Skrevet av Emne: PATETISKE EX-EIERE - GFH Capital  (Lest 603434 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Glenn K

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1050 på: Juni 26, 2013, 20:59:54 »
indykaila News ‏@indykaila 28 s
#Leeds fans I have positive update coming up!! #LUFC

Spennende det her, vet ikke hva det dreier seg om, så legger det inn i denne tråden siden den har vært aktiv i dag.. Kan godt dreie seg om en overgang, men vi får se!

Dennis

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1051 på: Juni 26, 2013, 20:59:57 »
Utelukkende positivt i mine ører. Men det forutsetter selvfølgelig at de holder ord på dette og at vi ser noen endringer i spillerstall underveis og helst i dette vinduet. Noen investeringer må bevises utover allerede denne sommeren Ã… da som det sies i noen yngre gutter. Omstrukturering er akkurat det klubben trenger og langsiktig tenkning.

Jeg er heller ikke negativ til hva som sies. Problemet ligger i at dette har vært sagt i så mange år. Jeg leser hele tiden alle positiviteter med et "men" bak, som i "vi ønsker en sterk stall, men vi må tenke på lønnsutgifter", "vi ønsker å ta klubben tilbake til PL, men det kan ta tid".

Som økonom er det absolutt riktig - i mine øyne - å drifte klubben som en mer ordinær business, med langsiktige planer og bærekraftig økonomi. Det er likevel vanskelig å stole fullt og helt på disse kara, ettersom det er så mye hemmelighetskremmeri. De virker mer åpne enn Kenneth Bates, men er det egentlig det?

Om Sam Byram selges, vil Brian McDermott se pengene? Eller vil det være Delph, Howson, Gradel og Snodgrass all over?

Jeg mener ikke klubben på død og liv MÃ… rykke opp neste sesong. Forstå meg rett, jeg ønsker jo selvsagt det, men dersom eierne langsiktig og med åpenhet bygger opp og trekker klubben i samme retning som fansen ønsker, så kan jeg absolutt være med på det. Jeg tror derimot våre kjære frelsere sitter på gjerdet og venter på riktig bud på klubben - med et inntrykk av at de er her for fremtiden.
Marching on together!

Glenn K

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1052 på: Juni 26, 2013, 21:49:42 »
Leeds investment

"According to our sources that Leeds united football club have made great progress regarding investment. We believe high level talks have taken place within last 72 hours, the talks are at advanced stages and agreement could be reached between the parties. "

- Indykaila

Dette er spennende, pålitelig type.

Sleivind

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1053 på: Juni 26, 2013, 21:54:01 »
Utelukkende positivt i mine ører. Men det forutsetter selvfølgelig at de holder ord på dette og at vi ser noen endringer i spillerstall underveis og helst i dette vinduet. Noen investeringer må bevises utover allerede denne sommeren Ã… da som det sies i noen yngre gutter. Omstrukturering er akkurat det klubben trenger og langsiktig tenkning.

Jeg er heller ikke negativ til hva som sies. Problemet ligger i at dette har vært sagt i så mange år. Jeg leser hele tiden alle positiviteter med et "men" bak, som i "vi ønsker en sterk stall, men vi må tenke på lønnsutgifter", "vi ønsker å ta klubben tilbake til PL, men det kan ta tid".

Som økonom er det absolutt riktig - i mine øyne - å drifte klubben som en mer ordinær business, med langsiktige planer og bærekraftig økonomi. Det er likevel vanskelig å stole fullt og helt på disse kara, ettersom det er så mye hemmelighetskremmeri. De virker mer åpne enn Kenneth Bates, men er det egentlig det?

Om Sam Byram selges, vil Brian McDermott se pengene? Eller vil det være Delph, Howson, Gradel og Snodgrass all over?

Jeg mener ikke klubben på død og liv MÃ… rykke opp neste sesong. Forstå meg rett, jeg ønsker jo selvsagt det, men dersom eierne langsiktig og med åpenhet bygger opp og trekker klubben i samme retning som fansen ønsker, så kan jeg absolutt være med på det. Jeg tror derimot våre kjære frelsere sitter på gjerdet og venter på riktig bud på klubben - med et inntrykk av at de er her for fremtiden.

Det store problemet med slike intervjuer som dette er jo at troverdigheten er lik null. Alt dette er noe som har blitt sagt hver eneste sommer og vinter siden vi rykket ned fra PL. Med Bates var det litt større ord, "vi skal rykke opp", "ingen blir solgt", "spillere som skal forsterke stallen kommer", osv osv.

Og der dukket det opp litt "nyheter" fra indykaila og.

Sitat
Leeds investment

According to our sources that Leeds united football club have made great progress regarding investment. We believe high level talks have taken place within last 72 hours, the talks are at advanced stages and agreement could be reached between the parties
.


For meg er alt dette en blåkopi av forrige sommer, og sommeren før der, og sommeren før der igjen, osv osv.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1054 på: Juni 26, 2013, 22:37:56 »
Det er mange som er 'sveiseblinde' nå, både engelske og norske fans...
Og det er ikke rart, det har ikke manglet på ord, hverken i fjor eller tidligere  ::)


Men, denna gangen... :)


































Neida, det er bare det at jeg liksom innerst inne har et håp om at en gang, en gang skal vi komme oss ut av denna smørja her....










Tenk om vi får tilført litt kapital nå da, slik at BM får gjennomført planene sine....  #sukk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1055 på: Juni 26, 2013, 22:47:14 »
Eierne må tørre å innrømme at klubbkassen er bunnskrapt - dersom det er realiteten. Da er det på en måte greit. Men å føre fansen bak lyset ved å love manageren penger til spillerkjøp....  ???

GFH  - NO CAPITAL ?
Super Leeds since 1968

Glenn K

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1056 på: Juni 27, 2013, 11:12:55 »
Adam Pope ‏@APOPEY 2 m
#lufc manager Brian McDermott says he has another deal agreed for a player and has not lost any of his targets yet.

Adam Pope ‏@APOPEY 13 s
#lufc BM says he expects to have to sell players to create a transfer fund. He says he has no interest in selling Sam Byram.
« Siste redigering: Juni 27, 2013, 11:14:37 av Glenn K »

Odin

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1057 på: Juni 27, 2013, 11:38:37 »
 

Chris Dawkes
@chrisdawkesITV


#lufc manager Brian McDermott says the club will probably need to sell players to bring any in. Verbal deal agreed with 1 player
 
09:20 AM - 27 Jun 13

Da er det rimelig klart; eierne GHF er blakke, har ingen penger til investering i spillere og vi må selge/avslutte kontrakter før vi kjøper eller bringer nye spillere inn.
Elendigheten tar aldri slutt..... Etter dette kan man tro at salget til GHF bare var et nytt Ken Bates triks....og at djevelen fortsatt trekker i trådene? 
MOT....I ørkenen....!
 


 

 



auren

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1058 på: Juni 27, 2013, 11:46:23 »
Adam Pope ‏@APOPEY 13 s
#lufc BM says he expects to have to sell players to create a transfer fund. He says he has no interest in selling Sam Byram.

Hvis dette stemmer så må målet for sesongen være å unngå nedrykk...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sleivind

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1059 på: Juni 27, 2013, 11:59:54 »
Adam Pope ‏@APOPEY 13 s
#lufc BM says he expects to have to sell players to create a transfer fund. He says he has no interest in selling Sam Byram.

Hvis dette stemmer så må målet for sesongen være å unngå nedrykk...

auren

Dette er vel strengt tatt ikke overraskende. Det er vel slik det har vært de siste åtte årene. Problemet er vel at det er ingen som har sagt det før.

auren

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1060 på: Juni 27, 2013, 12:12:31 »
http://www1.skysports.com/football/news/11095/8794900/

Da står det svart på hvitt. Flott at BMD fortsatt har go-en, etter å ha blitt lovet midler som han nå ikke får.

GFHC venter fortsatt på investering, men vinduet blir vel som i fjor er jeg redd...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sveifors

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1061 på: Juni 27, 2013, 12:19:00 »
De er blakke, bekreftet idag av McDermott. Solgt fra en gnier til blakke eiere.

Ingen ende i Leeds-sirkuset. Drittlei  >:(
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

h.b

  • Gjest
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1062 på: Juni 27, 2013, 12:29:23 »
Bates gikk jo høyt ut og sa at han hadde flere tilbud, men valgte den som var det beste for klubben

Odin

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1063 på: Juni 27, 2013, 12:34:02 »
Mc Dermott idag:

Leeds manager Brian McDermott is ready to wheel and deal in the transfer market this summer.

The former Reading boss is keen to lift the Elland Road giants back to the promised land of the Premier League but admits he will have to let players go if he is to bring any in.

McDermott said: "At this stage you're trying to get players in - obviously we've got Max Smith in and another deal agreed - then we'll just see what happens in the next couple of weeks.

"The situation is that there is a possibility that we may have to do deals going the other way with players going out to bring players in. As it stands there may have to be outgoings to get players into the club."

One player who has attracted interest from other clubs is 19-year-old defender Sam Byram - reportedly a target of cash-rich Manchester City.

But McDermott said: "I've got no interest in selling Sam Byram - but we've had a little bit of interest for one or two players so we'll just have to wheel and deal. That's how it is at this moment in time

"The situation isn't what I expected but I'm at this football club and fully committed to it. I've got a lot of time for the staff and supporters and they deserve success.

"If the club get some investment over the next month then there's a possibility that we can do deals - and I know that everyone is working very hard behind the scenes to make that happen."

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1064 på: Juni 27, 2013, 12:57:41 »
But McDermott said: "I've got no interest in selling Sam Byram - but we've had a little bit of interest for one or two players so we'll just have to wheel and deal. That's how it is at this moment in time

...så om han ikke vil selge Byram, men må ofre noen andre, er vel det opplagte valget Ross McCormack - en spiller han tross alt kan få litt for... Morison er vel ikke like salgbar i øyeblikket. Av andre er det vel Austin som comes to mind, som tross alt viste hva han kan bidra med forrige sesong. I likhet med Byram tror jeg han er lite keen på et Lees-salg...

Og Byram-uttalelsen kan jo også være bare - talk  ::)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

marve

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1065 på: Juni 27, 2013, 13:11:37 »
But McDermott said: "I've got no interest in selling Sam Byram - but we've had a little bit of interest for one or two players so we'll just have to wheel and deal. That's how it is at this moment in time

...så om han ikke vil selge Byram, men må ofre noen andre, er vel det opplagte valget Ross McCormack - en spiller han tross alt kan få litt for... Morison er vel ikke like salgbar i øyeblikket. Av andre er det vel Austin som comes to mind, som tross alt viste hva han kan bidra med forrige sesong. I likhet med Byram tror jeg han er lite keen på et Lees-salg...

Og Byram-uttalelsen kan jo også være bare - talk  ::)
Ja problemet er jo at det finnes svært få salgs objekter igjen i dagens leeds tropp .
For mye gammelt rask ,at vi i fjor klarte å gi en spiller som tonge en 2 års kontrakt er for meg fortsatt en gåte .
Warnock sørget vell også at brown fikk bruke klausulen sin så han kunne bli et år til.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1066 på: Juni 27, 2013, 13:12:27 »
Simple as that?
#there'shoping :)

LUFC Transfers ‏@transfersLUFC  7m 
Words from McDermott in line with info from the other day - change in ownership afoot so GFHC unwilling to plunge capital into


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1067 på: Juni 27, 2013, 14:06:16 »
Adam Pope ‏@APOPEY 13 s
#lufc BM says he expects to have to sell players to create a transfer fund. He says he has no interest in selling Sam Byram.

Hvis dette stemmer så må målet for sesongen være å unngå nedrykk...

auren

De er jo ikke SÃ… dårlige de som er der, uansett en trist dag.

Godt vi har Pugh å selge...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cannavaro

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1068 på: Juni 27, 2013, 14:34:48 »
Det viser seg igjen at vi Leeds-supportere skal lide oss gjennom en sommer med stor usikkerhet.
Jeg undres over eierskapet til GFH, intensjonen og strategien. De har delvis klart å redde oss ut av klørne på Bates, men hva så ???  Et eierskap i klubben uten særlige midler til å investere er et vannvittig dårlig utgangspunkt.  Har GFH vært befengt med en stor porsjon naivitet her ? og i tillegg en respektløshet overfor fansen ??
Sånn det er nå så må de skjønne at de balanserer på en ytterst tynn line, og de risikerer å bli fullstendig latterliggjort av fansen dersom ikke andre godt bemidlede fotballinvestorer kommer inn på eiersiden.
Greit at Haigh er tversigjennom Leeds, men han blir ingen reddende engel uten finansiell styrke, og det burde han visst når han dro med seg GFH.  Man har grunn til å tvile på både intensjonen og strategien når verktøykassa er tom når man kommer til verkstedet.
Stakkars BM som idag uttaler at "dette var ikke som forventet", og må muligens kvitte seg med spillere før det kommer nye inn.  Hva slags strategi er det ?? Dessuten burde Haigh vært såpass opplest om hva som har skjedd de nærmeste årene rundt våre mest populære spilleres avganger. Haigh burde vite godt hvilke traumer Leeds-fans har gjennomgått i lang tid.
BM kan godt være et bra valg for fremtiden, hans endringer på treningsfeltet samt en felles strategi og rettet klubbtilhørighet, er gode signaler for å bygge et fundament for fremtiden.  I dette fundamentet må også de yngre Leeds-spillerne ta del, og for guds skyld ikke bli solgt.  Slik usikkerheten igjen er nå, er det utrolig lett å bli pessimist, spesielt dersom vi kvitter oss med Byram, Dawson,Mac m.fl.  I verste fall blir det ingen særlige spenstige signeringer og vi vil gå gjennom denne sesongen med en kamp om å overleve og i vente på nye optimistiske eiere.  Tiden leger alle sår heter det, men er det noe vi ikke har nok av her så er det tid..........

"I`ll never give up on this club, it`s in my heart and veins till I`m buried in the coffin"
MFLU - Miracles For Leeds United

Joe Jordan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1069 på: Juni 27, 2013, 14:41:59 »

"The situation isn't what I expected but I'm at this football club and fully committed to it. I've got a lot of time for the staff and supporters and they deserve success.


Dette forteller oss enkelt og greit at det er status quo i forhold til samme tid i fjor. Bortsett fra at jeg har mye mer tro på BM enn Colin Wanker.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Tom S

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1070 på: Juni 27, 2013, 15:23:00 »
GFH OUT!!
COME ON LEEDS !!

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1071 på: Juni 27, 2013, 16:08:33 »
GFH OUT!!

Eneste som er positivt er vel at de forhåpentligvis er lettere å forhandle med og selger lettere...

Drømmescenario for en ny eier nå, fansen er helt på felgen og han kan bli en helt i evig tid hvis han redder farsen..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1072 på: Juni 27, 2013, 16:24:50 »
Det er ikke vanskelig å tolke det dithen at de ønsker å selge, samtidig som de gir inntrykk uttad av at de gjør absolutt alt det riktige for klubben, samtidig som de er for the long hall. Hvorfor selger de da 10%-andeler av klubben og stadig søker såkalte 'strategiske investeringer'? Og hvorfor skulle noen investere i klubben uten å få en viss kontroll over handlingene? Plutselig sitter vi der (igjen) med mellom fem og ti eiere som skal ha sin mening hørt.

I tillegg har vi jo den nesten overdøvende stillheten fra Salem Patel og David Haigh, der de i fjor lovte gull og grønne skoger. Hvorfor er det vise-styreformannen som uttaler seg om høyt og lavt?

GFH må få finger'n ut og selge før nok en sesong legges i grus som et følge av dem. Thanks for absolutely nothing, lissom. Under Ken Bates visste vi i hvertfall hvor landet lå.

Noen som vet om Adam Pearson fortsatt er interessert? I et rent businessperspektiv er det sikkert riktig tid for å handle, nå som GFHC tilsynelatende er desperate (selv om inntrykket de prøver å gi er noe helt annet). Han fikk nei på 51% tidligere i år, men prisen kan neppe ha steget siden det. Jeg, som tidligere sagt, forventer ikke at en person skal dytte all sin formue inn i klubben, men den må driftes oppover. Det kan gjøres uten ENORME investeringer, men det kan ikke gjøres uten noen i det hele tatt. Et salg av Byram for 6-7 mill kunne vært tilgitt, dersom 3-5 mill gikk direkte tilbake til det sportslige. Dessverre kan det vel tyde på at GFHC ikke er ulike sin forgjenger på det punktet, selv om salget ikke er et faktum pdd.
Marching on together!

HåvardK

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1073 på: Juni 27, 2013, 16:33:40 »
Adam Pope ‏@APOPEY 13 s
#lufc BM says he expects to have to sell players to create a transfer fund. He says he has no interest in selling Sam Byram.

Hvis dette stemmer så må målet for sesongen være å unngå nedrykk...

auren

De er jo ikke SÃ… dårlige de som er der, uansett en trist dag.

Godt vi har Pugh å selge...
Morison da?

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1074 på: Juni 27, 2013, 19:29:08 »
Adam Pope ‏@APOPEY 13 s
#lufc BM says he expects to have to sell players to create a transfer fund. He says he has no interest in selling Sam Byram.

Hvis dette stemmer så må målet for sesongen være å unngå nedrykk...

auren

De er jo ikke SÃ… dårlige de som er der, uansett en trist dag.

Godt vi har Pugh å selge...
Morison da?

Får vi 1.5 mill pund eller mer så er det greit for meg hvis det kommer inn en ving eller to av god kaliber og fart.

Jeg har fortsatt tro på Morison, men det vet du jo!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Papi

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1075 på: Juni 28, 2013, 11:27:33 »
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

auren

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1076 på: Juni 28, 2013, 12:02:54 »
Denne Waccoe-eren oppsummerer vel ståa greit for majoriteten av Leedsfans:

"Was going to buy a season ticket depending on how things panned out with transfers etc. Really looking forward to this season at the end of last but already, without even entering july, It's becoming more and more evident that the same shit is happening behind the scenes.. who was we kidding? Don't get me wrong i am fully committed to McDermott but the personnel above him make it so hard to feel positively about what we can achieve next season. Now we are getting rid of Morison only 6 months after swapping him for OUR BEST STRIKER. He hasn't even had a fair crack of the whip to be honest and it was obvious he wasn't 100% fit. So without even being given a chance when he's moved down here he's off to those scum cunts to free up room for noel f**king hunt. Amazing."

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sleivind

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1077 på: Juni 28, 2013, 12:06:39 »

Håkon

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1078 på: Juni 28, 2013, 14:30:56 »
Denne Waccoe-eren oppsummerer vel ståa greit for majoriteten av Leedsfans:

"Was going to buy a season ticket depending on how things panned out with transfers etc. Really looking forward to this season at the end of last but already, without even entering july, It's becoming more and more evident that the same shit is happening behind the scenes.. who was we kidding? Don't get me wrong i am fully committed to McDermott but the personnel above him make it so hard to feel positively about what we can achieve next season. Now we are getting rid of Morison only 6 months after swapping him for OUR BEST STRIKER. He hasn't even had a fair crack of the whip to be honest and it was obvious he wasn't 100% fit. So without even being given a chance when he's moved down here he's off to those scum cunts to free up room for noel f**king hunt. Amazing."

auren


Same shit this summer. http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-utd/penny-drops-at-leeds-no-more-transfer-money-from-gulf-owners-1-5805127

Byram, og MCcormack neste til å bli solgt.

GFHBates out

Forstå meg riktig, jeg har nettopp bestillt første turen for sesongen 2013/14:) men det er tøft å være Leeds supporter for tiden..
Leeds for alltid

Dennis

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1079 på: Juni 28, 2013, 14:36:45 »
På tide å pakke ned skjerfet og gliset, David Haigh. Kom dere ut av klubben før vi havner i en enda verre situasjon enn forgjengeren. Som skrevet i går; med Ken Bates visste vi i alle fall hvordan ting var. Med håp i fjor sommer er det enda verre.
Marching on together!