Kamp vs Leicester - King Power Stadium 05/03 kl 20:45

Started by B_Ød, March 04, 2013, 12:55:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Leedsgutt

Vi får se om DISSE 2poengene har noe verdi etter sesongslutt,men selfølgelig så teller jo alle poeng.

Har ikke store håp mot CrystalPalace.... de vant 4-1 hjemme mot Hull !

SirOlsen

Altså.... Warnock har på mange måter (ikke bare i Leeds må nevnes..) fremstått for meg som en gammel ringrev og en lur manager som har gode planer på lur.. Men jeg stiller et svært stort spørsmålstegn på hvorfor gjør en så urutinert tabbe å ikke hale ut tid på slutten når Leicester trykker på så hardt som de gjør.. Til og med jeg og bikkja mi forstår at her kunne det faktisk ha vært nok å byttet på Diouf til å holde på ball siste 10 minutter (om ikke før), og så kjørt inn et bytte til rett før sluttminutt (evt. rett over overtidsstart)... dette er basis fotballfilosofi.. her gjør rett og slett Warnock nok en helt basis nybegynnertabbe i Leeds.. noe vi dessverre har sett litt for mye av.. nå er nok nok for min del!...
-SirOlsen-

LEO

Taktikk kan du ikke Warnock.

Diouf skulle selvfølgeig ha kommet inn de siste 20 minuttene. Han  ville ha frustret motstandern. Macca skulle selvfølgelig ikke ut da han er rask og kunne truet bakrommet når Leicester måtte frem.

Morisson har vel ikke gjordt en dritt idag og burde vært skiftet ut.

Jeg har sagt det før :  Warnock er ikke vår manager når vi kommer til påsken og da er vår sesong over for en stund siden.

testo

Noen som vet når Mc C scora sist?, han er jo faan meg inntørka inn til beinet.
Heia spissene våre sier jeg som brenner sjanser på sjanser >:(
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Sølvreven

Quote from: LEO on March 05, 2013, 22:51:36
Taktikk kan du ikke Warnock.

Diouf skulle selvfølgeig ha kommet inn de siste 20 minuttene. Han  ville ha frustret motstandern. Macca skulle selvfølgelig ikke ut da han er rask og kunne truet bakrommet når Leicester måtte frem.

Morisson har vel ikke gjordt en dritt idag og burde vært skiftet ut.

Jeg har sagt det før :  Warnock er ikke vår manager når vi kommer til påsken og da er vår sesong over for en stund siden.
Spot on !!!!!

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Promotion 2010

Quote from: testo on March 05, 2013, 22:52:14

Han er god annenhver sesong, så neste år...  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sveifors

Gidder ikke høre flere intervjuer av NW etter kamper. Han skylder på alt og alle men ikke på egen elendige styring av kamper.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Blank_File

Er så utrolig glad for å høre at vi faktisk leverer varene for tiden! Ufattelig surt poengtap i dag som kan bli veldig avgjørende, men nå har jeg fått troa på at vi kan vinne igjen fordi vi spiller godt. Det er ikke bare Eddie og co som sier det, men statistikkene sier det! Vi kan faktisk slå Palace på lørdag! Det er en mulighet!

Le Jardin

da manglet jo bare et bolton-mål...

Terje, som fortsatt ikke helt har gitt opp playoff..
"Victory is in our sights"

arne armoen

D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

berlin

sveifors

Quote from: testo on March 05, 2013, 22:52:14

selv om macca ikke scorer så skaper han mye for andre.
Sveifors

Bites Yer Legs

Quote from: Leedsfan on March 05, 2013, 22:48:19
Quote from: Mr Kaizer on March 05, 2013, 22:45:53
Quote from: Leedsfan on March 05, 2013, 22:42:40
Quote from: Mr Kaizer on March 05, 2013, 22:40:31
Quote from: Hobben on March 05, 2013, 22:38:22
Skandaløst.

Du spådde slakt, så ett poeng må da være gull for din del?

Jeg blir dårlig av å lese alle disse råtne kommentarene. Det er jo for jævlig at dette skal skje igjen, vi har absolutt ikke råd til det...

Råtten? Hobben skrev jo vi hadde tapt denne kampen før den startet. Derfor mente jeg det var litt rart at det var så skandaløst med ett poeng.

Selvsagt grusomt irriterende med måten det skjer på og vi har ikke råd til dette. Nå er poeng til lørdag (og helst tre) nær et must.

Jeg støtter deg, ikke misforstå..

Er litt som de som tror vi rykker ned i løpet av sesongen, men syter for at vi kun ligger å snuser på playoff...
Kom igjen, skal folk virkelig være fornøyd med ett poeng etter dette her fordi de ikke hadde troen før matchen. "Du sa jo atte...". Barnehage.

Det må da være lov  være pessimist før kampen, og likevel være ravende forbanna når vi nok en gang mister seieren 4 minutter på overtid. Det er ingen her som har ett sånn byråkratisk forhold til Leeds der de kan måle sluttresultat opp mot forhåndsprediksjon, og si seg fornøyd siden det ikke gikk ille. Come on!
KEEP FIGHTING!!

samadhi

Nok en god kamp, og det borte mot ett av topplagene.
Uflaks hindrer seier i siste sekund.

Selvsagt NW sin feil ene og alene  :o
marching on together,
derudaf forever...

sveifors

Quote from: berlin on March 05, 2013, 22:54:38
...bolton scora 5 min på overtid  >:(

Ja da datt vi til 10 plass, det er fan mæ feil veg
Sveifors

auren

Jepp. Med flere bytter hadde vi nok vunnet både 3-0 og 4-0. Merkelig at NW ikke ser dette.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hobben

1 poeng borte mot Palace til helgen og 3 p hjemme mot peterborough så er vi for fullt med i playoffen :)
Rogaland Whites

Leedsfan

Når vi får mange dødballer mot oss så bytter vi ikke ut Morison. Løpssterke midtbanespillere mot en mindre løpssterk Diouf er jo også et risikobytte.

Jeg mener Warnock gjorde rett selv om det ble feil. Eneste han kunne ha gjort var et ekstra bytte på de siste corneren, men det kunne allikevel blitt mål. Jeg ville byttet inn White for Tonge..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B-m

S****n så FETTE typisk. Men holder vi denne formen(uten baklengs på overtid) så ender vi opp med mange poeng til slutt - så gjenstår det bare å se om det blir topp 6 av det.

Vi har et ganske overkommelig kampprogram etter Palace.. 3 poeng mot palace? Gutta bør være innbitte.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Leedsfan

Quote from: Hobben on March 05, 2013, 22:56:57
1 poeng borte mot Palace til helgen og 3 p hjemme mot peterborough så er vi for fullt med i playoffen :)

Thats the spirit, men vi suger på tv.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Jeg tror kanskje vi hadde tapt kampen med et par bytter 10-15 min før slutt....

auren

auren

Hadde det fortsatt blitt 1-1 med et bytte i det 34. minutt?

auren

Blank_File

Quote from: auren on March 05, 2013, 22:58:18

auren
Hvor er "liker" knappen når du trenger den?

testo

Bolton scorer på overtid og går forbi oss.

P   Team   Pl   Pts

1   Cardiff City   35   71
2   Watford   36   66

3   Hull City   36   65
4   Crystal Palace   36   64
5   Leicester City   35   58
6   Brighton and Hove Albion   35   56

7   Nottingham Forest   36   54
8   Middlesbrough   36   54
9   Bolton Wanderers   36   51
10   Leeds United   35   50
11   Burnley   36   48
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

sveifors

Quote from: auren on March 05, 2013, 22:58:18

auren

Det er ikke analysen til Kirwin og Gray, som sier at vi ble presset bakover fordi vi ikke klarer å holde ballen oppe
Sveifors

Leedsfan

Quote from: Bites Yer Legs on March 05, 2013, 22:55:50
Quote from: Leedsfan on March 05, 2013, 22:48:19
Quote from: Mr Kaizer on March 05, 2013, 22:45:53
Quote from: Leedsfan on March 05, 2013, 22:42:40
Quote from: Mr Kaizer on March 05, 2013, 22:40:31
Quote from: Hobben on March 05, 2013, 22:38:22
Skandaløst.

Du spådde slakt, så ett poeng må da være gull for din del?

Jeg blir dårlig av å lese alle disse råtne kommentarene. Det er jo for jævlig at dette skal skje igjen, vi har absolutt ikke råd til det...

Råtten? Hobben skrev jo vi hadde tapt denne kampen før den startet. Derfor mente jeg det var litt rart at det var så skandaløst med ett poeng.

Selvsagt grusomt irriterende med måten det skjer på og vi har ikke råd til dette. Nå er poeng til lørdag (og helst tre) nær et must.

Jeg støtter deg, ikke misforstå..

Er litt som de som tror vi rykker ned i løpet av sesongen, men syter for at vi kun ligger å snuser på playoff...
Kom igjen, skal folk virkelig være fornøyd med ett poeng etter dette her fordi de ikke hadde troen før matchen. "Du sa jo atte...". Barnehage.

Det må da være lov  være pessimist før kampen, og likevel være ravende forbanna når vi nok en gang mister seieren 4 minutter på overtid. Det er ingen her som har ett sånn byråkratisk forhold til Leeds der de kan måle sluttresultat opp mot forhåndsprediksjon, og si seg fornøyd siden det ikke gikk ille. Come on!

Er jo ikke uenig i det, men når man tror vi taper 3-0 og vi ender opp med 1-1 så burde man jo være fornøyd egentlig..

Bites Yer Legs

Quote from: auren on March 05, 2013, 22:56:28
Jepp. Med flere bytter hadde vi nok vunnet både 3-0 og 4-0. Merkelig at NW ikke ser dette.

auren

1-0 hadde holdt du.

Vi har en kamp på lørdag også, vi hadde en kamp på lørdag. Vi har vel faktisk 5 kamper på 12 dager.
KEEP FIGHTING!!

auren

Noen som kan regne på hvor mange poeng mer vi hadde hatt hvis NW hadde byttet alle byttene sine i hver kamp denne sesongen?

auren

Leedsfan

Quote from: auren on March 05, 2013, 23:01:49
Noen som kan regne på hvor mange poeng mer vi hadde hatt hvis NW hadde byttet alle byttene sine i hver kamp denne sesongen?

auren

17 hvis Becchio hadde spilt og 11 med Morison.

Thorp

Ugrei neste runde, Brighton mot Bolton, kunne trengt 3 P idag :'(