Skrevet av Emne: PATETISKE EX-EIERE - GFH Capital  (Lest 600528 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1980 på: Januar 31, 2014, 12:22:18 »
Hjelper ikke med Radebe hvis han ikke har penger. Tar heller en rik ferguson enn en fattig Radebe

Og jeg tar heller redelige folk, fremfor økonomisk kriminelle.

Hvis han har sittet inne denne karen, så har han vel gjort opp for sine synder. Det blir vel ikke rett og dømme han til evig tid da. Litt raushet...

Han har en ny tiltale (underslag) på gang, men vi skal vel bruke "uskyldig til det motsatte er bevist" der? Eller se bort fra gjentakelsesfaren ved at han er dømt for bedrageri ikke bare en, men to ganger?

Og, som Jon R påpeker, har han allerede uten eierandel klart å forsure arbeidsmiljøet og ødelegge -vilkårene for å kunne prestere.

Bates, som tross alt ikke er en dømt kriminell, er dømt farlig for klubben (noe jeg er helt fullstendig enig i), men vi skal eventuelt tillate en dømt kriminell å lede oss? Han har jo sonet sine dommer?

Folk er fornøyd med det de kan få? For en tilstand denne klubben er i. >:(

Nå er det vel ting som tyder på at GFH ikke er så slem ulv som mange har ropt om. Slik jeg har forstått det er ikke Haigh uten skyld i kollapsen. Med andre ord bør man vel ta det med en klype salt alt som kommer frem i media.

At italieneren har prøvd å få Festa på benken tirsdag, nekter jeg rett og slett å tro er sant (inntil noe annet er bevist). Det øses ut med rykter, konspirasjonsteorier, og ditten og datten. At italieneren spiser lunsj på Thorpe Arch, og får se litt på hva han har tenkt å kjøpe, er det så galt?

Brian McDermott blir det store offeret, med all sympati. Må bare minne om at den sportslige krisen ikke startet denne uken. Den har vart lenge. Men kan man skylde på  utenforliggende omstendigheter for elendige prestasjoner, så gjøre middelmådige ledere det.

Så skal det sies at jeg selvsagt skjønner at det forstyrrer skuta nå. Men det er neppe italieneren sin skyld at han ikke roterte på mannskapet gjennom hele juleprogrammet. Det er hans egen udugelighet.

Roterte? Pearson roterer ikke og Leicester vinner hver eneste kamp, de har t.o.m gode spillere på benken.. Slitne hoder kanskje, men bena burde det være futt i..

Nettopp, Pearson roterer ikke fordi de VINNER . Men kan du da forklare hvorfor det ikke roteres når man bare taper?
Kato:
Jeg synes ditt glimrende innlegg i McDermott tråden passer like godt i denne tråden-du skrev:
Egentlig helt enig i denne. Jeg hadde kjempetro på McDermott. Han skal ha kred for væremåte, og han skal ha kred for at han kjøper yngre spillere enn Warnock gjorde.

Hadde aldri forestilt meg at kampledelse, formasjonsvalg og bruken av spillere var det som skulle bli utfordringen. Han virket innovativ i tankesettet.

Men som så ofte før må man spørre seg: Er Leeds en for stor klubb (med for mye tull) for McDermott.

Husk at historikken hans er èn klubb. Fra speider til manager. Trygge lille Reading, der han hentet spillere som han kanskje fikk et autoritetsforhold til. Og hvor han bygde seg opp til å være manager, med suksess.

Langt fra sikkert at det er smør på brødskiva i store, turbulente Leeds.[/i]

Dennis

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1981 på: Januar 31, 2014, 12:28:00 »
Håper inderlig IKKE på denne italienern. Om han så er riksomvillehel...ette. Så lavt synker jeg ikke om denne mannen viser seg å være det som står i media. Ønsker ikke at min klubb skal eies av kriminelle. Det blir for dumt!!!
En kriminell eide jo klubben i 8 år....det var greit altså....

Ken Bates var ikke greit for klubben. Det mente du, det mente 99% av alle andre også. Cellino er altså dømt kriminell, men i utg.pkt ikke verre enn Bates?

Har ekstremt vanskelig for å forstå logikken her!
Marching on together!

Dennis

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1982 på: Januar 31, 2014, 12:35:02 »
Hjelper ikke med Radebe hvis han ikke har penger. Tar heller en rik ferguson enn en fattig Radebe

Og jeg tar heller redelige folk, fremfor økonomisk kriminelle.

Hvis han har sittet inne denne karen, så har han vel gjort opp for sine synder. Det blir vel ikke rett og dømme han til evig tid da. Litt raushet...

Han har en ny tiltale (underslag) på gang, men vi skal vel bruke "uskyldig til det motsatte er bevist" der? Eller se bort fra gjentakelsesfaren ved at han er dømt for bedrageri ikke bare en, men to ganger?

Og, som Jon R påpeker, har han allerede uten eierandel klart å forsure arbeidsmiljøet og ødelegge -vilkårene for å kunne prestere.

Bates, som tross alt ikke er en dømt kriminell, er dømt farlig for klubben (noe jeg er helt fullstendig enig i), men vi skal eventuelt tillate en dømt kriminell å lede oss? Han har jo sonet sine dommer?

Folk er fornøyd med det de kan få? For en tilstand denne klubben er i. >:(

Nå er det vel ting som tyder på at GFH ikke er så slem ulv som mange har ropt om. Slik jeg har forstått det er ikke Haigh uten skyld i kollapsen. Med andre ord bør man vel ta det med en klype salt alt som kommer frem i media.

At italieneren har prøvd å få Festa på benken tirsdag, nekter jeg rett og slett å tro er sant (inntil noe annet er bevist). Det øses ut med rykter, konspirasjonsteorier, og ditten og datten. At italieneren spiser lunsj på Thorpe Arch, og får se litt på hva han har tenkt å kjøpe, er det så galt?

Brian McDermott blir det store offeret, med all sympati. Må bare minne om at den sportslige krisen ikke startet denne uken. Den har vart lenge. Men kan man skylde på  utenforliggende omstendigheter for elendige prestasjoner, så gjøre middelmådige ledere det.

Så skal det sies at jeg selvsagt skjønner at det forstyrrer skuta nå. Men det er neppe italieneren sin skyld at han ikke roterte på mannskapet gjennom hele juleprogrammet. Det er hans egen udugelighet.

Tunga rett i munnen. Jeg snakker om Cellino, ikke GFH.

Ja, David Haigh har dummet seg ut. Om han er delaktig i å levere et lavere bud eller om det var Flowers og de to andre, slik av Haigh føler seg forbigått, vet jeg ikke. Han har uansett solgt skinnet før han skjøt. Akkurat det er på det rene.

Når det gjelder å spise lunsj på Thorp Arch, som du sier, så er det selvsagt innenfor. Nå ser jeg du avskriver ryktet om at han skal ha ønsket å plassere Festa på benken under Ipswich-kampen. Da forutsetter du at det ikke skjedde, slik at jeg ikke kan diskutere for at dette ødelegger arbeidsvilkårene. Nei, det er ikke bevist (det ville vært vanskelig å ta bilde av Festa på benken, ettersom han angivelig ble nektet), men det kommer fra folk som Phil Hay. McDermott selv sier at det skjer ting han ikke trodde ville skje og at uken har vært hans mest prøvede innenfor fotball, noensinne. Skal man velge å benekte alt han sier som syt og rykter/usannheter grunnet dårlige resultater, så er det et valg man gjør. Men det er få kilder som er tettere på enn Gary Cooper, Phil Hay, BMcD osv - kontra her.

Altså, jeg fritar ikke GFH for ansvar heller; de har bidratt til at denne farsen har dratt ut. De er kanskje ingen stor stygg ulv i det hele, men de er ikke egnet til å drifte klubben rent økonomisk. Ergo, bør de overlate den til noen som kan det. Det er de i ferd med å gjøre, men utdragningen har ødelagt.

Vi kan selvsagt si at den sportslige krisen startet før farsen ble komplett, men den startet vitterlig samtidig som de begynte å tikke forsterkede rykter om at et kjøp/salg av klubben var på trappene. Igjen, dette fratar overhodet ikke ansvaret for sportslig nedgang, men så er det også slik at alle klubber taper kamper ila et år.

Om vi kunne stått igjen med kun to tap og snudd formen med bedre og roligere arbeidsvilkår i og over jul, er umulig å bevise, men det er absolutt plausibelt.

Igjen, ser at noen sier "Bates var fæl, så hvorfor skal Cellino være så ekstremt ille". Det blir det samme som å ønske seg okkupert av et annet land enn det man er okkupert av, bortsett fra at det nye landet har blitt dømt for å ha bedrevet med ting det andre kun er anklaget for.
« Siste redigering: Januar 31, 2014, 13:40:43 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Kato

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1983 på: Januar 31, 2014, 12:41:00 »
Jeg avskriver ikke ryktet om Festa på benk, jeg bare synes det høres for spinnvilt ut til å være sant.

For øvrig ikke uenig i mye av det du skriver. Men jeg fritar ikke McDermott noe som helst ansvar for en elendig periode. Og jeg er i dag usikker på om han er riktig mann.
 

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1984 på: Januar 31, 2014, 13:00:14 »
Hjelper ikke med Radebe hvis han ikke har penger. Tar heller en rik ferguson enn en fattig Radebe

Og jeg tar heller redelige folk, fremfor økonomisk kriminelle.

Hvis han har sittet inne denne karen, så har han vel gjort opp for sine synder. Det blir vel ikke rett og dømme han til evig tid da. Litt raushet...

Han har en ny tiltale (underslag) på gang, men vi skal vel bruke "uskyldig til det motsatte er bevist" der? Eller se bort fra gjentakelsesfaren ved at han er dømt for bedrageri ikke bare en, men to ganger?

Og, som Jon R påpeker, har han allerede uten eierandel klart å forsure arbeidsmiljøet og ødelegge -vilkårene for å kunne prestere.

Bates, som tross alt ikke er en dømt kriminell, er dømt farlig for klubben (noe jeg er helt fullstendig enig i), men vi skal eventuelt tillate en dømt kriminell å lede oss? Han har jo sonet sine dommer?

Folk er fornøyd med det de kan få? For en tilstand denne klubben er i. >:(

Nå er det vel ting som tyder på at GFH ikke er så slem ulv som mange har ropt om. Slik jeg har forstått det er ikke Haigh uten skyld i kollapsen. Med andre ord bør man vel ta det med en klype salt alt som kommer frem i media.

At italieneren har prøvd å få Festa på benken tirsdag, nekter jeg rett og slett å tro er sant (inntil noe annet er bevist). Det øses ut med rykter, konspirasjonsteorier, og ditten og datten. At italieneren spiser lunsj på Thorpe Arch, og får se litt på hva han har tenkt å kjøpe, er det så galt?

Brian McDermott blir det store offeret, med all sympati. Må bare minne om at den sportslige krisen ikke startet denne uken. Den har vart lenge. Men kan man skylde på  utenforliggende omstendigheter for elendige prestasjoner, så gjøre middelmådige ledere det.

Så skal det sies at jeg selvsagt skjønner at det forstyrrer skuta nå. Men det er neppe italieneren sin skyld at han ikke roterte på mannskapet gjennom hele juleprogrammet. Det er hans egen udugelighet.

Roterte? Pearson roterer ikke og Leicester vinner hver eneste kamp, de har t.o.m gode spillere på benken.. Slitne hoder kanskje, men bena burde det være futt i..

Nettopp, Pearson roterer ikke fordi de VINNER . Men kan du da forklare hvorfor det ikke roteres når man bare taper?

Når kampene spilt og alle er tapt så kunne det ikke gått mye verre, men du argumenterte for rotering FØR kampene ble spilt. Ikke noe galt med det, men ville du ikke sagt at Pearson var dum hvis han ikke roterte i løpet av jula?

Jeg vet ikke om du var en av de som argumenterte for rotering når vi var "uslåelige" før jul, men det var jo endel som gjorde det.

Poenget er at det er ingen fasit, ofte kun etterpåklokskap..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1985 på: Januar 31, 2014, 13:05:54 »
Hjelper ikke med Radebe hvis han ikke har penger. Tar heller en rik ferguson enn en fattig Radebe

Og jeg tar heller redelige folk, fremfor økonomisk kriminelle.

Hvis han har sittet inne denne karen, så har han vel gjort opp for sine synder. Det blir vel ikke rett og dømme han til evig tid da. Litt raushet...

Han har en ny tiltale (underslag) på gang, men vi skal vel bruke "uskyldig til det motsatte er bevist" der? Eller se bort fra gjentakelsesfaren ved at han er dømt for bedrageri ikke bare en, men to ganger?

Og, som Jon R påpeker, har han allerede uten eierandel klart å forsure arbeidsmiljøet og ødelegge -vilkårene for å kunne prestere.

Bates, som tross alt ikke er en dømt kriminell, er dømt farlig for klubben (noe jeg er helt fullstendig enig i), men vi skal eventuelt tillate en dømt kriminell å lede oss? Han har jo sonet sine dommer?

Folk er fornøyd med det de kan få? For en tilstand denne klubben er i. >:(

Nå er det vel ting som tyder på at GFH ikke er så slem ulv som mange har ropt om. Slik jeg har forstått det er ikke Haigh uten skyld i kollapsen. Med andre ord bør man vel ta det med en klype salt alt som kommer frem i media.

At italieneren har prøvd å få Festa på benken tirsdag, nekter jeg rett og slett å tro er sant (inntil noe annet er bevist). Det øses ut med rykter, konspirasjonsteorier, og ditten og datten. At italieneren spiser lunsj på Thorpe Arch, og får se litt på hva han har tenkt å kjøpe, er det så galt?

Brian McDermott blir det store offeret, med all sympati. Må bare minne om at den sportslige krisen ikke startet denne uken. Den har vart lenge. Men kan man skylde på  utenforliggende omstendigheter for elendige prestasjoner, så gjøre middelmådige ledere det.

Så skal det sies at jeg selvsagt skjønner at det forstyrrer skuta nå. Men det er neppe italieneren sin skyld at han ikke roterte på mannskapet gjennom hele juleprogrammet. Det er hans egen udugelighet.

Roterte? Pearson roterer ikke og Leicester vinner hver eneste kamp, de har t.o.m gode spillere på benken.. Slitne hoder kanskje, men bena burde det være futt i..

Nettopp, Pearson roterer ikke fordi de VINNER . Men kan du da forklare hvorfor det ikke roteres når man bare taper?

Når kampene spilt og alle er tapt så kunne det ikke gått mye verre, men du argumenterte for rotering FØR kampene ble spilt. Ikke noe galt med det, men ville du ikke sagt at Pearson var dum hvis han ikke roterte i løpet av jula?

Jeg vet ikke om du var en av de som argumenterte for rotering når vi var "uslåelige" før jul, men det var jo endel som gjorde det.

Poenget er at det er ingen fasit, ofte kun etterpåklokskap..

Det er noe som heter "never change a winning team".
Leeds har vel ikke akkurat vært et "winning team" siden en stund før jul...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Bites Yer Legs

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1986 på: Januar 31, 2014, 13:08:49 »
Langt verre enn 5 tap på rad er GFH sitt vanstyre av Leeds United.
Det handler ikke om å frita noen, det handler om å erkjenne at det eksisterer en nær umulig arbeidsituasjon for BMD og hans folk.
Ã… mene at GFH sin organsasjonsledelse ikke er stort mer enn en behagelig bortforklaring for BMD er i beste fall naivt.
KEEP FIGHTING!!

h.b

  • Gjest
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1987 på: Januar 31, 2014, 13:16:22 »
Hvis nå denne dealen med Cellino kollapser. Ja hvor lang er veien til administrasjon da. For jeg tror faktisk at denne gale itaieneren er det beste vi kan få slik situasjonen er for tiden i Leeds. Og at han er gal kommer godt med. Vi snakker jo om Leeds United

Kato

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1988 på: Januar 31, 2014, 13:20:09 »
Hjelper ikke med Radebe hvis han ikke har penger. Tar heller en rik ferguson enn en fattig Radebe

Og jeg tar heller redelige folk, fremfor økonomisk kriminelle.

Hvis han har sittet inne denne karen, så har han vel gjort opp for sine synder. Det blir vel ikke rett og dømme han til evig tid da. Litt raushet...

Han har en ny tiltale (underslag) på gang, men vi skal vel bruke "uskyldig til det motsatte er bevist" der? Eller se bort fra gjentakelsesfaren ved at han er dømt for bedrageri ikke bare en, men to ganger?

Og, som Jon R påpeker, har han allerede uten eierandel klart å forsure arbeidsmiljøet og ødelegge -vilkårene for å kunne prestere.

Bates, som tross alt ikke er en dømt kriminell, er dømt farlig for klubben (noe jeg er helt fullstendig enig i), men vi skal eventuelt tillate en dømt kriminell å lede oss? Han har jo sonet sine dommer?

Folk er fornøyd med det de kan få? For en tilstand denne klubben er i. >:(

Nå er det vel ting som tyder på at GFH ikke er så slem ulv som mange har ropt om. Slik jeg har forstått det er ikke Haigh uten skyld i kollapsen. Med andre ord bør man vel ta det med en klype salt alt som kommer frem i media.

At italieneren har prøvd å få Festa på benken tirsdag, nekter jeg rett og slett å tro er sant (inntil noe annet er bevist). Det øses ut med rykter, konspirasjonsteorier, og ditten og datten. At italieneren spiser lunsj på Thorpe Arch, og får se litt på hva han har tenkt å kjøpe, er det så galt?

Brian McDermott blir det store offeret, med all sympati. Må bare minne om at den sportslige krisen ikke startet denne uken. Den har vart lenge. Men kan man skylde på  utenforliggende omstendigheter for elendige prestasjoner, så gjøre middelmådige ledere det.

Så skal det sies at jeg selvsagt skjønner at det forstyrrer skuta nå. Men det er neppe italieneren sin skyld at han ikke roterte på mannskapet gjennom hele juleprogrammet. Det er hans egen udugelighet.

Roterte? Pearson roterer ikke og Leicester vinner hver eneste kamp, de har t.o.m gode spillere på benken.. Slitne hoder kanskje, men bena burde det være futt i..

Nettopp, Pearson roterer ikke fordi de VINNER . Men kan du da forklare hvorfor det ikke roteres når man bare taper?

Når kampene spilt og alle er tapt så kunne det ikke gått mye verre, men du argumenterte for rotering FØR kampene ble spilt. Ikke noe galt med det, men ville du ikke sagt at Pearson var dum hvis han ikke roterte i løpet av jula?

Jeg vet ikke om du var en av de som argumenterte for rotering når vi var "uslåelige" før jul, men det var jo endel som gjorde det.

Poenget er at det er ingen fasit, ofte kun etterpåklokskap..

Jeg bare registrerer at vi har gått i akkurat samme fella de tre siste juleprogrammene. Elendige resultater, og manglende rotering har alle tre årene vært en medvirkende årsak.

Nå skjønner jeg ikke hvorfor du drar frem perioden før jul, da har vi spilt en til to kamper i uka. I jula er det et helt annet trøkk i kampprogrammet, som er årsaken til at man ønsker å ta ned belastningen.

Har ikke fulgt med Pearson og Leicester, og vet ikke hvor mye han kjører på samme gjenget. Gjør han det, vil du garantert få se at belastningen vil koste utover våren.
 

Dennis

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1989 på: Januar 31, 2014, 13:38:44 »
Jeg avskriver ikke ryktet om Festa på benk, jeg bare synes det høres for spinnvilt ut til å være sant.

For øvrig ikke uenig i mye av det du skriver. Men jeg fritar ikke McDermott noe som helst ansvar for en elendig periode. Og jeg er i dag usikker på om han er riktig mann.

Sikker er ikke jeg heller.

Det er derimot noe som sier meg at han har langt mer inne, enn hva han har fått vist. Helt hva, kan jeg ikke peke på. Han har jo feid gjennom med Reading og gått opp, samtidig som han fremstår veldig innovativ, proff og ydmyk. Kanskje foruten den siste uka, men hvor unngåelig det ville vært, uten å fremstå som en apatisk manager, vet jeg ikke. Det er individuell oppfatning.

At han ikke har fått prestert det (jeg tror) han kan, er meget sannsynlig både skyldig han selv og eiersituasjonen, hvor ansvarsforholdet i prosent ikke skal beregnes fra min side. Det er også en spillergruppe som har et prestasjonsansvar her - noe kaptein Ross McCormack har påpekt.

Vi trenger flere spillere som tar lederansvar i klubben; i Reading var denne Jason Robers, som visstnok utløste lederansvar hos 5-6 andre spillere. Kanskje mangler vi bare generalen, som dermed vil forfremme sine løytnanter. Og denne trenger selvsagt ikke bære bindet.
« Siste redigering: Januar 31, 2014, 13:43:24 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Sydhagen

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1990 på: Januar 31, 2014, 13:39:59 »
Phil Hay skriver at det ser ut som Cellino dealen er iferd med å skje.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1991 på: Januar 31, 2014, 13:40:40 »
@PhilHayYEP: Multiple sources telling me now that GFH are in the process of completing a sale to the Cellinos. Looks like this is happening. #lufc
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1992 på: Januar 31, 2014, 13:42:51 »
Og om denne mannen ikke blir fit and proper, så drar sagaen ut og alle taper på det.

Nei, Farnan og co, kom igjen!
Marching on together!

Sydhagen

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1993 på: Januar 31, 2014, 13:43:34 »
@PhilHayYEP: Multiple sources telling me now that GFH are in the process of completing a sale to the Cellinos. Looks like this is happening. #lufc

Phil Hay ‏@PhilHayYEP 4 min

Statement coming from the Farnan Group. They're still trying to get involved but finding it hard to get their foot in the door. #lufc
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1994 på: Januar 31, 2014, 13:44:31 »
@PhilHayYEP: Multiple sources telling me now that GFH are in the process of completing a sale to the Cellinos. Looks like this is happening. #lufc

Phil Hay ‏@PhilHayYEP 4 min

Statement coming from the Farnan Group. They're still trying to get involved but finding it hard to get their foot in the door. #lufc

Duncan Castles ‏@DuncanCastles 20 min

Mike Farnan's consortium believe GFH has agreed to sell Leeds United to Cagliari owner Massimo Cellino. #LUFC
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sleivind

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1995 på: Januar 31, 2014, 13:46:15 »
Siste rykter er at italieneren er nære med å kjøpe opp klubben, men Farnan & Co fremdeles prøver å komme gjennom, men sliter på grunn av italieneren.

"Gleder" meg til den dagen FL skal godkjenne eierskapet til Cellino...

Hobben

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1996 på: Januar 31, 2014, 13:48:51 »
Huff å Huff... Cellino... jaja.
Rogaland Whites

Sydhagen

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1997 på: Januar 31, 2014, 14:09:20 »
Ryktes om pressekonferanse kl 1315 idag.

Og det er vel om 5 minutt....? muligens et tvilsomt rykte...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1998 på: Januar 31, 2014, 14:20:36 »
31/01/2014 1:07 PM GMT Whites"70"  ITN website reporting deal for Leeds very close
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1999 på: Januar 31, 2014, 14:33:19 »
Ryktes om pressekonferanse kl 1315 idag.

Og det er vel om 5 minutt....? muligens et tvilsomt rykte...

Eller mulig det bare er McDermott sin vanlige før kamp.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

HåvardK

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #2000 på: Januar 31, 2014, 14:46:58 »
Ryktes om pressekonferanse kl 1315 idag.

Og det er vel om 5 minutt....? muligens et tvilsomt rykte...
Supert! Da er alle detaljene klare når jeg kommer hjem fra jobb i dag, altså. Jeg har trua! For vi er SUPER LEEDS!

Mortenha

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #2001 på: Januar 31, 2014, 15:51:39 »
http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-utd/live-blog-leeds-takeover-latest-italian-sale-done-1-6410358#.Uuu0GXwCwPg.twitter

Ser ut som avtalen er så godt som i boks. Går rykter om at salget går igjennom 23:01 engelsk tid ikveld.

Sydhagen

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #2002 på: Januar 31, 2014, 16:04:20 »
 Phil Hay ‏@PhilHayYEP 4 min

Full story online asap


Phil Hay ‏@PhilHayYEP 5 min

"Our bid remains fully funded, and our strategy involves credible Yorkshire and football people with Leeds and the community at their heart"


Phil Hay ‏@PhilHayYEP 6 min

..and offered significant investment into the club. We're hopeful of those discussions being allowed to progress to a successful conclusion"


Phil Hay ‏@PhilHayYEP 6 min

Statement from Farnan Consortium: "In recent days, before and since the collapse of the Sport Capital bid, we have re-engaged with GFH...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #2003 på: Januar 31, 2014, 16:07:21 »
Ikke lett å vite hva som skjer nå.
Rykter om at Cellino har kjøpt klubben og samtidig så kommer Farnan med den meldingen nå.

Blir en spennende kveld/helg ivertfall!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Gufrias

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #2004 på: Januar 31, 2014, 16:07:42 »
Liten tvil om at man håper på Farnan og gjengen over denna mafiawannabe italienern. Heia Farnan!
+1
Hekta på Leeds siden 1974

Dennis

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #2005 på: Januar 31, 2014, 16:09:17 »
Ikke lett å vite hva som skjer nå.
Rykter om at Cellino har kjøpt klubben og samtidig så kommer Farnan med den meldingen nå.

Blir en spennende kveld/helg ivertfall!

La oss håpe det er italienske journalister som denne gangen har solgt skinn prematurt.


Simon Austin ‏@sport_simon  8 min 
Spoke to Massimo Cellino.Said doesn't know if #lufc deal gone through.Going into office to find out.But said:"I need a coach not a manager."

 
Marching on together!

Dennis

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #2006 på: Januar 31, 2014, 16:16:26 »
Jeg avskriver ikke ryktet om Festa på benk, jeg bare synes det høres for spinnvilt ut til å være sant.

For øvrig ikke uenig i mye av det du skriver. Men jeg fritar ikke McDermott noe som helst ansvar for en elendig periode. Og jeg er i dag usikker på om han er riktig mann.

Cellino skal nå ha uttalt "I need a coach, not a manager", så det kan tyde på at ryktet er overdrevet. Om det ikke er bad translation og at Cellino skal styre/ansatte en som tar mer styring over det sportslige over en hovedtrener, a la norsk/tysk modell?

Det blir uansett en spennende aften, når det nå ser ut som om ting ikke er så avklart, som de først så ut til. Heia Farnan og co!
« Siste redigering: Januar 31, 2014, 16:27:01 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Sydhagen

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #2007 på: Januar 31, 2014, 16:22:40 »
Jeg avskriver ikke ryktet om Festa på benk, jeg bare synes det høres for spinnvilt ut til å være sant.

For øvrig ikke uenig i mye av det du skriver. Men jeg fritar ikke McDermott noe som helst ansvar for en elendig periode. Og jeg er i dag usikker på om han er riktig mann.

Cellino skal nå ha uttalt "I need a coach, not a manager", så det kan tyde på at ryktet er overdrevet.

Det blir uansett en spennende aften, når det nå ser ut som om ting ikke er så avklart, som de først så ut til. Heia Farnan og co!

Simon Austin ‏@sport_simon 2 min

@_Gribbo_ @PhilHayYEP I asked Cellino "will you keep McDermott as manager?" And answer was "I need a coach not a manager."
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #2008 på: Januar 31, 2014, 16:26:00 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  2 min 
Sensed a shift in mood with Farnan's camp in the last hour. More positive suddenly. Think they're hopeful that the FL will oppose Cellino

Marching on together!

Sydhagen

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #2009 på: Januar 31, 2014, 16:26:42 »
Har denne Mike Farnan mye penger?
Hva med backerne hans?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."