Hva drikker du på nå tråden

Started by ArneS, December 25, 2012, 21:13:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Hallgeir *

Mener å huske at Grans sitt juleøl var en av to sorter som fikk en 6'er på VG sin test i fjor, og ble kåret som vinner.

Selv kjøper jeg ofte den varianten av pils som kalles "Bare Øl". Smaken er ganske fyldig og i alle fall ikke sur. Et helt greit øl.

Dessverre har vi ikke hundre sorter å velge mellom her, men jeg varierer selvfølgelig med andre merker også.
Super Leeds since 1968

lojosang

Jeg liker jo sjelden pils i utgangspunktet, så dermed kjøper jeg stort sett bare spesialbryggene deres når det dukker opp noe nytt.
Grans har gjort det bra i enkelttester av juleøl og blitt slaktet i andre for samme øl. Det tyder på renslighetsproblemer. Transport og lemfeldig lagring i Trondheim hjelper garantert ikke. Pils og butikkøl er stort sett alltid best ferskest mulig.

Selv har jeg begynt å feire meg selv med årgangsbrennevin i dag. For fotballen gleder jo SLETT ikke.
- Leif Olav

ArneS

Etter dagevis med det vi her i sørvest kaller "flonså" er jeg fornøyd med å i det  hele tatt å ha appetitt på øl igjen.  Da er det godt å ha Berentsens å stole på.   Rogalandspils nok en gang i kveld
Den 17. mann

ar9

Tropical Cerveza (Erstatter Farris på Kanariøyene)

asLeeds

DALHEIM WHITES

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Førde

Marching On Together

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

ar9

asLeeds

DALHEIM WHITES

Hallgeir *

Starobrno - czech premium lager
Super Leeds since 1968

lojosang

- Leif Olav

Trondjo

Håvard

HåvardK

lojosang

Gangsterrappernes favoritthveteøl?
- Leif Olav

lojosang

- Leif Olav

HåvardK

Quote from: lojosang on April 06, 2013, 21:42:23
Gangsterrappernes favoritthveteøl?
Mulig - ser ikke den umiddelbare sammenhengen her? Men jeg liker den, selv om det sikkert er produsert mer enn tusen flasker og den faktisk koster under hundrelappen.

Scarecrow Organic nå.

lojosang

- Leif Olav

J-R

Hallgeir *

Bishops Finger. (Kentish strong ale). Tester ut "nye" ølsorter. Denne var litt for bitter etter min smak. men det er jo kampdag.....  :)
Super Leeds since 1968

lojosang

Quote from: Hallgeir * on April 16, 2013, 20:01:21
Bishops Finger. (Kentish strong ale). Tester ut "nye" ølsorter. Denne var litt for bitter etter min smak. men det er jo kampdag.....  :)

Ah! Gode gamle Nun's Delight!
Selv er jeg svak for den.
- Leif Olav

Hallgeir *

Falcon (Mørk lager fra Bayern - 5,2%)
Super Leeds since 1968

ollan

Bøvelen fra Jackbauer sin kommune Flora
Ollan

lojosang

- Leif Olav

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

lojosang

- Leif Olav

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

ArneS

Den 17. mann