Skrevet av Emne: Kamp vs Leicester - King Power Stadium 05/03 kl 20:45  (Lest 77668 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Kamp vs Leicester - King Power Stadium 05/03 kl 20:45
« Svar #390 på: Mars 05, 2013, 23:05:20 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28982
  • Total likes: 2664
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Leicester - King Power Stadium 05/03 kl 20:45
« Svar #391 på: Mars 05, 2013, 23:06:47 »
For noen runder siden var det kun kampen om 6.plassen vi hadde håp om. Nå er jo også 5.plassen innen rekkeviddde...

Prøver bare å finne en noooe positiv vinkling - er fryktelig skuffet over at vi klarer å rote det vekk i sluttminuttebe igjen  :'( )
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sveifors

Sv: Kamp vs Leicester - King Power Stadium 05/03 kl 20:45
« Svar #392 på: Mars 05, 2013, 23:16:57 »
NW skylder på dommeren
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

testo

Sv: Kamp vs Leicester - King Power Stadium 05/03 kl 20:45
« Svar #393 på: Mars 05, 2013, 23:17:08 »
Jeg tror vi er nøt til å vinne slike kamper som idag om vi skal nå playoff. 

Satt opp det jeg tror blir maks av hva vi klarer med poeng. Prove me wrong!!

Saturday 23 February                                             
English Npower Championship
15:00Blackburn Rovers v. Leeds United                              1


Saturday 2 March
English Npower Championship
12:30Leeds United v. Millwall                                                  3

Tuesday 5 March
English Npower Championship
19:45Leicester City v. Leeds United                                      1


Saturday 9 March
English Npower Championship
15:00Crystal Palace v. Leeds United                                    0

Tuesday 12 March
English Npower Championship
19:45Leeds United v. Peterborough United                      3

Saturday 16 March
English Npower Championship
12:30Leeds United v. Huddersfield Town                           3

Saturday 30 March
English Npower Championship
15:00Ipswich Town v. Leeds United                                    3

Monday 1 April
English Npower Championship
15:00Leeds United v. Derby County                                   3

Saturday 6 April
English Npower Championship
15:00Charlton Athletic v. Leeds United                            3

Saturday 13 April
English Npower Championship
12:30Leeds United v. Sheffield Wednesday                     3

Tuesday 16 April
English Npower Championship
19:45Leeds United v. Burnley                                              3

Saturday 20 April
English Npower Championship
15:00Birmingham City v. Leeds United                           1

Saturday 27 April
English Npower Championship
15:00Leeds United v. Brighton and Hove Albion        3

Saturday 4 May
English Npower Championship
15:00Watford v. Leeds United                                            0
                                                                                              ------------------
                                                                                                       30 p
                                                                                                        45 p
                                                                                              -----------------
                                                                                                        75 p

Jeg tror at dette er maks vi kan få av de 42 poeng vi skal spille om de 14 siste kampene,

Spørsmålet er om det holder.

Tidligere tabeller viser at 6 plassen havnet på:

Cardiff                                          75 p
Nottingham Forest                 75 p
Blackpool                                    70 p
Preston                                        74 p
Watford                                       70 p
Southampton                            75 p
Crystal Palace                            75 p  05/06 sesongen hvor Leeds havnet på 5 plass med 78 p

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Cherry

Sv: Kamp vs Leicester - King Power Stadium 05/03 kl 20:45
« Svar #394 på: Mars 05, 2013, 23:17:46 »
Hadde heller blitt overkjørt 0-4 enn å tape poeng på denne måten her igjen og igjen. Dinosaur. Bytte. Mannen evner jo ikke en tanke forbi sin egen nese.

Operere nesa?
 

Cherry

Sv: Kamp vs Leicester - King Power Stadium 05/03 kl 20:45
« Svar #395 på: Mars 05, 2013, 23:18:47 »
Noen som vet når Mc C scora sist?, han er jo faan meg inntørka inn til beinet.
Heia spissene våre sier jeg som brenner sjanser på sjanser >:(

27. Januar mot Spurs, var der...
 

testo

Sv: Kamp vs Leicester - King Power Stadium 05/03 kl 20:45
« Svar #396 på: Mars 05, 2013, 23:26:46 »
Noen som vet når Mc C scora sist?, han er jo faan meg inntørka inn til beinet.
Heia spissene våre sier jeg som brenner sjanser på sjanser >:(

27. Januar mot Spurs, var der...

Utrolig at han får starte gang på gang, det hjelper ikke at Morison flyr ute på banen som "kladden den usynlige" heller..
Vi spiller bra men har avslutninger som er skamløse..Vi trenger rett og slett en Gradel og en Beckford type i form..
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Bites Yer Legs

Sv: Kamp vs Leicester - King Power Stadium 05/03 kl 20:45
« Svar #397 på: Mars 06, 2013, 00:18:37 »
Noen som vet når Mc C scora sist?, han er jo faan meg inntørka inn til beinet.
Heia spissene våre sier jeg som brenner sjanser på sjanser >:(

27. Januar mot Spurs, var der...

Utrolig at han får starte gang på gang, det hjelper ikke at Morison flyr ute på banen som "kladden den usynlige" heller..
Vi spiller bra men har avslutninger som er skamløse..Vi trenger rett og slett en Gradel og en Beckford type i form..

Han er vår soleklart beste spiller, selvfølgelig skal han starte. Har fått mer av en tilretteleggerolle nå, syntes jeg hører skryt av han etter hver kamp vi spiller.
KEEP FIGHTING!!

Jon R

Sv: Kamp vs Leicester - King Power Stadium 05/03 kl 20:45
« Svar #398 på: Mars 06, 2013, 00:33:05 »
Hvorfor kommer ikke Diouf inn å får i oppgave å holde ballen. Når de skaper et sånn jævla trykk, trenger vi pause.

Hvorfor sitter vi med 2 ubrukte bytter, føkk off

Det er ikke lov å holde ballen. Kalles hands og betyr vanligvis frispark til motstanderlaget.

 ;D
Jon R.

Jon R

Sv: Kamp vs Leicester - King Power Stadium 05/03 kl 20:45
« Svar #399 på: Mars 06, 2013, 00:42:13 »
Noen som vet når Mc C scora sist?, han er jo faan meg inntørka inn til beinet.
Heia spissene våre sier jeg som brenner sjanser på sjanser >:(

27. Januar mot Spurs, var der...

Utrolig at han får starte gang på gang, det hjelper ikke at Morison flyr ute på banen som "kladden den usynlige" heller..
Vi spiller bra men har avslutninger som er skamløse..Vi trenger rett og slett en Gradel og en Beckford type i form..

Han er vår soleklart beste spiller, selvfølgelig skal han starte. Har fått mer av en tilretteleggerolle nå, syntes jeg hører skryt av han etter hver kamp vi spiller.

Støttes 100 %. Ross har vært en av våre klart beste spillere denne sesongen.

At vi svir mye krutt nå er helt naturlig. Før nyttår var det omvendt.  Fantastisk effektivitet og mye flaks i kamper der vi var spille- og sjansemessig totalt underlegne. Denne trenden stanset dessverre brått og og sikkert tilfeldig i det øyeblikket Becchio forsvant.

Konklusjon: Ting jevner seg oftest ut over en sesong. Samlet sett har NW liten grunn til å klage over "uflaksen" han nå påberoper seg.
Jon R.

baste

Sv: Kamp vs Leicester - King Power Stadium 05/03 kl 20:45
« Svar #400 på: Mars 06, 2013, 02:26:20 »
Litt skuffende med bare 1 poeng, men det virker som om det er god stemning i troppen. Bedre å komme utenfra play-off sonen og inn rett før sesonslutt, en å være i topp 6 og falle ut på slutten.

Tror vi har en mulighet i år. MOT !!

Sydhagen

Sv: Kamp vs Leicester - King Power Stadium 05/03 kl 20:45
« Svar #401 på: Mars 06, 2013, 07:05:54 »
Utrolig skuffende med 1-1 i fleisen på overtid.
Men er veldig positivt at vi har fått mye mer trygghet bakover siste kampene. Virker som NW endelig har funnet forsvars-fireren som fungerer sammen. Blir mange poeng fremover viss laget fortsetter slik.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp vs Leicester - King Power Stadium 05/03 kl 20:45
« Svar #402 på: Mars 06, 2013, 07:24:56 »
Noen som vet når Mc C scora sist?, han er jo faan meg inntørka inn til beinet.
Heia spissene våre sier jeg som brenner sjanser på sjanser >:(

27. Januar mot Spurs, var der...

Utrolig at han får starte gang på gang, det hjelper ikke at Morison flyr ute på banen som "kladden den usynlige" heller..
Vi spiller bra men har avslutninger som er skamløse..Vi trenger rett og slett en Gradel og en Beckford type i form..

Han er vår soleklart beste spiller, selvfølgelig skal han starte. Har fått mer av en tilretteleggerolle nå, syntes jeg hører skryt av han etter hver kamp vi spiller.

Støttes 100 %. Ross har vært en av våre klart beste spillere denne sesongen.

At vi svir mye krutt nå er helt naturlig. Før nyttår var det omvendt.  Fantastisk effektivitet og mye flaks i kamper der vi var spille- og sjansemessig totalt underlegne. Denne trenden stanset dessverre brått og og sikkert tilfeldig i det øyeblikket Becchio forsvant.

Konklusjon: Ting jevner seg oftest ut over en sesong. Samlet sett har NW liten grunn til å klage over "uflaksen" han nå påberoper seg.

Becchio har vel vært vår viktigste spiller denne sesongen. Og selv om Ross har spilt godt denne sesongen. Ja da kommer han ikke fra det faktum at det viktigste for en spiss, og hans eneste jobb i så måte. Ja det er å score mål. Og der har han feila

DenHviteYeboah

Sv: Kamp vs Leicester - King Power Stadium 05/03 kl 20:45
« Svar #403 på: Mars 06, 2013, 07:51:51 »

Jeg er fornøyd jeg.Når man ser på alle storlagene som ligger over oss på tabellen,så må vi være fornøyde.De har jo i tillegg satset litt penger på å kjøpe gode spillere,men det har jo lite med resultater vet vi.Med litt flaks rykker vi sikkert opp neste år..stallen er jo ifølge vår manager den beste på årevis,så da e jeg veldig optimist jeg altså..

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp vs Leicester - King Power Stadium 05/03 kl 20:45
« Svar #404 på: Mars 06, 2013, 07:54:11 »

Jeg er fornøyd jeg.Når man ser på alle storlagene som ligger over oss på tabellen,så må vi være fornøyde.De har jo i tillegg satset litt penger på å kjøpe gode spillere,men det har jo lite med resultater vet vi.Med litt flaks rykker vi sikkert opp neste år..stallen er jo ifølge vår manager den beste på årevis,så da e jeg veldig optimist jeg altså..

Bare synd at til sommeren får vi en ny manager som selger unna alt som er av kvalitet for å hente inn dårligere spillere. For vi kan jo ikke leve med at en ny manager aksepterer andre spillere enn sine egne som det beste på mange år

Dennis

Sv: Kamp vs Leicester - King Power Stadium 05/03 kl 20:45
« Svar #405 på: Mars 06, 2013, 08:15:43 »
Skandaløst.

Du spådde slakt, så ett poeng må da være gull for din del?

Jeg blir dårlig av å lese alle disse råtne kommentarene. Det er jo for jævlig at dette skal skje igjen, vi har absolutt ikke råd til det...

Råtten? Hobben skrev jo vi hadde tapt denne kampen før den startet. Derfor mente jeg det var litt rart at det var så skandaløst med ett poeng.

Selvsagt grusomt irriterende med måten det skjer på og vi har ikke råd til dette. Nå er poeng til lørdag (og helst tre) nær et must.

Jeg støtter deg, ikke misforstå..

Er litt som de som tror vi rykker ned i løpet av sesongen, men syter for at vi kun ligger å snuser på playoff...
Kom igjen, skal folk virkelig være fornøyd med ett poeng etter dette her fordi de ikke hadde troen før matchen. "Du sa jo atte...". Barnehage.

Det må da være lov  være pessimist før kampen, og likevel være ravende forbanna når vi nok en gang mister seieren 4 minutter på overtid. Det er ingen her som har ett sånn byråkratisk forhold til Leeds der de kan måle sluttresultat opp mot forhåndsprediksjon, og si seg fornøyd siden det ikke gikk ille. Come on!

Jeg ser den og er i et mye bedre humør i dag. :)

Svaret kommer fordi jeg ikke liker kategorisk pessimisme på forhånd av kamper (eller i det hele tatt) og når et bedre utfall enn ventet likevel er håpløst hos pessimistene, blir jeg bare trekt og oppgitt.

Men i dag er en ny dag, ny kamp til lørdag (som vi selvsagt vil bli knust i ;))!
Marching on together!

Leedsfan

Sv: Kamp vs Leicester - King Power Stadium 05/03 kl 20:45
« Svar #406 på: Mars 06, 2013, 08:23:06 »

Jeg er fornøyd jeg.Når man ser på alle storlagene som ligger over oss på tabellen,så må vi være fornøyde.De har jo i tillegg satset litt penger på å kjøpe gode spillere,men det har jo lite med resultater vet vi.Med litt flaks rykker vi sikkert opp neste år..stallen er jo ifølge vår manager den beste på årevis,så da e jeg veldig optimist jeg altså..

Nesten alle lagene over oss og flere under oss går med dundrende underskudd, noe de må ta stilling til neste år under de nye reglene. Den klubben vi spilte mot i går er en av de som er mest ute å kjøre...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Kamp vs Leicester - King Power Stadium 05/03 kl 20:45
« Svar #407 på: Mars 06, 2013, 08:24:08 »

Jeg er fornøyd jeg.Når man ser på alle storlagene som ligger over oss på tabellen,så må vi være fornøyde.De har jo i tillegg satset litt penger på å kjøpe gode spillere,men det har jo lite med resultater vet vi.Med litt flaks rykker vi sikkert opp neste år..stallen er jo ifølge vår manager den beste på årevis,så da e jeg veldig optimist jeg altså..

Bare synd at til sommeren får vi en ny manager som selger unna alt som er av kvalitet for å hente inn dårligere spillere. For vi kan jo ikke leve med at en ny manager aksepterer andre spillere enn sine egne som det beste på mange år

Alt har jo rett til sin mening, men at dere gidder..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: Kamp vs Leicester - King Power Stadium 05/03 kl 20:45
« Svar #408 på: Mars 06, 2013, 08:36:22 »

Jeg er fornøyd jeg.Når man ser på alle storlagene som ligger over oss på tabellen,så må vi være fornøyde.De har jo i tillegg satset litt penger på å kjøpe gode spillere,men det har jo lite med resultater vet vi.Med litt flaks rykker vi sikkert opp neste år..stallen er jo ifølge vår manager den beste på årevis,så da e jeg veldig optimist jeg altså..

Bare synd at til sommeren får vi en ny manager som selger unna alt som er av kvalitet for å hente inn dårligere spillere. For vi kan jo ikke leve med at en ny manager aksepterer andre spillere enn sine egne som det beste på mange år

Alt har jo rett til sin mening, men at dere gidder..

Enig, det må være trist å se alt sånn iht favorittlaget.

Og det er et innlegg helt uten sarkasme.
Marching on together!

Leedsfan

Sv: Kamp vs Leicester - King Power Stadium 05/03 kl 20:45
« Svar #409 på: Mars 06, 2013, 08:48:27 »
Nå har jeg kun hørt på kampen, men jeg syns Warnock svarer godt for seg. Han høres offensiv ut om dagen: http://www.youtube.com/watch?v=nD-Y0jpJrO0&sns=em


Sendt fra min iPhone
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: Kamp vs Leicester - King Power Stadium 05/03 kl 20:45
« Svar #410 på: Mars 06, 2013, 10:08:10 »
Nå har jeg kun hørt på kampen, men jeg syns Warnock svarer godt for seg. Han høres offensiv ut om dagen: http://www.youtube.com/watch?v=nD-Y0jpJrO0&sns=em


Sendt fra min iPhone

Ikke noe å grave seg ned av dette her - bra md 1.poeng borte mot Leicester.
Palace borte på lørdag ser jeg som vanskeligere - de scorer MYYYE mål.....da får vi se
hva forsvaret vårt virkelig er lAGD AV!
 

4ever arcticwhite

Sv: Kamp vs Leicester - King Power Stadium 05/03 kl 20:45
« Svar #411 på: Mars 06, 2013, 10:33:55 »
Nå har jeg kun hørt på kampen, men jeg syns Warnock svarer godt for seg. Han høres offensiv ut om dagen: http://www.youtube.com/watch?v=nD-Y0jpJrO0&sns=em


Sendt fra min iPhone
Warnock har vel alltid vært flink til å prate og svare på kritiske spørsmål - det er ikke der problemet har vært størst....
The future's so White I've got to wear shades 8)

Leedsfan

Sv: Kamp vs Leicester - King Power Stadium 05/03 kl 20:45
« Svar #412 på: Mars 06, 2013, 11:43:21 »
Nå har jeg kun hørt på kampen, men jeg syns Warnock svarer godt for seg. Han høres offensiv ut om dagen: http://www.youtube.com/watch?v=nD-Y0jpJrO0&sns=em


Sendt fra min iPhone
Warnock har vel alltid vært flink til å prate og svare på kritiske spørsmål - det er ikke der problemet har vært størst....

Jeg er vel ikke helt enig i det, synes ofte han har sett en annen kamp enn majoriteten.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Stian l

Sv: Kamp vs Leicester - King Power Stadium 05/03 kl 20:45
« Svar #413 på: Mars 06, 2013, 14:32:59 »
Hadde vunnet 500kr hvis seieren hadde gått i boks :o jaja bare 6p til playoff... MOT

Woody

Sv: Kamp vs Leicester - King Power Stadium 05/03 kl 20:45
« Svar #414 på: Mars 06, 2013, 15:15:10 »
Hadde vunnet 500kr hvis seieren hadde gått i boks :o jaja bare 6p til playoff... MOT


Første bud når du er Leeds fan,tipp aldri på Leeds.ALDRI...
LIFE IS LEEDS


nord

Sv: Kamp vs Leicester - King Power Stadium 05/03 kl 20:45
« Svar #416 på: Mars 06, 2013, 19:47:20 »
1-1 var sikkert OK ude mod Leicester.

Vi kan saktens nå play off. Ingen er sikker endnu :-\
 

auren

Sv: Kamp vs Leicester - King Power Stadium 05/03 kl 20:45
« Svar #417 på: Mars 06, 2013, 20:50:58 »
Akkurat sett høydepunktene. Leicester best. 6-3 i sjanser.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Ove

Sv: Kamp vs Leicester - King Power Stadium 05/03 kl 20:45
« Svar #418 på: Mars 06, 2013, 22:41:04 »
Etter denne kampen mot Leicester tenker jeg på hvor utrolig fort stemningen snur.
Hadde vi holdt ut ett minutt til og ikke fått scoring imot hadde vi på de siste 4 kampene hatt 4 clean sheet og 10 poeng og de fleste ville vært positive til laget og Warnock.

Så kommer dette målet på overtid og alt blir negativt. Men uavgjort borte mot Leicester er et bra resultat.
Nå har vi fått tettet igjen bakover, finner vi nettmaskene litt oftere framover blir dette bra
 

lojosang

Sv: Kamp vs Leicester - King Power Stadium 05/03 kl 20:45
« Svar #419 på: Mars 07, 2013, 08:26:32 »
Etter denne kampen mot Leicester tenker jeg på hvor utrolig fort stemningen snur.
Hadde vi holdt ut ett minutt til og ikke fått scoring imot hadde vi på de siste 4 kampene hatt 4 clean sheet og 10 poeng og de fleste ville vært positive til laget og Warnock.

Så kommer dette målet på overtid og alt blir negativt. Men uavgjort borte mot Leicester er et bra resultat.
Nå har vi fått tettet igjen bakover, finner vi nettmaskene litt oftere framover blir dette bra

Hvis han leder oss til gruppespill i CL vil jeg være fornøyd med Warnock. Såpass mye rart som han har sagt og gjort som Leedsmanager må det være såpass.
- Leif Olav