Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21  (Lest 639717 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Erik M

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1980 på: Januar 25, 2014, 00:18:36 »
5 grunner til hvorfor Ross ikke blir solgt:
1. Han har relativt nylig signet ny kontrakt.
2. Han er nyutnevnt kaptein and proud of it.
3. Ross Mc Cormack elsker Leeds.
4. Vi har pr idag ingen i stallen med potensiale til å score 20 mål + hvis han forsvinner.
5. Selv om cash flowen synes begrenset er det ingenting som tyder på at klubben har finansielle problemer som tvinger frem et salg.

Konklusjon: Kun "silly money" kan lure Ross bort fra klubben i dette vinduet.  :)

6. En engelsk gruppe og/eller en gal italiener er i ferd med å kjøpe klubben.  Ingen blir solgt i den fasen (muligens ingen kjøpt heller, dessverre).
 

Mikkel

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1981 på: Januar 25, 2014, 01:17:23 »
Jaja... Takk for nå Ross. Håper vi får 5 m + noen addon.

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1982 på: Januar 25, 2014, 07:13:33 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP 41s

This isn't official but a good source tells me that Leeds United have rejected an offer of around £3.5m from West Ham.

Var det jeg regnet med.
Altfor lavt bud for toppscoreren i championship.
Da kommer det et bud på £4mill og han selges :( Men da taper også klubben store publikumsinntekter....


Kem har du snakka med?  Siden du veit....
Dette er basert på  vanstyringen de 10 siste årene ???
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-reject-3-5m-bid-for-mccormack-1-6395810
Vi er blakke, ergo selges de som har kvaliteter, og vi forblir en middelmådighet- ikke akkurat rakettforskning :)
Vanstyringen de 10 siste årene var under en annen styreformann / klubbeier.
I sommer bød Middlesbrough på McCormack, og hvemdetnåvar spurte hva Byram kostet. Begge er fortsatt i Leeds.

Jeg sier ikke at GFH kommer til å beholde stjernene for enhver pris, men alt tyder på at de selger dyrt, hvis de selger i det hele tatt.
Er enig i at dette med McCormack er en slags"lakmustest" for eierne. Selger de kaptein/toppscorer så forteller det alt ;)
Så det fortalte ikke nok at de besto samme lakmustest for et halvt år siden?
Hekta på Leeds siden 1974

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1983 på: Januar 25, 2014, 09:45:46 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP 41s

This isn't official but a good source tells me that Leeds United have rejected an offer of around £3.5m from West Ham.

Var det jeg regnet med.
Altfor lavt bud for toppscoreren i championship.
Da kommer det et bud på £4mill og han selges :( Men da taper også klubben store publikumsinntekter....


Kem har du snakka med?  Siden du veit....
Dette er basert på  vanstyringen de 10 siste årene ???
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-reject-3-5m-bid-for-mccormack-1-6395810
Vi er blakke, ergo selges de som har kvaliteter, og vi forblir en middelmådighet- ikke akkurat rakettforskning :)
Vanstyringen de 10 siste årene var under en annen styreformann / klubbeier.
I sommer bød Middlesbrough på McCormack, og hvemdetnåvar spurte hva Byram kostet. Begge er fortsatt i Leeds.

Jeg sier ikke at GFH kommer til å beholde stjernene for enhver pris, men alt tyder på at de selger dyrt, hvis de selger i det hele tatt.
Er enig i at dette med McCormack er en slags"lakmustest" for eierne. Selger de kaptein/toppscorer så forteller det alt ;)
Så det fortalte ikke nok at de besto samme lakmustest for et halvt år siden?
At klubben i fjor avslo et tilbud på McCormack opplevde vi alle som positivt, men jeg har alltid vært skeptisk til GHF sin evne eller vilje til å investere i Leeds United. Hadde de kjøpt tilbake ER så fort som mulig etter overtakelsen, så hadde jeg vært mer positiv. Det at de nå selger seg ut forteller meg følgende:
1. GHF har aldri vært interessert i å satse sportslig i LU
2.Hele kjøpet av LU har som mål å selge unna fortest mulig med profitt.
3.Jeg antar at Haigh har en avtale med GHF at de først skulle kjøpe klubben, så skulle Haigh og et konsortium kjøpe majoriteten på et senere tidspunkt. De har jo faktisk sagt hele tiden at de søker investorer, og det virker som om Haigh har vært på "tiggerferd" i denne perioden.
Vi må huske på at det å drive en foppalklubb i øverste del av PL er ekstremt dyrt. Jo, man har også ekstreme inntekter, men problemet for mange er at det er businessmen som eier klubbene, ofte eiere som har et hjerte i klubben, men som ikke har råd eller tør å ta en risiko for å oppnå sportslig suksess. Aston Villa som eies av milliardæren Randy Lerner. Klubben har fått det bedre, men vil sannsynsligvis aldri nå topp 5 av den enkle grunn at Lerner er ikke interessert i risikere å tape en del penger. Chelsea , Man City har eiere som er så rike at de egentlig driter i om det går i minus. Tottenham og Liverpool har eiere som bruker penger inntil en viss grense. Manure er neddynget i gjeld, men kjøper på øverste hylle alikevel fordi inntektene betjener gjelden. Min spådom er at et par tre år med svikt i inntekter grunnet manglende sportslige resultater vil få alvorlige følger(ønskedrøm) Arsenal er en veldrevet rik klubb som bruker etter evne, men jeg tror også 2-3 år utenfor CL ville gitt alvorlige konsekvenser. Så da kan man tenke følgende: var det Ridsdale holdt på med så veldig annerledes enn hva de største klubbene driver med? Jeg kan ikke se den store forskjellen egentlig....de store klubbene er også helt avhengige av inntektene i CL med unntak av Man City. Tror for eksempel at 5 sesonger utenfor topp 5 for Chelsea hadde fått Abramovitsj på andre tanker.
Konklusjon: nøkkelen ligger i sportslig suksess, det vil si å rykke opp til PL. Da vil man trekke til seg investorer og inntektene vil øke enormt. Men for å komme dit må man dessverre bruke en del penger, og over et kortere tidsrom, fordi denne klubben har verdens mest utålmodige supportere. Vi kan godt gå å håpe på et "Blackpoolopprykk" men det kan ta mange år. Hvis man ser det store bildet med en smule skepsis mener jeg at GHF har aldri hatt noen sportslig plan med LU-akkurat som Bates. Hvis vi har dette som utgangspunkt blir også skuffelsene mindre. Jeg skal gi Haigh&co en sjanse hvis de overtar, men har mine tvil om deres vilje og evne til å satse sportslig....

Kontakinte

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1984 på: Januar 26, 2014, 09:46:39 »
Jaja... Takk for nå Ross. Håper vi får 5 m + noen addon.

5M+ Vaz Té, hadde vært en god deal.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1985 på: Januar 26, 2014, 10:09:23 »
Jaja... Takk for nå Ross. Håper vi får 5 m + noen addon.

5M+ Vaz Té, hadde vært en god deal.

Vaz Té den nye Morison?

Hvis West Ham byr 5mill pund så må det være ekstremt vanskelig for klubben å si nei...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kontakinte

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1986 på: Januar 26, 2014, 10:20:21 »
Jaja... Takk for nå Ross. Håper vi får 5 m + noen addon.

5M+ Vaz Té, hadde vært en god deal.

Vaz Té den nye Morison?

Hvis West Ham byr 5mill pund så må det være ekstremt vanskelig for klubben å si nei...

Hvordan kan du sammenlikne de 2 da? Vaz Tè har "skills"..

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1987 på: Januar 26, 2014, 10:51:33 »
Før vi diskuterer Vaz Te. Ja da må vi først få på det rene om han er gratis. Hvis ikke. Ja da går han aldri til Leeds. Blir vel bytte spiller mot spiller osv

TK20

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1988 på: Januar 26, 2014, 12:01:07 »
Før vi diskuterer Vaz Te. Ja da må vi først få på det rene om han er gratis. Hvis ikke. Ja da går han aldri til Leeds. Blir vel bytte spiller mot spiller osv

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1989 på: Januar 27, 2014, 09:18:54 »
West Ham are poised to make an improved £5m offer for Leeds United striker Ross McCormack, 27, on Monday. (Daily Mail)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1990 på: Januar 27, 2014, 09:21:55 »
Frykter virkelig spillere ut nå med kaoset som preger klubben. Will it never end  ::)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Lawerve

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1991 på: Januar 27, 2014, 09:38:40 »
Frykter virkelig spillere ut nå med kaoset som preger klubben. Will it never end  ::)

Dessverre er det ikke vanskelig å finne erstattere. Mye grått, med unntak av Byram og McCormack.
SUPER LEEDS

ibster

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1992 på: Januar 27, 2014, 09:45:51 »
Frykter virkelig spillere ut nå med kaoset som preger klubben. Will it never end  ::)

Dessverre er det ikke vanskelig å finne erstattere. Mye grått, med unntak av Byram og McCormack.

Er vi ikke "safe" mtp. spillere ut så lenge oppkjøpsfarsen vedvarer?

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1993 på: Januar 27, 2014, 09:51:53 »
Vel ikke hvis nåværende eier ønsker å ta ut litt profitt før salget?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1994 på: Januar 27, 2014, 10:08:40 »
Vel ikke hvis nåværende eier ønsker å ta ut litt profitt før salget?

Det slår vel ut begge veier? Potensielle kjøpere reduserer vel kjøpesummen med 5 millioner, hvis klubben mister en spiller til denne verdien?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Joe Jordan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1995 på: Januar 27, 2014, 10:22:01 »
Frykter at Ross forsvinner om det kommer et bud på £5m i dag. Det er 2 spillere jeg mener er helt avgjørende at de blir med videre, det er Ross og Byram. Resten er på et såpass lavt nivå at det er ett fett for meg om de skulle forsvinne. At jeg har slike tanker om mitt Leeds gjennom mange tiår gjør meg egentlig litt trist.  :-[
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1996 på: Januar 27, 2014, 12:00:49 »
Frykter at Ross forsvinner om det kommer et bud på £5m i dag. Det er 2 spillere jeg mener er helt avgjørende at de blir med videre, det er Ross og Byram. Resten er på et såpass lavt nivå at det er ett fett for meg om de skulle forsvinne. At jeg har slike tanker om mitt Leeds gjennom mange tiår gjør meg egentlig litt trist.  :-[

Nå selges nok han i løpet av dagen
West Ham are reportedly prepared to meet the £5 million price tag Leeds United have placed on top goalscorer Ross McCormack.
http://hereisthecity.com/en-gb/2014/01/27/ross-mccormack-for-5m-reasonable-or-overpriced/?

Hobben

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1997 på: Januar 27, 2014, 12:38:58 »
Sam Allardyce på pressekonferansen i dag:

'' I dont expect to be too busy now. Those two signings reach our 25.man squad limit so I don't see us doing any more business.''
Rogaland Whites

Superfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1998 på: Januar 27, 2014, 13:02:52 »
Sam Allardyce på pressekonferansen i dag:

'' I dont expect to be too busy now. Those two signings reach our 25.man squad limit so I don't see us doing any more business.''

Kan vi ikke ta en Becchio? Bytte bort toppscoreren vår mot en eller annen middelmådighet?

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1999 på: Januar 27, 2014, 13:07:40 »
Sam Allardyce på pressekonferansen i dag:

'' I dont expect to be too busy now. Those two signings reach our 25.man squad limit so I don't see us doing any more business.''

Kan vi ikke ta en Becchio? Bytte bort toppscoreren vår mot en eller annen middelmådighet?

Kjenner at å selge McCormack blir like vondt som da vi solgte Sheridan til Forest i 1988.
 

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #2000 på: Januar 27, 2014, 13:14:14 »
Sam Allardyce på pressekonferansen i dag:

'' I dont expect to be too busy now. Those two signings reach our 25.man squad limit so I don't see us doing any more business.''

Kan vi ikke ta en Becchio? Bytte bort toppscoreren vår mot en eller annen middelmådighet?

Kjenner at å selge McCormack blir like vondt som da vi solgte Sheridan til Forest i 1988.

27 år og 5 mill pund er "gammelt" og "mye". Skjønner at ledelsen klør seg i hodet om dagen. Nå det er sagt så ønsker jeg ikke salg.

I motsetning til Gradel, Howson og Snodgrass så er jo dette godt betalt.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #2001 på: Januar 27, 2014, 13:18:27 »
Sam Allardyce på pressekonferansen i dag:

'' I dont expect to be too busy now. Those two signings reach our 25.man squad limit so I don't see us doing any more business.''

Kan vi ikke ta en Becchio? Bytte bort toppscoreren vår mot en eller annen middelmådighet?

Kjenner at å selge McCormack blir like vondt som da vi solgte Sheridan til Forest i 1988.

27 år og 5 mill pund er "gammelt" og "mye". Skjønner at ledelsen klør seg i hodet om dagen. Nå det er sagt så ønsker jeg ikke salg.

I motsetning til Gradel, Howson og Snodgrass så er jo dette godt betalt.

Enig.
Men en sum fra et eventuelt salg MÃ… brukes på nye spillere.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #2002 på: Januar 27, 2014, 13:18:46 »
Sam Allardyce på pressekonferansen i dag:

'' I dont expect to be too busy now. Those two signings reach our 25.man squad limit so I don't see us doing any more business.''

Kan vi ikke ta en Becchio? Bytte bort toppscoreren vår mot en eller annen middelmådighet?

Kjenner at å selge McCormack blir like vondt som da vi solgte Sheridan til Forest i 1988.

27 år og 5 mill pund er "gammelt" og "mye". Skjønner at ledelsen klør seg i hodet om dagen. Nå det er sagt så ønsker jeg ikke salg.

I motsetning til Gradel, Howson og Snodgrass så er jo dette godt betalt.

Ved siden av Byram vår siste skanse. I tillegg har vi solgt så mye, at denne kommer klubben til å merke skikkelig fra supporterne. Tipper minus 3-5000 på Elland Road.

Det blir hardt å reise seg fra noe sånt.
 

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #2003 på: Januar 27, 2014, 15:04:31 »
Sam Allardyce på pressekonferansen i dag:

'' I dont expect to be too busy now. Those two signings reach our 25.man squad limit so I don't see us doing any more business.''

Kan vi ikke ta en Becchio? Bytte bort toppscoreren vår mot en eller annen middelmådighet?

Kjenner at å selge McCormack blir like vondt som da vi solgte Sheridan til Forest i 1988.

27 år og 5 mill pund er "gammelt" og "mye". Skjønner at ledelsen klør seg i hodet om dagen. Nå det er sagt så ønsker jeg ikke salg.

I motsetning til Gradel, Howson og Snodgrass så er jo dette godt betalt.

Ved siden av Byram vår siste skanse. I tillegg har vi solgt så mye, at denne kommer klubben til å merke skikkelig fra supporterne. Tipper minus 3-5000 på Elland Road.

Det blir hardt å reise seg fra noe sånt.

Helt enig, men 5mill pund er mye for Ross. Dette er vanskelig...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.


Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #2005 på: Januar 27, 2014, 15:49:56 »
http://www.clubcall.com/championship/allardyce-rules-out-mccormack-bid-1701915.html?

GLEDESDREPER!

Jeg er så glad hver gang vi kan krisemaksimere og kjefte og smelle her inne jeg! Du ødela hele stemningen du!  ;)

Hva skal vi snakke om nå da?  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #2006 på: Januar 27, 2014, 16:13:21 »
http://www.clubcall.com/championship/allardyce-rules-out-mccormack-bid-1701915.html?

GLEDESDREPER!

Jeg er så glad hver gang vi kan krisemaksimere og kjefte og smelle her inne jeg! Du ødela hele stemningen du!  ;)

Hva skal vi snakke om nå da?  ::)
Så, så, ikke se så lyst på det.

Det er alltid en krise vi kan grave oss ned i  :)
Hekta på Leeds siden 1974

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #2007 på: Januar 27, 2014, 16:21:48 »
http://www.clubcall.com/championship/allardyce-rules-out-mccormack-bid-1701915.html?

GLEDESDREPER!

Jeg er så glad hver gang vi kan krisemaksimere og kjefte og smelle her inne jeg! Du ødela hele stemningen du!  ;)

Hva skal vi snakke om nå da?  ::)
Så, så, ikke se så lyst på det.

Det er alltid en krise vi kan grave oss ned i  :)

Og om krisen ikke skulle være alvorlig nok, kan vi saktens svartmale litt.  Det er nesten ikke grenser for hvilke bekymringer man kan lage seg, bare man tar fantasien til hjelp.  ;D

Ikke for det. Plenty av potensielle kriser om dagen, dessverre.  :(
Jon R.

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #2008 på: Januar 27, 2014, 16:44:11 »
Et stort talent som antakelig også er på free transfer, et uslipt smykke som ville fyllt ER til randen...
http://www.godhumor.dk/flashplayer/movieplayer.php?videoid=2789261
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Trond90

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #2009 på: Januar 27, 2014, 16:51:07 »
We are hearing that Blackburn Rovers are eyeing a move for Leeds United forward Luke Varney. Blackpool have also shown an interest in signing Varney before the transfer window slams shut, but Blackburn are now thought to be leading the chase for the Derby man.

Fra skysports
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!