks utbytte av å vrake ham idag, det spørs hva Becchios agents neste trekk er nå.

SA


Becchio må ta til vettet, og signere ny og endelig kontrakt med Leeds  ;D ;D

Promotion 2010

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #527 på: Januar 29, 2013, 21:24:45 »
GFH Capital - Januar 2013:

Signert:
Diouf - 1,5 års kontrakt
Hall
Tonge - 2,5 års kontrakt
Barkley - 1 måned lån
Byram - 3,5 års kontrakt

Tilbudt Becchio økt lønn - £ 20.000 pr uke

Kvittet seg med:
Pugh - ut på lån
Conolly - ut på lån
Tate - avsluttet lån
Gray - ut av klubben
Rogers - ut av klubben
Kisnorbo - ut av klubben
Nunes - ut av klubben


Kvittet seg med Bates' hån av fotballen i hans faste spalte i programmet!  ;)


Er det mer?  JA
Ikke dårlig start!   :)
« Siste redigering: Januar 29, 2013, 21:28:09 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #528 på: Januar 29, 2013, 22:04:59 »
GFH Capital - Januar 2013:

Signert:
Diouf - 1,5 års kontrakt
Hall
Tonge - 2,5 års kontrakt
Barkley - 1 måned lån
Byram - 3,5 års kontrakt

Tilbudt Becchio økt lønn - £ 20.000 pr uke

Kvittet seg med:
Pugh - ut på lån
Conolly - ut på lån
Tate - avsluttet lån
Gray - ut av klubben
Rogers - ut av klubben
Kisnorbo - ut av klubben
Nunes - ut av klubben


Kvittet seg med Bates' hån av fotballen i hans faste spalte i programmet!  ;)


Er det mer?  JA
Ikke dårlig start!   :)

Ta med "grensesatt kravstor spiller og agenten hans etter at klubbens svært generøse tilbud ikke ble akseptert som godt nok. "

Hvert av disse punktene er et steg i riktig retning.  :)

Mange bekker små....osv...
Jon R.

Kato

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #529 på: Januar 29, 2013, 22:07:40 »
Så langt er vinduet en gigantisk skuffelse. 2 days to go.
 

Cherry

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #530 på: Januar 29, 2013, 22:35:47 »
Så langt er vinduet en gigantisk skuffelse. 2 days to go.

.....hold ut!!! D er de 2 siste dagene som er de mest aktive, og vi har kvittet oss med mye " kalk" og lønnsutgifter-
for selvsagt å gi plass til 2-3 GODE spillere ....kommer inn i morgen  ;)
 

Jon R

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #531 på: Januar 29, 2013, 22:42:03 »
Så langt er vinduet en gigantisk skuffelse. 2 days to go.

Cheer up mate. Jeg gjentar siste punkt i promos liste. " Kvittet seg med Bates hån av fotballen i hans faste spalte i match programmet."  Verdt å gå tomhendt gjennom to transfervinduer for den synes jeg.  ;D
Jon R.

gulle

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #532 på: Januar 30, 2013, 10:42:03 »
Så langt er vinduet en gigantisk skuffelse. 2 days to go.

Cheer up mate. Jeg gjentar siste punkt i promos liste. " Kvittet seg med Bates hån av fotballen i hans faste spalte i match programmet."  Verdt å gå tomhendt gjennom to transfervinduer for den synes jeg.  ;D
1 dag før deadline:sier som ordførern i Ã…re før OL  i '94 : jag e førbannad!!
Nå rykker vi opp! Jasederja

h.b

  • Gjest
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #533 på: Januar 30, 2013, 10:47:45 »
Lurer på om jeg vil oppleve i min livstid at Leeds igjen blir en storklubb. Leeds er en stor klubb pr dags dato. Men den blir mindre og mindre hvert år. Og det er forskjell på å være en stor klubb og en storklubb. Dette er GHF sin jobb å få til. Få Leeds til å bli en storklubb igjen

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28927
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #534 på: Januar 30, 2013, 10:58:55 »
Lurer på om jeg vil oppleve i min livstid at Leeds igjen blir en storklubb. Leeds er en stor klubb pr dags dato. Men den blir mindre og mindre hvert år. Og det er forskjell på å være en stor klubb og en storklubb. Dette er GHF sin jobb å få til. Få Leeds til å bli en storklubb igjen

...og i morgen overtar du flyselskapet SAS som ny eier.

NÃ…DE DEG altså om du ikke har fått skikk på flyselskapet i løpet av  en drøy måned!!!

(prøvde bare å dra en liiiten sammenligning)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

  • Gjest
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #535 på: Januar 30, 2013, 11:10:08 »
Lurer på om jeg vil oppleve i min livstid at Leeds igjen blir en storklubb. Leeds er en stor klubb pr dags dato. Men den blir mindre og mindre hvert år. Og det er forskjell på å være en stor klubb og en storklubb. Dette er GHF sin jobb å få til. Få Leeds til å bli en storklubb igjen

...og i morgen overtar du flyselskapet SAS som ny eier.

NÃ…DE DEG altså om du ikke har fått skikk på flyselskapet i løpet av  en drøy måned!!!

(prøvde bare å dra en liiiten sammenligning)

Antagelig ikke. Men jeg ville ihvertfall lagt en strategiplan fremover. En plan som ville skapt entusiasme. Og det har GHF gjort nada for å få til

ollan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #536 på: Januar 30, 2013, 11:14:31 »
Lurer på om jeg vil oppleve i min livstid at Leeds igjen blir en storklubb. Leeds er en stor klubb pr dags dato. Men den blir mindre og mindre hvert år. Og det er forskjell på å være en stor klubb og en storklubb. Dette er GHF sin jobb å få til. Få Leeds til å bli en storklubb igjen
nå gikk vel ikke akurat City,QPR,Newcastel,Leicester til topps med det samme de fikk rike eiere heller,vi får gi de månedene frem til neste sesong for å se hva de er kapabel til..men skjer det ikke endel positive ting frem til da så ser det mørkt ut.. Men det er nå uansett mye bedre enn Bates ved roret.. Glemmer ikke scenene fra dokumentaren om QPR når de nye eierne fikk som hatten passet ev supporterne når de ikke fikk suksess første sesongen med italienerne/araberne sine....
Ollan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28927
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #537 på: Januar 30, 2013, 11:21:27 »

...og i morgen overtar du flyselskapet SAS som ny eier.

NÃ…DE DEG altså om du ikke har fått skikk på flyselskapet i løpet av  en drøy måned!!!

(prøvde bare å dra en liiiten sammenligning)


Antagelig ikke. Men jeg ville ihvertfall lagt en strategiplan fremover. En plan som ville skapt entusiasme. Og det har GHF gjort nada for å få til
Først, beklager at jeg siterte ditt innlegg (eller, dette innlegget ditt ;) , det hadde ikke veldig mye med det jeg skreiv å gjøre). Men GFHC har nok garantert sin strategiplan liggende Men den er ikke delt med supporterne yet (de har varslet et Fans Forum i februar). Men, for å dra SAS-sammenligningen videre, de driver vel heller ikke og offentliggjør sine strategier for offentligheten, gjør de vel?
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

gulle

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #538 på: Januar 30, 2013, 11:54:45 »
Lurer på om jeg vil oppleve i min livstid at Leeds igjen blir en storklubb. Leeds er en stor klubb pr dags dato. Men den blir mindre og mindre hvert år. Og det er forskjell på å være en stor klubb og en storklubb. Dette er GHF sin jobb å få til. Få Leeds til å bli en storklubb igjen
nå gikk vel ikke akurat City,QPR,Newcastel,Leicester til topps med det samme de fikk rike eiere heller,vi får gi de månedene frem til neste sesong for å se hva de er kapabel til..men skjer det ikke endel positive ting frem til da så ser det mørkt ut.. Men det er nå uansett mye bedre enn Bates ved roret.. Glemmer ikke scenene fra dokumentaren om QPR når de nye eierne fikk som hatten passet ev supporterne når de ikke fikk suksess første sesongen med italienerne/araberne sine....
det er greit at de ikke kan utrette mirakler på kort tid. Men både GFH og Warnock har gitt oss endel forhåpninger til januarvinduet med egne uttalelser utover høsten.
Nå rykker vi opp! Jasederja

Kato

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #539 på: Januar 30, 2013, 12:49:14 »
Lurer på om jeg vil oppleve i min livstid at Leeds igjen blir en storklubb. Leeds er en stor klubb pr dags dato. Men den blir mindre og mindre hvert år. Og det er forskjell på å være en stor klubb og en storklubb. Dette er GHF sin jobb å få til. Få Leeds til å bli en storklubb igjen
nå gikk vel ikke akurat City,QPR,Newcastel,Leicester til topps med det samme de fikk rike eiere heller,vi får gi de månedene frem til neste sesong for å se hva de er kapabel til..men skjer det ikke endel positive ting frem til da så ser det mørkt ut.. Men det er nå uansett mye bedre enn Bates ved roret.. Glemmer ikke scenene fra dokumentaren om QPR når de nye eierne fikk som hatten passet ev supporterne når de ikke fikk suksess første sesongen med italienerne/araberne sine....
det er greit at de ikke kan utrette mirakler på kort tid. Men både GFH og Warnock har gitt oss endel forhåpninger til januarvinduet med egne uttalelser utover høsten.

Helt enig. det er fattigmanns trøst å ha signert Tonge og Hall i janaur. Vi har hatt forventninger til dette vinduet. Pr nå ser det ut til at det går som ALLE de siste vinduene. Gode spillere forlater, og det ender med å låne middelmådigheter i februar.

1 day to go.

Bare venter på å høre Warnock og Sadel og Padel og hva de nå enn heter med rekken med unnskyldninger på fredag.
« Siste redigering: Januar 30, 2013, 12:50:51 av Kato »