Skrevet av Emne: PATETISKE EX-EIERE - GFH Capital  (Lest 603827 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

Sydhagen

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #900 på: Mars 28, 2013, 08:53:48 »
@AndrewHaigh: @PhilHayYEP Just speculating... 10% announced now, then 20% in a week or two then 21% after that...?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #901 på: Mars 28, 2013, 10:14:11 »
@PhilHayYEP: Statement coming from GFH C at 9.30. All I can glean is that the investor isn't Parkin or Pearson. It's a Middle Eastern party. #lufc
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

kalle_92

  • Gjest
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #903 på: Mars 28, 2013, 10:48:31 »
 ::)

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #904 på: Mars 28, 2013, 11:06:43 »
Jeg har ikke økonomisk utdannelse, men å selge små aksjeposter til "hvemsomhelst" for å frigjøre kapital er vel ikke noe å hoppe i taket for..

Hva skal en tro??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #905 på: Mars 28, 2013, 11:18:33 »
Jeg har ikke økonomisk utdannelse, men å selge små aksjeposter til "hvemsomhelst" for å frigjøre kapital er vel ikke noe å hoppe i taket for..

Hva skal en tro??

Nå er ikke min økonomiske utdannelse rettet mot handel, men dette virker bare som en konklusjon av påstandene om dårlig likviditet, som jo Patel selv har hintet til. Føles litt som å selge unna aktiva for å betale kortsiktig gjeld; til slutt er det ikke noe igjen å selge, men det foreligger fortsatt regninger. Jeg ser ikke helt noe annet poeng i at GFHc selger unna, OM ikke målet er å selge hele klubben med profitt.

Og om GFHc selger seg ut i form av å selge ti deler til forskjellige parter over hele verden, så er plutselig eierstrukturen like ille som før de kom inn...

Så får vi håpe disse bits and pieces eventuelt selges til samme sted... Da blir utfallet (forhåpentligvis) noe annet, men jeg er usikker på hvordan sharia og Leeds United går i hop.

« Siste redigering: Mars 28, 2013, 11:44:28 av Mr Kaizer »
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #906 på: Mars 28, 2013, 14:06:45 »
Det at de nå selger unna litt her og litt der. Ja det ser jeg på som et kjempeproblem. Spesielt når det er bnker de selger til. For banker vil ikke frigi mange penger for at laget skal bli forsterka. Da ender vi opp med at ingen i leddene vil ta ansvar og forsterke. Men å selge spillere. Ja det vil de garantert

kalle_92

  • Gjest
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #907 på: Mars 28, 2013, 14:30:11 »
Det at de nå selger unna litt her og litt der. Ja det ser jeg på som et kjempeproblem. Spesielt når det er bnker de selger til. For banker vil ikke frigi mange penger for at laget skal bli forsterka. Da ender vi opp med at ingen i leddene vil ta ansvar og forsterke. Men å selge spillere. Ja det vil de garantert
Liker heller ikke retningen vår klubb nå tar. Skumle tider.

Dennis

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #908 på: Mars 28, 2013, 15:02:55 »
Det at de nå selger unna litt her og litt der. Ja det ser jeg på som et kjempeproblem. Spesielt når det er bnker de selger til. For banker vil ikke frigi mange penger for at laget skal bli forsterka. Da ender vi opp med at ingen i leddene vil ta ansvar og forsterke. Men å selge spillere. Ja det vil de garantert

For en gangs skyld enig i det du skriver. Dette er bekymringsverdig.
Marching on together!

chief

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #909 på: Mars 28, 2013, 15:04:31 »
Here we go again.......... ::)
1 4 all and all 4 1

ziganda

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #910 på: Mars 28, 2013, 16:50:31 »
Ny permanent eierkonstelasjon må på plass før sommeren og da har de et overgangsvindu å overbevise fansen. Har akkurat nå ingen forventninger.

Sannsynligvis vil klubben stå på stedet hvil i en ny sesong.

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #911 på: Mars 28, 2013, 17:24:24 »
GHF: Hva er dette for mennesker?dette ser ikke bra ut >:(

Tom S

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #912 på: Mars 28, 2013, 17:48:48 »
Det at de nå selger unna litt her og litt der. Ja det ser jeg på som et kjempeproblem. Spesielt når det er bnker de selger til. For banker vil ikke frigi mange penger for at laget skal bli forsterka. Da ender vi opp med at ingen i leddene vil ta ansvar og forsterke. Men å selge spillere. Ja det vil de garantert

Enig h.b, skremmende!
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28922
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #913 på: Mars 28, 2013, 17:55:34 »
...voldsomt som folk jumps to conclusions, her.

Håper fortsatt på at dette er forenlig med Parkin/Pearson m formuende Saudiaraber, på litt sikt :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

  • Gjest
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #914 på: Mars 28, 2013, 18:09:48 »
...voldsomt som folk jumps to conclusions, her.

Håper fortsatt på at dette er forenlig med Parkin/Pearson m formuende Saudiaraber, på litt sikt :)

om 5 år kanskje

rober

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #915 på: Mars 29, 2013, 16:29:03 »
Har ikke noe tro på at GFH Capital greier å få tilført bra med kapital slik at vi kan komme oss tilbake til PL med det første.

Men jeg håper at jeg tar feil.......


sportcarl1

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #916 på: Mars 29, 2013, 18:05:07 »
har ingen tro på att dela upp ägarskapet i flera delar, definitivt inte om det är till investmentbolag och dylikt, tycker däremot att man skulle utnyttja fansens kraft, varför inte försöka få in 10-20%  en aktiepost på supportrar och lokala näringslivet, finns säkert många som vill bidra utan snabba resultat och utdelningskrav
 

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #917 på: Mars 29, 2013, 18:31:49 »
har ingen tro på att dela upp ägarskapet i flera delar, definitivt inte om det är till investmentbolag och dylikt, tycker däremot att man skulle utnyttja fansens kraft, varför inte försöka få in 10-20%  en aktiepost på supportrar och lokala näringslivet, finns säkert många som vill bidra utan snabba resultat och utdelningskrav
What GFHC are doing makes perfectly good sense.  They have bought something (Leeds United) for £21 million that could potentially give them a 400% return on thier investment (if we get to the premier league we would be worth around £80 million I reckon).  The issue is that the club needs serious investment to achieve that and they cant afford to fund all of it.  So what they are doing is bringing onboard other investors by saying "Pay us £3 million for 10% (which cost them £2 million so already making a profit), help us fund the process of getting to the prem and your £3 million will then be worth £8 million.  In the meantime its a lot easier to fund a £10 million pound transfer kitty if the burden of this is spread cross 6 investors....  This is how investmente banks make money... They buy an assett at a low value, bring in other investors to spread the risk/cost and then sell the assett at its highest realizable value once its been improved/developed.... Simples...

ollan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #918 på: Mars 29, 2013, 18:43:59 »
Lukter Pompey II admin og -10 i løpet av 2013 om ikke noen dukker opp med en bråte araberpenger og begynner å bruke de på klubben......
Ollan

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #919 på: Mars 29, 2013, 18:48:18 »
Lukter Pompey II admin og -10 i løpet av 2013 om ikke noen dukker opp med en bråte araberpenger og begynner å bruke de på klubben......

Ã… selge andeler til investeringsbanker som ikke har noe følelser for klubben kan ikke være lurt...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #920 på: Mars 29, 2013, 19:43:43 »
Lukter Pompey II admin og -10 i løpet av 2013 om ikke noen dukker opp med en bråte araberpenger og begynner å bruke de på klubben......

Ã… selge andeler til investeringsbanker som ikke har noe følelser for klubben kan ikke være lurt...
J,hvilke lure avgjørelser har denne klubben tatt de 10 siste årene....

raggen

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #921 på: Mars 29, 2013, 20:29:28 »
bruke en klubb som en måte og tjene penger på er ikke noe godt utgangspunkt for det sportslige >:( >:( >:(
Forever Leeds United!!!!!!!!

kalle_92

  • Gjest
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #922 på: Mars 29, 2013, 20:48:21 »
bruke en klubb som en måte og tjene penger på er ikke noe godt utgangspunkt for det sportslige >:( >:( >:(
Sounds familiar...

ragnar

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #923 på: Mars 30, 2013, 12:54:39 »
GFh kjøpte Leeds for £ 17 mill og har brukt £ 13 mill på eksisterende byggeprosjekter (ifølge siste Peacock News)

Hva slags byggeprosjekter er dette?

God artikkel i YEP btw:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-status-of-new-boss-will-show-true-credentials-of-owners-1-5540418
*In El Loco we trust!*

p0ndus

  • Gjest
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #924 på: Mars 30, 2013, 14:14:58 »
GFh kjøpte Leeds for £ 17 mill og har brukt £ 13 mill på eksisterende byggeprosjekter (ifølge siste Peacock News)

Hva slags byggeprosjekter er dette?

Luftslott :-\ :-\ :-\ :-\

God artikkel i YEP btw:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-status-of-new-boss-will-show-true-credentials-of-owners-1-5540418

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #925 på: Mars 30, 2013, 14:31:52 »
Kanskje vi cashet ut det vi skyldte på East Stand?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #926 på: April 02, 2013, 19:18:13 »
Svend Anders: hørt noe om Parkin?får han kjøpe 51%? eller må vi fortsette med tullingene GHF/Bates?
Any news?

Eriksen55

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #927 på: April 02, 2013, 20:55:45 »
Nå har dem ihvertfall fått hodet ut av ræva et lite øyeblikk og gjort noe dem burde gjort for lenge siden, sparke Warnock. Det er nå dem har sjansen til å vise hva dem vil med klubben, nå kan dem ansette en manager som har fremtiden foran seg, gjennomsyre en filosofi i klubben og gi manageren spillerom i form av midler og tid.... Da tror jeg dem tilfredsstiller flertallet av fansen, og ikke minst  ordene de brukte angående planene dem hadde for Leeds  i behold!  Det er vel mer enn drøm jeg har enn et sannsynlig scenario.

Ender vel opp med at De ansetter Mark Hughes og putter hode oppi ræva igjen og satser på at mannen men verdensrekord i sluttpakkeoppgjør klarer å få Varney, Austin og Brown til å se ut som fotballspillere...

Uansett ble jeg positiv igjen etter sparkingen, og velger inntil det motsatte er bevist å tro at dem ihvertfall forsøker etter beste evne å gjøre det som er best for Leeds!


Svend Anders

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #928 på: April 03, 2013, 00:04:43 »
Svend Anders: hørt noe om Parkin?får han kjøpe 51%? eller må vi fortsette med tullingene GHF/Bates?
Any news?

Har ikke gjort mange fremstøt for å få ny info i det siste, så dessverre lite å melde. Jeg har ikke hørt noe om utviklingen, i verken positiv eller negativ retning. Enkelte sier jo på ryktefronten at det nå gjennomføres due dilligence etc men jeg vet ikke om dette stemmer.

Jeg vil anta at GFHC har jobbet hardt for å finne en løsning der de kan selge klubben mer delvis, i retning av det de snakker om ifb med 10%-salget til IIB. Det kan jo virke ok rent økonomisk, om disse salgene genererer penger til å satse på forsterkninger - men GFHC står fortsatt uten noen som helst av forståelse av engelsk fotball, det eneste de har er Shaun Harveys råd.

Jeg håper fortsatt Parkin og Pearson kan dra dette i land.

Svend Anders

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #929 på: April 03, 2013, 07:33:19 »
Svend Anders: hørt noe om Parkin?får han kjøpe 51%? eller må vi fortsette med tullingene GHF/Bates?
Any news?

Har ikke gjort mange fremstøt for å få ny info i det siste, så dessverre lite å melde. Jeg har ikke hørt noe om utviklingen, i verken positiv eller negativ retning. Enkelte sier jo på ryktefronten at det nå gjennomføres due dilligence etc men jeg vet ikke om dette stemmer.

Jeg vil anta at GFHC har jobbet hardt for å finne en løsning der de kan selge klubben mer delvis, i retning av det de snakker om ifb med 10%-salget til IIB. Det kan jo virke ok rent økonomisk, om disse salgene genererer penger til å satse på forsterkninger - men GFHC står fortsatt uten noen som helst av forståelse av engelsk fotball, det eneste de har er Shaun Harveys råd.

Jeg håper fortsatt Parkin og Pearson kan dra dette i land.

Svend Anders
huff, dette er nok hovedproblemet vårt.Forteller det meste :(