Skrevet av Emne: PATETISKE EX-EIERE - GFH Capital  (Lest 602911 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: 15%- EIERE - GFH Capital
« Svar #2070 på: Februar 03, 2014, 18:17:45 »
Heia Farnan, Flowers, Pearson og Radebe!

Marching on together!  :)

auren
heia-basert på hva? vet vi noe som helst om dette konsortiumet??eller vet du mer enn oss andre?

Ã… ja. Jeg vet det aller meste!  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: 15%- EIERE - GFH Capital
« Svar #2071 på: Februar 03, 2014, 18:18:41 »
Heia Farnan, Flowers, Pearson og Radebe!

Marching on together!  :)

auren
heia-basert på hva? vet vi noe som helst om dette konsortiumet??eller vet du mer enn oss andre?

Ã… ja. Jeg vet det aller meste!  ;)

auren
En av oraklene på forumet altså ;D

auren

Sv: 15%- EIERE - GFH Capital
« Svar #2072 på: Februar 03, 2014, 18:21:05 »
Heia Farnan, Flowers, Pearson og Radebe!

Marching on together!  :)

auren
heia-basert på hva? vet vi noe som helst om dette konsortiumet??eller vet du mer enn oss andre?

Ã… ja. Jeg vet det aller meste!  ;)

auren
En av oraklene på forumet altså ;D

Haha! Ja, absolutt!  :D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lord-Meta

Sv: 15%- EIERE - GFH Capital
« Svar #2073 på: Februar 03, 2014, 19:20:30 »
Klarer ikke helt å ordene tankene til å bli klok på hva jeg tror og tenker. Men Personlig tror jeg det er større sjanse for å se Leeds i PL med Cellino enn med konsortiumene

Konsortiumene som består av flere investorer gir faen i å tjene penger på lang sikt, de vil stort sett se årlige avkastningskrav opprettholdes, for så å selge med profitt. Cellino gjør dette for omdømmet

Jon R

Sv: 15%- EIERE - GFH Capital
« Svar #2074 på: Februar 03, 2014, 20:57:55 »
Fullstendig amatører denne Flowers + GFH.
Flowers har hatt sin sjanse og GFH har offentligjort at de selger 75% til Cellino. Cellino venter på FL approval.

Her blir det søksmål i alle retninger tror jeg.
Og vi kan takke Haigh og GFH for det.

Get lost og Forza Leeds!
Jeg skrev i september at GHF var blakke amatører.... ;)

Den Svarte Snåsamannen?
Her ser du den opphetede diskusjonen i tråden "Leeds er rett og slett for dårlige"
Sitat fra: Sander på September 28, 2013, 18:55:02


Sitat fra: DenHviteYeboah på September 28, 2013, 17:35:16


Sitat fra: h.b på September 28, 2013, 16:59:12

Etter å ha sett en miserabel kamp og gjort meg følgende bemerkning om laget gjennom endel tv kamper. Ja da slår det meg at Leeds ikke er gode nok rett å slett.
Vi mangler en drivkraft med kreative egenskaper på midten. Kanstspillerne er ikke gode nok. Mc Cormack må være den mest oppskrytte spilleren i divisjonen. Mc Dermott begynner å skuffe meg mer og mer. Han har det i kjeften. Men man rykker ikke opp med fagre ord på hvordan Leeds i fremtiden skal fremstå som et lag av Premier Leage kvalitet.
Nei her må det gjøres noe drastiskt. 4-5 mann inn med kvalitet, ellers er jeg redd dette blir en kamp på nedre del av tabellen

Du har jo rett, men snakker til døve ører dessverre...Vi har etterlyst kvalitet i flere ledd og påpekt at dette koster penger for GHF, og at de ikke har midler, men dette blir gang på gang tilbakevist av enkelte orakler på forumet. Det er visst ikke så enkelt som vi sier, og det er minst 39 andre forhold som er grunnen, enn at man kan kjøpe inn spillere som høyner nivået....

Er vel nettopp denne grunnen som gjør at "oraklene" på forumet sier imot deg/dere. Alle her vil ha det samme som dere, men som utallige før meg har prøvd å forklare, er hele problemet at vi pdd ikke har disse midlene til å kjøpe 4-5 kvalitetsspillere.. Hvor vanskelig kan det være å forstå?
hehe, dette var ganske frekt....jeg foreslår at du leser GHF tråden.Der sier vi at GHF ikke har midler til å ta denne klubben videre, men hva er det som skjer? jo flere tilbakeviser at det trengs midler, og at dette er negativt piss som noen uttrykker det....både hb og undertegnede har sagt for lenge siden at GHF er en gjeng med blakke amatører...hvem er det som ikke forstår..?kan vi ikke bare da slutte med disse opprykksdrømmereiene og innrømme at vi står på stedet hvil? at det må massivt med midler for å komme videre?

Huff. Nå igjen. Det blir ganske patetisk med all denne siteringen av deg selv, DHY, og bruk av dette som bevis på at du er den med best peiling her inne. Hvis ikke du slutter med det kan f eks noen finne på å lete frem hva du skrev om opprykksjansene fra league One før sesongen 2009-2010. Eller hva du mente om kvaliteten på det laget som rykket opp og mulighetene for å hevde seg i CCC uten svære investeringer etc etc. M ;)

Konklusjon: Alle her inne vet nå at du har kalt GHF blakke amatører for fryktelig lenge siden  og vi er alle veldig veldig imponert.   :-*
Jon R.

Kato

Sv: 15%- EIERE - GFH Capital
« Svar #2075 på: Februar 03, 2014, 21:00:44 »
Fullstendig amatører denne Flowers + GFH.
Flowers har hatt sin sjanse og GFH har offentligjort at de selger 75% til Cellino. Cellino venter på FL approval.

Her blir det søksmål i alle retninger tror jeg.
Og vi kan takke Haigh og GFH for det.

Get lost og Forza Leeds!
Jeg skrev i september at GHF var blakke amatører.... ;)

Den Svarte Snåsamannen?
Her ser du den opphetede diskusjonen i tråden "Leeds er rett og slett for dårlige"
Sitat fra: Sander på September 28, 2013, 18:55:02


Sitat fra: DenHviteYeboah på September 28, 2013, 17:35:16


Sitat fra: h.b på September 28, 2013, 16:59:12

Etter å ha sett en miserabel kamp og gjort meg følgende bemerkning om laget gjennom endel tv kamper. Ja da slår det meg at Leeds ikke er gode nok rett å slett.
Vi mangler en drivkraft med kreative egenskaper på midten. Kanstspillerne er ikke gode nok. Mc Cormack må være den mest oppskrytte spilleren i divisjonen. Mc Dermott begynner å skuffe meg mer og mer. Han har det i kjeften. Men man rykker ikke opp med fagre ord på hvordan Leeds i fremtiden skal fremstå som et lag av Premier Leage kvalitet.
Nei her må det gjøres noe drastiskt. 4-5 mann inn med kvalitet, ellers er jeg redd dette blir en kamp på nedre del av tabellen

Du har jo rett, men snakker til døve ører dessverre...Vi har etterlyst kvalitet i flere ledd og påpekt at dette koster penger for GHF, og at de ikke har midler, men dette blir gang på gang tilbakevist av enkelte orakler på forumet. Det er visst ikke så enkelt som vi sier, og det er minst 39 andre forhold som er grunnen, enn at man kan kjøpe inn spillere som høyner nivået....

Er vel nettopp denne grunnen som gjør at "oraklene" på forumet sier imot deg/dere. Alle her vil ha det samme som dere, men som utallige før meg har prøvd å forklare, er hele problemet at vi pdd ikke har disse midlene til å kjøpe 4-5 kvalitetsspillere.. Hvor vanskelig kan det være å forstå?
hehe, dette var ganske frekt....jeg foreslår at du leser GHF tråden.Der sier vi at GHF ikke har midler til å ta denne klubben videre, men hva er det som skjer? jo flere tilbakeviser at det trengs midler, og at dette er negativt piss som noen uttrykker det....både hb og undertegnede har sagt for lenge siden at GHF er en gjeng med blakke amatører...hvem er det som ikke forstår..?kan vi ikke bare da slutte med disse opprykksdrømmereiene og innrømme at vi står på stedet hvil? at det må massivt med midler for å komme videre?

Huff. Nå igjen. Det blir ganske patetisk med all denne siteringen av deg selv, DHY, og bruk av dette som bevis på at du er den med best peiling her inne. Hvis ikke du slutter med det kan f eks noen finne på å lete frem hva du skrev om opprykksjansene fra league One før sesongen 2009-2010. Eller hva du mente om kvaliteten på det laget som rykket opp og mulighetene for å hevde seg i CCC uten svære investeringer etc etc. M ;)

Konklusjon: Alle her inne vet nå at du har kalt GHF blakke amatører for fryktelig lenge siden  og vi er alle veldig veldig imponert.   :-*

Konklusjon: Vi treffer på noe, og bommer på noe.
 

Furu

Sv: 15%- EIERE - GFH Capital
« Svar #2076 på: Februar 03, 2014, 21:11:54 »
Konklusjon: Vi treffer på noe, og bommer på noe…

…men vi er j…. go'e

DenHviteYeboah

Sv: 15%- EIERE - GFH Capital
« Svar #2077 på: Februar 03, 2014, 21:14:53 »
Fullstendig amatører denne Flowers + GFH.
Flowers har hatt sin sjanse og GFH har offentligjort at de selger 75% til Cellino. Cellino venter på FL approval.

Her blir det søksmål i alle retninger tror jeg.
Og vi kan takke Haigh og GFH for det.

Get lost og Forza Leeds!
Jeg skrev i september at GHF var blakke amatører.... ;)

Den Svarte Snåsamannen?
Her ser du den opphetede diskusjonen i tråden "Leeds er rett og slett for dårlige"
Sitat fra: Sander på September 28, 2013, 18:55:02


Sitat fra: DenHviteYeboah på September 28, 2013, 17:35:16


Sitat fra: h.b på September 28, 2013, 16:59:12

Etter å ha sett en miserabel kamp og gjort meg følgende bemerkning om laget gjennom endel tv kamper. Ja da slår det meg at Leeds ikke er gode nok rett å slett.
Vi mangler en drivkraft med kreative egenskaper på midten. Kanstspillerne er ikke gode nok. Mc Cormack må være den mest oppskrytte spilleren i divisjonen. Mc Dermott begynner å skuffe meg mer og mer. Han har det i kjeften. Men man rykker ikke opp med fagre ord på hvordan Leeds i fremtiden skal fremstå som et lag av Premier Leage kvalitet.
Nei her må det gjøres noe drastiskt. 4-5 mann inn med kvalitet, ellers er jeg redd dette blir en kamp på nedre del av tabellen

Du har jo rett, men snakker til døve ører dessverre...Vi har etterlyst kvalitet i flere ledd og påpekt at dette koster penger for GHF, og at de ikke har midler, men dette blir gang på gang tilbakevist av enkelte orakler på forumet. Det er visst ikke så enkelt som vi sier, og det er minst 39 andre forhold som er grunnen, enn at man kan kjøpe inn spillere som høyner nivået....

Er vel nettopp denne grunnen som gjør at "oraklene" på forumet sier imot deg/dere. Alle her vil ha det samme som dere, men som utallige før meg har prøvd å forklare, er hele problemet at vi pdd ikke har disse midlene til å kjøpe 4-5 kvalitetsspillere.. Hvor vanskelig kan det være å forstå?
hehe, dette var ganske frekt....jeg foreslår at du leser GHF tråden.Der sier vi at GHF ikke har midler til å ta denne klubben videre, men hva er det som skjer? jo flere tilbakeviser at det trengs midler, og at dette er negativt piss som noen uttrykker det....både hb og undertegnede har sagt for lenge siden at GHF er en gjeng med blakke amatører...hvem er det som ikke forstår..?kan vi ikke bare da slutte med disse opprykksdrømmereiene og innrømme at vi står på stedet hvil? at det må massivt med midler for å komme videre?

Huff. Nå igjen. Det blir ganske patetisk med all denne siteringen av deg selv, DHY, og bruk av dette som bevis på at du er den med best peiling her inne. Hvis ikke du slutter med det kan f eks noen finne på å lete frem hva du skrev om opprykksjansene fra league One før sesongen 2009-2010. Eller hva du mente om kvaliteten på det laget som rykket opp og mulighetene for å hevde seg i CCC uten svære investeringer etc etc. M ;)

Konklusjon: Alle her inne vet nå at du har kalt GHF blakke amatører for fryktelig lenge siden  og vi er alle veldig veldig imponert.   :-*
Det var da veldig så hårsår da..så nå skal  man ikke  ta fram gamle innlegg for å understreke sin argumentasjon? jeg tok feil mht opprykkslaget fra L1, og var veldig glad for det ;)
Gidder ellers ikke å ta noen diskusjon med deg om dette, siden du nå har lagt deg på et nivå med personangrep, og det er jeg overhodet ikke interessert i. Hadde faktisk forventet noe annet fra deg!

Jon R

Sv: 15%- EIERE - GFH Capital
« Svar #2078 på: Februar 03, 2014, 23:03:01 »
Heia Farnan, Flowers, Pearson og Radebe!

Marching on together!  :)

auren
heia-basert på hva? vet vi noe som helst om dette konsortiumet??eller vet du mer enn oss andre?

Du har et poeng DHY.  Det er helt utrolig hva folk synes å mene om disse karene, basert på elleville spekulasjoner om hva de har eller ikke har av penger...

GHF betalte en latterlig  overpris til Ken Bates og får svi for det nå. Jeg finner noe veldig tillitsvekkende med potensielle investorer som har en mer edruelig tilnærming til hva klubben er verdt, og ikke kaster seg på første og beste budrunde med folk uten økonomisk magemål. 

Hver pundseddel de betaler mindre for klubben kan brukes til å investere sportslig eller kjøpe tilbake Elland Road/ TA! En vinn vinn situasjon for alle som er glad i klubben altså....
Jon R.

Promotion 2010

Sv: 15%- EIERE - GFH Capital
« Svar #2079 på: Februar 04, 2014, 11:03:25 »
Her er en til som støttet Sports Captial:

Mersey businessman Terry Riley behind bid to buy Leeds United
3 Feb 2014 16:00

Ascot Property Group owner 'bitterly disappointed' to lose out to Italian Massimo Cellino, who is yet to gain Football League approval

http://www.liverpoolecho.co.uk/news/liverpool-news/merseyside-businessman-terry-riley-behind-6664095


Ser ut til at han har trukket seg ut. det betyr vel at Sports Capital har mindre finansielle muskler nå i TOMA runde tre (eller var det fire).

Og en advarsel:
En kriminell kjeltring han her også!!!!  :)

In 2009 Terry Riley was the victim of a terror campaign which threatened his life and business empire.

His Crosby home was shot at, and one occasion he was involved in a dramatic chase when gunmen on motorbikes threatened him on the Coastal Road in Ainsdale, although no shots were fired.

The terror campaign culminated in a spectacular arson attack at Shorrocks Hill , which caused up to a million pounds worth of damage. Teenager Roy Pearson was later jailed for his part in the attack, which destroyed a Chinese restaurant and Mr Riley's office suite.

In 2012 Mr Riley gave chase after a rush-hour drive-by shooting in Blundellsands .

A passenger in a blue Audi with Sefton taxi plates fired a shotgun at this windscreen, although Mr Riley survived unscathed.

Days later he was involved in a scuffle with a man in Gorsey Lane in Litherland.


Mr Riley has always refused to discuss any of these incidents with the ECHO.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: 15%- EIERE - GFH Capital
« Svar #2080 på: Februar 04, 2014, 18:41:43 »
Her er en til som støttet Sports Captial:

Mersey businessman Terry Riley behind bid to buy Leeds United
3 Feb 2014 16:00

Ascot Property Group owner 'bitterly disappointed' to lose out to Italian Massimo Cellino, who is yet to gain Football League approval

http://www.liverpoolecho.co.uk/news/liverpool-news/merseyside-businessman-terry-riley-behind-6664095


Ser ut til at han har trukket seg ut. det betyr vel at Sports Capital har mindre finansielle muskler nå i TOMA runde tre (eller var det fire).

Og en advarsel:
En kriminell kjeltring han her også!!!!  :)

In 2009 Terry Riley was the victim of a terror campaign which threatened his life and business empire.

His Crosby home was shot at, and one occasion he was involved in a dramatic chase when gunmen on motorbikes threatened him on the Coastal Road in Ainsdale, although no shots were fired.

The terror campaign culminated in a spectacular arson attack at Shorrocks Hill , which caused up to a million pounds worth of damage. Teenager Roy Pearson was later jailed for his part in the attack, which destroyed a Chinese restaurant and Mr Riley's office suite.

In 2012 Mr Riley gave chase after a rush-hour drive-by shooting in Blundellsands .

A passenger in a blue Audi with Sefton taxi plates fired a shotgun at this windscreen, although Mr Riley survived unscathed.

Days later he was involved in a scuffle with a man in Gorsey Lane in Litherland.


Mr Riley has always refused to discuss any of these incidents with the ECHO.

Når ble det kriminelt å bli utsatt for terror og drapsforsøk?  ???
Jon R.

Promotion 2010

Sv: 15%- EIERE - GFH Capital
« Svar #2081 på: Februar 04, 2014, 20:09:25 »
Her er en til som støttet Sports Captial:

Mersey businessman Terry Riley behind bid to buy Leeds United
3 Feb 2014 16:00

Ascot Property Group owner 'bitterly disappointed' to lose out to Italian Massimo Cellino, who is yet to gain Football League approval

http://www.liverpoolecho.co.uk/news/liverpool-news/merseyside-businessman-terry-riley-behind-6664095


Ser ut til at han har trukket seg ut. det betyr vel at Sports Capital har mindre finansielle muskler nå i TOMA runde tre (eller var det fire).

Og en advarsel:
En kriminell kjeltring han her også!!!!  :)

In 2009 Terry Riley was the victim of a terror campaign which threatened his life and business empire.

His Crosby home was shot at, and one occasion he was involved in a dramatic chase when gunmen on motorbikes threatened him on the Coastal Road in Ainsdale, although no shots were fired.

The terror campaign culminated in a spectacular arson attack at Shorrocks Hill , which caused up to a million pounds worth of damage. Teenager Roy Pearson was later jailed for his part in the attack, which destroyed a Chinese restaurant and Mr Riley's office suite.

In 2012 Mr Riley gave chase after a rush-hour drive-by shooting in Blundellsands .

A passenger in a blue Audi with Sefton taxi plates fired a shotgun at this windscreen, although Mr Riley survived unscathed.

Days later he was involved in a scuffle with a man in Gorsey Lane in Litherland.


Mr Riley has always refused to discuss any of these incidents with the ECHO.

Når ble det kriminelt å bli utsatt for terror og drapsforsøk?  ???


Den dagen noen er ute etter å gjøre sånne ting med meg. Ser jo også ut som om han har gjort litt selv også.  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: 15%- EIERE - GFH Capital
« Svar #2082 på: Februar 05, 2014, 09:45:55 »
Det kommer frem ting hele tiden. GFH har lånt penger overalt for å å kunne drifte klubben, holde den over vannet.

Har lest "stein på stein/stein for stein", men dette er jo galskap. Bates pantsatte sesongkortfornyelser for å pusse opp tribunen.

Hva bruker disse karene pengene på????
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: 15%- EIERE - GFH Capital
« Svar #2083 på: Februar 05, 2014, 09:47:16 »
Det kommer frem ting hele tiden. GFH har lånt penger overalt for å å kunne drifte klubben, holde den over vannet.

Har lest "stein på stein/stein for stein", men dette er jo galskap. Bates pantsatte sesongkortfornyelser for å pusse opp tribunen.

Hva bruker disse karene pengene på????

Sikkert for å dekke inn byggeutgiftene til Bates...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: 15%- EIERE - GFH Capital
« Svar #2084 på: Februar 05, 2014, 09:50:55 »
Det kommer frem ting hele tiden. GFH har lånt penger overalt for å å kunne drifte klubben, holde den over vannet.

Har lest "stein på stein/stein for stein", men dette er jo galskap. Bates pantsatte sesongkortfornyelser for å pusse opp tribunen.

Hva bruker disse karene pengene på????

Sikkert for å dekke inn byggeutgiftene til Bates...

Tror du??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: 15%- EIERE - GFH Capital
« Svar #2085 på: Februar 05, 2014, 11:00:03 »
Det kommer frem ting hele tiden. GFH har lånt penger overalt for å å kunne drifte klubben, holde den over vannet.

Har lest "stein på stein/stein for stein", men dette er jo galskap. Bates pantsatte sesongkortfornyelser for å pusse opp tribunen.

Hva bruker disse karene pengene på????

Sikkert for å dekke inn byggeutgiftene til Bates...

Tror du??
Uansett, de makter ikke drifte klubben særlig lenger. Det må bli en avklaring snart.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

lojosang

Sv: 15%- EIERE - GFH Capital
« Svar #2086 på: Februar 05, 2014, 14:26:03 »
Her er en til som støttet Sports Captial:

Mersey businessman Terry Riley behind bid to buy Leeds United
3 Feb 2014 16:00

Ascot Property Group owner 'bitterly disappointed' to lose out to Italian Massimo Cellino, who is yet to gain Football League approval

http://www.liverpoolecho.co.uk/news/liverpool-news/merseyside-businessman-terry-riley-behind-6664095


Ser ut til at han har trukket seg ut. det betyr vel at Sports Capital har mindre finansielle muskler nå i TOMA runde tre (eller var det fire).

Og en advarsel:
En kriminell kjeltring han her også!!!!  :)

In 2009 Terry Riley was the victim of a terror campaign which threatened his life and business empire.

His Crosby home was shot at, and one occasion he was involved in a dramatic chase when gunmen on motorbikes threatened him on the Coastal Road in Ainsdale, although no shots were fired.

The terror campaign culminated in a spectacular arson attack at Shorrocks Hill , which caused up to a million pounds worth of damage. Teenager Roy Pearson was later jailed for his part in the attack, which destroyed a Chinese restaurant and Mr Riley's office suite.

In 2012 Mr Riley gave chase after a rush-hour drive-by shooting in Blundellsands .

A passenger in a blue Audi with Sefton taxi plates fired a shotgun at this windscreen, although Mr Riley survived unscathed.

Days later he was involved in a scuffle with a man in Gorsey Lane in Litherland.


Mr Riley has always refused to discuss any of these incidents with the ECHO.

Når ble det kriminelt å bli utsatt for terror og drapsforsøk?  ???


Den dagen noen er ute etter å gjøre sånne ting med meg. Ser jo også ut som om han har gjort litt selv også.  ;)

Fordi han ikke vil diskutere sake4n med en tabloidavis fra Liverpool? Javel?
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: 15%- EIERE - GFH Capital
« Svar #2087 på: Februar 06, 2014, 13:54:25 »
Enda en kar som står frem å sier han har vært en del av Sports (no-)Capital:

http://www.crosbyherald.co.uk/news/crosby-news/2014/02/06/68459-34299912/

CROSBY businessman Terry Riley was behind a dramatic bid to buy Leeds United FC.

Mr Riley, who owns the Waterloo based Ascot Property Group, was a key member of the Sport Capital consortium which attempted to buy a minimum 75% stake in the club last week.

David Haigh, managing director of Leeds, led the SC consortium but their bid reached an impasse.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: 15%- EIERE - GFH Capital
« Svar #2088 på: Februar 06, 2014, 15:38:49 »
Enda en kar som står frem å sier han har vært en del av Sports (no-)Capital:
http://www.crosbyherald.co.uk/news/crosby-news/2014/02/06/68459-34299912/

CROSBY businessman Terry Riley was behind a dramatic bid to buy Leeds United FC.

Mr Riley, who owns the Waterloo based Ascot Property Group, was a key member of the Sport Capital consortium which attempted to buy a minimum 75% stake in the club last week.

David Haigh, managing director of Leeds, led the SC consortium but their bid reached an impasse.



Enda en? Denne karen skrev du om i et annet innlegg, i denne tråden den 4 februar kl 11.03.25, promo!   :D
Jon R.

Promotion 2010

Sv: 15%- EIERE - GFH Capital
« Svar #2089 på: Februar 06, 2014, 21:37:43 »
Enda en kar som står frem å sier han har vært en del av Sports (no-)Capital:
http://www.crosbyherald.co.uk/news/crosby-news/2014/02/06/68459-34299912/

CROSBY businessman Terry Riley was behind a dramatic bid to buy Leeds United FC.

Mr Riley, who owns the Waterloo based Ascot Property Group, was a key member of the Sport Capital consortium which attempted to buy a minimum 75% stake in the club last week.

David Haigh, managing director of Leeds, led the SC consortium but their bid reached an impasse.



Enda en? Denne karen skrev du om i et annet innlegg, i denne tråden den 4 februar kl 11.03.25, promo!   :D


Ja ja, det er vanskelig å føle med for en gammel mann.  :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

p0ndus

  • Gjest
Sv: 15%- EIERE - GFH Capital
« Svar #2090 på: Februar 06, 2014, 23:23:46 »
Beholdt de 15 % fordi kjøper ikke hadde råd til alle aksjene????????????? Skeeeeeeeeeeeeeptiiiisk.

Leedsfan

Sv: 15%- EIERE - GFH Capital
« Svar #2091 på: Februar 06, 2014, 23:25:43 »
Beholdt de 15 % fordi kjøper ikke hadde råd til alle aksjene????????????? Skeeeeeeeeeeeeeptiiiisk.

Fordi det er de som skal gi avkastning. Gjør Cellino jobben så blir 15% verdt mye..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: 15%- EIERE - GFH Capital
« Svar #2092 på: Februar 07, 2014, 00:03:48 »
Enda en kar som står frem å sier han har vært en del av Sports (no-)Capital:
http://www.crosbyherald.co.uk/news/crosby-news/2014/02/06/68459-34299912/

CROSBY businessman Terry Riley was behind a dramatic bid to buy Leeds United FC.

Mr Riley, who owns the Waterloo based Ascot Property Group, was a key member of the Sport Capital consortium which attempted to buy a minimum 75% stake in the club last week.

David Haigh, managing director of Leeds, led the SC consortium but their bid reached an impasse.



Enda en? Denne karen skrev du om i et annet innlegg, i denne tråden den 4 februar kl 11.03.25, promo!   :D


Ja ja, det er vanskelig å føle med for en gammel mann.  :D

Og når merket du at du hadde mistet empatien?  ;D
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: 15%- EIERE - GFH Capital
« Svar #2093 på: Februar 07, 2014, 00:28:13 »
Enda en kar som står frem å sier han har vært en del av Sports (no-)Capital:
http://www.crosbyherald.co.uk/news/crosby-news/2014/02/06/68459-34299912/

CROSBY businessman Terry Riley was behind a dramatic bid to buy Leeds United FC.

Mr Riley, who owns the Waterloo based Ascot Property Group, was a key member of the Sport Capital consortium which attempted to buy a minimum 75% stake in the club last week.

David Haigh, managing director of Leeds, led the SC consortium but their bid reached an impasse.



Enda en? Denne karen skrev du om i et annet innlegg, i denne tråden den 4 februar kl 11.03.25, promo!   :D


Ja ja, det er vanskelig å føle med for en gammel mann.  :D

Og når merket du at du hadde mistet empatien?  ;D


Ja, hva er det de sier: Ha en dyslektisk kveld!

Jeg føler for et snarlig opprykk!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

p0ndus

  • Gjest
Sv: 15%- EIERE - GFH Capital
« Svar #2094 på: Februar 07, 2014, 17:03:05 »
Beholdt de 15 % fordi kjøper ikke hadde råd til alle aksjene????????????? Skeeeeeeeeeeeeeptiiiisk.

Fordi det er de som skal gi avkastning. Gjør Cellino jobben så blir 15% verdt mye..

Måtte du få evig rett:)

Josch

Sv: 15%- EIERE - GFH Capital
« Svar #2095 på: Februar 07, 2014, 19:21:02 »
Beholdt de 15 % fordi kjøper ikke hadde råd til alle aksjene????????????? Skeeeeeeeeeeeeeptiiiisk.

Du mener 25%? Jeg tror heller 75% er en strategisk grense for aksjonæren. Jeg vil tippe at 75% er en grense som gir flertall  i en "generalfosamling", på samme måte som 66,6% (2/3 flertall) er grensen i norge. Jeg vil tro at eier man  75% , så overstyrer man de andre aksjonærene i en beslutning, eller de med 25% kan blokkere beslutningen. Men dette er bare gjetning. (I Norge kreves det 2/3 flertall i viktige saker, i England 3/4  ??).

Eller: Med 75% eierskap kan man kjøpe ut minoritetsaksjonærene på et senere tidspunkt hvis man vil, med et bud som er minst  lik markedspris.? dvs overta alle akjsene (Les: Kjell Inge Røkke)
enda en gjetning. :( :(

Gufrias

Sv: 15%- EIERE - GFH Capital
« Svar #2096 på: Februar 07, 2014, 19:33:28 »
Beholdt de 15 % fordi kjøper ikke hadde råd til alle aksjene????????????? Skeeeeeeeeeeeeeptiiiisk.

Du mener 25%? Jeg tror heller 75% er en strategisk grense for aksjonæren. Jeg vil tippe at 75% er en grense som gir flertall  i en "generalfosamling", på samme måte som 66,6% (2/3 flertall) er grensen i norge. Jeg vil tro at eier man  75% , så overstyrer man de andre aksjonærene i en beslutning, eller de med 25% kan blokkere beslutningen. Men dette er bare gjetning. (I Norge kreves det 2/3 flertall i viktige saker, i England 3/4  ??).

Eller: Med 75% eierskap kan man kjøpe ut minoritetsaksjonærene på et senere tidspunkt hvis man vil, med et bud som er minst  lik markedspris.? dvs overta alle akjsene (Les: Kjell Inge Røkke)
enda en gjetning. :( :(
Salah Nooruddin har 10%.
Hekta på Leeds siden 1974

Josch

Sv: 15%- EIERE - GFH Capital
« Svar #2097 på: Februar 07, 2014, 21:44:35 »
Beholdt de 15 % fordi kjøper ikke hadde råd til alle aksjene????????????? Skeeeeeeeeeeeeeptiiiisk.

Du mener 25%? Jeg tror heller 75% er en strategisk grense for aksjonæren. Jeg vil tippe at 75% er en grense som gir flertall  i en "generalfosamling", på samme måte som 66,6% (2/3 flertall) er grensen i norge. Jeg vil tro at eier man  75% , så overstyrer man de andre aksjonærene i en beslutning, eller de med 25% kan blokkere beslutningen. Men dette er bare gjetning. (I Norge kreves det 2/3 flertall i viktige saker, i England 3/4  ??).

Eller: Med 75% eierskap kan man kjøpe ut minoritetsaksjonærene på et senere tidspunkt hvis man vil, med et bud som er minst  lik markedspris.? dvs overta alle akjsene (Les: Kjell Inge Røkke)
enda en gjetning. :( :(
Salah Nooruddin har 10%.
Ok, de deler  på 25%, men her er nok forklaringen på de 75%: jf. Manch U: . 16. mai 2005 økte Glazer sin andel til 75%, og hadde da mulighet til å avslutte klubbens status som allment aksjeselskap, og fjernet selskapet fra London børsen 22. juni. 14. juni 2005 fikk han kontroll på 97,3% av aksjene, noe som er nok til å ha full kontroll. 28. juli passerte han grensen på 98%, som betød at han har rett å kjøpe ut alle gjenværende aksjeeiere.

Leedsfan

Sv: 15%- EIERE - GFH Capital
« Svar #2098 på: Februar 08, 2014, 08:15:40 »
GFH, gutta som bygger klubben stein for stein?

"By Phil Hay
For better or worse, the Football League will deal with Massimo Cellino. He has polarised opinion, the eccentric Italian, but the integrity of his money and the depth of his moral fibre are matters for the governing body to consider.


If approval comes the inevitable debate will not centre around him. It will focus on the Football League’s Owners and Directors Test and the question of whether its examination is anything more than a box-ticking exercise with narrow legal requirements. But even that is for another day.

Against the grain, resistance to Cellino has softened marginally this past week; not because his dismissal of Brian McDermott feels any less vindictive or because he has sold himself in a coherent, convincing way but because Leeds United as a club are destitute. They owe money to creditors large and small and have an owner, Gulf Finance House, which is building up liabilities to a level where anyone buying the Bahraini bank out requires some level of insanity.

The cost of Cellino’s takeover is estimated at £25m, of which a sizeable sum will be used to deal with pressing debts. In the circumstances, Leeds need a buyer willing to sink that sort of cash into a black hole before the fun and games begin. Vision and planning would be appreciated but at present, United cannot even afford to finish an AstroTurf pitch at their training ground. That’s where GFH’s sustainability leaves the club – down a desperate alley.

So Cellino is the Football League’s responsibility. Closer to home, questions about fit and proper ownership should be aimed at GFH and United’s board. Take any event of the week to 10 days just gone and the underlying story is one of bankrupt leadership, non-existent management and cheap, political maneuvering.

The night of McDermott’s sacking is the best example. According to club director Salem Patel, he and chairman Salah Nooruddin were in the Middle East at the time. David Haigh, the club’s managing director and only other board member, was on a plane between England and Switzerland. On transfer deadline day. On the day when GFH agreed the sale of a 75 per cent stake to Cellino. On an evening when Cellino was swanning around Elland Road, signing death warrants and causing havoc. The men at the top were nowhere.

But absence is a trend when trouble flares in Leeds. Staff at Elland Road have told the YEP that when Enterprise Insurance served its winding-up petition on Leeds last Thursday – a petition delivered direct to the stadium – no representative of the board would come downstairs to sign for it. Too far away, too busy, too spineless. Take your pick. It was left with security and became public knowledge before long.

There is also the matter of non-payment to suppliers, an embarrassing problem which has been dumped in the laps of the rank and file. Emails detailing correspondence between United and certain local companies make for uncomfortable reading: oridinary staff apologising for a situation which is not of their making and trying in vain to explain that they’re only passing on the bad news while receiving threats of legal proceedings in return. “This is the only answer I have,” read one. I spoke to a number of suppliers this week and got much the same message: that the club have been taking liberties with them. “Leeds United are a business with a financial approach that seems to rely wholly on suppliers being Leeds fans,” said one. Most of them are losing patience. The installation of a 3G AstroTurf pitch at Thorp Arch, meanwhile, lies incomplete and won’t be finished until someone decides to pay what’s due. GFH doesn’t intend to.

That stalled project is a more serious problem than it seems. United’s attempt to have their academy classed as category two under the Elite Player Performance Plan (EPPP) is dependent on the state-of-the-art AstroTurf surface being laid and usuable. It was part of the audit through which Leeds expected to qualify. As it happens, they will lose more money in funding than the pitch costs to install if their academy is ranked as category three. “It was a no brainer,” a source told the YEP. Or not.

Somebody must be culpable for this and the buck stops with GFH and the board, the supposed conduit between Leeds and Bahrain. First you have Patel, a man who once told me that an article I’d written would start riots across the Muslim world (it didn’t). Then you have Nooruddin, a man whose nephew was seemingly trying to sell shares in United to the Leeds United Supporters Trust two days before Cellino did his deal. A man whose message of congratulations to Cellino last Friday set the demolition ball in motion. A man who tried to force an unwanted player into Leeds’ academy many moons ago.

And Haigh; a man who appears to have spent the past week positioning himself closest to whichever buyer was nearest the finishing line. Last Saturday he was telling people of his plan to pull a new consortium together; by Wednesday he was heard talking up Cellino’s credentials. Poisoned darts have rightly been thrown at Hisham Alrayes, the ex-Leeds director who calls the shots at GFH in Bahrain, but to give Alrayes his due, at least he knows where his loyalty lies.

There are various interests being served here but very few are Leeds United’s. It’s a case of priorities and the club haven’t figured. Nor have their suppliers. And on that basis, the reputation of this three-man board is shot. They have one way of exiting the madness with some dignity – by refusing to cling on to position or rank and accepting that there is little left for them here."
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: 15%- EIERE - GFH Capital
« Svar #2099 på: Februar 08, 2014, 10:06:17 »
Enda en artikkel fra dagens YEP, Nooruddin prøver å forklare seg...
Leeds United chairman: ‘We’re sorry for all we put you through’
Leeds United chairman Salah Nooruddin speaks to Phil Hay about the turmoil of the last week and new owner Massimo Cellino.


According to Salah Nooruddin there is an Arabic proverb which translates as: “Those who go absent for a long time, come back with goodies.”

For the purposes of a Leeds United chairman, the following might suffice: mess a club like this around as badly and he and others have and the compensation had better be worth it. “We’re bringing goodies to the fans,” he said last night. They’ll be the judge of that.

He, United’s board and Gulf Finance House have brought the club Massimo Cellino – an Italian businessmen who caught GFH’s attention by paying a deposit for negotiations in no time at all and signing a share acquisition agreement 10 days later. His money for a deal worth around £25m cleared on Thursday and the sides exchanged contracts yesterday.

Cellino has cash, that much is known, but the colour of it and the man who controls it are not so certain.

He has past convictions for fraud – one spent under UK law, the other overturned on appeal – and he was the architect of the scenes at Elland Road last week when Brian McDermott’s job as manager was taken from him without authority.

Cellino, the owner of Cagliari since 1992, sanctioned that dismissal.

Taking his cash is a gamble on United’s part, regardless of the promises made by Cellino to buy back their stadium from Teak Commercial Limited and make Leeds a Premier League club again. Every would-be owner says the same. The obstacle for Cellino now is Football League approval, something he hopes will be his on Wednesday. Those who know the regulations expect him to get it.

Nooruddin is equally optimistic. “In my opinion he has 22 years experience as owner of a football club in Italy,” he said. “He is well recognised in the Italian market. His lawyer, his team, are very confident that the Football League will say yes.”

I ask Nooruddin if his past convictions worry him or cast doubt on Cellino’s suitability. “I don’t judge him,” he said. “That really rests with the Football League. If they say he’s approved then he’s the right person, that is very clear.”

There is an argument to the contrary, based on the chaos seen at Elland Road on transfer deadline day when McDermott temporarily lost his job and acting chief executive Paul Hunt was fired by a lawyer working for Cellino.

Two major club sponsors withdrew their support in protest as GFH watched and then scrambled to convince a militant fanbase that Cellino had acted without authority. Until his payment for shares arrived, control of the club resided with GFH. McDermott was rapidly reinstated.

Cellino said at first that he sacked McDermott because the former Reading boss “started an argument with everyone.” Then he denied responsibility, saying GFH was the party trying to evict McDermott from his post.

“It was a big misunderstanding,” Nooruddin said. “Action was taken by a member of his team which we had to quickly rectify. It was an over-reaction on his side.”

In the middle of the confusion was McDermott, a manager employed by Leeds for less than a year and made to feel that Cellino’s vision for the club did not include him.

McDermott appeared to pre-empt yesterday’s announcement that contracts had been exchanged by talking at length in his press conference on Thursday of the need to have a “tight” relationship with Cellino; for the pair to show each other “mutual respect”.

“I spoke to Massimo and told him that I believe in McDermott, that he’s still the right guy to take the club forward,” Nooruddin said. “What has to happen is talks between them.

“It’s like Brian said, they need to agree on a new strategy for the team and work together.

“It will happen. Brian is the right person and he wants to be here.

“I think Massimo will continue with him and they will evolve.

“The situation with Brian (last Friday) was a misunderstanding with a member of Massimo’s team. Massimo believes McDermott should stay. They will talk about things – technical matters, players.”

The obvious question is whether McDermott will retain full control of the club’s footballing operations when Cellino’s control spreads throughout the club.

It was a key assurance given to him when he allowed GFH to reverse his dismissal by Cellino and reinstate him on Monday.

“During the transitional period Brian will be in full control of the squad and everything,” Nooruddin says.

“It’s like before. He and Massimo then have to agree on a strategy. I’m sure they will.”

In the meantime, the club will attempt to restore credibility damaged by three months of takeover chatter and the financial shambles which resulted in delayed payments to numerous suppliers and required the receipt of a £1.5million loan from Cellino to pay the January wage bill.

Nooruddin denied that Leeds were on the brink, describing the suggestion as “ridiculous”.

“All the talk of a storm, there’s no basis for it,” he said. “We would never let that happen. It will all be sorted out.” As for Cellino, Nooruddin said he was the “strategic investor” GFH was looking for. “He has football experience and financial capacity,” Nooruddin said. “He’s the right man in terms of football and the right man in terms of money.”

So much so that GFH steadfastly refused to engage with an alternative takeover group led by Mike Farnan. “Their first offer (made in November) was ridiculous,” Nooruddin said. “When they saw we were going to complete a deal with someone serious they made more noise. But it was too late.

“At GFH we didn’t feel it would be good to get into another long round of negotiations.”

Nooruddin is staying as chairman under Cellino. David Haigh, the club’s managing director, is to become chief executive. GFH, which bought Leeds from Ken Bates in 2012, will retain 10 per cent of shares and Nooruddin and Bahrain’s International Investment Bank (IIB) will split 15 per cent between them. Cellino is believed to have a future option to buy more equity.

I ask Nooruddin whether, in light of a shambolic month, either he or Haigh thought it might be right to resign. “No,” he says. “We are not here to give up. But I do apologise to the supporters, sincerely. What’s gone on has not been easy. We’ve put the fans through a difficult situation. I owe them an apology. But something drastic had to happen and I think it has. This is good.”

The Football League will take a view on that next week, provided GFH and Cellino supply it with the necessary documentation.

With the governing body’s approval this will, truly, be the start of a brave new world for Leeds United.

Don’t blink.


http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-chairman-we-re-sorry-for-all-we-put-you-through-1-6427138
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan