Skrevet av Emne: PATETISKE EX-EIERE - GFH Capital  (Lest 605332 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1230 på: Juli 31, 2013, 13:11:54 »
Noen som vet hva årskortet til SAS koster for tiden? Sånn for å få et visst perspektiv på hvor obskøn avtalen er?
Nå var han så elskverdig å valuttasikre avtalen da - slik at Leeds ikke skulle tape penger :o Frekkheten lenge leve. I intervjuet fikk han det til at han sparte Leeds for penger!

Ã…rskort SAS innen Norge: 177 822,-

Kanskje overdrivelsen ikke er så enorm?


Hva i all verden mener du!!  ???Jeg synes ikke geitebukken skal pendle til og fra ER de neste tre åra på klubbens bekostning.

 Ikke nå som han har fått sparken, nei.

 Jeg mener 500000 for fly over en treårsperiode ikke synes å være helt ublu, men heller ikke direkte et røverkjøp.
Husk at vi snakker £500K, dvs nærmere 5 millioner norske
For den prisen kunne man vel nærmest kjøpt et lite fly og ansatt en fast pilot.

5000000 pund sterling, ja. Da snakker vi blu.

Forresten, er ikke FlyBlu fordelsprogrammet til KLM?



Både geitebukken og radion vekk, her er det snakk om skikkelig utrenskning, dvs. egentlig er det vel tarmskylling!! Og, når det er gjort føler vi oss sikkert bedre..... ;)! Apropos flydebatten, det gjaldt tross alt utgifter for å transportere daukjøttet Bates frem og tilbake til Monaco for at han skulle bivåne kampene og antagelig legge seg opp i alt mulig og skape dårlig stemning. Det trenger vi ikke i det hele tatt!!

Fullstendig enig.  8)
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1231 på: Juli 31, 2013, 15:53:53 »
Noen som vet hva årskortet til SAS koster for tiden? Sånn for å få et visst perspektiv på hvor obskøn avtalen er?
Nå var han så elskverdig å valuttasikre avtalen da - slik at Leeds ikke skulle tape penger :o Frekkheten lenge leve. I intervjuet fikk han det til at han sparte Leeds for penger!

Ã…rskort SAS innen Norge: 177 822,-

Kanskje overdrivelsen ikke er så enorm?


Hva i all verden mener du!!  ???Jeg synes ikke geitebukken skal pendle til og fra ER de neste tre åra på klubbens bekostning.

 Ikke nå som han har fått sparken, nei.

 Jeg mener 500000 for fly over en treårsperiode ikke synes å være helt ublu, men heller ikke direkte et røverkjøp.
Husk at vi snakker £500K, dvs nærmere 5 millioner norske
For den prisen kunne man vel nærmest kjøpt et lite fly og ansatt en fast pilot.

5000000 pund sterling, ja. Da snakker vi blu.

Forresten, er ikke FlyBlu fordelsprogrammet til KLM?



Både geitebukken og radion vekk, her er det snakk om skikkelig utrenskning, dvs. egentlig er det vel tarmskylling!! Og, når det er gjort føler vi oss sikkert bedre..... ;)! Apropos flydebatten, det gjaldt tross alt utgifter for å transportere daukjøttet Bates frem og tilbake til Monaco for at han skulle bivåne kampene og antagelig legge seg opp i alt mulig og skape dårlig stemning. Det trenger vi ikke i det hele tatt!!

Godt poeng. Slik jeg ser det dreier ikke problemstillingen rundt om avtalen var god eller dårlig, men heller om den var nødvendig eller ikke. Skal klubben legge ut for transporten til en tilsynelatende uønsket president som selv velger å bosette seg i Monaco? Høres ikke helt logisk ut i mine øre.

Tipper Lorimeren ikke krevde stort mer enn en taxi i ny og ne, for å si det slik ;-)

Hvis det er slik at det er en del av salgskontrakten til Bates så er jeg spent på hvordan Haigh skal få rodd seg unna den forpliktelsen...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Glenn K

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1232 på: Juli 31, 2013, 16:04:29 »
Intervju med Salah Noorouddin

http://www.youtube.com/watch?v=DBa83n3M95o&feature=youtu.be&a

Syns det han sier høres fornuftig ut, og jeg har troen på det prosjektet som er i gang. Og som han sier det, dette er evolusjon, ikke revolusjon.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Budda

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1234 på: August 01, 2013, 16:26:44 »
"Rather than trying to emulate the powerhouses of English football – Manchester United, Chelsea and Arsenal – Al Rayes has said he would like Leeds to become a “sustainable club” like Reading."

Skremmende lavt ambisjonsnivå. Håper de selger oss fort som fy til noen som har større ambisjoner enn å få Leeds på nivå med Reading
Endre

lojosang

Sv: Re: Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1235 på: August 01, 2013, 17:00:52 »
"Rather than trying to emulate the powerhouses of English football – Manchester United, Chelsea and Arsenal – Al Rayes has said he would like Leeds to become a “sustainable club” like Reading."

Skremmende lavt ambisjonsnivå. Håper de selger oss fort som fy til noen som har større ambisjoner enn å få Leeds på nivå med Reading

Hvorfor lære å krype når man kan spurte, altså?
- Leif Olav

Budda

Sv: Re: Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1236 på: August 01, 2013, 18:13:56 »
"Rather than trying to emulate the powerhouses of English football – Manchester United, Chelsea and Arsenal – Al Rayes has said he would like Leeds to become a “sustainable club” like Reading."

Skremmende lavt ambisjonsnivå. Håper de selger oss fort som fy til noen som har større ambisjoner enn å få Leeds på nivå med Reading

Hvorfor lære å krype når man kan spurte, altså?

Det er endemålet jeg snakker om, ikke nødvendigvis hvordan vi skal komme dit. Eierne av Leeds bør ha en høyere målsetning enn å bli en klubb som Reading. Reading kommer aldri til å kjempe i øvre halvdel av tabellen i PL. Det holder ikke for en klubb som Leeds. Når det er sagt, så er det vel på tide å begynne "å løpe"?
« Siste redigering: August 01, 2013, 18:15:36 av Budda »
Endre

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1237 på: August 01, 2013, 18:47:45 »
"Rather than trying to emulate the powerhouses of English football – Manchester United, Chelsea and Arsenal – Al Rayes has said he would like Leeds to become a “sustainable club” like Reading."

Skremmende lavt ambisjonsnivå. Håper de selger oss fort som fy til noen som har større ambisjoner enn å få Leeds på nivå med Reading

Tidene er forandret. Jeg vil si at det er helt umulig å rykke opp for så å være utfordrer til PL-tittelen etter et par sesonger. Da må man ha penger ala Chelsea, City og PSG osv, selv da er det nesten umulig nå.

Etter alt vi har vært igjennom siden begynnelsen av 2000 så synes jeg det ville vært lite klokt å snakke om CL og lignende nå! Det svir å måle seg med Reading, men slik er ståa!


I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

MrK

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1238 på: August 01, 2013, 19:01:15 »
Jeg har hatt årskort Norge med SAS/Braathens da jeg pendlet og brukte mye fly, det betyr unlimited flytid om en vil. Bates flyr Monaco (Nice) hver annen helg og det koster ikke 5 mill over tre år, unntaket er eget fly alene som står og venter og flyr on demand......  og da blir det dyr transport/leketøy og totalt meningsløst
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Budda

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1239 på: August 01, 2013, 19:04:39 »
"Rather than trying to emulate the powerhouses of English football – Manchester United, Chelsea and Arsenal – Al Rayes has said he would like Leeds to become a “sustainable club” like Reading."

Skremmende lavt ambisjonsnivå. Håper de selger oss fort som fy til noen som har større ambisjoner enn å få Leeds på nivå med Reading

Tidene er forandret. Jeg vil si at det er helt umulig å rykke opp for så å være utfordrer til PL-tittelen etter et par sesonger. Da må man ha penger ala Chelsea, City og PSG osv, selv da er det nesten umulig nå.

Etter alt vi har vært igjennom siden begynnelsen av 2000 så synes jeg det ville vært lite klokt å snakke om CL og lignende nå! Det svir å måle seg med Reading, men slik er ståa!


Jeg snakker ikke om å være en utfordrer til PL-tittelen i løpet av et par sesonger. Jeg håper på noen eiere som har som en realistisk målsetning om å etablere Leeds på øvre halvdel av PL innen 3-4 sesonger. Det mener jeg ikke er urealistisk for Leeds med riktige eiere. Kanskje er Reading riktig å måle seg mot med dagens eiere, men da vil jeg ha noen nye eiere inn.
Endre

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1240 på: August 01, 2013, 19:49:43 »
"Rather than trying to emulate the powerhouses of English football – Manchester United, Chelsea and Arsenal – Al Rayes has said he would like Leeds to become a “sustainable club” like Reading."

Skremmende lavt ambisjonsnivå. Håper de selger oss fort som fy til noen som har større ambisjoner enn å få Leeds på nivå med Reading

Tidene er forandret. Jeg vil si at det er helt umulig å rykke opp for så å være utfordrer til PL-tittelen etter et par sesonger. Da må man ha penger ala Chelsea, City og PSG osv, selv da er det nesten umulig nå.

Etter alt vi har vært igjennom siden begynnelsen av 2000 så synes jeg det ville vært lite klokt å snakke om CL og lignende nå! Det svir å måle seg med Reading, men slik er ståa!


Jeg snakker ikke om å være en utfordrer til PL-tittelen i løpet av et par sesonger. Jeg håper på noen eiere som har som en realistisk målsetning om å etablere Leeds på øvre halvdel av PL innen 3-4 sesonger. Det mener jeg ikke er urealistisk for Leeds med riktige eiere. Kanskje er Reading riktig å måle seg mot med dagens eiere, men da vil jeg ha noen nye eiere inn.


Ikke uenig med deg, dine ambisjoner høres ut som en drøm..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Re: Sv: Re: Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1241 på: August 01, 2013, 22:43:08 »
"Rather than trying to emulate the powerhouses of English football – Manchester United, Chelsea and Arsenal – Al Rayes has said he would like Leeds to become a “sustainable club” like Reading."

Skremmende lavt ambisjonsnivå. Håper de selger oss fort som fy til noen som har større ambisjoner enn å få Leeds på nivå med Reading

Hvorfor lære å krype når man kan spurte, altså?

Det er endemålet jeg snakker om, ikke nødvendigvis hvordan vi skal komme dit. Eierne av Leeds bør ha en høyere målsetning enn å bli en klubb som Reading. Reading kommer aldri til å kjempe i øvre halvdel av tabellen i PL. Det holder ikke for en klubb som Leeds. Når det er sagt, så er det vel på tide å begynne "å løpe"?

Men hvis de skal selge innen 18 måneder som er sagt et eller annet sted her nylig er det et sunt og naturlig mål.
- Leif Olav

Glenn K

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1242 på: August 01, 2013, 22:57:14 »
Adam Pope ‏@APOPEY 1 m
@bbcleeds understands #lufc owners GFH Capital are near to securing multi million pound investment which includes the purchase of Elland Rd.

 ;D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28963
  • Total likes: 2655
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1243 på: August 01, 2013, 22:57:35 »
Hør, hør!. Og det fra rimelig pålitelig hold også!!!



Adam Pope ‏@APOPEY  1m 
@bbcleeds understands #lufc owners GFH Capital are near to securing multi million pound investment which includes the purchase of Elland Rd.


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Larsen.

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1244 på: August 01, 2013, 23:12:26 »
Pride of Yorkshire

Glenn K

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1245 på: August 01, 2013, 23:15:20 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP 11 s
@MrPaulRobinson has #lufc investment story (inc. possible ER repurchase) in tomorrow's YEP. Not Red Bull we understand

Det skal altså IKKE dreie seg om Red Bull!

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1246 på: August 01, 2013, 23:15:34 »
Hør, hør!. Og det fra rimelig pålitelig hold også!!!



Adam Pope ‏@APOPEY  1m 
@bbcleeds understands #lufc owners GFH Capital are near to securing multi million pound investment which includes the purchase of Elland Rd.


Jeg lurer egentlig på hva de selger, hopes and dreams?:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Glenn K

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1247 på: August 01, 2013, 23:28:55 »
Expert Tipping ‏@experttipping 1 m
Hearing the #LUFC investment may be from a man called Andrew Flowers who owns Enterprise Insurance, more details when we have it

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28963
  • Total likes: 2655
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1248 på: August 01, 2013, 23:35:27 »
Expert Tipping ‏@experttipping 1 m
Hearing the #LUFC investment may be from a man called Andrew Flowers who owns Enterprise Insurance, more details when we have it

waccoe

Noe en kar skreiv for en tid tilbake, hentet frem igjen nå...

I've known Rick a while before all of his charades, and he usually laughs about taking the piss, but he was extremely insistent that this was legitimate. Investor is from Gibraltar he says, the same guy who owns Enterprise Insurance, our main shirt sponsor. Apparently negotiations are in place for a 40% stake which would make sense as GFH could still maintain a 50% controlling stake. He also said that mydad's accent was difficult to understand :P

 

 

I'm just as skeptical as you all might I add, but it's a hopeful skepticism.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28963
  • Total likes: 2655
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1249 på: August 01, 2013, 23:37:05 »
Andrew Haigh trenger vel ingen introduksjon lenger:

@AndrewHaigh: What's clear about #lufc investment story is that it has been carefully leaked to the media by GFH. They must be very confident to do that.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Runar

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1250 på: August 01, 2013, 23:58:20 »
"Rather than trying to emulate the powerhouses of English football – Manchester United, Chelsea and Arsenal – Al Rayes has said he would like Leeds to become a “sustainable club” like Reading."

Skremmende lavt ambisjonsnivå. Håper de selger oss fort som fy til noen som har større ambisjoner enn å få Leeds på nivå med Reading

Trist gjeng....

Skulle jeg sagt noe tilsvarende som eier ville jeg lagt ambisjonsnivået med Everton... Reading er ikke noen god klubb og skulle bli....

Tåpelig statement
 

asLeeds

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1251 på: August 02, 2013, 00:02:02 »
"Rather than trying to emulate the powerhouses of English football – Manchester United, Chelsea and Arsenal – Al Rayes has said he would like Leeds to become a “sustainable club” like Reading."

Skremmende lavt ambisjonsnivå. Håper de selger oss fort som fy til noen som har større ambisjoner enn å få Leeds på nivå med Reading

Trist gjeng....

Skulle jeg sagt noe tilsvarende som eier ville jeg lagt ambisjonsnivået med Everton... Reading er ikke noen god klubb og skulle bli....

Tåpelig statement
kom igjen... håp e håp!!
DALHEIM WHITES

Jon R

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1252 på: August 02, 2013, 00:31:04 »
Synd å måtte si det, men sammenlignet med  Leeds United de siste 10 åra, fremstår historien om Reading i samme tidsepoke nærmest som en våt drøm!
Jon R.

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1253 på: August 02, 2013, 08:49:59 »
"Rather than trying to emulate the powerhouses of English football – Manchester United, Chelsea and Arsenal – Al Rayes has said he would like Leeds to become a “sustainable club” like Reading."

Skremmende lavt ambisjonsnivå. Håper de selger oss fort som fy til noen som har større ambisjoner enn å få Leeds på nivå med Reading

Trist gjeng....

Skulle jeg sagt noe tilsvarende som eier ville jeg lagt ambisjonsnivået med Everton... Reading er ikke noen god klubb og skulle bli....

Tåpelig statement
kom igjen... håp e håp!!
Håp er en farlig ting for oss Leedssupportere ;)vær skeptisk og skuffelsen blir mindre...lurt tricks :)

B_Ød

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1254 på: August 02, 2013, 09:15:59 »
vær skeptisk og skuffelsen blir mindre...lurt tricks :)

KnallTips  :D
Ups & Ups!!

Bites Yer Legs

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1255 på: August 02, 2013, 09:46:26 »
"Sustainable" er nøkkelordet i det utsagnet , ikke Reading. Klok tankegang.
KEEP FIGHTING!!

Sydhagen

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1256 på: August 02, 2013, 09:57:19 »
@indykaila: Board meeting called at #LUFC.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1258 på: August 02, 2013, 12:42:02 »
Ikke for å være en gledesdreper, men om GFHC har solgt ned til 50% eierandel i Leeds Uniteds holdingsselskap med en eventuell investering som resulterer i tilbakekjøp av Elland Road - hva da når den negative cash flowen igjen gjør at de ikke kan betale regninger/investere i nye spillere?

Forstå meg rett; tilbakekjøp av Elland Road er i en fantastisk riktig retning og i mine øyne er det på sikt langt viktigere med en eiendel som er verdt langt mer, enn dyre spillere, men hvordan blir dette om ett år?

Så må jeg igjen applaudere en (eventuell) riktig avgjørelse igjen, av GFHC. Jeg er ikke overbevist om at de tar Leeds tilbake til PL enda, men de har gjort det meste riktig - så langt.


Syns forøvrig siste paragrafen også var en herlig nyhet:

The YEP understands, meanwhile, that United have “no immediate plans” to pursue former chairman and president Ken Bates’ proposals for an eight-storey hotel complex at Elland Road’s South East corner.
« Siste redigering: August 02, 2013, 12:46:59 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Gufrias

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1259 på: August 02, 2013, 15:07:23 »
Ikke for å være en gledesdreper, men om GFHC har solgt ned til 50% eierandel i Leeds Uniteds holdingsselskap med en eventuell investering som resulterer i tilbakekjøp av Elland Road - hva da når den negative cash flowen igjen gjør at de ikke kan betale regninger/investere i nye spillere?

Forstå meg rett; tilbakekjøp av Elland Road er i en fantastisk riktig retning og i mine øyne er det på sikt langt viktigere med en eiendel som er verdt langt mer, enn dyre spillere, men hvordan blir dette om ett år?

Så må jeg igjen applaudere en (eventuell) riktig avgjørelse igjen, av GFHC. Jeg er ikke overbevist om at de tar Leeds tilbake til PL enda, men de har gjort det meste riktig - så langt.


Syns forøvrig siste paragrafen også var en herlig nyhet:

The YEP understands, meanwhile, that United have “no immediate plans” to pursue former chairman and president Ken Bates’ proposals for an eight-storey hotel complex at Elland Road’s South East corner.
Tilbakekjøp av ER gjør at klubben slipper å betale leie. Det hjelper ganske betydelig på kontantstrømmen.
Hekta på Leeds siden 1974