Skrevet av Emne: Is it hope in the hangin snore???  (Lest 18700 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

stigahauge

Is it hope in the hangin snore???
« på: Februar 24, 2013, 01:50:28 »
Limer inn mogleg poengfagnst frå testo i Blacburn tråden og spør: Is it hope in the hangin snore??

Hjarte seier ja, men i topplokket så er det ei negativ røyst som talar i mot. Set difor opp ein del for og mot utsagn!

For: Laget ser ut til å fungere betre no med ein midtbane som faktisk virkar som kan produsere noko. Realtivt gode kampar mot City og Cardiff sjølv om det blei tap og etter det ein har høyrt så var både Blacburn og Blackpoolkampane bra. Forsvaret fungerar glimrande no. Vi kjem ikkje til å møte Aguero og Tevez igjen denne sesongen og utanom i nemnte kamp har det vore solid.

Mot: Poengsnittet så langt i år ca. 1.3. Poengfangsten i oppsettet under godt over 2. For lite scora mål i dete siste etter at Beccio forsvant. Bedring i dei 2 siste kampane når det gjeld produskjon av sjansar. Dårlig stemning blant fansen når det gjeld Warnock gjer laget usikkert når det buttar imot.

Dersom derimot scenarioet under skulle skje så vil flyten være så god at play-offen for første gang kan bikke i vår favør. Ikkje unormalt at det kjem lag undaifrå med ein knallslutt på sesongen som rykkjer opp. Så får me sjå om det blir oss eller nokon andre......




Saturday 23 February                                            
English Npower Championship
15:00Blackburn Rovers v. Leeds United                              1

Saturday 2 March
English Npower Championship
12:30Leeds United v. Millwall                                                  3

Tuesday 5 March
English Npower Championship
19:45Leicester City v. Leeds United                                      1

Saturday 9 March
English Npower Championship
15:00Crystal Palace v. Leeds United                                    0

Tuesday 12 March
English Npower Championship
19:45Leeds United v. Peterborough United                      3

Saturday 16 March
English Npower Championship
12:30Leeds United v. Huddersfield Town                           3

Saturday 30 March
English Npower Championship
15:00Ipswich Town v. Leeds United                                    3

Monday 1 April
English Npower Championship
15:00Leeds United v. Derby County                                   3

Saturday 6 April
English Npower Championship
15:00Charlton Athletic v. Leeds United                            3

Saturday 13 April
English Npower Championship
12:30Leeds United v. Sheffield Wednesday                     3

Tuesday 16 April
English Npower Championship
19:45Leeds United v. Burnley                                              3

Saturday 20 April
English Npower Championship
15:00Birmingham City v. Leeds United                           1

Saturday 27 April
English Npower Championship
15:00Leeds United v. Brighton and Hove Albion        3

Saturday 4 May
English Npower Championship
15:00Watford v. Leeds United                                            0
                                                                                              ------------------
                                                                                                       30 p
                                                                                                        45 p
                                                                                              -----------------
                                                                                                        75 p

Jeg tror at dette er maks vi kan få av de 42 poeng vi skal spille om de 14 siste kampene,

Spørsmålet er om det holder.

Tidligere tabeller viser at 6 plassen havnet på:

Cardiff                                          75 p
Nottingham Forest                 75 p
Blackpool                                    70 p
Preston                                        74 p
Watford                                       70 p
Southampton                            75 p
Crystal Palace                            75 p  05/06 sesongen hvor Leeds havnet på 5 plass med 78 p
 

stigahauge

Sv: Is it hope in the hangin snore???
« Svar #1 på: Februar 24, 2013, 02:43:50 »
Dersom me og klarar å gjere kvar kamp til ein cup-kamp framover så vil det og tale for sidan dei einaste som har slått oss i cupen i år er fjorårets ligamester og Champions-League mester ;)
 

Reservesamen

Sv: Is it hope in the hangin snore???
« Svar #2 på: Februar 24, 2013, 14:26:44 »


Saturday 23 February                                            
English Npower Championship
15:00Blackburn Rovers v. Leeds United                              1

Saturday 2 March
English Npower Championship
12:30Leeds United v. Millwall                                                  3

Tuesday 5 March
English Npower Championship
19:45Leicester City v. Leeds United                                      1

Saturday 9 March
English Npower Championship
15:00Crystal Palace v. Leeds United                                    0

Tuesday 12 March
English Npower Championship
19:45Leeds United v. Peterborough United                      3

Saturday 16 March
English Npower Championship
12:30Leeds United v. Huddersfield Town                           3

Saturday 30 March
English Npower Championship
15:00Ipswich Town v. Leeds United                                    3

Monday 1 April
English Npower Championship
15:00Leeds United v. Derby County                                   3

Saturday 6 April
English Npower Championship
15:00Charlton Athletic v. Leeds United                            3

Saturday 13 April
English Npower Championship
12:30Leeds United v. Sheffield Wednesday                     3

Tuesday 16 April
English Npower Championship
19:45Leeds United v. Burnley                                              3


Saturday 20 April
English Npower Championship
15:00Birmingham City v. Leeds United                           1

Saturday 27 April
English Npower Championship
15:00Leeds United v. Brighton and Hove Albion        3


Saturday 4 May
English Npower Championship
15:00Watford v. Leeds United                                            0
                                                                                              ------------------
                                                                                                       30 p
                                                                                                        45 p
                                                                                              -----------------
                                                                                                        75 p




9 kamper på rad uten tap...?   

Høres tvilsomt ut, men all ære til deg om du får rett!

Håper!

MOT
 

Woody

Sv: Is it hope in the hangin snore???
« Svar #3 på: Februar 24, 2013, 14:38:16 »
Klart det er håp, nøkkelordet blir stabilitet og mange kampar pårad uten å tape.Min fasit seier 72  poeng, det kan fort bli før lite i år så jamtsom det er.....
LIFE IS LEEDS

Cherry

Sv: Is it hope in the hangin snore???
« Svar #4 på: Februar 24, 2013, 19:22:22 »
Dersom me og klarar å gjere kvar kamp til ein cup-kamp framover så vil det og tale for sidan dei einaste som har slått oss i cupen i år er fjorårets ligamester og Champions-League mester ;)

ENIG!  13 cupfinaler igjen!!
 

DenHviteYeboah

Sv: Is it hope in the hangin snore???
« Svar #5 på: Februar 24, 2013, 21:31:56 »
Klart det er håp, nøkkelordet blir stabilitet og mange kampar pårad uten å tape.Min fasit seier 72  poeng, det kan fort bli før lite i år så jamtsom det er.....
Så lenge Warnock er manager kan vi glemme play off :( blir en hederlig 10. plass >:(
Tar gjerne imot massivt tyn hvis jeg tar feil-noe jeg selvfølgelig håper!

Leedsfan

Sv: Is it hope in the hangin snore???
« Svar #6 på: Februar 24, 2013, 21:50:52 »
Klart det er håp, nøkkelordet blir stabilitet og mange kampar pårad uten å tape.Min fasit seier 72  poeng, det kan fort bli før lite i år så jamtsom det er.....
Så lenge Warnock er manager kan vi glemme play off :( blir en hederlig 10. plass >:(
Tar gjerne imot massivt tyn hvis jeg tar feil-noe jeg selvfølgelig håper!

Er det ikke 8. plass det blir til slutt?

Fortsetter vi med clean sheets så kan alt skje...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Is it hope in the hangin snore???
« Svar #7 på: Februar 24, 2013, 22:15:34 »
Klart det er håp, nøkkelordet blir stabilitet og mange kampar pårad uten å tape.Min fasit seier 72  poeng, det kan fort bli før lite i år så jamtsom det er.....
Så lenge Warnock er manager kan vi glemme play off :( blir en hederlig 10. plass >:(
Tar gjerne imot massivt tyn hvis jeg tar feil-noe jeg selvfølgelig håper!

Er det ikke 8. plass det blir til slutt?

Fortsetter vi med clean sheets så kan alt skje...
hehe, jeg tippet 8.plass før sesongen.Siden tullingen Warnock sendte Becchio bort og byttet til seg en-halvfet-ute-av-form Morison, blir det nok en 10.plass....

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Is it hope in the hangin snore???
« Svar #8 på: Februar 24, 2013, 22:17:44 »

hehe, jeg tippet 8.plass før sesongen.Siden tullingen Warnock sendte Becchio bort og byttet til seg en-halvfet-ute-av-form Morison, blir det nok en 10.plass....
...basert på empiri, forskning, eller magefølelsen etter å ha fortært en fordervet elgkjøttfarse?
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Woody

Sv: Is it hope in the hangin snore???
« Svar #9 på: Februar 24, 2013, 22:29:23 »
Klart det er håp, nøkkelordet blir stabilitet og mange kampar pårad uten å tape.Min fasit seier 72  poeng, det kan fort bli før lite i år så jamtsom det er.....
Så lenge Warnock er manager kan vi glemme play off :( blir en hederlig 10. plass >:(
Tar gjerne imot massivt tyn hvis jeg tar feil-noe jeg selvfølgelig håper!

Er det ikke 8. plass det blir til slutt?

Fortsetter vi med clean sheets så kan alt skje...
hehe, jeg tippet 8.plass før sesongen.Siden tullingen Warnock sendte Becchio bort og byttet til seg en-halvfet-ute-av-form Morison, blir det nok en 10.plass....
Etter Becchio reiste er fasiten at vi har, starta å spele fotball, 2 clean sheet og Morison har laga 1 mål ;)
LIFE IS LEEDS

Leedsfan

Sv: Is it hope in the hangin snore???
« Svar #10 på: Februar 24, 2013, 23:01:28 »
Klart det er håp, nøkkelordet blir stabilitet og mange kampar pårad uten å tape.Min fasit seier 72  poeng, det kan fort bli før lite i år så jamtsom det er.....
Så lenge Warnock er manager kan vi glemme play off :( blir en hederlig 10. plass >:(
Tar gjerne imot massivt tyn hvis jeg tar feil-noe jeg selvfølgelig håper!

Er det ikke 8. plass det blir til slutt?

Fortsetter vi med clean sheets så kan alt skje...
hehe, jeg tippet 8.plass før sesongen.Siden tullingen Warnock sendte Becchio bort og byttet til seg en-halvfet-ute-av-form Morison, blir det nok en 10.plass....
Etter Becchio reiste er fasiten at vi har, starta å spele fotball, 2 clean sheet og Morison har laga 1 mål ;)

Warnock sin feil/fortjeneste?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Is it hope in the hangin snore???
« Svar #11 på: Februar 24, 2013, 23:06:52 »
Klart det er håp, nøkkelordet blir stabilitet og mange kampar pårad uten å tape.Min fasit seier 72  poeng, det kan fort bli før lite i år så jamtsom det er.....
Så lenge Warnock er manager kan vi glemme play off :( blir en hederlig 10. plass >:(
Tar gjerne imot massivt tyn hvis jeg tar feil-noe jeg selvfølgelig håper!

Er det ikke 8. plass det blir til slutt?

Fortsetter vi med clean sheets så kan alt skje...
hehe, jeg tippet 8.plass før sesongen.Siden tullingen Warnock sendte Becchio bort og byttet til seg en-halvfet-ute-av-form Morison, blir det nok en 10.plass....
Etter Becchio reiste er fasiten at vi har, starta å spele fotball, 2 clean sheet og Morison har laga 1 mål ;)

Warnock sin feil/fortjeneste?
...det er vel strengt tatt de to eneste kampene Warnock har startet :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Sv: Re: Sv: Is it hope in the hangin snore???
« Svar #12 på: Februar 25, 2013, 07:26:19 »
Dersom me og klarar å gjere kvar kamp til ein cup-kamp framover så vil det og tale for sidan dei einaste som har slått oss i cupen i år er fjorårets ligamester og Champions-League mester ;)

ENIG!  13 cupfinaler igjen!!

Galskap! Vi taper jo alltid finaler!
- Leif Olav

Peter7

Sv: Is it hope in the hangin snore???
« Svar #13 på: Februar 25, 2013, 15:41:44 »
Klart det er håp, nøkkelordet blir stabilitet og mange kampar pårad uten å tape.Min fasit seier 72  poeng, det kan fort bli før lite i år så jamtsom det er.....
Så lenge Warnock er manager kan vi glemme play off :( blir en hederlig 10. plass >:(
Tar gjerne imot massivt tyn hvis jeg tar feil-noe jeg selvfølgelig håper!

Er det ikke 8. plass det blir til slutt?

Fortsetter vi med clean sheets så kan alt skje...
hehe, jeg tippet 8.plass før sesongen.Siden tullingen Warnock sendte Becchio bort og byttet til seg en-halvfet-ute-av-form Morison, blir det nok en 10.plass....
Etter Becchio reiste er fasiten at vi har, starta å spele fotball, 2 clean sheet og Morison har laga 1 mål ;)
I forhold til Becchio er Morison rask, synes jeg - svært rask. ;)

Sist jeg så Norwich (for øvrig er det nesten som å se Leeds, et alternativ når ikke Leeds streames) så ble Becchio tatt av banen mot slutten av kampen, og Norwich scoret umiddelbart 2 mål. Snodgrass var meget god, ellers så de øvrige 3 ex-Leedsprofilene ut som spillere som ikke ville kunne klare å spille laget sitt opp fra Championship engang...
« Siste redigering: Februar 25, 2013, 15:47:01 av Peter7 »
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'


oivindh

Sv: Is it hope in the hangin snore???
« Svar #15 på: Februar 26, 2013, 17:30:30 »
Klart det er håp, nøkkelordet blir stabilitet og mange kampar pårad uten å tape.Min fasit seier 72  poeng, det kan fort bli før lite i år så jamtsom det er.....
Så lenge Warnock er manager kan vi glemme play off :( blir en hederlig 10. plass >:(
Tar gjerne imot massivt tyn hvis jeg tar feil-noe jeg selvfølgelig håper!

Er det ikke 8. plass det blir til slutt?

Fortsetter vi med clean sheets så kan alt skje...
hehe, jeg tippet 8.plass før sesongen.Siden tullingen Warnock sendte Becchio bort og byttet til seg en-halvfet-ute-av-form Morison, blir det nok en 10.plass....
Etter Becchio reiste er fasiten at vi har, starta å spele fotball, 2 clean sheet og Morison har laga 1 mål ;)
I forhold til Becchio er Morison rask, synes jeg - svært rask. ;)

Sist jeg så Norwich (for øvrig er det nesten som å se Leeds, et alternativ når ikke Leeds streames) så ble Becchio tatt av banen mot slutten av kampen, og Norwich scoret umiddelbart 2 mål. Snodgrass var meget god, ellers så de øvrige 3 ex-Leedsprofilene ut som spillere som ikke ville kunne klare å spille laget sitt opp fra Championship engang...
Nei, og det klarte de jo ikke.. Men trodde kanskje Howson skulle klare seg etter hvert..

pesi

Sv: Is it hope in the hangin snore???
« Svar #16 på: Februar 27, 2013, 07:43:54 »
noen som har hørt den feite dama synge enda? ::) ::) ::) ::) ::)
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

Cherry

Sv: Is it hope in the hangin snore???
« Svar #17 på: Februar 27, 2013, 09:37:40 »
Leicester har scora 39 mål på hjemmebane på 17 kamper.........blir tøff test ja!
Knuste Blackburn 3-0 i går......har funnet formen i rette tid.
Vi er jo brukbare bakover nå, men scorer for lite mål......blir en 1-0 kamp.....første målet vinner ::)
 

samadhi

Sv: Is it hope in the hangin snore???
« Svar #18 på: Februar 27, 2013, 09:57:05 »
Klart det er håp, nøkkelordet blir stabilitet og mange kampar pårad uten å tape.Min fasit seier 72  poeng, det kan fort bli før lite i år så jamtsom det er.....
Så lenge Warnock er manager kan vi glemme play off :( blir en hederlig 10. plass >:(
Tar gjerne imot massivt tyn hvis jeg tar feil-noe jeg selvfølgelig håper!

Er det ikke 8. plass det blir til slutt?

Fortsetter vi med clean sheets så kan alt skje...
hehe, jeg tippet 8.plass før sesongen.Siden tullingen Warnock sendte Becchio bort og byttet til seg en-halvfet-ute-av-form Morison, blir det nok en 10.plass....
Etter Becchio reiste er fasiten at vi har, starta å spele fotball, 2 clean sheet og Morison har laga 1 mål ;)
I forhold til Becchio er Morison rask, synes jeg - svært rask. ;)

Sist jeg så Norwich (for øvrig er det nesten som å se Leeds, et alternativ når ikke Leeds streames) så ble Becchio tatt av banen mot slutten av kampen, og Norwich scoret umiddelbart 2 mål. Snodgrass var meget god, ellers så de øvrige 3 ex-Leedsprofilene ut som spillere som ikke ville kunne klare å spille laget sitt opp fra Championship engang...

Grunnen til at disse 4 spillerne forlot Leeds var ett ønske om å spille PL, og det har de forsåvidt fått oppfylt.
På 27 PL kamper i år har de notert seg for følgende antall;
Bradley Johnsen; 26 kamper fra start, 0 som innbytter
Robert Snodgrass; 24 kamper fra start, 2 som innbytter
Johnny Howson; 11 kamper fra start, 8 som innbytter.
+ Luciano Becchio; 2 kamper fra start, 1 som innbytter.

Med andre ord har våre 4 ex`er vært veldig delaktige i årets Norwich sesong.
Ett Norwich som pr dd ligger på 12.plass, 8 poeng over nedrykkstreken, og sjansen for at vi møter dem i heisen til våren er liten. Tror hverken at de skal ned eller vi skal opp.

Som Leedsfan holder jeg meg for god til å antyde at noen av disse 4 ikke hadde vært gode nok for Leeds og CCC i dag.
Jeg hadde i vertfall tatt dem i mot igjen med åpne armer, alle som en.
marching on together,
derudaf forever...

pedro

Sv: Is it hope in the hangin snore???
« Svar #19 på: Februar 28, 2013, 11:10:40 »
Det var så dødt her inne nå (ingen innlegg/kommentarer siden kl. 19.12 i går) at eg tenkte det var passende med et rungende...... . MOT 8)
« Siste redigering: Februar 28, 2013, 11:12:26 av pedro »
Leedsomaniac

HåvardK

Sv: Is it hope in the hangin snore???
« Svar #20 på: Februar 28, 2013, 14:06:54 »
Vurderer nesten å opprette Twitterkonto for å legge ut noen rykter om at en eller annen finansfyrste fra Arabia ønsker å investere i Leeds.

Erik M

Sv: Is it hope in the hangin snore???
« Svar #21 på: Mars 01, 2013, 07:21:15 »
Det er for tidlig å gi opp play-off, selv om jeg også har mistet mye av trua.  Seks poeng kan tas igjen i et jafs i en heldig uke og da er det head-to-head mot målstreken.  Vi skal ta igjen nr 6 på tabellen ikke sloss mot statistikk fra tidligere sesonger.  Det tror det er mer strekk i topp-6-laget i år en vanlig.

Det er sagt mye om Warnock.  Jeg har tro på at i en play-off situasjon vil han være på sitt verste/beste og motivere for krig over tre intense kamper.

The snore is not broken.....yet!
 

stigahauge

Sv: Is it hope in the hangin snore???
« Svar #22 på: Mars 01, 2013, 10:52:36 »
Blir ein kamp om 6.plassen ja. Dei tre andre playoff-plassane er nok relativt sikre. Eg er litt meir negativ og trur ikkje Leeds klarer dette. 6 poeng opp med elendig målforskjell er det same som 7 poeng å nå igjen. Dei siste kampane har derimot gitt eit visst håp, men det må begynnast å score mål og sette sjansane ein får. Då er det hope :)
 

ollan

Sv: Is it hope in the hangin snore???
« Svar #23 på: Mars 01, 2013, 12:51:47 »
No hope for top six..... Atter en sesong i møkkadivisjonen
Ollan

Bjorn

Sv: Is it hope in the hangin snore???
« Svar #24 på: Mars 01, 2013, 13:56:00 »
Klart det er en sjanse for at dette går! Så lenge det er så mange kamper igjen er det såklart håp!
Ã… gi opp gagner ikke en selv eller laget noe godt!

MOT!  ;)
Marching On! 4276

stigahauge

Sv: Is it hope in the hangin snore???
« Svar #25 på: Mars 02, 2013, 19:05:35 »
Sjølv med seier i dag så meinar eg det er mindre sjans for opprykk. Mykje på grunn av seier til Brighton, Boro og Bolton. Verka heller ikkje som dagens forestilling var den mest imponerande. Neste veke på denne tida veit me nok endå betre om det er håp i snøret :)
 

rd1

Sv: Is it hope in the hangin snore???
« Svar #26 på: Mars 02, 2013, 19:41:34 »
To tøffe bortekamper, bør helst bli minimum 2 poeng..
"Who needs Cantona??"

sportcarl1

Sv: Is it hope in the hangin snore???
« Svar #27 på: Mars 02, 2013, 20:34:18 »
To tøffe bortekamper, bør helst bli minimum 2 poeng..
2 poäng är alldeles för lite med tanke på vår position
 

stigahauge

Sv: Is it hope in the hangin snore???
« Svar #28 på: Mars 02, 2013, 21:55:39 »
Vi bør slå Leicester! Då vil vi være 6 poeng bak dei og dermed sette dei under eit visst press, men tru verken på seier her el mot C.P. Neste helg vil då sesongen være over! Håpar eg tar grundig feil!! :)
 

Leedsgutt

Sv: Is it hope in the hangin snore???
« Svar #29 på: Mars 02, 2013, 22:03:00 »
Heldigvis for oss, så spiller også Brighton sine neste 2kamper borte....men det er lettere motstand.  Det er Bristol City og Bolton

for å si det sånn... sjansen at Brighton tar 6p er større enn at vi tar 6p mot Leicester og Crystal Palace fordi det klarer vi nok ikke.

Og da blir det mere poeng mellom oss og dem..... men vi møter dem senere i serien og det kan være viktig