Skrevet av Emne: Kamp vs Middlesbrough F.C. på Riverside Stadium tirsdag 12.2.13 kl 20:45  (Lest 59263 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

clarke

warnock warnock time to go-chant etter kampen >:(
...og dette skulle liksom være en enkel kamp???
Fatter ikke at vi orker å sitte i timesvis å høre på sånt skrot ... gang etter gang  >:(
SuperLeeds

marve

Bytte Becchio, 19 mål, med en Norwich-reserve som har 1 mål på 22 kamper.

Les  gjennom den setninga en gang til, og se hvor meningsløst det ser ut.

Becchio ville vekk.. Les den setningen en gang til. Han ville vekk 2-3 uker etter han kysset emblemet...
Det ville beckford også for noen år siden .Han ble og gjorde vell sine saker bra til the end eller .
 

Kato

Bytte Becchio, 19 mål, med en Norwich-reserve som har 1 mål på 22 kamper.

Les  gjennom den setninga en gang til, og se hvor meningsløst det ser ut.

Becchio ville vekk.. Les den setningen en gang til. Han ville vekk 2-3 uker etter han kysset emblemet...

Becchio ville ha 25000 i uka, og  bli. Vi ga heller Morison 20 000.
 

Kato

Bytte Becchio, 19 mål, med en Norwich-reserve som har 1 mål på 22 kamper.

Les  gjennom den setninga en gang til, og se hvor meningsløst det ser ut.

Erstatningen er grei å kritisere om man vil, men kvitte seg med Becchio var du ikke fremmed til...?

Nettopp. Men det var jo Warnocks førstevalg som kom inn.....
 

job

Skikkelig skuffet nå. Fryktet dette før kampen. Nedtur.
Marching on together!                               Siden 1970

Flottdet

Mitt kjære Leeds United.....Den sovende kjempen...HALLO På tide og våkne...
Det gjør vondt....

Dennis

Bytte Becchio, 19 mål, med en Norwich-reserve som har 1 mål på 22 kamper.

Les  gjennom den setninga en gang til, og se hvor meningsløst det ser ut.

Erstatningen er grei å kritisere om man vil, men kvitte seg med Becchio var du ikke fremmed til...?

Nettopp. Men det var jo Warnocks førstevalg som kom inn.....

Jeg lar han få noen kamper før jeg dømmer han, men at Warnocks tid burde være over, er jeg ikke uenig i.
Marching on together!

LEO

Patetisk hele greia både Warnock og eiere samt Bates.

Fy faaaaaaaaaaaaaen er det eneste som duger.

Sesonger er over og det er inklusiv kampen til søndag.  Følger ingenting akkurat nå.

Lurer på om han er pervers for han ønsker SÃ… inderlig  noen spillere og når han får dem så skal de på dø og liv sitte på benken.

Må være noe galt med ham.
 

job

Skal bli spennende å se hvilket utslag dette gjør på tilskuertallet resten av sesongen.
Marching on together!                               Siden 1970

Jon R

Utrolig dårlig stemning på forumet idag.  Ikke bra.
Jon R.

Pheriox

Sen med å bytte Neil Warnock, så foreslår han nå bytter ut seg selv med Nigel Adkins.
"The only difference between Leeds United and a circus is that a circus only has one clown!" - Peter Beagrie 14-02-2014

DenHviteYeboah

Utrolig dårlig stemning på forumet idag.  Ikke bra.
Skal vi være muntre?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
7 poeng av 18 i 2013 leser jeg. :(

Det ble altså ingen bedring i dette januarvinduet kontra de forrige #poengeneteller
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Bytte Becchio, 19 mål, med en Norwich-reserve som har 1 mål på 22 kamper.

Les  gjennom den setninga en gang til, og se hvor meningsløst det ser ut.

Becchio ville vekk.. Les den setningen en gang til. Han ville vekk 2-3 uker etter han kysset emblemet...

Becchio ville ha 25000 i uka, og  bli. Vi ga heller Morison 20 000.

Så det var bare penger det stod på???
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Askertiger

Tror dessverre ikke det finnes noen hos de nye eierne som interesserer seg for hvem som er manager i klubben. De er ute etter å tjene så mye penger de kan på klubben før de kvitter seg med den - og Warnocks kontrakt går ut til sommeren uansett, så han blir sittende til vi nesten er tilbake i league one igjen.

Fy faen for en gjeng med amatører som driver klubben i vårt hjerte. Finner ikke ord for skuffelsen over de to siste sesongene.....
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

Le Jardin

Vi spiller aldri 0-0, men noen ganger hadde det vært å foretrekke...satt og ventet på mål imot idag og.

Terje, som sier; er vi sjanseløse med 8 p til p-o, så er vi sjanseløse på nedrykk også med 8 p ned
Cheer up, lads!
"Victory is in our sights"

Jon R

Utrolig dårlig stemning på forumet idag.  Ikke bra.
Skal vi være muntre?

Nei men man trenger ikke å hovere over at egne elendige spådommer har slått til og håne de som valgte å være optimister.  
Jon R.

Leedsfan

Utrolig dårlig stemning på forumet idag.  Ikke bra.

Jeg er heller ikke all smiles og jeg reiser til Leeds om et par dager...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Woody

Utrolig dårlig stemning på forumet idag.  Ikke bra.
Mykje oppgulp i dag ja.Er mykje gørr i kroppen her og, men heldt det innabords i dag, veit ikkje kva som er best, godt å få det ut avogtil å.Oppgitt og frustrert får væra eit passande valg i kveld.
LIFE IS LEEDS

Yeboah

Tror dessverre ikke det finnes noen hos de nye eierne som interesserer seg for hvem som er manager i klubben. De er ute etter å tjene så mye penger de kan på klubben før de kvitter seg med den - og Warnocks kontrakt går ut til sommeren uansett, så han blir sittende til vi nesten er tilbake i league one igjen.

Fy faen for en gjeng med amatører som driver klubben i vårt hjerte. Finner ikke ord for skuffelsen over de to siste sesongene.....

Spot on! Jeg nekter å tro at eierne, som så GJERNE ville ha med Warnock videre, er tøffe nok til å gi han fyken nå. Og Warnock er ikke "stor" nok til å trekke seg av egen fri vilje. Da blir jeg i så fall positivt overrasket.

Nei, vi er nok nok stuck med Warnock ut sesongen, så får det bare gå som det går... Mange sier sesongen er ferdig, men nå skal vi utrette et aldri så lite mirakel på Etihad og ta oss videre i FA Cupen!

Europacup neste sesongen ;) ;)

job

Warnock er ute iløpet av få dager. (ønskedrøm)
Marching on together!                               Siden 1970

DenHviteYeboah

Utrolig dårlig stemning på forumet idag.  Ikke bra.
Skal vi være muntre?

Nei men man trenger ikke å hovere over at egne elendige spådommer har slått til og håne de som valgte å være optimister.  
Hvorfor ikke? Noen her inne har så sterke Leedsbriller at de bør få høre det innimellom. Nå har vi diskutert i årevis og hva er alltid enden på visa? FREMDELES LANGT UNNA PREMIER LEAGUE!!!

Leedsulf

Det bør tas noen grep nå, mens det fortsatt er supportere igjen. Adkins inn, Colin ut hadde vært en grei start.

Kato

Bytte Becchio, 19 mål, med en Norwich-reserve som har 1 mål på 22 kamper.

Les  gjennom den setninga en gang til, og se hvor meningsløst det ser ut.

Becchio ville vekk.. Les den setningen en gang til. Han ville vekk 2-3 uker etter han kysset emblemet...

Becchio ville ha 25000 i uka, og  bli. Vi ga heller Morison 20 000.

Så det var bare penger det stod på???

Det får vi vel aldri svaret på, men ifølge agenten var det kontrakt og sikkerhet for familien han ville ha. Jeg har ikke vært fremmed for å selge Becchio, mer ønsket det. Men erstatteren var helt meningsløst i min verden. Skal ikke komme med noen "hva var det jeg sa" etter to kamper, men så langt er det som fryktet.
 

Leedsfan

Utrolig dårlig stemning på forumet idag.  Ikke bra.
Skal vi være muntre?

Nei men man trenger ikke å hovere over at egne elendige spådommer har slått til og håne de som valgte å være optimister. 
Hvorfor ikke? Noen her inne har så sterke Leedsbriller at de bør få høre det innimellom. Nå har vi diskutert i årevis og hva er alltid enden på visa? FREMDELES LANGT UNNA PREMIER LEAGUE!!!

Jeg tåler det. Jeg er vel en av de mest positive her.. Egentlig er jeg ikke så positiv, men det er så mange negative her så da blir man litt mer positiv i et forsøk på å utjevne forskjellen...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Erik M

Jævlig frustrerende hele greia.  Warnock har ikke lykkes - det er vel helt sikkert.  Men det er mange faktorer som har spilt inn.  Warnock hadde kunnet funke hvis alt rundt ham hadde funket.  Det har det jo absolutt ikke gjort.  

Likevel syns jeg "Warnock Out" blir en for enkel analyse.  Hvorfor skulle vi sparke han nå?  For å straffe ham for dårlig arbeid?  Det var en korsiktig gambling å ansettte ham.  Kanskje kunne han trylle?  Nope.  Ikke i fjor og ikke i år.  Men å sparke han nå vil ikke føre oss opp i år, det er jeg ganske sikker på - og da kan vi like godt la være og heller bruke energi på sommeren, på neste manager og et helt nytt lag.

Jeg tar et lite forbehold:  Dersom det står en world-class manager ledig i kulissene og klar til å overta på få dager med fem world-class spillere  klare på emergency loan - da er jeg villig til å heve armen og stemme - for Warnock out!
 

LEO

Lees sa det var en must win match.  Det ble det ikke !

Det som bekymrer meg er at bånnlag pleier å ta mye poeng på slutten og det kan bety at vi havner nede i sumpa.

For vi er et av de dårligste laga nå.
 

Joe Jordan

Det mest skremmende for min del er at jeg ikke kjenner stort når vi taper en viktig kamp som i dag. Har ikke vært så lite engasjert i klubben siden slutten av åttitallet. Trodde aldri jeg skulle oppleve å bare trekke på skuldrene og gå å legge meg...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

DenHviteYeboah

Utrolig dårlig stemning på forumet idag.  Ikke bra.
Skal vi være muntre?

Nei men man trenger ikke å hovere over at egne elendige spådommer har slått til og håne de som valgte å være optimister. 
Hvorfor ikke? Noen her inne har så sterke Leedsbriller at de bør få høre det innimellom. Nå har vi diskutert i årevis og hva er alltid enden på visa? FREMDELES LANGT UNNA PREMIER LEAGUE!!!

Jeg tåler det. Jeg er vel en av de mest positive her.. Egentlig er jeg ikke så positiv, men det er så mange negative her så da blir man litt mer positiv i et forsøk på å utjevne forskjellen...
Hvis det er noen trøst så hadde jeg ønsket at du hadde hatt mye mer rett enn jeg :) Da hadde vi vært i PL!

Leedsfan

Utrolig dårlig stemning på forumet idag.  Ikke bra.
Skal vi være muntre?

Nei men man trenger ikke å hovere over at egne elendige spådommer har slått til og håne de som valgte å være optimister. 
Hvorfor ikke? Noen her inne har så sterke Leedsbriller at de bør få høre det innimellom. Nå har vi diskutert i årevis og hva er alltid enden på visa? FREMDELES LANGT UNNA PREMIER LEAGUE!!!

Jeg tåler det. Jeg er vel en av de mest positive her.. Egentlig er jeg ikke så positiv, men det er så mange negative her så da blir man litt mer positiv i et forsøk på å utjevne forskjellen...
Hvis det er noen trøst så hadde jeg ønsket at du hadde hatt mye mer rett enn jeg :) Da hadde vi vært i PL!

:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.