Kamp vs Leicester - King Power Stadium 05/03 kl 20:45

Started by B_Ød, March 04, 2013, 12:55:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Barba

Barba - MOT

SirOlsen

Fy faen i svarte F***e!!! Nå er jeg forbanna nå!!!!!!! faen!!!!  >:(
-SirOlsen-

DenHviteYeboah

sveifors

NW kan fan ikkje styre kamper fra linja, helt hjelpeløs
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Dennis

Arg, så irriterende!

Men, de fleste hadde vel bitt hånda av en som tilbød ett poeng før kampen. En godt gjennomført kamp og play off-håpet lever, selv om det kunne vært så mye større.
Marching on together!

auren

Corner til Leeds på over overtid. Come on! Nope...

Slutt. 1-1. Bra kamp av Leeds, og ett poeng er absolutt godkjent. Selvsagt kjipt å få en i trynet på overtid, men det var også fortjent.

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Barba

Slutt. Et OK resultat, men JÆVLIG surt å tape to poeng slik.

Barba
Barba - MOT

Odin

Warnock har skyld i nok 2 tapte poeng..... bytter...?
Mannen er lite smart, kan ikke bli kvitt han fort nok....

johnny gangster

Dennis

Marching on together!

jackbauer68

Quote from: auren on March 05, 2013, 22:39:18

Slutt. 1-1. Bra kamp av Leeds, og ett poeng er absolutt godkjent. Selvsagt kjipt å få en i trynet på overtid, men det var også fortjent.

MOT!

auren

Kjipt????

x 10 000 000

Ove

Vi slipper ofte inn mål på slutten. Kan det være fordi vi ikke setter inn på friske bein ?

berlin

sveifors

Hvorfor kommer ikke Diouf inn å får i oppgave å holde ballen. Når de skaper et sånn jævla trykk, trenger vi pause.

Hvorfor sitter vi med 2 ubrukte bytter, føkk off
Sveifors

Tobbe9210

Jeg legger skylden på Warnock. Friske bein hadde gjort en forskjell utpå der, og uansett hadde han tre bytter vi kan drygd tid med på slutten.. Vi må være kyniske på slutten av kamper!
Leksvik whites

sveifors

Quote from: Ove on March 05, 2013, 22:40:46
Vi slipper ofte inn mål på slutten. Kan det være fordi vi ikke setter inn på friske bein ?

godt poeng
Sveifors

Leedsfan

Quote from: Mr Kaizer on March 05, 2013, 22:40:31
Quote from: Hobben on March 05, 2013, 22:38:22
Skandaløst.

Du spådde slakt, så ett poeng må da være gull for din del?

Jeg blir dårlig av å lese alle disse råtne kommentarene. Det er jo for jævlig at dette skal skje igjen, vi har absolutt ikke råd til det...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Quote from: sveifors on March 05, 2013, 22:42:03
Quote from: Ove on March 05, 2013, 22:40:46

godt poeng

Ikke bare for å få på friske bein, men for å stykke opp kampen. Irriterende.
Marching on together!

auren

Quote from: jackbauer68 on March 05, 2013, 22:40:39

MOT!

auren

Kjipt????

x 10 000 000

Nope. Bare kjipt. Lenge siden jeg har vært forbannet over en baklengs. Dessverre...  :(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Quote from: DenHviteYeboah on March 05, 2013, 22:38:53
Quote from: Tom S on March 05, 2013, 22:37:35
Ka faen i helvete er feil med dette laget!
Middelmådigheter!

Trur det stikker vanvittig mykje djupere enn det.
Vi kan få Onkel Skrue som eigar og ein ekspert her på forumet som manager, vi kan kjøpe Messi, Ronaldo og alle dei andre stjernene eg ikkje veit namnet på - men, Leeds vinner aldri, trur det ligger ein forbannelse over heile jekla klubben.

No er eg SUR!!

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

Bites Yer Legs

Hadde heller blitt overkjørt 0-4 enn å tape poeng på denne måten her igjen og igjen. Dinosaur. Bytte. Mannen evner jo ikke en tanke forbi sin egen nese.
KEEP FIGHTING!!

berlin

Quote from: sveifors on March 05, 2013, 22:41:39
Hvorfor kommer ikke Diouf inn å får i oppgave å holde ballen. Når de skaper et sånn jævla trykk, trenger vi pause.

Hvorfor sitter vi med 2 ubrukte bytter, føkk off

Det er ikke lov å holde ballen. Kalles hands og betyr vanligvis frispark til motstanderlaget.

normanbites

Quote from: Barba on March 05, 2013, 22:39:32
Slutt. Et OK resultat, men JÆVLIG surt å tape to poeng slik.

Barba
forskjellen blir7-8 plass/playoff,hvor er kynismen????

gulle

Quote from: jackbauer68 on March 05, 2013, 22:40:39

MOT!

auren
vi trenger litt mere enn ok resultater nå, vi trenger litt marginer,det kunne være toget som gikk i 90.min

Kjipt????

x 10 000 000
I år rykker vi opp!

Woody

dette  va suuuuurt,vi hadde så jævli trengt 3 poeng :( :( men kansje poenget kan bli viktig likevel til slutt,men ikkje lett å trøste seg med det no
LIFE IS LEEDS

Hobben

Quote from: Leedsfan on March 05, 2013, 22:42:40
Skandaløst.

Jeg blir dårlig av å lese alle disse råtne kommentarene. Det er jo for jævlig at dette skal skje igjen, vi har absolutt ikke råd til det...

1 poeng her er godkjent. Men det er fanken så surt at de ikke kan klare å holde ut når de først leder langt på overtid!! Det gjør meg skuffet i kveld.. tross jeg trodde på tap.
Rogaland Whites

leknes

Føles som tap.

Men fortsatt 6p bak playoff. Gir ikke opp enda.

Sølvreven

Alle gode mangere vet at å bytte på slutten er lurt. Friske ben, stykke opp kampen, frustrere motstanderen som har det travelt. Etc etc etc  >:(

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Dennis

Skandaløst.

Råtten? Hobben skrev jo vi hadde tapt denne kampen før den startet. Derfor mente jeg det var litt rart at det var så skandaløst med ett poeng.

Selvsagt grusomt irriterende med måten det skjer på og vi har ikke råd til dette. Nå er poeng til lørdag (og helst tre) nær et must.
Marching on together!

Leedsfan

Quote from: Mr Kaizer on March 05, 2013, 22:45:53
Skandaløst.

Råtten? Hobben skrev jo vi hadde tapt denne kampen før den startet. Derfor mente jeg det var litt rart at det var så skandaløst med ett poeng.

Selvsagt grusomt irriterende med måten det skjer på og vi har ikke råd til dette. Nå er poeng til lørdag (og helst tre) nær et must.

Jeg støtter deg, ikke misforstå..

Er litt som de som tror vi rykker ned i løpet av sesongen, men syter for at vi kun ligger å snuser på playoff...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.