Skrevet av Emne: PATETISKE EX-EIERE - GFH Capital  (Lest 603839 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Woody

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #990 på: Mai 13, 2013, 14:12:45 »
Godset er vel et bevis på dette  ;)

det og kontinutet på ledersida
LIFE IS LEEDS

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28924
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #991 på: Mai 13, 2013, 17:48:36 »
Godset er vel et bevis på dette  ;)
Godset er jo et bevis på at det er bra å ha en Leedsfan som sportsdirektør :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

  • Gjest
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #992 på: Mai 13, 2013, 17:53:54 »
Og penger er beviset på at en klubb må ha det for å vinne serien. Tullete å sammenligne Leeds med vrakgodset. For det å hevde seg i Norge uten penger er flerfoldige ganger lettere enn å hevde seg i England

Annesj

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #993 på: Mai 13, 2013, 21:00:06 »
Ikke så hårsår a gitt  ::) Seff er nivået høyere. Men vi trenger ikke være city å signere messier for å rykke opp. Reading gikk da opp uten å bruke så mye peng.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

h.b

  • Gjest
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #994 på: Mai 13, 2013, 21:23:12 »
Ikke så hårsår a gitt  ::) Seff er nivået høyere. Men vi trenger ikke være city å signere messier for å rykke opp. Reading gikk da opp uten å bruke så mye peng.

Nei er ikke hårsår. Men man klan alltid finne noe som ikke følger tegnene. Desverre er det å ha penger å bruke en mye enklere vei til opprykk enn det at man ikke har penger. Det er vel Leeds et bevis for

Sleivind

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #995 på: Mai 13, 2013, 21:29:35 »
Ah, lite penger, en dyster fremtid og uvisshet rundt eierne. Våren er godt i gang merker jeg  ::)

Håvard

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #996 på: Mai 13, 2013, 21:44:56 »
Ah, lite penger, en dyster fremtid og uvisshet rundt eierne. Våren er godt i gang merker jeg  ::)

 ;D

brenaldo

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #997 på: Mai 14, 2013, 07:53:43 »
Godset er vel et bevis på dette  ;)
Godset er jo et bevis på at det er bra å ha en Leedsfan som sportsdirektør :)

Justin Flo (og Ronny Deila) gjør en flott jobb i Godset.
Medlem nr. 850

Promotion 2010

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #998 på: Mai 14, 2013, 23:03:04 »
Ah, lite penger, en dyster fremtid og uvisshet rundt eierne. Våren er godt i gang merker jeg  ::)

Og så er det vel ikke offisielt at vi mangler penger. Kun en gammel nyhet som til stadighet dukker opp.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #999 på: Mai 15, 2013, 17:37:46 »
Ah, lite penger, en dyster fremtid og uvisshet rundt eierne. Våren er godt i gang merker jeg  ::)

Og så er det vel ikke offisielt at vi mangler penger. Kun en gammel nyhet som til stadighet dukker opp.
Her er et lag som ikke mangler penger, men mye rart som skjer.....
http://vgsporten.vg.no/2013/05/15/manager-city/

Gufrias

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1000 på: Mai 15, 2013, 18:30:26 »
Ah, lite penger, en dyster fremtid og uvisshet rundt eierne. Våren er godt i gang merker jeg  ::)

Og så er det vel ikke offisielt at vi mangler penger. Kun en gammel nyhet som til stadighet dukker opp.
Her er et lag som ikke mangler penger, men mye rart som skjer.....
http://vgsporten.vg.no/2013/05/15/manager-city/
Sikker? Jeg har sett Mancini klage over at han ikke fikk nok penger til spillerkjøp.

Spøk til side. Hva er verst? En gjerrig eier, en blakk eier eller en eier som kjører bruk og kast-filosofi på spillere og ledere?
Hekta på Leeds siden 1974

stian

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1001 på: Mai 16, 2013, 10:40:24 »
Ah, lite penger, en dyster fremtid og uvisshet rundt eierne. Våren er godt i gang merker jeg  ::)

Og så er det vel ikke offisielt at vi mangler penger. Kun en gammel nyhet som til stadighet dukker opp.
Her er et lag som ikke mangler penger, men mye rart som skjer.....
http://vgsporten.vg.no/2013/05/15/manager-city/
Sikker? Jeg har sett Mancini klage over at han ikke fikk nok penger til spillerkjøp.

Spøk til side. Hva er verst? En gjerrig eier, en blakk eier eller en eier som kjører bruk og kast-filosofi på spillere og ledere?


I Leeds har vi vel et lengre bekjentskap med en eier som er både gjerrig, blakk OG kjører bruk og kast-filosofi på spillere og ledere...

Gufrias

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1002 på: Mai 16, 2013, 16:58:05 »
Ah, lite penger, en dyster fremtid og uvisshet rundt eierne. Våren er godt i gang merker jeg  ::)

Og så er det vel ikke offisielt at vi mangler penger. Kun en gammel nyhet som til stadighet dukker opp.
Her er et lag som ikke mangler penger, men mye rart som skjer.....
http://vgsporten.vg.no/2013/05/15/manager-city/
Sikker? Jeg har sett Mancini klage over at han ikke fikk nok penger til spillerkjøp.

Spøk til side. Hva er verst? En gjerrig eier, en blakk eier eller en eier som kjører bruk og kast-filosofi på spillere og ledere?


I Leeds har vi vel et lengre bekjentskap med en eier som er både gjerrig, blakk OG kjører bruk og kast-filosofi på spillere og ledere...
Jeg kom til å tenke på den muligheten like etter at jeg hadde postet.
Hekta på Leeds siden 1974

Dennis

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1003 på: Mai 17, 2013, 12:11:54 »
Nye aksjeandeler solgt. Er det IIB som ønsker å kjøpe opp større deler/hele klubben eller er det (enda et) småsalg for å betale løpende regninger? Dersom det er sistnevnte (teori), får vi neppe se større deler av Sam Byram-pengene i det sportslige.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/unnamed-leeds-united-directors-acquire-small-stake-in-club-1-5682765
Marching on together!

Jørn Egil

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1004 på: Mai 17, 2013, 12:39:40 »
Eller er det noen styremedlemmer som ønsker å fortsatt være involvert etter at GFH har solgt seg ut??

Gufrias

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1005 på: Mai 17, 2013, 12:54:59 »
Nye aksjeandeler solgt. Er det IIB som ønsker å kjøpe opp større deler/hele klubben eller er det (enda et) småsalg for å betale løpende regninger? Dersom det er sistnevnte (teori), får vi neppe se større deler av Sam Byram-pengene i det sportslige.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/unnamed-leeds-united-directors-acquire-small-stake-in-club-1-5682765
Spørsmålet er: Kjøper de aksjer fra GFH, eller tegner de nye aksjer og betaler til LUFC?
Hekta på Leeds siden 1974

Jørn Egil

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1006 på: Mai 17, 2013, 12:59:30 »
Eller får de aksjer som belønning før et forestående salg?

Dennis

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1007 på: Mai 17, 2013, 14:00:44 »
Har sagt det før: Er generelt positiv, men til mer man spekulerer i dette, jo mer pessimistisk blir jeg for fremtiden. Vi er kvitt (eller er vi?) Bates, vi har nye "Leeds-fans" som eiere, en ny, talentfull gjeng fra akademiet og en dyktig trener.

Dette hjelper lite dersom eierne driver med aksje-/eierskapsakrobatikk. Usikkerheten vil (igjen) spre seg til laget. Vi trenger en langsiktig plan og eiere som har tenkt å trekke klubben i samme retning som fansen. Da ville tilskuertallet steget også. Samtidig bør vi - som Runar har påpekt - kompetanse i den sportsligadministrative delen. Shaun Harvey kan sikkert økonomi, men fotball kan han ikke - sier han selv!
Marching on together!

auren

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1008 på: Mai 17, 2013, 21:21:14 »
http://mobile.leedsunited.com/default.aspx?s=news-display&aid=3182431

Kanskje bare selvsagtheter og slike ting en ny manager sier, men velger å lese det som positivt og det er bedre med en slik tillitserklæring enn ingen uttalelse.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1009 på: Mai 17, 2013, 21:47:27 »
Noe 'spesielt' at Nooruddin var en av to her? Et tegn på hvor aksjesalget går?
Marching on together!

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1010 på: Mai 17, 2013, 22:15:42 »
Dette liker jeg dårlig. redd for at jo flere som kjøper småprosenter i klubben,jo større mulighet for at ingen satser penger...men det er vi forsåvidt vant med... :(

p0ndus

  • Gjest
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1011 på: Mai 18, 2013, 18:13:55 »
Spiller forsåvidt ikke så stor rolle om hvor mange eiere vi har, er mer nysjerrig på strategien videre.

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1012 på: Mai 18, 2013, 18:37:02 »
Spiller forsåvidt ikke så stor rolle om hvor mange eiere vi har, er mer nysjerrig på strategien videre.
Strategien er dessverre som vanlig: satse på å rykke opp til PL uten å investere i spillere :(

Promotion 2010

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1013 på: Mai 19, 2013, 19:56:42 »
Spiller forsåvidt ikke så stor rolle om hvor mange eiere vi har, er mer nysjerrig på strategien videre.
Strategien er dessverre som vanlig: satse på å rykke opp til PL uten å investere i spillere :(

Søren. Er det du som har kjøpt den siste prosentandelen...
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1014 på: Mai 19, 2013, 20:18:47 »
Spiller forsåvidt ikke så stor rolle om hvor mange eiere vi har, er mer nysjerrig på strategien videre.
Strategien er dessverre som vanlig: satse på å rykke opp til PL uten å investere i spillere :(

Søren. Er det du som har kjøpt den siste prosentandelen...

Boykåt helt til det blir sportslig suksess, da kan vi begynne å spytte inn penger..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hobben

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1015 på: Mai 20, 2013, 10:44:20 »
Leeds United Football Club Limited er glade for å kunngjøre at Mr Salah Nooruddin er utnevnt som nestleder med umiddelbar virkning, og kan også bekrefte at han er innehaver av 3,33% av aksjene i LUFC Holding Limited.

Les mer:

http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsIndex/0,,10273,00.html
Rogaland Whites

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1016 på: Mai 20, 2013, 10:51:36 »
Ikke så hårsår a gitt  ::) Seff er nivået høyere. Men vi trenger ikke være city å signere messier for å rykke opp. Reading gikk da opp uten å bruke så mye peng.



...og ned....
Yeboahs vitne

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28924
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1017 på: Mai 20, 2013, 11:08:55 »
Leeds United Football Club Limited er glade for å kunngjøre at Mr Salah Nooruddin er utnevnt som nestleder med umiddelbar virkning, og kan også bekrefte at han er innehaver av 3,33% av aksjene i LUFC Holding Limited.

Les mer:

http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsIndex/0,,10273,00.html

...betyr dette at det er han som er linet opp til å overta etter vår kjære Kenneth? Han sitter vel ut juni slik jeg husker det...

Det er jo også interessant at McDermott nettopp hadde samtaler med Nooruddin og 'tredjemann i GFHC-systemet' den langt mer anonyme Hisham Al-Rayes (langt mindre eksponert enn Haigh/Patel)...

Og, hvordan skal man forstå dette i forhold til evt nært forestående salg/emisjon?
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Sv: Re: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1018 på: Mai 20, 2013, 11:12:35 »
Er vel i alle fall stor fare for at det er kan bli mange i styre som ikke har greie på fotball...

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 2

Dennis

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1019 på: Mai 20, 2013, 11:21:01 »
Leeds United Football Club Limited er glade for å kunngjøre at Mr Salah Nooruddin er utnevnt som nestleder med umiddelbar virkning, og kan også bekrefte at han er innehaver av 3,33% av aksjene i LUFC Holding Limited.

Les mer:

http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsIndex/0,,10273,00.html

...betyr dette at det er han som er linet opp til å overta etter vår kjære Kenneth? Han sitter vel ut juni slik jeg husker det...

Det er jo også interessant at McDermott nettopp hadde samtaler med Nooruddin og 'tredjemann i GFHC-systemet' den langt mer anonyme Hisham Al-Rayes (langt mindre eksponert enn Haigh/Patel)...

Og, hvordan skal man forstå dette i forhold til evt nært forestående salg/emisjon?

Tenker den tanken selv. Og denne Nooruddin er vel også et ledende medlem av IIB, som eier 10% av aksjene i klubbens holdingselskap?
Marching on together!